ID: 274611
Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment
ID: 274611
ID: 274611
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
~LOGIC*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (32775)
~LOGIC | Jak kiedyś zostaniesz rentierem Scan Cargo i będziesz żył z dochodów z nieruchomości jak pan Jacek wszystkim oznajmiał i zajmował swój wybitny intelekt nauczaniem, to będziesz się mógł w ten sposób wypowiadać... Co do przytczków, na busa, wybitny intelektualista nie bedzie się znizał, do takich insynuacji... :) | |||
~!!!iiii | Intelektualista niezaszczepiony ideą i nieskalany myślą ; -) Zakuty rycerz zakonu pożytecznych idiotów, któremu zdaję się, że jest Stańczykiem a jest po prostu zwykłym mało śmiesznym... em | |||
~Kris | Logic ile i za ile trzeba miec nieruchomości żeby osiągnąć dochód co najmniej równy dochodowi z transportu? | |||
~Frey | Czy oceny stawiane przez idiotów mają jakąkolwiek wartosc? | |||
~LOGIC | Kris, pytanie, jest błędnie postawione... ale pierwszy krok, to nazwanie dochodu a nie przychodu, to już coś :) aktualnie biorac pod uwage "zyskowność" transportu, może nawet wystarczyć nieduża kawalerka :) | |||
~scan cargo | Kris wydaje mi sie że chcesz udowodnić że nieruchomosci wymagaja dużo wiecej kapitału niż transport i masz w 100 % racje, tylko że nieruchomości to nie oszukujmy sie to nie jest działalnosć tak obarczona wkładem pracy i ryzykiem jak transport, do pewnego momentu jest to dochód pasywny, raczej nie wymagajacy wielkich nakładów pracy no chyba że ktoś ma tych nieruchomości już dużo lub sa to nieruchomosci komercyjne Na pewno szybciej i prosciej jest wziasc auto w leasing lub starsze za gotówke niż kupić np mieszkanie za 1 mio | |||
~Remik | 11 najważniejszych różnic w myśleniu między bogatymi i biednymi wymienia Steve Siebold, autor książki "Jak myślą bogaci". W czasie gdy większość ludzi cały czas szykuje się na ciężkie czasy, bogaci spodziewają się, że zarobią jeszcze więcej pieniędzy... | |||
~!!!iiii | Czyli jak biorę teraz 3 auta to znaczy, że jestem bogaty czy głupi?? | |||
~Remik | Najpierw redukować a teraz dobierać? Nie widząc poprawy na rynku? Myślisz, że jest to mądre posunięcie? Ale jak to mówią :Nie ryzykujesz to szampana nie pijesz :) | |||
~Kris | Logic no ale ile zarobisz miesiecznie na kawalerce a ile na zestawie? I czy na zestawie az tak duzy wklad pracy jest? | |||
~!!!iiii | Nie dobieram, wymieniam żeby była jasność. Dwa stare w odstawkę, bo wątpię abym teraz sprzedał a do przejęcia trzy w pakiecie 2, 5letnie. | |||
~xthx | Kompletny brak ładunków jest, co się dzieje? | |||
~driver | te 2, 5 letnie juz i tak sa stare na ten moment wg przepisow co2 Wiec mysle że o wymianie czy powiekszeniu floty to gdy wejdzie euro7 bedzie najbardziej logiczne Teraz cwaniaki rozbiły euro6 na 4 kategorie i myslą ze kazdy bedzie gonił kroliczka ekoloigicznego | |||
~!!!iiii | 530KM nie ma klasy innej jak 1 CO2. Nie robi mi różnic a to pod zestaw zawsze 40t. Nie będę się bawił o 0. 8centa jak mogę teraz zabrać 3szt za niecałe 150tys. z nalotem po 230tkm, ADR i PTO, kontrakt jeszcze na 4lata za 1400pln i ubezpieczeń na rok. | |||
~driver | teraz trzeba bedzie być dobrym magikiem zeby przetrwać faze braku ładunkow i utrzymania ; ) Ale wg tutejszych jest to mozliwe Ciekawe jak bedzie wyglądała mina szefa kiedy przyjdzie kierowca po wypłate gdy w całym miesiacu nie zrobi ani jednego kursa Spełnią sie marzenia kierowcy Nie robi sie a sie ma Bo przecież wypłata sie należy jak psu micha za samo wiszenie na liscie płac A to że nie było pracy to nie jest wina pracownika ; ) | |||
~driver | kontrakt jeszcze na 4lata za 1400pln??? +2, 5 roku juz ma i doczytaj na jakie km bo zauważ ze masz juz z nalotem po 230tkm Tak jak sam piszesz Warunki kontraktu czasem nie przechodzą na nowego własciciela Ja sprzedałem Scanie 4 letnią z kontraktem na 5 lat i Scania pokazała srodkowy palec nowemu włascicielowi | |||
~driver | wcale bym sie nie dziwił jakby juz cwaniaki kierowcy przeszli na chorobowe L4 I tak przewiszą na dobrym wynagrodzeniu do lata prawie Szef bedzie bulił za 33dni a potem zus Oczywiscie kwota wyliczona ze sredniej krajowej Tak tak czujcie sie szefowie juz wydymani ; ) Jeszcze tylko po drodze kontrola pip i tak macie wolne dopiero w lutym od darmozjada ; ) | |||
~Remik | Jest ryzyko jest zabawa :) Te driver ale czy to nie jest wliczone w ryzyko pracodawcy??? | |||
~Frey | Driver nie denerwuj się. Tęczowy ZUS ma płacić chorobowe od 1-go dnia. A Ty w tym czasie też "zwolnisz się" na chwilę z zusu. I gra gitarka. Będzie się biznes wtedy kręcił. OT, taka filozofia gospodarki "po tęczowemu". | |||
~LOGIC | XTHX rozebrali wszystko z rańca Kompletny brak ładunków jest, co się dzieje? :) | |||
~Frey | Bezrobocie nadchodzi. | |||
~LOGIC | Dawid, kierowca MUSI zjechac na weekend do domu :) no to zjedzie | |||
~Remik | Przecież dziad łaski nie robi :) | |||
~Remik | Ja chyba zacznę działalność łapania osłów/kóz :) Widać w ostatnim czasie się pojawia coraz więcej! | |||
jacek-kuba
| Inwestowanie w byle mieszkania i utrzymywanie się z tego-funkcjonuje tylko w TV. Albo faktycznie kogoś stać na przynajmniej 100 mieszkań. Lidl np chce zainwestować w 2 tys mieszkań. Inwestycja w nieruchomości to inny kierunek i niestety wymaga myślenia. Jest jeszcze kolejna sprawa- jak kupisz zestaw za milion, to po kilku latach jego wartość wynosi 0, 5mln. a mieszkania 1, 5mln. Ale to wymaga liczenia i myślenia - a nie okradanie kierowcy i ślęczenia na giełdzie i grzebanie w śmieciach. Mój kolega kupił dom za 1, 7mln 4 lata temu, na parterze jest oddział PKO, bankomat i PZU - on mieszka na piętrze za free i kasuje 20 tys zł miesięcznie. netto. Obok wynajął działkę pod Lidla, do tego z nudów naprawia pralki u klientów i się śmieje. Generalnie ciężarówka do niedawna była najprostszym biznesem świata-dlatego było tak ogromne zainteresowanie wszelkiej maści małorolnej patologii. Dzisiaj jak często wymaga się od przewoźnika, magazynów o odpowiednim standardzie, punktów przeładunkowych, coraz większej gotówki na start -odpad pada jak oszalały i zostają tylko najlepsi. Stąd ten wrzask na forum ze strony dziadów. To zagubienie, niemoc i przerażenie. Oraz ogromna konkurencja ze wschodu, z gotówką -zresztą pisałem wielokrotnie, że taka sytuacja zaistnieje i rozłoży rodzimego chama na łopatki. | 1 | ||
jacek-kuba
| Zapewniam Państwa, że praca łopatą również wymaga doświadczenia i umiejętności. Amator przy łopacie padnie po godzinie. Żeby strzelać trzeba być zdecydowanym, bo inaczej straszenie bronią kończy się kulką we własnym łbie. Reasumując gdziekolwiek wsadzisz ręce -trzeba chcieć i mieć o tym pojęcie. Prowadzenie biznesu z sołtysem przy wódce już się skończyło. Dlatego oglądajmy dziadów, bo tak szybko odchodzą z rynku. | 1 | ||
~Rudy na premiera i git! | Yacenty orientujesz się kiedy qrfizja wyemituje najnowszy hit, "Yarek sam w sejmie"? Buchachach achaflachachacha! | -1 | ||
~Remik | Ja się zastanawiam... Jeżeli dziady mają miliony na kontach dlaczego brną w te bagno jakim jest teraz transport? Czy nie lepiej by wyszli kupując działkę budując dom i go sprzedając? Chyba pieniądze leżące na koncie tracą na wartości... Chyba że mamy inne kalkulatory :) Taki głupi przykład... Przecież nie musi być na początku jak Józef Wojciechowski! | |||
~driver | Uwierz ze dzis kazdy mysli raczej jak sie wyzbyć i jak najmniej stracić Samo trzymanie pracownika nie ma sensu Lepiej by było jakby zinikł juz 30. 11 bez wypowiedzenia | |||
~LOGIC | z nudów, z nudów. A ci co mają kase (niekoniecznie na koncie) to już na pewno nie brną. Póki jest nadal jakiś plus, to się ciągnie, a jak nie, to wysprzeglasz się z pracowników powoli to tez proces... Brną ci co kasy nie mają i liczą, że ją zarobią wi ilości wystarczającej na spłate rosnącej góry długu no i na odkucie się. Ale takie tygodnie, jak teraz, skutecznie wyhamują dynamiczny rozwój :) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.