ID: 274611
Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment
ID: 274611
ID: 274611
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
~LOGIC*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (32691)
~driver | Jezeli dostaje zamowienie na przewoz 1200ton materiału z zakładu produkcyjnego na terminal kolejowy I logistyk mowi że na kołach juz nie bedą wysyłac tego kierunku To bedzie lepiej dla kierowców? Dla mnie jest lepiej Kierowcy zarabiają mniej ja mam mniesze koszty i swiety spokoj Robie robote dlatego że komus ja zabrali bo on ma klapki na oczach i bedzie jezdzil tylko miedzynarodowo | |||
~scan cargo | Driver ale tak miedzy Bogiem a prawdą po co to wszystko tłumaczyć to bez sensu i bezcelowe. zreszta kierowców to nie interesuje ich by interesowało jakby szef wział w leasing nowe auto wtedy by na pewno podniesli larum, ale jaki jest wynik ekonomiczny to ich wali, i w sumie miałem rozmowe ze swoim pracownikiem i identiko jak tu na forum, ale jaki problem promy pełne parkingi pełne? , zaczałem mu tłumaczyć po czym sam siebie zbanowałem bo w sumie co go to interesuje jaki ja mam wynik, czy jakie wyniki maja inni, jego interesuje to żeby wyrównać stope życiową do poziomu sprzed kilku lat i tyle, jego to wali że miliardy PLN poszły w powietrze na Ukrainie, że kolejne miliardy ida na nic nie wnoszących imigrantów z Afryki i że ta kasa gdzieś od kogoś musi byc sciagnieta i tam gdzie firmy moga to przezucic na konsumenta to to robia, a tam gdzie nie można to pracownicy oczekuja że firmy wezma to na klate | |||
jacek-kuba
| Warto wspomnieć o chorej napompowanej inflacji. Płacisz za wszystko jak za woły, ale wam nie płacą -ponieważ jesteście słabi do przesady wręcz. Transport jest w rękach tomku takich jak twoje czy nawet łysego -więc czego można wymagać? Sam pomyśl. Panowie jesteś pyłem na wietrze, bez przygotowania merytorycznego, bez pojęcia o prowadzeniu firmy, bez szkoły, bez inteligencji, bez pokory -której pieniądze wymagają. Wreszcie bez umiejętności obracania pieniędzmi -które dla was są jedyną wartością tego świata. | |||
jacek-kuba
| die pause | |||
~driver | Transport zmieni formę I to nie bedzie dobre dla wielu Jeszcze kryzys na dobre sie nie zaczął a wiekszosc wywiesza białą flage Tych bardziej dynamicznych jeszcze wspiera to że oni musza A | |||
~!!!iiii | Nie ma takich ceł, które mogłyby powstrzymać auta zza wielkiego muru. Przykładowa cena BYD Seal na full opcji (których ciężko znaleźć w E-tron, przewadze dzięki technologii) to 25000$ w Polsce to 230000zł czyli ile mają marży. Nio ET7 w CRL to 50000$ w EU to 98000E. Nie porównujcie "wolnorynkowej" eu do sterowanego kapitalizmu CRL. Chińczycy wystarczy, że wprowadzą zakaz rejestracji zagranicznych pojazdów spalinowych i VAG, MB, BMW kwiczą, dołożą marże do technologi wytwarzania bateria przez BYD, CATL (to główni dostawcy baterii do pojazdów wszystkich marek świata) i wprowadzą cło np na mięso lub nabiał z UE. To rolnictwo w UE te wszystkie dopłaty będzie mogła sobie wsadzić głęboko. Cała UE zapędziła się do czarnej jamy i wciąż drąży tą jamę coraz głębiej. | |||
~LOGIC | Dla tych, którzy w koło pytają czy się zaczeło, dowiecie sie za rok, czy za dwa kiedy się zaczeło i z dużym prawdopodobieństwem ta data jest już w przeszłości. Kryzysy zwykle bywają antydatowane... Jak rzadko, zgodze sie z punktem 8 "intelektualisty" małe bezrobocie wśród kierowców wiec do wykorzystują. Jedynie, nie zgodze sie co do powodów małego bezrobocia. To nie nadmiar dobrze płatnych ładunków jest jego przyczyną a nadmiar 40 tonowych smoków, których właściciele stadnin czują oddech na szyji (miniratka) i zamiast złożyć broń już teraz walą kilkoma smokami w tą samą owce :) | |||
~driver | 84% rynku w polsce to firmy 1-10 Wiec jak to runie to gdzie bedą te miejsca pracy dla was? Takie firmy to pożywka dla spedycji Ktore podobnie juz wywieszają białą flagę Jezeli pracujesz w firmie full leasing nie masz szans na długie plany Widze co sie dzieje Jezeli zabieram w tygodniu z jednego zakładu 60-80 ładunkow to logistyk mowi jedno Ci mali nie dostają nic Bo on nie bedzie szukał sobie pracy Dzis nadgonisz tylko mocą przerobu Nie masz potęcjału nie istniejesz | |||
~driver | kierowca ty nawet z wykształceniem z OHP zdobytym w trzecim terminie i tak tego nie zrozumiesz Tobie kierownica życie uratowała Ale juz nie długo zderzysz sie z brutalnym końcem tego eldorado Do kierownicy bedzie kolejka kikunastu chetnych | |||
jacek-kuba
| Driver ostatnia uwaga. Naturalnie z punktu państwa, utrzymanie drobnych przedsiębiorców, jeszcze w ilości takiej jak Polski transport, to PODSTAWA -TO jest oczywiste, logiczne i należy to wspierać z każdej strony. Wykrzyknik chyba wspomniał o rolnictwie i dopłatach-bardzo słuszna uwaga, zresztą wiele razy o niej wspominałem. Rolnictwo jest skazane na upadek i wspomniane dopłaty to kolejne banialuki, obecny drobny transport jest skazany na upadek. Pójdę krok dalej -Polska jest skazana na upadek-to cel ewidentnie widoczny chyba. Europa jest przewidziana dla innych nacji i na upadek, pisano o tym dziesiątki lat temu. Nie będzie produkcji rolnej -będzie i jest ukraińska-koncerny. Nie będzie w naszych rękach transportu bilateralnego -pozostanie rynek lokalny. Bardzo chciałbym się mylić. | |||
jacek-kuba
| Chyba, że zmienimy rząd i wyjdziemy z unii. Inaczej będziemy skazani na szaszłyk. | |||
~!!!iiii | LOGIC myślę, że ta data jest tuż przed nami. Twierdzę to po feedback od klientów (BASF, SOLVAY, QMTIC-ciech) jak chemia w UE spowalnia o 30-40% to co będzie w drugiej połowie roku. Widzę jak spada ilość transportu kołowego i nie, że są tańsi tylko, że nie ma zamówień. | |||
~kris | Nigdzie nie napisałem ze jak zniknie 70% aut to nikt nie zauwazy tylko ze wy ciule niczego nie zauwazycie. Ja widzę nawet jak spada 10% aut z rynku. Dostaje zestawienia towarow do wysyłki od producentów ktorych obsługuję. Ale o czym z ciulem rozmawiac jak dla niego parking na 100 aut zawsze pełny. | |||
~driver | To jezeli polski przemysł transportowy upadnie to co bedą robic tysiace kierowców? Pojda po podwyzki zasiłku? | |||
~kris | Jacku w wielu kwestiach masz racje tylko ze to niestety nie zmienia naszego położenia. Bo co my z tymi informacjami mozemy zrobic? | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Driver, sriver co będą robić Jeździć pod banderą Ukraińska badz niemiecka. Nie wiesz o co chodzi, o pieniądze Tyle pisaliśmy, a wy dalej pier... głupoty | |||
~!!!iiii | Driver nic, bo demografia robi swoje. Ilu masz PL kierowców i to w wieku 28-40lat?? Myślę, że pensje już na jakiś czas się zatrzymają lub lekka korekta w dół i powrót do stawek z dziś. Oczywiście nie jest prawdą, że brakuje 200tys kierowców w Polsce, bo nawet nie brakuje 40tys. I to i tak brakuje na śmieciarki, szambowozy lub autobusy podmiejskie za stawkę 5000 brutto, bo tych za 9000 brutto nie brakuje. | |||
~kris | Tak dalej beda jezdzic. Na pewnym poziomi nie ma znaczenia dla kogo pracujesz. Gorzej z tymi co byli na swoim. Oni bedą w dooopie. | |||
~driver | Jezeli transport ma sie zmienic to po co w to inwestowac Nie wiadomo jak to bedzie Czy wg bedzie mozliwosc utrzymania nawet swoich pojazdów bez leasingu czy kredytu To że wszyscy ustawiają przepisy i okolicznosci tworzac nam jedynie droge do upadku Sytuacja podaży pracy dla wielu małych jest tragiczna | |||
~kris | Driver ale do kogo to piszesz? To są twoje dylematy. Jak juz inni pisali kierowców to nie interesuje. Ich interesuje kilo parówek z biedronki i piwo. Czy on bedzie jezdził u ciebie czy niemca czy ukrainca to bez znaczenia. | |||
~kris | Kierowca ja sie pytam ile aut przejechał przez zgorzelec we wtorek a ile 3 lata temu jezdziło. Jak to rozkminisz to mozemy pogadac. Poki co zamknij ryj i trzymaj kierowncę. | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Globalisci transportu, musicie więcej wysilić szarych komórek Wiem że, skupiacie się na ru... nie ludzi, więc z innym myśleniem macie problemy. Widzicie odpływ kapitału, firmy wyprowadzają się z Polski Przez drogi prad, a kto podwyższył prad, gaz i dlaczego Czyżby inni nie wiedzieli co się stanie Zobacz sobie Milei Javier zdjęcia Był już w Davos na ściance I również był na ściance w Izraelu Jak myślicie po co tam był Nastepny kraj do przejęcia jest Najpierw kupią cukrownie w Argentynie, bo cukier jest wszędzie i będą robić ala demokracje tak jak u nas. Musicie zacząć cokolwiek czytać Innego | |||
~driver | Warto by było zapytac nie co? A za ile? I ile im po takim strzale zostaje Wg tms jak sie wrzuci trase nie jednokrotnie swieci sie na czerwono z opisem strata | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Kris, a Ciebie interesowało jak zatrudniałeś Ukraincow za mniej. Każdy patrzy gdzie lepiej zarobi, normalny cykl | |||
~kris | Driver a ty dalej swoje. Juz ci kierowca napisał ze jego wali jaki kolor ci sie swieci. Jego interesuje promocja na parówki w biedronce. Kolor czerwony to twój problem. | |||
~driver | Gierteka zeszła na 60e hegelmann 55 | |||
~kris | Sancho nie wiem czy ma znaczenie ale nie zatrudniam ukrainców. A po drugie ja sie nie zale tylko opisuję jak jest. I rozumiem punkt widzenia kierowców. I dlatego nie mam ochoty dyskutowac z parówkożercami bo o czym. Oni maja swój swiat a ja mam swój. ja sobie chetnie pogadam z innymi przedsiębiorcami tylko ciagle sie tu wpier. dalaja kierowcy ze swoimi madrosciami. | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Kierowca, idź na Uber a. Więcej zarobisz i za mniej godzin W Warszawie na Uber kierowcy zarabiają za 8 do 10 godzin 500 zł na swoim samochodzie Nie musisz rozpinać plandeki, skakać, rozładowywać, załadowywać Jeździsz czysty i pachnący Mala podpowiedź abyś nie jeździł za darmo Możesz zobaczyć screeny u mnie na profilu | |||
~driver | Ale gdy przyjdzie na rozliczenie i szef powie ze nie ma to kogo bedzie wina? W sumie racja co konia obchodzi ze sie wóz przewraca Ale jak nie bedzie miał owsa to chyba zacznie | |||
~kris | Byłoby optymalnie jakby kierowcy stad spier. dolili bo po co oni tu są. I tak nie rozumieją o czym jest mowa. Mają swój punkt widzenia i niech mają. Tylko dlaczego chcą mi narzucic swój prostacki sposób widzenia swiata? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.