ID: 278286
Nie żyje kierowca zawodowy - zahaczył naczepą o linie średniego napięcia
ID: 278286
ID: 278286
Do tragicznego w skutkach zdarzenia doszło w Zabłędzy. Pomimo udzielonej na miejscu pomocy i przetransportowaniu 65-latka do szpitala, nie udało się go uratować.
Do tragicznego w skutkach zdarzenia doszło w Zabłędzy. Pomimo udzielonej na miejscu pomocy i przetransportowaniu 65-latka do szpitala, nie udało się go uratować.
~etransport.pl
Posty (36)
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Wyobraź teraz sobie, siebie Masz rodzinę pracujesz za minimalna krajowa. Pol biedy jak padniesz gorzej będzie jakbyś był ooniczynka. Pomyślcie sobie o tym. Każdego człowieka szkoda, lecz w tym zawodzie nie powinno być żadnego minimum krajowego u dziadów | |||
~!!!iiii | To kable "dotknęły" pojazdu podczas pracy czy pojazd kabli??? Zwykły tragiczny finał błędu ludzkiego. Szatan 100%, że był prokurator, PiP z inspekcja BHP po prostu ze zwykłego obowiązku. Szkoda człowieka za to ZUS się cieszy. | |||
~Dziad cebulowy | Tak zapytam, ktory z kierowców pracuje za minimalne wynagrodzenie? Przyznawać się. | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Dziad cebulowy, wystarczy spojrzeć na umowę o pracę Pozniej dzieci dostaną nędzna rente Badz sam dostanie 1200 i z tego ma opłacić rehabilitację | |||
~robert | Rodzina tragicznie zmarłego powinna otrzymać kilku milionowe odszkodowanie za śmierć bliskiej osoby przy pracy. Jednak standardy w Polsce mają się tak jak w czarnej Afryce, bogaty ma się dobrze zaś biedny klepie biedę. | |||
~Dziad cebulowy | Sancho no i co jest w tej umowie? Zazwyczaj podstawa wynagrodzenia rzeczywiście minimalną krajowa czyli 3 tysiące z groszami. Ale do tego są inne dodatki typu premia uznaniowa, regulaminowa, ryczałty za dyżur czy nadgodziny. Wszystko to jest oskladkowane do ZUS i opodatkowane więc zwolnienie lekarskie czy inne świadczenia są liczone od całości wynagrodzenia, a nie od samej podstawy. Pod stołem nikt już nie płaci kierowcy, bo się to nie opłaci. Więc czytaj całość umowy | |||
~Dziad cebulowy | Robert na jakiej podstawie ma być przyznane to odszkodowanie? Kto popełnił rażące zaniedbanie w trakcie pracy? | |||
~Dziad cebulowy | Jedna z podstawowych zasad w pracy na wywrotkach czy HDS ach to patrzeć w górę. | |||
~robert | Dziadu ileś lat temu zginął kierowca na przejeździe kolejowym, znany kierowca. Jego rodzinie została wypłacana wysoka renta, ponieważ sąd stwierdził że rodzina zmarłego powinna żyć na takim poziomie, czyli wysokim jak za życia tego pana. Więc sam sobie odpowiedz. | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Dlatego nie pracuje u dziadów od 2012 roku i nie mam zmartwień. Tak jak napisałem, wolałbym jechać np do Holandii, szwajcarii W Holandii minimum jest 15. 80 brutto przez agencje W szwajcarii kierowca z C+ E zarabia 4000 frankow netto. Zresztą, kazdy jest kowalem swojego losu | |||
~Dziad forumowy | Winną śmierci Janusza Kuliga była dróżniczka, która rażąco zaniedbała swoje obowiązki nie zamykając na czas szlabanu kolejowego. Więc porównanie nie na miejscu. | |||
KIEROWCA-ZABKI
| Dziad, przestań Winnego mozna znaleźć zawsze Dostałem za palec odszkodowanie w UK 40. 000 funtów | |||
~robert | Tak czy owak, jak to się ma do rent. | |||
~Dziad forumowy | Tak się ma, te renty i odszkodowania po Kuligu płaci winny wypadku czyli PKP. A w tym wypadku kto ma to płacić? W tamtym przypadku sąd drugiej instancji zmniejszył kilkukrotnie te renty do zwykłego poziomu bodajże 1500 i 3000 złotych | |||
~robert | W Polsce zawsze winę ponosi kierowca, są od tego ubezpieczenia. Czlowiek jest omylny. | |||
~Bolek | Więc jeśli miał ubezpieczenie od porażenia prądem w pracy na stanowisku kierowcy to z pewnością odszkodowanie jakieś będzie | |||
~Kuku to dzban | A co na to kuku? | |||
~sid | kable zwinac i na skupie sprzedac, co by inny nie zachaczyl | |||
g-a
| Wysokość przewodów regulują odpowiednie przepisy. Jak sprawę wziął prokurator to wszystko będzie wyjaśnione. | |||
~kiero | Poraziło go kiedy nogami dotknął ziemi trzymając się samochodu. Widziałem podobny przypadek, dźwig stał pod przewodami elektrycznymi w polu elektromagnetycznym tych przewodów, naładował się jak kondensator. Kierowca podszedł do kabiny złapał za klamkę i go poraziło. | |||
~miMao | Zapytam tak: -Kto wydał zgodę na działanie składu? - Czy miejsce było oznakowane? -Czy kierowca został uprzedzony o zagrożeniach wjeżdzając na teren składu? Zarządca terenu powinien odpowiedzieć z tragedię. Jeżeli zamawia wywrotkę, powinien zadbać o zapewnienie bezpieczeństwa. A co do kierowcy to owszem on podnosił kiper i on zapłacił najwyższa cenię za błąd. I żeby temu zapobiec wystarczyło kierowcę przed wjazdem poinstruować i oznakować zagrożenie. Pewnie by do tego nie doszło. Więc zanim ktoś się głu.. pio wypowie niech się zastanowi czy przypadkiem sam nie zrobiłby podobnie. | |||
jacek-kuba
| ~kiero 2 godzin temu Kierowca podszedł do kabiny złapał za klamkę i go poraziło. Dlatego dziad w gumofilcach nawet śpi. | |||
~miska ryżu dla was | madrość przychodzi z wiekiem, niekiedy wiek przychodzi sam | |||
~sid | pod drutami plac najtanszy | |||
~300D | kiprował kiedy który? kiper w górę, ręczny na luz i jedziesz kilka metrów. błąd w sztuce, koleś nie żyje i tylle w temacie. wyszkolony sprawny kiero takiego błędu by nie popełnił. | |||
~sid | 300D ty napewno nie popelnisz takiego ''bledu'' bo cie nikt do kierowania nie dopusci | |||
~300D | hehe doobre sid. na chełmżyńskiej tatrą zerwałem linie w markach położyłem patelnie w zielonce wyjepałem przyczepę hl czerownej cegły w jankach przyjepałem składem z przyczepą pospółki w cieszyszynie przyjapałem styerem coś o tym zawodzie wiem panie sid. | |||
~sid | patelnie to ty widziales, ale nie w markach tylko w czestochowie na parkingu u Kobry, che che che | |||
~sid | gdyby nie kobra to do dzis bys byl prawiczkiem | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Oo 300 to Ty bombiwiec jesteś. Ja jakoś nie zerwałem liny tramwajowej, nie wjechałem w wiadukt na północnym przy otwartym kiprze A byli tacy To Ty ten ekolog jesteś |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.