ID: 274611
Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment
ID: 274611
ID: 274611
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
~LOGIC*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (31329)
~driver | Kris w transporcie jedyne co jest pewne to ciągle zmiany Ty myślisz że w AM doczekasz nacryczaltach poprawy koniunktury I to jest twój plan A myślisz że Magtrans czy regesta nie zjedzie z zachodu po te krajówkę? | |||
~Kris | Weź juz skoncz doopić. To co robisz to nie jest zmiana strategii biznesowej tylko potrzeba zaistnienia. Załóz sobie wątek pt DRIVER the best i się tam onanizuj swoją zaje. bistoscią. | |||
~!!!iiii | Driver ależ tak idź w świat i wykorzystaj swój dar szybkiej transformacji. Wymienić naczepy na intermodalne, wynająć trucking od Heisterkampa, Batim czy Walter i robić kasę. Z Walterem bym uważał, bo klientów pozbędziesz się szybciej niż oni zapłacą Tobie faktury z pierwsze zlecenia, które podają Walter od Ciebie w truckingu. | |||
~scan cargo | Wiele co pisze driver to racja tylko że chodzi o to że z fajnego wątku zrobił nam sie tygielek jak na parkingu w weekend po paru głębszych czyli licytacja kto ma dłuższego, i kto jest wiekszym królem życia, dokładnie jak felietony sastyryczne "mimao ", ja wiem że niektórzy potrzebuja szerszej grupy atencji niż rodzina, lubia być poklepywani po plackach i chwaleni no tylko że ile mozna, codzinne wpisy o tym jaki jestem debesciak po pewnym czasie sa już meczące, tym bardziej że jest tu raczej w wiekszosci stała grupa, wiec nikt nowy nie wpadnie popodziwiac sukcesów | |||
~!!!iiii | Scan przez najbliższe półrocze sukcesem będzie utrzymać się w siodle | |||
~Ł ysy | Panowie i Pany, sprawa jest prosta. Przeżyją ci, którzy potrafią oszczędzać. Nie widzę wśród zwycięzców dynamicznie rozwijających się ze złotą kartą serwisową. Oczywiście za sterami nowej ciężarówki siedzi kierowca bardzo dobrze wynagradzany, marki cenionej na całym świecie. Pożyjemy zobaczymy. | |||
~!!!iiii | Przecież nie ma co pudrować rzeczywistości. Sukces Hegellmann czy Girteki to również brak zatrudnionych kierowców z UE. Wszystkie spostrzeżenia kierowców jak to w tych firmach jest świetnie to opowieści śmiesznej treści. | |||
~Ł ysy | !!!iiii. I tu kolego chyba się mylisz. "Dil" prowadzenia biznesu przez litewskie molochy załamał się. Realia rynkowe są inne. Już nie da rady zarobić na sprzedaży samochodów kupionych z dużą marżą. I du pa. Molochy są na równi pochyłej. Tak uważam, nie musisz się ze mną zgadzać. Chytry Litowiec wpadł we własne sidła. | |||
~Ł ysy | Może teraz jest świetnie w tych firmach. Już nie leją kierowców po ryjach jak wcześniej. Paru Polaczków na własnych ryjach odczuło dobroć litowskiego pana. | |||
~LOGIC | Ja nie mam zdania, ale się przypatruje, jak się skończy epopeja, pod tytułem, Bałtowie/Litwa wraca. Goście są nie do zdarcia... Bardzo konkurencyjni, że tak to ujme :) Wszelka logika podpowiada, że dawno ich nie powinno być, a oni się mnożą... Pewnie dobrze wynagradzają kierowce. | |||
~!!!iiii | Coś w tym może być ale nie spodziewałby się rychłego ich upadku. Przecież nie tylko opierali się na sprzedaży aut. Pamiętaj, że wraz ze spadkiem cen używek jest także spadek cen nowych i różnica jest constans. To wciąż nie będzie dla nich załamaniem i tak samo mają odbiorców w dalekich krajach na swoje pojazdy. Nie będą sprzedawać dwulatków na rynek UE to będą sprzedawać 3-4latki za Ural. Tam są mądrzejsze głowy od nas i mają plan B, C i E choć każdy może się poślizgnąć. | |||
~!!!iiii | Oczywiście przy takiej skali każde wahnięcie to duża kwota i duże ryzyko. Ta skala to też możliwość niskiej marży. My nie pożyjemy za 1-2% a oni będą bronić się przed wyjściem ponad taką marże, bo nie zoptymalizują takich podatków. | |||
jacek-kuba
| driver jeżeli jeszcze jesteś w wieku reprodukcyjnym, musisz stanąć na głowie, żeby nie rozprzestrzeniać swoich genów. Tylko lateks i szorowanie jajami po zolu. | |||
~driver | Transport musi sie zmienic Bo do tego dochodzą okoicznosci Teraz trzeba sie pochylic nad kosztami np na zachod I zadac sobie pytanie czy nie lepiej puscic naczepę po torach np do duisburga I tam zrobic sobie oddział z kilkoma miejscowymi kierowcami tanszymi Niz za wszelką cene jechac na kołach Płacic za drogi i wypłate kierowcy posredniemu A tak na spokojnie w moim przypadku kierowca zrobi dziennie max 400km + operacje załadunku nadanie i pobranie naczepy Niemcy dają nam juz wskazowki jak oni chcą odblokowac parkingi i zaprowadzić spokoj na granicach | |||
~driver | Tylko na logistyce ładunkami wraz z naczepami bedzie mozna mowic o jakims zarobku | |||
~Kris | Walter robi pociagami od 30 lat. I nagle wjezdza driver caly na bialo z 50 naczepami i zmienia caly rynek transportu w europie. Dziady czytajcie i uczcie się jak sie robi biznes. I pamietajcie idzie grudzien. Zamawiajcie opony bo w styczniu bedzie trzeba podatek zaplacic. | |||
~driver | Tak ciebie to nie dotyczy Kris na twoich ładunkach z dąbrowy sosnowca czy krakowa do bytomia nie musisz sie martwic | |||
~driver | Mam nadzieję że Ci magtrans regesta seedpartner przytną skrzydełka jak wrocą auta z zachodu w zime z zakontraktowanym indyiskim nepalskim czy filipinskim kierowcą Za sam brak pokory Co myslisz że ktos nie umie liczyc? Poki jest robota na zachodzie nie czujesz sie zagrożony Rycząłt i takie strzały lepiej wychodża jak tułanie sie po Europie | |||
~LOGIC | Driver, ale daj spokoj. Życzysz mu tego? nie każdy, musi miec niewiadomo jakie plany zawojowac świat. Przytnie skrzydełka? no prosze cie. | |||
~miska ryżu dla was | chyba cos sie zaczyna Praca dla kierowców: Szukam pracy (111) Dam pracę (243) | |||
~scan cargo | do miska ryżu jak tam sytuacja na Skandynawie bo ja jestem załamany tym co klienci zaproponowali, ja w wiekszosci porezygnowałem, ale jak patrze jakie sa propozycje to źle to wróży na koniec roku a już bardz źle na przyszły rok, zastanawiam sie czy nie dać sobie spokój na jakiś czas ze skandynawią bo jak popatrzeć na czas jaki sie marnuje na promach to traci to sens, bo nie zawsze to wyjdzie idealnie w tempo z pauza | |||
~LOGIC | Miałbyć wątek dla dziadów, to by każdy się dziad przyznał co i jak. Ale w obecności tak szanownego grona zacnych i nie proszonych kierowców na wątku, okaże się, żę wszyscy płacą min 600 dniówka (podwyżki niebawem) i jeżdzą od 2 euro km (podwyżki nie bawem do 3 euro bo maut) Trzeba trzymać fason przed kierowcami panowie :) | |||
jacek-kuba
| /Wilcy / scan, logic. wrzeszczący -piszcie przez translator, będzie łatwiej dla wszystkich. Po waszych szkołach i kursach, pozostali muszą czytać 2 razy, żeby ogarnąć ten bełkot. | |||
~scan cargo | JK Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie komentować a to że musisz czytac dwa razy to mnie jakos nie dziwi , co chcesz udowodnić swym wpisem że ty nie masz szkół i kursów a Mensa uznała Twój wrodzony intelekt? ?? | |||
~miska ryżu dla was | scan na skandynawi masakra -dsv zaproponowal ceny slot po 300euro niżej aprzeciez musza jeszcze zapłacic przewoznikowi -więc dałem sobie spokoj, naraziem mamy niemcy po 1, 8eur / km | |||
~LOGIC | tak się zastanawiam, czy ta miska ryżu to ma być dla pana kierowcy, czy dla dziada? :) | |||
~scan cargo | Logic Pan kierowca co najwyżej zacisnie poslady i pojdzie w tango z wózkiem i swoje zarobi, a dziad jak to pisze JK czy Patryk nic nie potrafi wiec jedyne co mu pozostaje to XTB :-) i przekwalifikowanie sie w kierunku jak czerpać drobne korzysci finansowe z zysku innych firm, czyli na miske ryzu cza bedzie zarobić | |||
~!!!iiii | 1. 8 all in czy plus prom?? To robi duża różnicę. 1, 8 plus prom to w dzisiejszych czasach nawet lepiej postać w poczekalni za przeprawą. To jak się teraz wygryzają na kontynencie za przetargiem czy klientem to prawie jak "Texanska masakra piłą mechaniczną" Podziwiam tych co sprzedają ładunki a mają swój transport, bo nigdy nie wiesz czy ty jako prawdziwek transportowy nie trafi na większego kozaka co dla zdobycia klienta ściągnie gacie. Kto pamięta 2008/2009 rok ten powinien wiedzieć o co chodzi. Dziś się cieszymy, że mamy na ładunku zarobek lepszy niż bym to zrobił własnym autem a zaraz nie będziesz miał czym handlować i co wozić. Taka przestroga dla tych co są dopiero dekadę w tej branży. | |||
~!!!iiii | Szczególnie, że wtedy FB czy LinkedIn nie istniał lub był w powijakach. Dobra passa może szybko minąć. | |||
~M!? | Pamiętam jak driver ze dwa lata temu pisał, że kupił sporo ziemi i będzie jak to ujął " prąd uprawiał"... Driver zostałeś już potentatem elektroenergetyki??? Hahahaha... Czubek!!! |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz