Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Kierowca ciężarówki zawodem trwale deficytowym

ID: 277873


Z ogólnopolskiego Barometru Zawodów na 2024 rok wynika, że w Polsce kierowców samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych będzie brakowało w 346 powiatach na 380. Trzeci raz z rzędu zawody te znalazły się na liście trwałych deficytów.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (94)

~Hycel
Łysy jeszcze mam takie pytanie.
Co oznacza w twojej definicji " wiecznie chory".?
Określ ile razy szofer może skorzystać z L4 w ciągu roku żeby nie był tzw: wiecznie chory?
A może w całym okresie pracy nie przewidziane jest ani jedno pójście na L4?
~Hycel
Innymi słowy :
Jaki jest maksymalny limit zwolnień L4 w całym okresie pracy a jaki w ciągu roku żeby przez pracodawcę być uznanym za zdrowym?
~Hycel
W tym miejscu drodzy kierowcy trzeba zaznaczyć że ucdziadtransa nie należy się poświęcać ani przepracowywać, żadnych dodatkowych czynności na prośbę szefa nie spełniać żeby nie stać się przypadkiem" wiecznie chorym"
Paradoksem jest że najwięcej zdrowia traci się w pracy a dziadtrans oświadcza że wiecznie chorych nie przyjmuje.
To jest do zauważenia drodzy koerowcy
~Avg
Ł ysy po co wypowiadasz sie na tematy których kompletnie nie znasz.
~Transportowy
Czytając ten kabaret od początku to odnoszę wrażenie że hycel zrobił z łysego mokra plamę.
~Geju
A u nas w firmie jest super! Jeżdżą same geje kierowcy, szef w porządku, szefowa też, spedytor ok, robota nie najgorsza. Weekendy spędzam ze swoim chłopakiem, właśnie odpoczywamy po sobocie, nieźle się zabawilismy, ja opiłem się jak świnia i Misio wnosił mnie do kabiny, niestety wymiotowałem i rano musiałem sprzątać. Pozdrawiam z Italii, Geju.
Ł ysy
Przecież to oczywiste, Hycel wszystkich rozjeżdża wiedzą, obyciem i smrodem.
Ł ysy
Avg. Wytłumaczysz, co poeta miał na myśli?
~Hycel
Łysy dajcse siana.
Lepiej odpowiedź na pytanie ile L4 szoferowi przypada do roku żeby nie być wiecznie chorym.
Rzuciłeś temat pozostawiłem gnój a teraz się wycofujesz
~Hycel
Posprzątaj swoją kuwetę łysy!
~leży z drutem pod premium
Łysy za tobą smród sie ciągnie już dobre 20 lat
w necie i realu
~sid
Lysy, komornik sie o ciebie pytal
~abc
No i łysego zaorał
Ł ysy
kierowca. Zawsze potencjalnemu pracownikowi mówię:chce pan numery tel do obecnych, byłych pracowników?
Bedzie jasność, bo może okazać się, że pana oszukalem na wstepie, że w tej firmie trzeba rzetelnie pracować i uczciwie się rozliczać.
Coś jeszcze ćwoku?
Szoferzynom świat się wali. Pojawiła się konkurencja na rynku pracy.
~Patryk pogromca dziadow
Dziad transa można zmieniać codziennie jak skarpete hahaha
~Hycel
Zgadza się Patryk.
Dziadtrans to goowno którym się brzydzisz a mimo to srac codziennie idziesz.
szatan
Znów ze swoją mantrą zaklinają rzeczywistość. A fakty są takie że jest kierowców i zestawów za dużo. Przewoźników nie stać żeby całość oskładkować, bo musieliby nieatrakcyjne wynagrodzenie zaproponować.
Lolek2802
Jak nie chcą godnie płacić to i kierowców nie ma. Kto mądry zainwestuje + - 10k na uprawnienia w dobie dzisiejszych mandatów? Jeden przejazd przez PL i można mieć po kwiatach. Teraz jest taka moda na nagrywanie i podpierda. lanie. Niektórzy takie donoszenie mają we krwi
~1984
Zero zaskoczenie!
Kierowca zawod. - najbardziej prymitywny zawód, w którym pracują niedojdy ze wsi, alimenciarze, kryminaliści z łezkami, byli policjanci, obcokrajowcy bez języka i inne gamonie.
Warunki pracy - tam krzyżuje się niedobór snu, brak higieny jakiej kolejek, izolacja społeczna skutkującą radykalizacją poglądów lub potegowaniem uzależnień lub dzuwactw, brak kobiet i nadmiar ekranów wpływa na zezwierzęcenie części kierowców. Pocieszne woły robocze, marzące tylko o jak najszybszym wydawaniu pieniążkow, a po latach będą narzekać że całe życie stracili w budzie, wśród obcych, ale panie tyle co jo zarobol to nikt we wsi tyle nie miol, ale jakoś tak wszysko przejąłem, przepilem, wydałem na głupoty.
~1984
Jedna z kluczowych wskazówek dla początkujących kiercow powinno być:
1. Sprawdź jakie firmy dają ogłoszenie do urzędu pracy - unikaj tych firm. To są dziady, które mają problem ze znalezieniem frajerów i szukają młodych głupich. Zamiast lepiej płacić i ogarnąć spoko warunki to żerują na taniej, nie ogarniętej zawodowo sile roboczej.
szatan
~1984, skoro potrafisz udzielać rad jakich przewoźników należy unikać to najwyraźniej pracujesz jako kierowca. Jeśli zatem jesteś kimś lepszym niż brudni alimenciarze, kryminaliści i wiejskie niedojdy, to chyba udało ci się nawiać do jakiegoś godniejszego zajęcia... ?
~Malina Cyc
1984 wie co mówi o chooyowey pracy dla początkujących. Praca sama się nie znajdzie. Trzeba ruszyć .sko i szukać osobiście po firmach pukając do drzwi ich szefów. Warto oczywiście zrobić wcześniej wywiad i przepatrzeć google earth jak wygląda siedziba firmy, bo często siedziba to gumno na wsi lub mieszkanie w bloku. Szukać wszędzie - rozpytując gdzie się da - kontaktów do aktywnych jeszcze kierowców emerytów, bo to oni wiedzą najlepiej gdzie są konfitury i mogą ci nadać niezły namiar. Ostatecznie pojechac na duży MOP i poprosić kiermanów o radę, wielu cię oleje ale może trafić się ktoś, dzięki komu zyskasz zajebistą pracę.
~kiero
W ogłoszeniach niżej widziałem słabe stawki dla kierowców 90 euro netto, 450 zł dniówka netto.
~lkj
Ola la Boga co za banialuki.
~DXI
dalej IRU czy TLP jest zaskoczone że to zawód deficytowy i tak jest za dużo chętnych
KIEROWCA-ZABKI
Wstawiłem właśnie screen znajomy podeslal
Potrzebują na wózek widłowy w Holandii
Przez agencje pracy
15. 03 brutto na godzinę.
Podatek płacony od całości, nadgodziny płatne, ZUS od całości

Szkoda słów na to co się dzieje u dziadtransow, może to słowo beż dziad
~Ł ysy
Przyglup z ząbek pracuje w Holandii przez agencję pracy. Osiągnięcie życiowe na wysokim poziomie
KIEROWCA-ZABKI
Oj Łysy, łysy.
Nadajesz się na prezydenta.
Taki sam, identyczny
~gall anonim
przyczyną niedoboru kierowców są sami właściciele firm transportowych, okradają kierowców z należnych wynagrodzeń, nie dbają o tabor, bardzo dużą ilość zestawów to zwykły złom, po za tym traktowanie ludzi jak niewolników bo załadunki i rozladunki towaru to nie jest coś za co się płaci dodatkowo, obowiązkiem kierowcy jest kierowanie pojazdem, dbanie o prawidłowy załadunek i jego zabezpieczenie a nie wywijanie paleniskiem na pace, innymi powodami są idiotyczne systemy pracy po kilka tygodni w trasie i wiele innych powodów, człowiek nie po to żyje żeby ciągle pracować a jeszcze ciągle słyszy narzekania z ust szefostwa jak to wszystko drogo wychodzi
~kiero
~Ł ysy
19 godzin temu Przyglup z ząbek pracuje w Holandii przez agencję pracy. Osiągnięcie życiowe na wysokim poziomie

Jeździłe m kiedyś do Danii po wieprzowinę dla naszej grupy Sokołów (sprzedana Danish Crown) korzystałem z myjni w DK, pracowali tam Polacy którzy zrezygnowali z powożenia 40 tonowym smokiem. Bardziej im się opłacało myć auta.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 216.73.216.122

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels