ID: 274611
Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment
ID: 274611
ID: 274611
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
~LOGIC*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (32216)
tagoo
| Kuku gnido niemyta... Tak się trolu widzę czepiłeś mojego komputerowego nicku, że będę pisał zalogowany. Pisz pod swoim nickiem te swoje pierdy z du. py... Nie lękaj się gamoniu... | |||
tagoo
| Wyjątkowa z ciebie gnida... | |||
~scan cargo | ile jest firm które zaczynały w zeszlym stuleciu lub do 2010 roku to sa faktycznie stabilne firmy majace logistyke serwisy punkty autoryzowane itp oni jada na marce, kasy dorobili sie takiej że naprawde mało kto może sobie wyobrazić to sa czesto i gesto 100 mio, dla zobrazowania podam przykład że kiedyś stawka na solówke była około 20 krotnie wyższa, robiłem takie porównanie celowo, kolega mi podawał po ile jeździł z balchą i blachodachówka i miał płacone w kółku przy kosztach z tamych lat, wiec te opowiesci parkingowe że ktoś tam miał 2-3 auta i pobudował w rok dom nie wzieły sie z niczego i to sa firmy które zasadniczo nawet nie szukaja kierowców bo tam pracuja ludzie po 20-30 lat oni po prostu nie chca zmieniać znaja swojego chlebodawce, ten chlebodawca czesto i gesto przez te 20-30 lat sie już tak zrzył i tyle zarobił na tym kierrowcy że obecnie nawet nie ma już sumienia czyscic gościa przed emerytura i mamy firmy które powstały po tym okresie gdzie niestety eldorado sie już skończyło konkurencja na rynku urosła do tego poziomu że Np MFO taki producent profili z okolic sochaczewa mogł przebierać w przewoźnikach jak w ulegałkach i robić tzw licytacje każdego ładunku kto przewiezie taniej i mogł to robić latami | |||
~scan cargo | zżył | |||
~LOGIC | Wyczyszczenie rynku z tej nadpodaży aut, przy siadającej gospodarce to będą LATA... i tu akurat zawinili tylko i wylacznie dynamiczni. Man juz hamuje produkcje w Polsce, Scania czy Volvo u siebie tez, to po prostu musi zgnić albo jakimś cudem ostre odbicie gospodarcze chociaz to ostatnie jest ekstremalnie nieprawdopodobne. Oczywiscie po drodze, jak pisze Scan, ludzie beda zamykali oczy i walczyli na oślep... A dniówka wziela sie tylko z ilosci aut do obsadzenia, docelowo ilosc aut musi spasc, to jest oczywiste. | |||
~scan cargo | BTW dzownił do mnie handlowiec i nie omieszkałem zazartowac że moje zapytanie o auta to było jakies 2 lata temu :-) - wspaniałe oferty nowych aut z 2023 stok ( to też ciekawe że przeciez były takie niedobory a tu kwiecień i auta nowe z produkcji 2023 po 90 tys grzecznie podziekowałem za oferte | |||
~LOGIC | powinni normalnie licencje zabierac, za brak zysku, skonczyloby się dynamiczne rumakowanie... | |||
~Kris | Logic wręcz przeciwnie. W obecnej sytuacji bardzo szybko nastapi spadek aut na rynku. Chociaz szybko to pojecie względne. Ale im mniej roboty tym szybciej to następuje. No bo ile mozna brac obrotówki, zalegac z zusem, za paliwo? Faktoringiem tego nie obsłużysz jak nie masz zlecen. | |||
~LOGIC | Ale te auta dalej beda szukać nowego właściciela, sprzedawane w cenie nawet złomu, ktoś dorwie tanio auto z licytacji, np zbunotwany kierowca MAO i znów wróci na rynek. Póki będą istnieć fizycznie zdolne do podjęcia pracy, różnego rodzaju przygłupy będa ja pchać za tą pracą... W jaki inny sposób tłumaczysz wzrost stawek kierowców versus długotrwały spadek cen frachtów? chyba tylko próbą kolejnej fali wypchania (kompletnie niepotrzebnego) złomu w rynek... | |||
~Kris | mamy kwiecien i jest gorzej niz w lutym tzn ze juz w tym roku nic się nie wydarzy | |||
~Kris | NIe wiem czy rzeczywiście jest jakis ruch w handlu. Bo auta które obserwuję to wiszą juz kilka miesięcy i jedynie ceny spadają. jasne ze moze jak będą w cenie złomu to jakis inteligentny inaczej się rzuci i bedzie chciał łamac system ale to moze być jakis promil. | |||
~scan cargo | o Kris w sedno mam podobne odczucia na poczatku tego pieknego bądz co bądz miesiaca | |||
~nawaliony | skan a ja mam odczucia refluksu i zatem zara se wymiotne. kurna! | |||
~Kris | A skoro nie bedzie odbicia to niektórzy muszą sie zastanowic czy jest sens jechac na minusie albo wogóle czy ich stac zaby jechac na minusie. | |||
~Frey | Transport to prosty biznes. Stąd tyłu przypadkowych w nim ludzi i zarazem golodupcow. Nabrało towarzystwo klamotów ufając, że będzie wiecznie zrec. Co drugi łeb beż pomysłu na życie w to wszedł. No i mamy skutki. Z mojego punktu widzenia : b. pozytywne. | |||
~Frey | Zapomniałem dodać. Mokra ściera dzisiaj z rana poprawiła i strzeliła ponownie w ryj Uśmiechniętym. Szybko idzie. | |||
~LOGIC | Kris, sensu juz dawno nie ma od wielu miesiecy... ale i tak kierowcy szukajo, jado i zalo się na facebooku, ze nie zaplacili. naprawde tych mi nie żal, i niech robią niedługo po 800 dniówka, jak sie nie ma w kalkulatorze to sie dostanie ciezko po 4 literach... | |||
~LOGIC | jedyna przewrotnosc w tym wszystkim, ze to my ich nazywamy DZIADAMI, a kierowcy nas. czyli jest dokladnie odwrotnie, dziad ten co pozwoli sobie wejsc na glowe i zalatwic potrzebe, A kierowca rysuje sobie obrazek, super firmy co przeplaca z dobroci serca | |||
~Kris | A freyer jak zwykle pier. doli. | |||
~Kris | Logic masz rację ale niektórym się wydawało ze bedzie odbicie na wiosnę. ja równiez nalezalem do tej grupy. Ale juz teraz widzę ze nic z tego nie bedzie. I moze inni równiez to zauwaząi moze przyjdzie przyspieszenie w redukcji. | |||
~LOGIC | to wtedy sie zwalnia na zime i przyjmuje na wiosne, a nie trzyma i placi przez zime... ta logika mnie powala | |||
~Kris | A ty bys zwolnił kogos na 2 miesiace? | |||
~LOGIC | hmm, na taki postawione pytanie wprost odpowiem ci tak. Jesli przewiduje brak zapotrzebowania na kierowce, to wystarczy postawić tame rządaniom płacowym i z uśmiechem odpowiadac, niestety wiecej nie zaplace i obserwowac, jak wesoło odchodzą do konkurencji... oczywiscie to przy założeniu (niestety historycznie prawdziwym) ze istnieją firmy, ktore biorą tych asów w zawyżonej stawce tylko dlatego, żę w główkach (bo ciężko to nazwać głowami) ułozyli sobie scenariusz wesoły (sorry nie mowa o tobie, ale naprawde to ma miejsce) w ktorym to scenariuszu, na wiosne mamy mocne odbicie w zwiazku z tym, warto trzymać 40 tonowe smoki w boksach, gotowe do startu... i teraz powstaje pytanie, czym mozna uzasadnic takie oczekiwanie? i tu odpowiedz jest wręcz tragiczna. Jedyne uzasadnienie to przekonanie, ze odbicie musi byc, bo jak nie bedzie to kasa sie skonczy (wiec warto sie dobrze przygotowac na odbicie) to jest logika, nie na Logica, ale taka ma miejsce :) | |||
~Kris | Logic ale chcesz powiedziec ze ty wogole nie liczyłes na odbicie? Jakies przewidywania trzeba czynić. Dopiero potem się okazuje czy były wlasciwe. Ale to własciwie takie stawianie na czarne lub czerwone. Masz jakies dane ale one są ograniczone nigdy nie masz 100% pewności. Pomijam takich co po prostu idą na zywioł bo to jest jakis margines. | |||
~Woziciel Wania. | PanŁysy ja chaczu u tiebia ujeżdżać bystro balszoje maszinu. Ja lublu kuszać tuszonku i doić solarku. Ja mnogo ujeżdżał bystro maszinu po Pribałtach. Panimaju panłysy? | |||
~LOGIC | nie powiem ci, ze nie liczylem bo mozliwe ze liczylem, jak każdy z nas. Ale trzeba rozdzielić życzenie od rzeczywistosci. Wiec licząc na odbicie, zachowywałem sie tak jakby mogloby go nie byc, czyli oszczedzalem, nie dawalem podwyżek i korzystalem z bieżącej sytuacji, na rynku. Sytuacja, w ktorej woził dla mnie dynamiczny moimi kierowcami, ktorzy podziekowali i robił to 30% taniej nie jest wyssana z palca. Oczywiscie, zostaje moralny problem ze stawianiem aut w łopian. i tutaj też pomocny jest kalkulator zamiast emocji... lepiej postawic kilkadziesiat % aut do łopianu i jezdzic reszta bez podwyzek, niż pchać to wszystko coraz drożej generując koszty (sposobem dynamicznych) inna sprawa, ze czasem (i do tego tez doszedlem z czasem) taniej jest nawet korzystac z dynamicznych chociaz są chetni jezdzić taniej swoi. jak to mawiał Lipski, jedna sztabka dla siary (dynamicznego) i 2 dla mnie., .. :) poważnie, ludzie zakladają opaski na oczy, dają kierowcy, ile on chce i biorą ładunki po ile one są, biorąc na siebie nie tylko nierentowną robote a jeszcze ryzyko braku zaplaty. i to jest prawdziwy GIT! | |||
~LOGIC | sorry teraz sprawdzilem, tam bylo jednak 3 sztabki moje 1dna twoja, pomysl jest mój, wykonanie moje, ty tylko dajesz 40tonowego smoka i powożącego :) | |||
~Ł ysy | Wania przeciż dzisiaj rano miałeś być u mnie. Naczepa już załadowana na Rygę. Dniówka 500 rubli lub chrywien. Pasuje? | |||
~Ł ysy | Wania jak chcesz to o 19 przyjedź. Pojedziesz wieczorem na rygę | |||
~Ł ysy | Już Polaka tego nieroba wypiertolilem i miejsce dla ciebie się zwolnilo |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.