ID: 276736
Zostali sami więc trudno się dziwić, że protestują. Pierwsze realne propozycje rozwiązania konfliktu
ID: 276736
ID: 276736
Obawiając się konsekwencji braku konstruktywnych propozycji wychodzących naprzeciw problemom protestujących przewoźników na granicy polsko-ukraińskiej, Związek pracodawców Transport i Logistyka Polska zaproponował konkretne działania, z których większość można podjąć niezwłocznie.
Obawiając się konsekwencji braku konstruktywnych propozycji wychodzących naprzeciw problemom protestujących przewoźników na granicy polsko-ukraińskiej, Związek pracodawców Transport i Logistyka Polska zaproponował konkretne działania, z których większość można podjąć niezwłocznie.
~etransport.pl
Posty (16)
~MURAN | A ja powiem tak im więcej biurokracji tym większe pole do kombinacji. Nie uprościmy sobie sytuacji poprzez sankcje i nakazy że tyle a tyle procent dla nas a tyle dla obcych. Absurd wystarczy że zachłanny Ziutek A sprzeda ładunek Ziutkowi B a ten zrobi tzw. neutralizację i wasze przepisy będzie można wrzucić do kosza. Tak to widzę. | |||
~nadaje spod premium | i do czego mo rd e wydzierać "lachom smerc chwala UA" | |||
~cdn | To wszystko przez tego chu-ja Tuska | |||
~Malina Cyc | Publiczne *anie skraca życie. x. com/_Surovikin_/stat us/17295969844896115 06?s=20 | |||
szatan
| Zamknąć całkowicie granicę z UA dla kierowców i zestawów z poza UE i zatęsknią za pozwoleniami. | |||
~Jacek-kuba. | Ja jak mialem busa to bylem gosc. Ludzie po wyplate przychodzili jak po oplatek. | |||
~Taka prawda | Jepać UPAdline | |||
~kiero | A ilu członków tego związku, lub podobnego stowarzyszenia udziela certyfikatu kompetencji firmom założonym w Polsce przez obcokrajowców. Słyszałem że rekordzista udziela kwitów ponad 30 firmom. | |||
~kiero | Tyle że Putin vel putler to mo*derca nie lepszy od Adolfa. | |||
Ł ysy
| Zanim gadajace glowy w polskim parlamencie zobacza problem, już bedzie po rybach. Może warto wykorzystać szwabskie praktyki w tępieniu konkurencji. Uśmiech w stronę instytucji kontrolnych /policji ITD/, wydanie, cichych poleceń kontroli ukraińskich ciężarówek. Mamy jeszcze KAS. Nie wiem jakie są teraz przepisy regulujace olość wwożonego paliwa z krajów ościennych. Trzeba tylko q/rwa chcieć. Na rząd Tuska nie liczyłbym. Ten klakier zrobi wszystko co Bruksela każe. Nawet kosztem polskich obywateli. | |||
Ł ysy
| Panowie Przewoźnicy i Pany Kieroffce, jeżeli myślicie, że nikt nie zdawał sobie sprawy z konsekwencji liberalizacji przepisów dla Ukraińców, jesteście w błędzie. Fajny plan, czysty moralnie /pomoc walczącej Ukrainie/ ma na celu roz je ba nie wschodniej konkurencji. Nic nie pomogło, nawet Pakiet Mobilności, skutecznie położą nas Ukraińcy. I o to chodzi. Nazywajmy sprawy po imieniu. Naszym wrogiem nie są ukraińscy przewoźnicy, a urzędasy z Brukseli. | |||
Puchacz1
| Jeśli polscy przewoźnicy zdawali sobie sprawę ze skutków zwolnienia ukraińskich ciężarówek z zezwoleń na przejazdy tranzytowe i docelowe w UE, to świadczy tylko o ociężałości umysłowej w/w że nie protestowali wcześniej. O ile mnie pamięć nie myli, to Polska ma swych przedstawicieli wśród "urzędasów z Brukseli" i organizacje przewoźników np ZMPD i TLP mogły "pukać do ich drzwi" informując o zagrożeniu i skutkach. | |||
Ł ysy
| Puchacz. Ty nie myśl i nie przelewaj swoich przemysleń na papier. Uwierz na słowo, myślenie nie jest twoją silną stroną. Zbyt "ciasno " myślisz. | |||
Ł ysy
| Puchacz. Co z tego "pukania " może wyniknąć skoro z góry ustalono plan pozbycia się wschodniej konkurencji? Przedstawiciele twojego ugrupowania politycznego jeszcze przyklepali sprawę. | |||
Puchacz1
| Lepiej "ciasno", niż wcale. A to "Łysy" "wcale", wyżej zaprezentowałeś w pisząc obrazowo o konsekwencjach zdawania sobie sprawy z wpuszczenia UA na rynek transportowy UE bez zezwoleń. | |||
Puchacz1
| Łysy. A jakie to jest moje "ugrupowanie polityczne"? Chętni e się dowiem od vice "Jasnowidza z Człuchowa". |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz