ID: 278161
Transport poniżej kosztów powinien być karalny
ID: 278161
ID: 278161
Zachodniopomorskie Stowarzyszenie Przewoźników Drogowych (ZSPD) postuluje wprowadzenie kalkulatora stawek transportowych, na podstawie którego firmy obliczałyby wysokość minimalnej stawki za przewóz drogowy. Wykonywanie usług poniżej kosztów powinno podlegać karze – postulują przewoźnicy.
Zachodniopomorskie Stowarzyszenie Przewoźników Drogowych (ZSPD) postuluje wprowadzenie kalkulatora stawek transportowych, na podstawie którego firmy obliczałyby wysokość minimalnej stawki za przewóz drogowy. Wykonywanie usług poniżej kosztów powinno podlegać karze – postulują przewoźnicy.
~etransport.pl
Posty (428)
~SanchoPanchokierowca Ząbki | I tak prawo zmienia, że im będzie się bardziej opłacało Nawet dostaną jeszcze zwolnienia z podatków, dotacje. Zatrudnia aktywiszcze i kkk wiszcze i jeszce będą im placic podwójnie xD | |||
~driver | To teraz biznesmenowi trzeba wyliczać oplacalnosc i dbać o jego kondycje z urzedu? Jezeli nie umie kalkulowac to zapłaci najwyzszą kare jaką jest bankructwo | |||
~Stępka | Dlatego producenci naczep ograniczają produkcje. Rozpoczyna się kanibalizm w biznesie transportowym, wpier podsyceni wielkimi pieniędzmi i nagonkami youtuberów młodzi duchem założyli własny biznes transportowy, a po czasie przewoźnikowy plankton musi walczyć o przezycie, bo jednak w grze bez zasad nie jest tak różowo. | |||
~Stępka | Mi sie wydaje, że dziady będą walczyc do końca. Kryzys im nie straszny, ba nawet żonę zatrudnią na 1/4 etatu żeby im robiła kilometry! | |||
jacek-kuba
| Jaki biznesmen takie wymogi. Wpadnie ciul na forum, ani się nie przywita. Błędów narobi i aż wyje ze złości. Patologia skrajna o patologii pisze. Powtarzam -miejsce oborowego jest w oborze, choćby nawet napisał o sobie -docent. | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Kryzys, będzie. Ludzie ubozeja w straszliwym tempie A jeśli ludzie nie zarabiaja pieniedzy, to jie będą wydawać w sklepach, usługach Od 2025 czy od 2026 wchodzi raportowanie emisji co2 w firmach Oczywiście te większe firmy już muszą raportowac, co widać w bankach chyba Santander, allegro itd Moze wejdzie raportowanie opłacalności xD Co za artykuł, kto to pisał i co brał | |||
jacek-kuba
| To postulaty przewoźników drogowych. | |||
Ł ysy
| Może wystarczy wrócic do obecnych przepisów wyrugowując z biznesu banki? Zabezpieczenie licencji tylko w gotówce zablokowanej na koncie. Nie żadne ubezpieczenia pozwalające biedakom wejście w transport. Po drugie, ostre egzaminy na CKZP i zero użyczania certyfikatów. Dla spedycji zgodnie z ustawą 50 tyś eur zablokowane na koncie. Brak zapłaty za transport traktowane jako oszustwo, wyłudzenie usługi podpadające pod KK. Tylko tyle, nic więcej. | |||
~Kris | Teraz np do rumunii jedziesz za 2 euro/km bo nie ma powrótu. A z kalkulatora wyjdzie 1 euro i juz nikt nie da ci więcej no bo przeciez tak wyszło z kalkulacji. Juz zrobili minimalny termin 30 dni i jakos nie potrafią tego wyegzekwować a pier. dolą o stawce minimalnej. | 1 | ||
Ł ysy
| Kris. Do Rumunii za 2 eur? Opuść marzenia, wejdź w realny świat. | |||
jacek-kuba
| Co ty wiesz o romunii glatze? przecież tak daleko złomem nie pojedziesz. | |||
Ł ysy
| Dlaczego jest taka, a nie inna sytuacja w transporcie? Główną przyczyną jest łatwość dostępu do zawodu przewoźnika. Mamy tysiące głupawych biedaków robiących transport. Bo jak inaczej nazwać zadłużonego po uszy leasingowca jeżdżącego zgodnie z zasadą gwiazd Adaru. "Ogień na tłoki, koła muszą się kręcić ". Taki jegomość puszcza w eter informacje o kosztach jednego km na poziomie 0, 53 eur. Reszta jest zyskiem. Tysiące takich samych dzbanów otwiera firmy i co? Mamy to co mamy. Dlaczego byt takich dzbanów ma być gwarantowany przez głupawe rozporządzenia? | |||
~Kris | Moze teraz się zmieniło ale jeszcze listopad grudzien byly stawki na bliską rumunię po ok 2 euro. Ale nie w tym rzecz. Chodzi o to ze taki kalkulator nie uwzględni specyfiki jakiegos kierunku. I jeszcze bardziej spier. doli stawki. Tu nie trzeba tworzyc nowych przepisów tylko egzekwowac juz istniejące. Chociazby z terminem płatności. | 1 | ||
Ł ysy
| Przygłup z Chrzanowa. Co ty możesz wiedzieć o Rumunii?Przecież twój bus też tam nie dojeżdżał. Nie miałeś na paliwo i opłaty. | |||
~Kris | Łysemu najbardziej by pasował system ze on rozdaje licencje po uwazaniu. Komune juz mielismy i to nie działa. Mamy isc w kierunku jak największej wolności a nie ograniczen bo akurat komus to nie pasuje. Uwazasz ze przygłupy zajmują sie transportem a ty jestes mądry to zmien branzę na taką gdzie przygłup nie ma szans. | 1 | ||
Ł ysy
| Posłużę się wypowiedzią ministra odpowiedzialnego za transport za czasów rządów PO. Dlaczego nie zostało wstrzymane wydawanie licencji i wypisów nowym firmom w obliczu totalnego kryzysu? Odpowiedz pana ministra : "Patrząc na ilość wydawanych licencji i wypisów można domniemać, że polski transport ma się bardzo dobrze " Wypowiedz z lat 2007-2008. Z kim tu koo r wa rozmawiać? | |||
jacek-kuba
| Ja na skonto nie jeździłem i nie żebrałem o paliwo od Ogórka. Spadaj leszczyno, nie pogrążaj się. Zabieraj swoje głupawe poglądy, głosuj dalej na mniejszość niemiecką i oczekuj na 5 dawkę szczepienia, ukrywając się w lesie, jedząc wiewiórki jagody i grzyby. Już od tej tępoty wyłysiałeś i dalej brniesz w głupoty. . | |||
~Kris | Z punktu widzenia gospodarki to dobrze ze przygłupy jezdzą i traca majątki. Ludzie maja zatrudnienie w bankach, komisach samochodowych, windykacji. Mamy tansze produkty bo transport jest tani bo jakis WT czy Nasierowski dokłada z własnej kieszeni do tego. | |||
Ł ysy
| Niech sobie wszelkie stowarzyszenia przewoźników wreszcie uświadomią. Co czwarta ciężarówka musi trafić do huty. Jest to punk startowy do przebudowy polskiego transportu. To tyle. | |||
~Kris | Łysy idąc twoim tokiem rozumowania to trzeba ograniczyc liczbę aut, liczbę sklepów, zakładów fryzjerskich. I trzeba wrócic do panszczyzny. Chłop nie moze wyjechac ze wsi bez zgody Łysego bo jak przyjedzie do miasta i załozy firmę transportowąto spier. doli interes łysemu. | |||
jacek-kuba
| Niestety nie odlecę bo muszę spadać już. | |||
~Kris | Dzieki postępowi technicznemu zyjemy w gospodarce nadmiaru. Zeby to odwrócic to albo trzeba się cofnąć w rozwoju albo dokonac depopulacji. Na razie wybrano wariant drugi dlatego jest parcie na wojnę. | |||
Ł ysy
| Kris. Czym jest licencjonowana działalność? Tworzą c instytucję licencji ustawodawca zakłada prawo ingerencji w rynek. Zatem ma prawo regulować ilością podmiotów gospodarczych i ilością jednostek tranportowych. Taka jest istota licencji. Podmioty gospodarcze zajmujące się licencjonowaną działalnoscią powinny spełniać wymogi określone przez ustawodawcę. Te wymogi są precyzyjnie określone, tylko nikt ich nie respektuje, bo nierespektowanie przynosi wszystkim poza przewoźnikami kasiorę. Kris zaczynasz pier do lic w cały świat. Przyjmując twoją logikę mam prawo leczyć nie będąc lekarzem. Czujesz temat? | |||
Ł ysy
| Słuchajcie baranki z wiosek i dużych miast. Nikt nie chce reglamentować usług. Chodzi o jedno. Przewoźnik ma spełniać wszelkie wymogi określone przez ustawodawcę. Te merytoryczne i te finansowe. Wiem, taki kierowca wie wszystko. Kupi fure da Adarowi i robi transport. Idiota. | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Nie wiem po co ma być zablokowane 50 tys euro W banku. Jeśli masz od tego OCP, po to wymyślono to. Wiem łysy, że Ty nie lubisz konkurencji. Renatę można kupić za 20 tys zł A jak wiadomo, wymyśla że trzeba mieć euro 10 i zmienić tabor aby właśnie fabryka i Oligarchowie zarobili anie drobni ciułacze takie jak Ty. O mnie nie mówię, nie pcham się w transport za 1. 5 zł z kilometra. Po drugie, to za dużo pobiera państwo. Zabiera ludziom już 60 % z wypłaty. O czym już niejednokrotnie pisałem I tu jest pies tzw pogrzebany Nie widzisz Łysy, że Oni chcą wlasbie aby ludzie zubożeli. A jak nie będą mieć pieniedzy, to Renaty będą stać, nie będziesz miał co wozić | |||
~Kris | Łysy czuję temat. Ale po pierwsze lekarz to nie przedsiębiorca transportowy. Wiec zamiast komplikowac temat nalezy zrezygnować z regulowania tego. A po drugie mozesz isc leczyc się do szamana. Dlaczego to ma byc zabronione. Ty masz miec tylko swiadomość ze szaman nie skonczył studiów. | |||
~Kris | Łysy jak ucierpi gospodarka jak jakis przygłup zamiast za 5 zł/km pojedzie za 1 zł/km? Straci kasę i za pół roku odda auto i następny bedzie jezdził znowu po 1 zł. | |||
~Kris | A argument ze są licencje itd jest w z dooopy. Ale rozumiem ze ty zapier. dalałes w masce w parku na rowerze bo takie było rozporządzenie. | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Z licencją będzie tak samo jak morawiecki wpuścił ubera i bolta Zrobia to co im każą, chłopcy z Davos. Nie będę juz o tym pisać xD Sami zobaczycie Tak jak wjeżdża z. ukrainy zboże Bo tak zachodni Oligarchowie kazali | |||
Ł ysy
| Kris. Jeżeli pierwszy przygłup polegnie na egzaminie CKZP nie będzie kolejnych przygłupów. Jeżeli pierwszy przygłup nie będzie miał 9000eur namacalnych w postaci zablokowanej kwoty na koncie, nie dostanie licencji. Myślę, że firmy leasingowe raczej ostrożnie podchodzą do leasingobiorców bez możliwości zarabiania na środkach transportu. Ile może być leasingów na potrzeby własne? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.