ID: 27878
ile zarabia kierowca na krajowce?
ID: 27878
ID: 27878
napiszcie koledzy, ile trzeba powiedziec pracodawcy przy jezdzie po kraju, zeby nie zanizac stawek placowych
napiszcie koledzy, ile trzeba powiedziec pracodawcy przy jezdzie po kraju, zeby nie zanizac stawek placowych
~szoferek*.is.net.pl
*.is.net.pl
Posty (780)
~Ł ysy | Kiero82. Kmiotku, o czym ty bredzisz?Czy ja gdzieś pisałem, że transport się nie opłaca? Znajdz taki post. Czy ja kiedykolwiek roniłem. łzy nad swym losem? Znajdz taki post. Jak nie znajdziesz, przeproś i zamknij zakłamany ryj. Śmieję się z transportowych przygłupów rajcujących się zyskiem 3-5 tyś zł z inwestycji na poziomie pół miliona. Ale to inna bajka pajacu. | |||
~Ł ysy | Wielka szmata Niby dlaczego polski szef ma utrzymywać ka*alie jaką jesteś. Mamy kapitalizm. Wielkim szmatom mówimy spier da lać. | |||
~Ł ysy | Kiero82. Czasami pomyśl. Co ty możesz wiedzieć o stawkach w kurierce? Na parkingu słyszałeś? | |||
~Wielki Szu | Glaca znowu pożarł kartofle z kocimi kupami. | |||
~Transportowski | koledzy, będziemy startować z nowym projektem, czy 40 gr z km na krajowce, dla kierowcy bez podstawy to dobra propozycją? Znajdą się chętni? | |||
~Ł ysy | Transportowski. Teraz już będzie tylko z górki. Pożyjemy zobaczymy. | |||
~skg dk | szu jestes takim samym odpadem jak kupa jacek pobijcie sie siekierami pod mopsem o zapomoge 50zl wszystkie pisowskie nieudaczniki sa z tego dumne | |||
~Oleg | Kierowca na kraj przychodzi za darmo. Musi pokazać ze potrafi pracować po miesiącu awansuje i może przejść na trasy międzynarodowe. Płatne pol stawki przez trzy miesiące. Później zarabia ok 5000zl za 4/1. Ciesze się bardzo ze zmian. Firmy bankrutują. Kierowcy siedzą na bezrobociu. Będzie tylko lepiej. Teraz mam 10 tel na godzinę. Wszyscy chcą pracować od dzisiaj. Mówię kierowcom prawdę. Prace dostanie najtańszy i najlepszy. Jak zgodzisz się pracować więcej za mniej niż kolega biorę cię z miejsca. A twoj kolega leci z roboty. Zaczęło się panowie kierowcy. Poznacie smak prawdziwej pracy. Bardzo wam dziękuje. Bo to wy sami pilnowaliście aby takie zmiany nastąpiły. Brawo. | -1 | ||
~Oleg | Większość z kandydatów nie nadaje się do niczego. Na zachodzie jest coś takiego jak próbny tydzień. Jak pracownik się sprawdzi ma zapłacone jak nie to nie. Ja mam próbny miesiąc. Przejechałem się już na was. Nie będę dopłacał do interesu. Jak mam zatrudnić nieroba to wole żelazo na złom oddać. Miej problemów a i zysk pewny. Zatrudniane marud całkowicie mija się z sensem. Firma ma zarabiać. Dycha z auta musi być. Sami mnie tego nauczyliście. A to ilu kierowców w tym czasie przerobię nie obchodzi mnie w ogóle. Dycha ma być. | |||
~Ngine | na kraju kierowcy zarabiają po 4 tys zł będąc codziennie w domu, ale robiąc po min 12h. Tak że jak po podstawówce pójdziesz na produkcję i weźmiesz nadgodziny to też tyle zarobisz w tym samym czasie i nie potzrebujesz żadnych uprawnień, nikt na ciebie mandatu nie nałoży. robiąc w budowlance zarobisz więcej. praca kierowcy jest mniej więcej na poziomie pracy sprzątaczki zestawiając wynagrodzenie do czasu pracy. A w ogłoszeniach bajki piszą. | -1 | ||
~maly | Ngine nie wiem z jakiego rejonu jestes ale zmien robote bo w tej cie oszukuja | 1 | ||
szatan
| Jeśli jest tu jakiś prawdziwy przewoźnik to może niech zdefiniuje tzw. kierowcę marudę/roszczeniowca bo zawsze się zastanawiam kto to taki. Sam często wołam o jakieś żarówki, klocki, czy chociaż o oponę na której już druty widzę. Czy jestem kierowcą roszczeniowym? | |||
laki81
| Po pierwsze tu nie ma żadnych przewoźników tylko jacyś "umysłowi wykolejeńcy", przewoźnik nie ma czasu na pisanie bzdur na jakimś forum 24h/7. Dzięki takim trolom internetowym to forum żyje - a mało kiedy ktoś napisze coś konkretnego i merytorycznego, tylko wyzwiska, wyliczanki itp. Normalni ludzie są tu rzadkością i nie ma się co dziwić, bo jak nawet ktoś zadaje konkretne pytanie, czy chce się poradzić w jakiejś kwestii zostanie od razu opluty i zmieszany z błotem - ot całe forum. | |||
~dziękuję | Kim jestkierowca maruda, rozczeniowiec? On zawsze ma coś głupi... go do powiedzenia A to że on tego nie załaduje bo to trzeba dwa boki otwierać, A bo to czekać trzeba za długo A to bo za dużo pasów trzeba zakładać A to że trzeba na rozładunek jechać drogą której on nie znosi. Bo go szlak trafia... A to że on nie może w ogóle wyjechać bo on musi wrócić w piątek A to że volvem to on nie będzie jeździł bo małe Bo on będzie tankował tam gdzie chce A bo jemu nikt nie będzie układał trasy A bo on wie lepiej. Bo wszyscy to deb... e tego jest duuużo więcej! Spóźniłem się bo zaspałem, bo nie będę jeździł w nocy bo nie będę miał gdzie stanąć bo nie będę się przemęczał bo wypiłem o piwko za dużo (to akurat ukrywają) bo wiało za mocno bo ciężko bo za lekko i wiało bo w ogóle to on za takie pieniądze nie będzie robił (z tym akurat się zgadzam, zarabia za dużo) Każdy wie o jakiej patologi mowa. Taki pato kierowca nie utrzyma się w żadnej normalnej firmie. Oczywiście po wypłacie płacz, złodziej, dziad, oszust nie płaci, okrada kierowców! Zapomniał nierób ze za taką pracę powinien dostać wypowiedzenie w trybie natychmiastowym a nie wypłatę. Z tym i podobnymi kojarzy się maruda, rozczeniowiec. Taka osoba nie ma prawa siedzieć za kierownicą. Są pato firmy (przeważnie prowadzą je byli kierowcy) ale pato kierowców jest w bród. Mniej więcej 50%-80% Firma transportowa o normalnych strukturach nie pozwoli aby taki patol nawywijał. Dla tego poniektórzy tak jęczą. W każdej większej firmie dostają kopa w d. Szuka taki pózniej miodu. Darmozjady trafiają do swoich, czyli do pseudo firemek byłych kierowców. Od 1 do 10 aut. Biuro to jeden cep po zawodówce, zero wiedzy. Napewno się dogadają. Co z tego wyjdzie, wiadomo. NIC. Cep zbankrutuje, kasy nie wypłaci. Cep durny jak but, a kierowca cepa jeszcze głup... szy. Więc co oni mogą? Siedzą pózniej latami na forum. Jeden warty drugiego. Cała prawda o forumowiczach. Myślą że są reprezentatywną grupą. Można się uśmiać, parę cepów może co najwyżej pojęczeć na et. Już wymieniono ponad połowę polskich kierowców na Ukrainców. Czy wy w ogóle zdajecie sobie sprawę dokąd to zmierza? Rok dwa i nie będzie polaków w transporcie. Teraz roszczenia kierowców wydają się kpiną nieświadomego gł... a. Grosza więcej nie dostaliście, a jedynie co, to ponad połowa wyleciała z roboty na własne życzenie. Zero sukcesu, porażka 100% Nie jesteście już siłą, w większości wymieniono polaka na Ukraina, kierowca nie rozumie, dalej bredzi coś o dziadach, o tym że polskie firmy muszą zbankrutować. Rozumu zero = rozczeniowiec/maruda Mam nadzieję że wystarczająco jasno przedstawiłem. | |||
~maly | Masz na srane i to zdrowo Jest wiele firm ktore nawet nie spojrza na innego niz Polak i w takich sie pracuje a nie zbieranina powrót na baze to inne geby w tych samych autach | |||
szatan
| ''A to że trzeba na rozładunek jechać drogą której on nie znosi. Bo go szlak trafia... '' Tutaj akurat też mam obiekcje, zwłaszcza jeśli trzeba omijać płatne drogi jakimiś zakazami. ''A to że on nie może w ogóle wyjechać bo on musi wrócić w piątek'' Krajówka z powrotami w piątek po południu i ruszaniem w poniedziałek rano jest standardem. ''A to że volvem to on nie będzie jeździł bo małe'' Kto inwestuje w przestronne kabiny ten nie ma tego problemu. ''bo nie będę jeździł w nocy'' Problem jest latem gdy spać trzeba w dzień bo kabina się nagrzewa (wie to każdy kto kiedykolwiek jeździł) ''bo nie będę miał gdzie stanąć'' Chyba chodzi o nierejestrowanie czasu pracy po dojechaniu pod firmę, bo tam można robić to bezkarnie. Powoływanie się na przepisy to chyba nie marudzenie. ''bo ciężko'' A później płacz że kilkanaście tyś trzeba zapłacić... | |||
~sid | niestety Niger prawde pisze, dzwonilem w pare miejsc i tak jak niger pisze 4 000 zapierdziel od rana do wieczora a w razie wpadki jestes zdany na siebie bo szef powie ze ci nie kazal... | |||
~Benek | Szmata sam sobie odpowiedziałeś. Jesteś typowym rozczeniowcem-marudą . Pierwsze co trzeba zrobić to pozbyć się takich jak ty. Metody są dwie. - prosto w oczy, wywalić bez owijania - tak ułożyć robotę żebyś mIał dość. Przy okazji raz zapracujesz uczciwie na to co dostaniesz. A dostaniesz najmniej ile można. Sam się zwolnisz. Teraz wiecie z jakiego powodu w ciągu zaledwie kilku lat wymieniono grubo ponad polowe polskich kierowców na ukraincow. Ukrainiec jedzie. Ty ciagle widzisz problem. W dodatku nie zarabiasz pieniędzy dla firmy. Dziękuje i dowidzenia marudy rozczeniowe | |||
~marek | No Benek! A sio | |||
~Ł ysy | Chyba nadciągają czarne chmury nad głowy Panuff Kieroffcuff. | |||
szatan
| ''- tak ułożyć robotę żebyś mIał dość. Przy okazji raz zapracujesz uczciwie na to co dostaniesz. A dostaniesz najmniej ile można. '' Gdybym trafił takiego smi. cia to wszystkie ciężkie ładunki przejeżdżałyby przez wagi a na tacho byłaby taka sieczka że procedura utraty dobrej reputacji gwarantowana. | |||
~Mmm | Mąż dostał propozycję pracy: bus kraj, w większości kółka (np baza-warszawa-baza) praca od pon do pt 180zl dniówka. Myślicie, że to ok? | |||
jacek-kuba
| Jak zrobi kółko w 4 -5 h to ujdzie na początek. | 1 | ||
jacek-kuba
| Ty jesteś menagerem, tak? | 1 | ||
rebus
| @Oleg chyba Ci się przyśniły czasy 10 lat wstecz :) Jeśli to nie sen, to radzę wybrać się do specjalisty. Pozdrawiam | |||
~Mmm | Mąż tak nie jeździł, więc jakbyście napisali ile za dzień powinien mieć kierowca busa na kraju, to będę wdzięczna (tylko proszę bez sarkazmu). Na międzynarodówce pieniądze niby lepsze, ale wyższe koszty, cięższa praca, nie ma go w domu, a dziecko w drodze, więc chcę się przenieść na kraj | |||
~Marek | Uczciwie po kraju to 6000zl, tak pracuje i jest okej | |||
~Pan Kierowca | 500 Złoty Niech Wola. Za Grosze Noesiada Się Za Fajere :) :) :) | |||
~Pan Kierowca | Dniówkę oczywiście:) :) | |||
~Pan Kierowca | Najważniejsze Aby U Dziada Nierobic. Mój Byznesmen Jest Dobrym Człowiekiem. Dołoży Nieraz Grosza Do Wypłaty Itp. Robi Się Już 6 Lat I Jest Oki |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.