ID: 277207
Nikt nie zatrudni przewoźników do wożenia powietrza
ID: 277207
ID: 277207
Z Janem Buczkiem, prezesem Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce rozmawiamy o kryzysie w rodzimej branży transportowej, blokadach na granicy oraz konieczności bacznego obserwowania zjawisk rynkowych i wyciągania praktycznych wniosków z tych obserwacji.
Z Janem Buczkiem, prezesem Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce rozmawiamy o kryzysie w rodzimej branży transportowej, blokadach na granicy oraz konieczności bacznego obserwowania zjawisk rynkowych i wyciągania praktycznych wniosków z tych obserwacji.
~etransport.pl
Posty (9)
~Wega | Problem polega na tym iż sami biznesmeni transportowi doprowadzili do tego ktoś miał 3 auta teraz ma. 15 po co szanujmy się to doprowadziło branże do braku kierowców i zleceń dlaczego niemiecki przewoźnik jedzie za 3 euro a Polak za 1 euro brak modrych ludzi do prowadzenia transportu podstawą jest aby państwo skrucilo ilość wydawanych licencji i powstrzymało dziad transów bo iinej drogi już nie ma mam transport 15 lat w 2008 roku w kryzysie autko na legalu bez kombinacji przejeżdżało 2000-2500 km teraz ledwo moje auto robi 2000 km tu leży problem | 1 | ||
~Rudolf | Niemiecki przewoźnik jedzie za 3 euro? Tylko idiota tak myśli, że zleceniodawcy to durnie co płacą 3 euro za kilometr, a mają wybór za 1 euro. | -2 | ||
~Bul | Zmienić prace, wziąć kredyt... | 2 | ||
~Marfi | Jakoś Mi nie żal tych złodzieji transportowych. Żeby nie płacić polskim kierowcom pościągali Ukraińców i Białorusinów jacy ci kierowcy byli fajni !! A teraz jak ci sami pokupowali sobie swoje ciągniki to są wrogami !!! Bo naszym dziadom niewolnikow brakuję! | 1 | ||
tago1
| Małpy z Madagaskaru czekają w kolejce za filipińczykami i indiańcami. Tylko karton bananów tygodniowo - kto da więcej? ! | 1 | ||
~POLAK | Ukrainiec zrobi porządek w Polsce. A wy jak nie potraficie polscy przewoźnicy zadbać o swoje to do łopaty. | 1 | ||
~Patryk pogromca dziadow | Już to widzę jak dziadyga czyści klopa po swoim byłym kierowcy aktualnie przewozniku, Ukraińcu haha | |||
~Kierowca | W pierwszej kolejności należało by się zabrać za pseudo spedycję. ktore biorą zlecenia i sprzedają za połowę lub mniej np. gielda Trans. Kolejne spedycję firm transportowych. tez sprzedają dalej z zanizonymi stawkami. widac jakie hale mają wybudowane. Zeby nie było. nie żałuję nikomu. ale Polak tak robi. aby taniej i wykończyć konkurencję. a potem płacze bo ładunki po 0. 70 centów mimo. ze paliwo po 8 zł było i ktoś to zabiera. pytam po co?robić komuś przysługę jadąc po kosztach i czekając 60 dni na płatność. Dlatego zachód wprowadził pakiet mobilności by ukrócić zaniżanie stawek. Kazdy chce zarobić. kierowca kosztuje. a wymaga się by załadował i rozładował towar na magazynach bez doplaty. auto utrzymanie kosztuje. OC/AC kosztuje inne opłaty kosztują. z czego opłacać jak bierze się zlecenia tylko po ty by auto jechało. nauczcie się liczyć a potem zacznijcie brać zlecenia. | |||
~kiero | Ściema, na linii in postu w jedną stronę załadowany, spowrotem powietrze i wszystko zapłacone. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.