ID: 274611
Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment
ID: 274611
ID: 274611
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
~LOGIC*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (32215)
~kris | Zaje. bisty jest algorytm et juz nawet zydzi nie mozna napisac | |||
~kris | Jeszcze sie okaze ze ten nawrocki to chrzczony scyzorykiem jest | |||
tagoo
| A dlaczego nie widać ekshumacji na Ukrainie. Przecież Radek zdradek i Rudy tyfus załatwili w pierwszym tygodniu urzędowania z Zełeńskim. | |||
tagoo
| neo-TVPO w likwidacji odtrąbiła wielki sukces Tuska. | |||
~miska ryżu dla was | u mnie w bliskiej okolicy 3 firmy sie zamykają łącznie ok 15 autek | |||
~!!!iiii | To musiały być pożądane firmy z polską ekipą tzw "Dziady walczące" Na pewno flagę opuścili wraz z ostatnią złotówka na koncie ale byłym kieriwcom chociaż Lexusy i wspomnienia po wczasach pod gruszą pozostaną. | |||
~Patryk pogromca dziadów | Jak mechanika nie stać na pracownika to nie jęczy jak baba tylko sam naprawia lub zamyka firmę Dziady nauczone wyzysku i łatwych pieniędzy tylko jęczec potrafią perfidne gnojki a tfu | 1 | ||
~driver | i widzisz zamykają | |||
~Patryk pogromca dziadów | Bardzo dobrze kto wsiadze samemu a w inne wsadzi najbliższą rodzinę i będzie jeździł 8tyg na pauze 45h ma szanse przetrwać. My mamy mieć tani transport | |||
~jacek - sraka | Firmy się zamykają bo tak słabo jeszcze nie było. To oczywiste, ale nie dla szoferskich przygłupów z mózgami wielkości orzeszka ziemnego. Szkoda strzępić ryja. | |||
~scan cargo | Patrysiu a co robią kierowcy w dzisiatkach tysiecy postów na FB ciągle narzekaja ( ci co maja dobrze sie nie wychylaja ) bo zaraz jest daj namiar itp Ty z jednej strony postapiłes słusznie i logicznie bo nie pasowała ci praca kierowcy, wiec pracujesz jako pizzaio masz wiecej czasu i lepsza kase, wiec zobacz na dawnych kolegów po fachu że co masz pare milionów masochistów? ?? kolesi co nienawidza swojej pracy a mimo to z uporem maniaka dalej w tym tkwią? jest wiele pewnie opcji dlaczego tak robią Ty weź kiedyś sie zastanów dlaczego na dostawców jedzenia biorą uczniów studentów do 26 r lub obcokrajowców a nie prosciej by było dac 15 brutto tyle co najmniej zarabia kierowca i mieć problem z głowy co restauracje nauczyły sie wyzysku i łatwych pieniedzy | |||
~driver | nikt nie bedzie jezdził z was Partyku może dotrze do ciebie w końcu że import kierowców sie rozkręca Co bedzie kończyc obsade z wolnego rynku czli ogłoszeń Ale jest jeden myk o ktorym nie wspominacie Likwidacja małych firm rozkreca powstanie dużych molochów Gierteka do 2027r bedzie miec 13000 samochodów i ok 18tys kierowców A te firmy co maja po 500 urusna do 1000-1500szt Oni nie maja problemu z kierowcami bo azji i afryce juz są szkoleni 100tys kierowców rocznie bedzie minimum szkolonych na nasze potrzeby | |||
~scan cargo | Driver to zalezy naprawde od wielu czynników ale masz racje na pewno modele Adarowo, Transpedowo Fercamowe itp sie skończą po prostu, model pzrewoźnik z drogim kierowcą i praca pod spedycja na stałe jest na wykończeniu, zostana jakies niszowe biznesiki w oparciu o bardziej specjalistyczna prace, jakies obsługi króciaków, jacyś mali klienci, tam gdzie nie ma dużych wolumenów, wszystkie ładunki wolumenowe na pewno przejda pod dużych bo oni beda mieli opcje i możlwosci obsługi ich najtaniej i " najlepiej " Taka Girteka jak bedzie miała 13 tys aut to zareaguje błyskawicznie na każde zapotrzebowanie klienta i nikt nie bedzie w stanie podjac rekawicy z Girteka która bedzie miałą duzo tańszy sprzet dużo tańszego pracownika dużo tańsza obsługe + tam nikt nie bedzie musiał dyskutować z kierowca, czy coś w stylu a sorki teraz nie pojedziemy bo kierowca musi zjechac do domu czy nawet to że mu sie czas skończył to bede mieli w pobliżu 2-3 inne auta które beda w stanie podjać ładunek | |||
~driver | nie jest powiedziane że spedycje jak zobacza ze mozna pozyskac zewnetrznego kierowce bez problemów zwiazanym z zatrudnieniem i utrzymaniem auta w ruchu nie kupią samochodów własnych i nie obsadza jak gietreka czy inne molochy azją i afryka Wyzbywając sie podwykonawcy z problemami związanymi z podazą kierowców w mniejszych firmach | |||
~LOGIC | przecież temat sie kończy w momencie jak Patryk widzi auto w "pokrzywach" stojące, to on widzi dziada co na kierowce żałuje. Nie dociera do niego oczywistość, żę to jest dla niego niekorzystne, bo albo stoi auto z wyboru, że nie opłaca sie dłużej jezdzić i utrzymywać pracownika, albo z konieczności ( z tych samych powodów) a najmniej prawdopodobną wersją jest, że "nie ma kierowców"... wszystko to z opóźnieniem uderzy w pracowników z ogromną siłą, a ci którzy w czterech literach mają stojące złomy i odchodzą z kasą z interesu, mają to po prostu tam gdzie Patryk kładzie lage... tylko nie na dziada a na żelazo... | |||
~Frey | Ja prdl... 5 przegrywów od 20 miesięcy trzepie jedna "opowiesc". Jak macie taka w sobie nienawiść do innych ludzi... bo kierowcy to ludzie, jeżeli tego nie widzicie... to wy... pier.. dalajcie do Lesotho na ten przykład. To już nie jest nawet monotematyczny kwik, tylko skowyt zawistnych tępaków. Naprawdę wierzycie, że kierowcy beż was nie podołają? Śladu nie będzie po waszych "biznesach", a w tym samym czasie transport pójdzie w górę 10%. | 1 | ||
~Patryk pogromca dziadów | Chyba zacznę was szkolić jak prowadzić transport, jestem wybitnym fachowcem w tym temacie. | |||
~driver | pewnie a nie 10 a wiecej Gra bedzie miedzy molochami wiec oni ustalą co i jak | |||
~Frey | Przygłupy z najbardziej, biznesowo patologicznej branży, biorą się za naprawianie świata i wdziewaja szaty mentorów. To powiem tak, zacznijcie kiedyś w końcu pelikany płacić faktury w terminie. Jeden z drugim nie dostanie minimum 2 tygodni terminu na paliwo, to leży i kwiczy, bo mu się "biznes" wali. POkemony. | 1 | ||
~Patryk pogromca dziadów | Frey, ciekawe co na to ten pajac, jacek-kupa? | |||
~Frey | Driver, a kto i kiedy powiedział, że transport jest dla Józka, co 3 morgi ojcowizny sprzedal? 20, 15 lat temu ok. Czas jednak płynie. Nokia się wyrznela, Kodak, to i Pan Dziad się może położyć. | 1 | ||
Ł ysy
| Frey. Strasznie mądry z ciebie człek | |||
~driver | bądz spokojny a juz widzisz jak molochy bedą brac paliwo od takich jak Ty? Mi sie wydaje ze nawet mali przejda na system kart flotowych Bo floty mają za zadanie eliminacje hurtowników Dziwie sie że firmy wola sie smrodzic paliwem na bazie a nie podpisac umowy flotowej i miec rabaty tam gdzie im wypada tankowanie | |||
~driver | nawet unia pracuje nad przepisami ze z głupią zarówka bedziesz jechał do ASO aby utrzec nosa szarej strefie | |||
~Patryk pogromca dziadów | driver a może pomyśl mogę cię wyszkolić, więc jak? | |||
~driver | dziad sie połozy to co bedziesz sprzedawał? precle pod kosciołem? wate cukrową? bo napewno nie paliwo | |||
~driver | mysle że mozesz szkolić kierowców bezrobotnych po stracie pracy jak tępic dziadów co wybrali azjatów i afrykanerów | |||
~Patryk pogromca dziadów | To co Frey starasz się | |||
~Patryk pogromca dziadów | Dobrze a teraz przerwa na picce z colą zjem trzy i wrócę. | |||
~Patryk pogromca dziadów | Nawet ja mam podrobke ale jaja hehehehehe Proszę zauważyć ilu Polaków jeździ za fajerą na kraju może sporo ale wiek 50+ na międzynarodówce w PL składach może 10procent. Więc gdzie te dziesiątki tysięcy płaczących, większość to stara wiara która chce doczłapać do emerytury a młodych to ile jest 2procent max |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.