ID: 274611
Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment
ID: 274611
ID: 274611
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
~LOGIC*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (32779)
~LOGIC | to troche zawaliłeś koński zwisie... bo płacąc 1200 zł odliczylbyś 230 zł Vatu, to tego dododowy, płacić 1200 z fakturą i 1000 bez faktuty to oczywiscie, jest znacznie bardziej opłacalne z fakturą, szczególnie, jak ma sie dochodową firme, jak ty :) | |||
~!!!iiii | Łysy teoretycznie tak tylko pisaliśmy chyba razem z Kris (takie gdybanie) o zastąpienia podatków CiT/PiT na podatek przychodowy. Uważałem, że nie jest idealny, bo małym i średnim firmą nie będzie opłacać się wykazywać przychodów, więc nie będą miały chęci otrzymywać czy wystawiać faktur. Dyskusja przeszła też na zakupy paliwa i włączył się forumowy szejk nalewakowy ze swoim split pay (podzielną płatnością) za paragon :-) , bo przecież do zbiorników w jednej ciężarówce wchodzi paliwa za 15000zł i to na paragon. Split Frey tak właśnie handluje paliwami. Pewnie pracuje na dystrybutorach dla osobówki i stąd brak elementarnej wiedzy. | |||
~scan cargo | muszę sie przynać do błędu w ocenie wydawało sie że w marcu nastapiło odbicie, i wygladało to tak jakby na rynku spot zaczynało powoli brakować aut, to jednak było chwilowe i mylace obecnie znow jest padaczka, być może ja jestem specyficzny bo mam mase firm z którymi nie wspołpracuje, nazywam ich " śmieciarzami " po za tym staram sie trzymać zasady że lepiej nie wykonać usługi niż ja wykonać i potem pytać na FB co sie stało z ta firma bo nagle przestala płacic, choć nie bede sie zarzekał że nie wspołpracuje wcale z jakimiś " tajemniczymi " podmiotami ale to sa naprawde pojedyńcze przypadki, no i to że jednak wybieram zjechać na pusto niż jak mam wziac ładunek poniżej kosztów bo "nic innego nie ma " w tym tygodniu przesuneli mi mój odbiór na przyszły tydzień i dosłownie wszedzie odbiłem sie od drzwi, po prostu dramat, nie wyobrażam sobie jakbym miał 10 aut jak wczesniej do ogarniecia to chyba bym łykał wszystko jak mały pelikan bo nie dałbym rady tyle czasu poświecic na zaplanowanie każdego z nich Generalno to widze że to idzie w kierunku coraz mocniejszego zapadania sie w sobie, ilosc ładuków tych które ma sens robić spada, walka o nowe ładunki w tym okresie to ciezki kawałek chleba, ilość aut spada ale zdecydowanie za wolno bo podaż ładunków spada szybciej | |||
~!!!iiii | zwis chyba nigdy nie widział paragonu, że pisze o fakturowym VAT. Jak jest na fakturze kosztowej to go nie płacisz tylko odliczasz, więc zrobiłeś przysługę mechanikowi, bo on nie wykazał przychodu i to są jego czarne pieniądze a Ty musiałeś też mieć lewa kasę w działalności, że zapłaciłeś bez faktury. Tak właśnie wygląda szara strefa Pan zwis. | |||
~!!!iiii | Scan pisałem kilka tygodni wcześniej, że najlepsze przed nami i, że jedna a nawet trzy jaskółki wiosny nie czynią. Pracuje z dużymi firmami (CONTI, BASF, Evonic, ) i tam mówią, że to nie koniec równi pochyłej. Znam już przypadki, gdzie firmy transportowe oddają auta całe, "sprawne" z 14-16r do firm z częściami używanymi. Oddają po 35-50tys PLN, bo od pół roku nie mogą sprzedać. | |||
~tak | morał z tego taki, że będą tanie części używane | |||
~LOGIC | Jeśli za jakiekolwiek auto z 14 roku, ktoś DAWAŁ 35 tyś to już dawał nie bedzie. MAN ma promocje, auto 18/19 rok, za 18 000 euro, wypicowane z gwarancją na rok :) | |||
~LOGIC | co do .izy scana, auta nie bedą schodziły wystarczająco szybko z rynku bo mamy bańke na ilości leasingów oraz prawo do restrukturyzacji itd. Generalnie całkiem możliwe, że stawka kierowców bedzie sie trzymac wysoko, albo może nawet rosnąć, tak długo, jak długo przewoźnicy będą sie bić o NIEPOTRZEBNYCH KIEROWCÓW do obsadzenia NIEPOTRZEBNYCH AUT, aby jezdzić poniżej kosztów jeden przed drugim... | |||
~!!!iiii | Scan ale ja to ponoć Fake CO, bo paliwa na bańki nie chcę kupić, więc nie sugeruj sie moimi opiniami. | |||
~!!!iiii | LOGIC stawiam, że pensje nie będą rosły przez najbliższe 12m-cy a u korpo będą spadać lub już spadły. Dziś mamy czas gdzie mali 3-8 aut, którzy pozostali jakoś dają radę a duzi 50plus i wyżej zaczynają mieć ciepło. Stąd te nagłe wspólne akcje zrzeszeniń. Tylko co tam wiem? ?? Taka gadzina co jej dziadek komuch z wermachtu wjechał do polskim na ruskim czołgu i przywiózł babkę z Azji. | |||
~LOGIC | pensje, kolego !!! nie mają nic wspolnego z tym, jak jest źle, lub będzie jeszcze gorzej... a tylko i wyłącznie z tym ile (KOMPLETNIE NIEPOTRZEBNEGO) żelastwa, dynamiczni chcą obsadzić, bo w ich rozumieniu, tylko tak spłacą leasing... Dlatego może dochodzić do kompletnie absurdalnych sytuacji, że kierowca będzie rzucał finezyjnie kluczykami i przechodził do żywego trupa po wyższą stawke i dodatkowo, to nie bedzie zła decyzja bo dzieki restrukturyzacji, taki może jeszcze ciągnąć latami (płacąc 600) | |||
~scan cargo | Logic to nawet nie chodzi o to że one jeźdza poniżej kosztów ale że stoja, rozmawiałem dziś z kolega i tak zrobił jakiś naprawde rentowny strzał ale co z tego jak pozniej stał w sumie 3 dni potem jakiś przerzut i dopiero dziś mamy środe wraca co prawda km nie narobił koszty zmienne śmieszne ale koszty stałe zjedza wiekszosc, i głównym zadowolonym bedzie kierowca bo bedzie mógł spokojnie pograć na PS lub Xboxie na łóżku i dnioweczki mu leca, i to też mowie o chłopaku co zmiejszył już tabor o 2/3 i nadal nie złapał rónowagi podaż popyt tu faktycznie sie potwierdza to co ktoś wczesniej napisał że w to miejsce momentalnie wpadły firmy dynamiczne z leasingami które nie an. alizuja czy to jest rentowne czy nie, tam numer 1 jest obrót i cash flow nawet na minusie pozwalajacy płacic leasingi i przedłuzajacy funkcjonowanie a reszte sie dosypie z pzreciągania / niezapłacenia podwykonawcom lub w ostatecznosci restrukturyzacja, ale firma ma czas na wyciagniecie kasy | |||
~Koński zwis | Jaka lewa kasę mi zarzucasz śmierdzielu z zielonej góry? Jaki na paragonie VAT jest? Jak kupuje piwko za 3 zł to place 3 zł mimo tego czy paragon biorę czy nie. | |||
~Koński zwis | Tylko idioci płacą vat | |||
~Koński zwis | Gdyby na paragonie liczony byłby VAT to bym go poprostu nie brał i tyle w temacie | |||
~LOGIC | Koński zwisie, czy wiecej wyciągasz z handlu ładunkami, czy ze spuszczania paliwa, czym się chwalisz na innym wątku? bo to że jesteś kierowcą i jednocześnie handlujesz ładunkami na 45tce pauze to już wiemy nawet z tego wątku... | |||
~Koński zwis | Więcej z handlu ładunkami. Więcej dizla jak 100 litry w tygodniu nie da się spuścić a jak okazja się trafi to z jednego ładunku mam 1000 euro. A jeleni nie brakuje | |||
~LOGIC | a sam pracujesz u Dziada i jelenia, że spuszczać musisz czy jednak wybrałeś sobie super pracodawce, ale jednak lepke ręce? | |||
~Koński zwis | Każdy dziad powinien dać się wydoić. Wielkie mi co jak kierowca trochę dizla sobie weźmie. Ale najważniejsza jest norma. Jeśli ktoś umie dobrze jeździć to skitka należy się kierowcy | |||
~Koński zwis | A ja przeważnie w normie się mieszczę. To znaczy że reszta jest moja. | |||
jacek-kuba
| Tak to jest. Dobry kiero zarobi pod 2 dyszki za miesiąc dymania, ropuchny sprzeda za piątkę, ze 3 dyszki z ładunków na pauzie i tego pięćdziesiątaka zawsze wyciśnie. Dziad natomiast oscyluje w okolicach zera, czasem kilka groszy gdzieś ukradnie i wypisuje nieustanne banialuki o pieniądzach. Dusić dziada i przedpłata. Wyciskać dziadów jak cytryny. Do całkowitego zera. | |||
~Koński zwis | Pamiętaj dziadu że jak ustaliła normę 28l/100 km, kierowca przejechał 2000 km i wyszła mu norma 26/100 to ty dziadu jesteś mu winny 40 litrów ropy lub ekwiwalent pieniężny wartości tego paliwa. Dlatego to nie szofer jest złodziejem tylko wy Dziady okradanie nas z oszczędnosci | |||
~Koński zwis | Do kierowców. Jeśli nie mieście się w normie to należy rozpisać ja w większej liczbie kilometrów. Co zrobić jeśli nie masz ich? Odp prosta. Na postoju podczas przepalania bierzesz dwa lewarki podnosisz na osi napędowej wkładasz bieg i przez godzinę na pustym 90 km możesz dopisać. | |||
jacek-kuba
| Dobre, bardzo dobre. Jeszcze podobało mi się dolewanie farby olejnej do baku. Jak dziad podskakuje, to można gnidę łatwo utemperować. | |||
~Koński zwis | Z farbą w baku bym uważał. Przypomniał mi się czacjak zaczynałem jeździć Dostałem Iveco stralisa. Iveco oznaczało się tym że kontrolki święcili które ignorowałem. Zaświeciła się na pomarańczowo kontrolka oleju, olałem za miesiąc zaświeciła się czerwona a na następny dzień pod firmą korbowód bokiem wyszedł. Dobrze że wtedy był też doświadczony kolega który sprawdził że nie ma wogóle oleju. Wlelismy jego i mój zapas razem 10 litrów i dalej bagnet nie sięgał To jeszcze 15 litrów na mieście dokupiłem i dzięki temu przyczyna zatarcia silnika nieznana | |||
~tak | nick adekwatny do tego co w głowie | |||
~!!!iiii | JPD czysta patologia. I jeszcze mówi, że nie biorąc faktury zapłacił 1000 a biorąc paragon też 1000 ale VATu nie zapłacił. Nie wiem kto w tej transakcji był durniem ale to był układ głupi z głupszym. Twoje wpisy i opisy własne opisy Twoich czynów nie świadczą dobrze o Tobie. A pisząc w prosty o tym jak kradniesz paliwo (nie twoją własność) wystawiasz sobie sam świadectwo. Taki współczesny "koniokrad". | |||
~Koński zwis | Zielonogórski pajacu licz się ze słowami bo jak przyjadę do zielonej góry to maskę ci oklepię | |||
~!!!iiii | O co Tobie chodzi? ?? Tylko podsumowałem w prosty sposób to co opisałeś. Tak w ogóle to wątek dla dziadów a nie koniokradów. Poszukaj sobie wątku między złodziejami. | |||
~Koński zwis | Ja jestem spedytorem i kierowca idioto. Jaki ja koniokrad? Jeśli chodzi o dizla to zawsze mieszczę się w normie. To ty jako przewoźnik jesteś złodziejem jak kierowcom zabierasz skitke. Jeśli masz normę 28/100 a kierowca zrobi 26/100 to za każde 100 km 2 litry dizla jego. Czy rozliczasz się z tego ze swoimi kierowcami zielonogórski złodzieju? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.