ID: 276773
Czy to naprawdę może być koniec przeciążonych naczep, długotrwałych kontroli i kar?
ID: 276773
ID: 276773
BPW oferuje rozwiązanie w postaci nowego podwozia iC Plus z inteligentnym wskaźnikiem obciążenia osi, który pokazuje nacisk na oś i obciążenie pojazdu bezpośrednio na telefonie komórkowym kierowcy oraz na komputerze menedżera floty i dyspozytora.
BPW oferuje rozwiązanie w postaci nowego podwozia iC Plus z inteligentnym wskaźnikiem obciążenia osi, który pokazuje nacisk na oś i obciążenie pojazdu bezpośrednio na telefonie komórkowym kierowcy oraz na komputerze menedżera floty i dyspozytora.
~etransport.pl
Posty (3)
szatan
| Przydatny bajer, aczkolwiek egzekwowanie kary dla załadowcy za przeładowanie byłoby skuteczniejsze. | |||
~męczennik transportu | Waga jest na budziku. Kolejny gadżet aby stworzyć kolejny rynek. Hm a może tak lobbować. Obowiązkowy od 2028? | |||
~Kotbury | Potrzebne, jak wyświetlacze prędkości przy drogach |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.