ID: 274611
Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment
ID: 274611
ID: 274611
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
~LOGIC*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (32206)
~K. | lol pracowników którzy chcą pracować i znają sytuację jest może garstka Reszta to ludzie pokrzywdzeni przez los Ta praca Oni zaczynają Ciebie traktować jak wroga Złodziejstwo kombinatorstwo oszustwo to jest domena kierowcy Przykład chłopak z sąsiedztwa jeździł 10 lat Jak już kupił dom samochód nowy z pracy w mojej firmie bo jak przyszedł nie miał nic świeżo po ślubie dwoje małych dzieci z domu co mieszkal z babcia Po dorobieniu się tego beż kredytów on zaczynał nie wyżywać od dziadow złodziejów itp dokładnie tak jak tu mówią o swoich pracodawcach Jaki będziesz miał stosunek do ludzi? Kierowca Super ale człowiek zero Fajnie pracował dobrze zarabiał Na koniec narobił syfu i odszedł po 10 latach To ja myślałem jak mu zapewnić pracę jak zrobić żeby miał zapłacone Dziś kierowcy to tylko numerki rej w telefonie nic więcej Dyspozytor jak dzwoni telefon to mówi nr rej jaki dzwoni i z czym problem Kierowcy się wydaje że jego nikt nie zastąpi że on jest zbawca świata Ale przepisy wymogi i wizja przyszłości mówi jedno to koniec ery transportu Czas się żegnać Dziś pracowników eliminuje na wstępie rozmowy przez telefon Zadając tylko dwa proste pytania Czego on oczekuje od pracy i od firmy Na 100 telefonów dwie osoby szukają pracy reszta to szukające szczęścia koziloki matolki myślące że znajdą pracę lżejsza niż leżenie ale na lepszych warunkach | |||
~Kapucyn | Łysy to gey | |||
~lol | K. jeżeli Ty nie potrafisz czytać ze zrozumieniem To jak Ty chcesz z sukcesem finansowym prowadzić firmę? Przecież ja Tobie napisałem w poprzednim komentarzu, że w każdej branży znajdą się jednostki, o których piszesz. Ale to do uczciwego Pracodawcy należy eliminowanie takich pracowników aby nie narażać na straty firmę. Bo tolerowanie takiego pracownika tworzy niezdrową atmosferę w firmie, wpływa niekorzystnie i demobilizująco na pozostałych pracowników uczciwie pracujących. K. w ostatnim swoim komentarzu podajesz przykład kierowcy, który u Ciebie pracował przez 10 lat jak zaczynał nie miał nic. Dzięki Tobie jak to sam piszesz dorobił się domu, samochodu a na koniec zrobił syf i odszedł. Twoją wersje zdarzeń teraz dla obiektywizmu i uczciwości należałoby zderzyć z wersją zdarzeń tego chłopaka, o którym piszesz. K. ja nie twierdzę, że Ty w tej historii mijasz się z prawdą. Załóżmy, że jest w 100% prawdą to co piszesz. To dlaczego Ty przez te wszystkie 10 lat go zatrudniałeś? Czy za jego pracę płaciłeś mu więcej, niż zapłaciłbyś innemu kierowcy za tą samą pracę co on wykonał? Zatrudniałeś pracownika, o którym sam piszesz, że fajny kierowca, ale jako człowiek to zero? Tym wpisem pokazałeś nam jaką TY politykę prowadzisz w swojej firmie. Jakie wartości wyznajesz i jakich ludzi sobie cenisz. Rozumiesz już teraz co chciałem Tobie powiedzieć? I na koniec słyszałeś kiedyś K. żeby kierowca wypowiedział takie zdanie, że fajny pracodawca, ale jako człowiek to zero? | |||
~Hycel | Widzę że k to typowy przewoźnik urażony na wszystkich kierowców, no i zazdrość go zżera że kierowca dzięki pracy wybudował dom. Tylko nie liczy przez te 10 lat ile ten kierowca dni spędził z rodziną. Pomijając to zastanówmy się co było przyczyną tego że przez 10 lat pracował dobrze a po tym czasie zaczął się stawiać. Według mnie najmniej prawdopodobnym jest fakt że się dorobił. Być może w firmie zaszły zmiany, doszły nowe obowiązki zacte same pieniądze. Może paleciakiem musiał naczepy ładować i rozładowywać odpowiadając za towar za tę samą stawkę? Może szef przestał zwracać za płatne parkingi jednocześnie rzadajac codziennie wykorzystania pełnych godzin jazdy. Są różne przyczyny. Z doświadczenia wiem że kierowca nie staje się nagle opryskliwy powodu dobrobytu Wy się naprawdę nie nadajecie do zarządzania ludźmi. | |||
~Hycel | Patrząc na to z psychologicznego punktu widzenia morale pracownika jest ważne. Jeśli po 10 latach pracy zarabia mniej, szef dorzuca obowiązków, ciągle jest niezadowolony to większość pracowników nastawia się na tryb oszczędzania energii. Tymczasowym rozwiązaniem będzie dla was sprowadzenie Azjatów Ale to rozwiązanie na max 5 lat. Tacy szybko sieaklimatyzuja i przyzwyczajają do nowych warunków i wymagania stawiają większe niż tubylcy. Proces już ten rozpoczął się w 2014 roku. Tylko nie wiem czy wyobrażajcie sobie jak będzie wyglądała Polska za 10 lat? To się i na was rykoszetem odbije. Tak to jest jak do biznesu wchodzą mali ludzie bez świadomości i moralności z objawami autoagresji cywilizacyjnej. O tym już pisałem 5 lat temu | |||
~lol | Hycel, ale też nie zapominaj, że zawsze są 2 strony medalu. Tak jak sam piszesz że: Z doświadczenia wiem że kierowca nie staje się nagle opryskliwy powodu dobrobytu Czy według tego co napisałeś uprawniona jest teza że: pracodawca też nie staje się nagle opryskliwy z powodu dobrobytu? Pamiętaj, że diabeł zawsze tkwi w szczegółach! | |||
~K. | No tak bo pan kierowca chciał bardzo wpływać na losy firmy A że to był okres wprowadzenia Pm i nowego ładu Nie bardzo chciałem się z nim układać Pan kierowca zaczynał bardzo dyskutować gdzie i z czym może jeździć Kto mógł pracować kto nie Przeszliśmy z relacji pracodawcy z pracownikiem do współwłasność Więc nikt nie będzie wchodził w nie swoje buty Jeżeli komuś pasuje taki układ to może tolerować | |||
tagoo
| Dlatego mimo, że w zasięgu trzech kilometrów od domu miałem trzy dobre do dzisiaj funkcjonujące w kolejnym pokoleniu firmy transportowe, których właścicielami byli koledzy ze szkolnej ławki i haratania w gałę, to nie dałem żadnemu namówić się na pracę u niego. Zawsze kończyłem rozmowę stwierdzeniem, słuchaj zawsze byliśmy dobrymi kolegiami i niech tak zostanie... I do dzisiaj jak się spotykamy czasami gdzieś w przelocie mamy o czym z uśmiechem na twarzy porozmawiać. Wiem również jedno, bo doświadczyłem nie raz, że jeśli zdarzały się przykrości losowe w rodzinach, to zawsze na siebie mogliśmy liczyć... I niech tak zostanie... | |||
~Patryk pogromca dziadow | K. Jest jedno rozwiązanie. Pokój ciuchy weki I wypad do budy na 8tygodni i nie płacz że kierowca drogi. Pauza 45 u wypad znowu do świąt aby ludzie wszystko w sklepach mieli hahahaha Każdy dziad skończy w budzie albo zlicytuje go komornik do skarpet hahahahaha | |||
~Hycel | K Kury tobie szczać prowadzać a nie się za biznes brać Tak samo dla wielu innym forumowych przewoźników ze szczególnym uwzględnieniem łysego | |||
~K. | Życie znajduje lepsze Rezygnacja z tego biznesu Wielu znajomych wycofuje się lub już się wycofało i jakoś żyją Maja czas na siebie Robią mniejsze biznesy lub wcale | |||
tagoo
| To samo K tyczy kierowców. Wbrew nawet Twojej opinii kilka wpisów wyżej, kierowcy wycofujący się z pracy za fajerką, doskonale odnajdują się w każdym innym zawodzie po powrocie do normalności. Można pracować i nieźle sobie żyć poza kabiną ciężarówki i jeszcze z tego tytułu być narażonym na niezliczone przykrości i niedogodności - nawet ze strony swojego szefa, który powinien stać za mną murem... | |||
~K. | Praca dla idei nie ma sensu Co kogo obchodzi co będzie robił kierowca bez pracy Odpal neta i zobacz co się szykuje Dwie huty w Polsce bankrutują Rynek stali się łamie 2/3hut ma zostać zamknięte w Europie więc nic dobrze nie będzie .itycy zapowiadają bezrobocie ok 30%ludzi w wieku produkcyjnym Możesz się przebranżowić isc na emeryturę rentę co ci się podoba Transport nie przetrwa przemian | |||
tagoo
| K, to jest w pierwszym rzędzie dobrodziejstwo Zielonego Ładu i głosowanie na obłąkanych polityków, którzy za wszelką cenę chcą go wprowadzić i założyć nawet pierdzącym krowom na du. py filtry. No niech dalej te przygłupy nami rządzą, to wszyscy będziemy jeździć ponownie rowerami... A ładunki będziemy na taczkach wozić... | |||
tagoo
| No ale to nie wszystko. Nie jesteś za zielonym ładem, to nie popierasz ideologii gender i nie jesteś za uśmiechniętą Polską. Nie jesteś za związkami geyuchów i możliwości adopcji przez nich dzieci... . itd., itp... Kiedy Polak zrozumie, ze te wszystkie przystawki obyczajowe, należy odstawić na bok, jeśli rozmawiamy o gospodarce? ! Najpierw i przede wszystkim gospodarka, a cała reszta tych dyrdymałów won... Jak będzie dobrze funkcjonowała gospodarka, to cała reszta ideologiczna sama sie z czasem ułoży. Nigdy na odwrót nic z tego nie wyjdzie. Nie dajmy sobie przez sąsiadów narzucać prania mózgów i okradania nas ze sreber narodowych... | |||
~lol | K. ja odpalam neta, włączam tvn, tvp-info albo radio i co słyszę. Dyskusje, że Polska jest nareszcie bezpieczna, praworządna. Pracy nie zabraknie dla nikogo- przy budowie bagien. A jedynym problem jaki teraz nęka nasz kraj to jest brak zgody w koalicji rządzącej na adopcję dzieci w związkach jednopłciowych. | |||
~lol | Czy ktoś wie jakie ma zdanie na temat zielonego ładu Władysław Frasyniuk polski związkowiec, przedsiębiorca i polityk? A czy on dalej zajmuje się transportem? | |||
~K. | Najważniejsze jest to kto z kim ma spać Nie ważne że wpływ do państwa zmalał o 58mld zł z podatków od firm To że jesteśmy bankrutami Najważniejsze jest wprowadzić Polskę w wojnę aby ukryć prawdę W czasie wojny wszystkie machloje przestaną istnieć | |||
~Patryk pogromca dziadow | Nie możliwe że zmalał przecież ile teraz muszą płacić złodzieje dziad transi A kiedyś wypisywali tylko lewe dokumenty i kradli ile się dało. Myślę że dobrze by było sprawdzić majątki dziadów bo skoro wiecznie wychodzili na zero to skąd mają te majątki, jak nie udowodni to konfiskata | |||
~!!!iiii | Patryk może ktoś Ciebie sprawdzi, skoro miałeś wypłatę pod stołem a teraz masz kapitał na lokal z pizzą. Dobrze wyposażona kuchnia to lekko 100000pln a sala konsumpcji to inna para kaloszy. Jeśli pracowałeś średnio za 3000 brutto przez ostatnie 10lat. Pewnie miałeś jakis lewy dochód. | |||
~!!!iiii | K. przestań pracowników traktować jak partnerów a zacznij jak odpowiedzialnych ludzi. Najlepiej stosując 3 zasadę Newtona. | |||
tagoo
| Gdy ciało A działa na ciało B pewną siłą F 10145; 65039; AB, to ciało B oddziałuje na ciało A siłą F 10145; 65039; BA o tej samej wartości, tym samym kierunku, lecz przeciwnych zwrotach. Siły te nie mogą się równoważyć, ponieważ przyłożone są do dwóch różnych ciał. Trzecia zasada dynamiki nazywana jest często zasadą równej akcji i reakcji. | |||
tagoo
| Zjepały mi się strzałki, a chciałem aby było pięknie, a wyszło... jak zwykle :) | |||
tagoo
| Zamiast zbioru cyferek powinny być strzałki w prawą stronę. No ale co z tą zasadą krzyczący, bo ja stary i ze wsi jestem... | |||
tagoo
| Chyba nie chcesz ponownie obrazić kierowców? ! | |||
tagoo
| Bo się zdenerwuję... | |||
~!!!iiii | Jeśli skończyłeś 6 klas podstawówki to możesz nie rozumieć ; -) | |||
tagoo
| No może nie rozumiem, ale jak to się ma do przełożenia na układ sef - kierofca? Jak to z Waszej sefów strony wygląda? Bo ja ze wsi jestem... | |||
~Ordynator orginal! | Ciało A na ciało B i wtedy akcja ireakcja. Oddziaływanie. hym... czy masz na myśli Mongolie... | |||
~Ordynator orginal! | Tagoo to wieśniak |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.