Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

ile zarabia kierowca na krajowce?

ID: 27878


napiszcie koledzy, ile trzeba powiedziec pracodawcy przy jezdzie po kraju, zeby nie zanizac stawek placowych

~szoferek
*.is.net.pl

Posty (780)

~dobry kolega
Na kraj 5 tys to max
~Ł ysy
Gucio. Z twoich opowieści sąsiada koty się śmieją.
Stała 6000zł.
Dwuletnie auto.
Start : poniedziałek godz 18:00
Powrót : sobota godz 08:00
Jazda po kraju, full legal.
I to wszystko za obecne krajowe stawki.
Wszystko w gospodarce wolnorynkowej.
Gucio, ogarnij się.
Swoje bajki sprzedawaj w cyrku.
Zrób kaklulację, rzetelną kalkulację. Sam się przekonasz, jakim jesteś idiotą.
Twoje bajki nawiązują do bredni gwiazd Adaru. Ich też liczby zdradziły.
Każda osoba prowadząca firmę /pomijam szefuff byłych kierowców, bo to inna kategoria / ma dobry ubaw z takich bajek.

-1

kiero82
U glacy szofery na UE zarabiają 5000zl za miesiąc tyrania.
No ale czego można spodziewać się po wiejskim przewoźniku z pierdziszewa, skoro w normalnych firmach większe pieniądze płacą za pracę, gdzie codziennie zjeżdżasz do domu po 10ciu - 12stu godzinach.
Glacus, przestań już pisać te brednie, bo z roku na rok pogrążasz się coraz bardziej.

1

~Ł ysy
Kierowca 82. Zarabiają bardzo przyzwoicie. To tyle pajacyku.
~Olo
Kiero82. Kto się czepia Ł ysego?
Kilku niewydarzonych kierowców z etransport dla których teksty Ł ysego są nie wygodne. Osoby takie jak ty, kierowca, wielki szu, jacek-kuba jaką mają wiarygodność? Przecież wy pieprzycie w cały świat.
Do tej pory nie widziałem postów rzeczywistych kierowców zatrudnionych u Ł ysego. Widocznie nie mają powodów do jęczenia. Chłopaki jeżdżą, zarabiają kasę o której wy wielcy szoferzy możecie jedynie pomarzyć. Ale trzeba być kierowcą, a nie szoferską popierdółką.

-1

~Gucio
~Ł ysy
2021-07-25 10:18:53 Tak da się w Polsce pracować zgodnie z tachografem - mam linie kurierskie i tu akurat kierowca robi 500km nie ma mowy o jakiś kombinacjach, co do aut tak jak piszę - wszystkie auta euro 6 na kontrakcie -to ma pracować na siebie, co do mojej współpracy robię to 15 lat dla jednej z firm kurierskich. To nie jest praca z giełdy tylko kontrakt zawarty na określony czas. Wiem że w Polsce różnie to wygląda, region też ma znaczenie i co się robi, co wozi, typ naczepy itp. Są w Polsce firmy transportowe gdzie można mieć uczciwe wynagrodzenie i normalną pracę. Tyle bo nie ma co mówić, temat rzeka.

1

~Benek
Kierowca wracający po zmianie do domu max zarobi 3000zl.
Siedzący od pn do pt 4500
Jak ktoś płaci więcej to chwała mu za dobroczynność.
Nie sztuka jest rozdawać, a zarabiać.
Jeżeli panowie kierowcy uważają takie zarobki za nieadekwatne do swoich możliwości to mogą zmienić zawód i zacząć zarabiać więcej.
Chętnych do pracy pełno jak nigdy.
Polacy tracą prace, szukają byle czego. Ciężko im znaleźć cokolwiek. Firmy po prostu ich nie chcą. Ukraina wali całymi pociągami, Białoruś i pogłębiający się kryzys zmusza Białorusinów do emigracji. Na nawet nie ma potrzeby zaciągać Filipińczyków. Rumuni pojawiają się w polskich firmach. Okazuje się ze zarabiają lepiej niż w Niemczech ! Zaraz zleci się ich pol miliona.
A za kilka lat wyjadą pierwsze autonomiczne ciężarówki. Wszystko się zmieni.
Wiec wiecznie niezadowolone marudy osiągną szczyt jęczenia. Zaczną wyć na najwyższym biegu.
Robić się się chciało?
To macie co się marudzie należy.

-1

~Ł ysy
Gucio. Jak masz kurierkę, to tylko od znanych wszystkim ze swojej uczciwości spedycji.
Moje koty dalej mają z ciebie bekę.
Chyba wiesz dlaczego?
Twoja fantazja nie zna granic, chociaz paru parkingowych przygłupów bajkę kupi.
Sześć klocków
dwuletnie auto.
Pełen legal
500km dziennie.
I to wszystko za spedycyjne stawki.
Gucio, wymyśl inną bajkę.
Proponuję zacząć od roboty z pierwszej ręki. Problem w tym, że stawki z pierwszej ręki nie pozwolą na warunki opisane przez ciebie.
Bajaj dalej.

-1

kiero82
Olo
Bo kierowców zatrudnionych u Łysego tutaj nie ujrzysz, dlatego że operują cyrylicą.
Co do mnie, to bywam tutaj ostatnimi czasy rzadko, zbraku czasu, ale co wejdę, to od lat ta sama elita wiejskiego szefostwa nadaje jedno i to samo.
Niestety, czasy się zmieniły, a wraz z nimi zarobki pracownika, czego ta biedna Banda szefów z etr, przeżyć nie może.
Tyle mojego.
kiero82
Lysa pało
Dla twojej informacji, to w Wielkopolsce 90% firm kurierskich płaci 5000-6000zl miesięcznie, za system gdzie codziennie jesteś w domu, ale wie, że do twojego pustego łba to nie dotrze.
Szkida czasu na ciebie.
Czas wskakiwac do basenu, bo gorąco dzisiaj.
Znaczy się duszno.

1

~Kris
Tak kiero82 codziennie w domu tylko ze mowa o jezdzie nocą. Ile tak pociągniesz. A wogole o czym wy piszecie. Na kurierce stawki są tak nędzne ze chyba na transie są lepsze. Wszystkim sie wydaje ze to taki miód i sie przebijają w dół. Auta owszem nowe bo bez kontraktu serwisowego nic nie nawojujesz. A cały ten biznes na kurierce oparty jest na braniu aut w leasing i sprzedazy po 3 latach. a przez 3 lata zapier. dalanie na zero lub minimalnym zysku
~driver
Z tych stawek panujących na rynku jakoś rarytasow nie ma Wszystko przez tzw kierowca na swoim Zamiast zysku jest kredyt faktoring Ale najważniejsze jest ze dziada nie dorabia
~Ordynator orginał!
Co to zebranie gumofilców?
~skg dk
ale wszyscy kierowcy co jezdza po pl juz oczywiscie 6 tysiecy maja bo u dziada nie robia wiec kto w koncu robi? bo tu kazdy szczeka ze dziady ale sam u takiego nie robi tylko sie martwi o kolegow po fachu co tam niby robia
~driver
Było przekonanie jazda po kosztach aby leasing spłacić i nie dołożyć Zysk miał być po sprzedazy 3 latka A czy to się sprawdza?
~Kris
Jednemu sie udało to inni ida tym sladem. Tylko ze 90% nie dotrwa do konca leasingu. Ale o takich to nikt nie pamięta i nikt nie mowi. A oni sami tez jakby unikaja dawnych kolegów
~driver
Bo u nich musi być wszystko najlepsze i najnowsze odrazu od początku Później tylko problem z kasą na to wszystko Ciekawe czy Wt nadal się tym jara
~Ł ysy
Kiero82. Skąd ty możesz ćwoku wiedzieć?
Przygłup ku ku ci mówił?
Może wielka szmata lub jacek -kloaka?
Wiem, przygłup piszący pod nickiem kierowca. On wszystko wie. Tak samo jak Raduś.
~Ł ysy
Kris. Przy stawkach "na kurierce"nie ma szans na spłacenie nowego auta.
Gdyby tak było, nie byłoby rotacji w Rabwniem, FM, DSV.
Te firmy wiecznie szukają nowych leszczy.
Dlaczego?
Wiecznie się rowijają i potrzebują nowych przewoźników czy starych zniszczyli?
~Ordynator orginał!
Dlaczego znowu kwiczysz glaca deklu?
~Ordynator orginał!
Szczury ostatnio bioro przygłupie?
~Ł ysy
driver. Słusznie prawisz. Nie ma gorszej q/rwy od kierowcy na swoim. A jak taki weźmie kilka zestawów zmienia się w q/rwę do kwadratu.

-1

grzegorz005
Ale Ty benek pie... głupoty. 3k na krajówce.? Chyba w Za*rzewiu dolnym koło Wygwizdowa. I to też chyba sama frajernia tam jeździ. Buhahaha. tY wogole masz lejce?

1

kiero82
Łysy impotent intelektualny wiecznie bredzi.
Firmy jeżdżące pod kurierką w większości sprzęt wymieniają co trzy lata, potrafią zapłacić kierowcy będącemu codziennie w domu więcej, niż dzban forumowy płaci swoim wschodnim "fachowcom" na międzynarodówce, ale glaca jak to glaca, zawsze pitoli swoje, twierdząc, że dokładają do interesu.
No tak...
Fachowiec od transportu wiejskiego zawsze najmądrzejszy.

1

~Kris
Kiero82 na czym opierasz swoją wiedzę? Widzisz nowe auto i rozumujesz że musi sie opłacać i ze stawka duza. Ja kiedys startowałem do dhl i poczty polskiej. DHL proponował 2, 3 zł/km jak ja miałem stawki powyzej 3 zł. A pozniej poczta proponowała 2, 5zł/km za trasę nocną
kiero82
Kris
Kiedyś to było kiedyś.
Obecnie firmy jeżdżą tam od paru lat, żyją, i mają się dobrze.
Dla glacy od 20-stu lat nic się nie opłaca, i pitoli to samo.
Inni jeżdżą, i im się opłaca.
Cóż, jak widać, to forum jest dla "szefów", którym w życiu nic się nie udaje, i pozostaje im szczekanie i skomlenie tylko tutaj, bo w życiu codziennym, nawet wschodnia cyrylicą ich omija.

1

~Kris
Wiesz czy ci sie wydaje? Tak było kiedys i tak jest teraz. Stawki w ciagu 10 lat zmieniły sie kosmetycznie. Gdyby rosły w takim tempie jak koszty to teraz musiałby byc powyzej 10 zł. A nadal są na poziomie 3 zł a na miedzynarodówce w okolicach 1 euro.
Tez znam firmy które jezdzą od 15 lat w dhl ale to o niczym nie swiadczy.
~skg dk
trudno dyskutowac z kierowcami o ekonomii bo oni maja swoje realia widziane zza kierownicy lub od innych medrcow na rozladunku
~Wielki Szu
Szanowne polskie kmioty zasciankowe. Wszystko zależy tylko i wyłącznie od pazernosci dziadow. Jeden dziad jest człowiekiem i zbyt wiele od życia nie wymaga ( złote klamki, nowe q8 czy jacht lub powiększanie cyrków u starej ) inna menda dzidtransowska musi Panem na włościach i wszyscy muszą o tym wiedzieć. Jednym słowem z kmiota wyrasta magnat. Przynajmniej sam siebie tak widzi.
~Wielki Szu
A fakty są takie że wiele zachodnich firm że 100 letnim rodowodem wygląda biedniej od niejednej polskiej " firmy " z rodowodem max 20 letnim. O czym to świadczy? ? A no o tym ze polski dziad będzie żygał i jednocześnie żarł.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.145.9.200

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels