~K.
| Najfajniejsze jest uczucie gdy pada hasło do kierowców Panowie opróżnić auta bo są sprzedane Ja w tym tygodniu 10szt sprowadziłem na baze i padło to hasło A oni a co z pracą? Praca wam koliduje z życiem decyzję podejmuje za was Pierwsza partia poszła kolejna w październiku Więc możecie sobie szukać innej pracy | | | |
~kris
| Strasznie cie musiało męczyc prowadzenie transportu. | | | |
~K.
| Prowadzę tylko znacząco mniej Nie ilość a jakoś A to ostatni moment na sprzedaż aut z zyskiem Nie mam zobowiązań Nic już nie muszę a tylko mogę Niech inni się wykazują lepsi Zresztą lepiej nie będzie dlugo | | | |
~scan cargo
| Tego driver nie wiemy biorąc za pewnik starą szkołe że Giełda wyprzedza gospodarke o 6 miesiecy za poł roku powinno być eldorado bo wszysttko jest na ATH, no chyba że jednak jest to troche jak z 2022 rokiem w transporcie że był jakiś szczyt i obecnie wali wszystko w dół | | | |
~kris
| Ale jak to? Skoro to takie fajne zwalnianie kierowców to dlaczego nie zwolnic wszystkich. | | | |
~kris
| Jakim trzeba byc kooorwa zje. bem zeby pisac ze zwalnianie ludzi z pracy sprawia radość. | | | |
~K.
| Ja jednak wolę teraz gotówkę za auto jak auto na placu bez koncepcji na poprawę | | | |
~scan cargo
| Driver ale ty troche traktujesz to jak personalna walke klas czy coś w tym stylu, ja wiem że umowa to nie małżeństwo i wiem że bez problemu zwalaniałem osoby które na to zasługiwały ale juz tych co nie zasługiwały to jest dla mnie np problem i mi sie empatia uruchamia, choć wiadomo że jakbym musiał to bym to zrobił i pewnie wczesniej bym poinformował ale i tak nie jest to fajne szczególnie jak z kimś pracujesz pare ładnych lat | | | |
~kris
| Choooj mnie obchodzi co wolisz ty ścierwo. Zasługujesz zeby ci narac do ryja gnoju. | | | |
~kris
| Ale kazda taka kooorwa marnie konczy | | | |
~scan cargo
| BTW skad przekonanie że to ostatni moment na sprzedaż, wydaje mi sie ale to jest moje subiektywne zdanie że skoro auto np | | | |
~K.
| I tak każdy z was do zimy większość odprawi na wolne i tak Pracy nie ma i nie będzie Zaczną się dożynki ambitnych to krwi wam braknie I tak powiecie to samo większości pracownikom Żaden wam nie pomoże i jeszcze was dobiją L4 | | | |
~scan cargo
| sorki ucieło skoro Man 2016 ktoś oferuje za 45 a 2012 kosztuje tyle co używany silnik ze zdaniem starego lub jest w cenie osobówki z dolnej połki to chyba dno już jest | | | |
~scan cargo
| np u mojego znajomego wyjdzie taka chora akcja że wykup 20 % jest wyższy niż to co realnie może dostać na rynku, wiec nawet nie ma po co wykupować tego auta tylko nie wiem po co sie meczył tyle czasu i meczył swoja psyche i serce | | | |
~kris
| Tu nie chodzi o sytuacje gospodarczą i konieczne decyzje tylko czerpanie radości ze sie ludzi zwalnia. Rozumiesz to kooorwo? | | | |
~kris
| Scan w tym paradoksie się okaze ze jeszcze zarobił jak nie wykupił :) | | | |
~kris
| A cena Man z 2016 nie wynika z sytuacji rynkowej tylko z tego ze to szrot. | | | |
~scan cargo
| no 2012 480 to nie szrot i co z tego że ja o tym wiem że jest mniej awaryjne niż Scania DAF itp
jak i tak jest w cenie silnika :-) | | | |
~K.
| 3 letni daf wyszedł 25tys e po wcześniejszym wykupie Więc chyba cena dobra Za rok będzie warty 20 max Teraz jeszcze 40 Lepiej być nie może już Mozesz Kris walczyć na rynku i tak nie zarobisz Lepiej | | | |
~scan cargo
| osobiście to 2012 E 5 480 nie ma nawet porównania z E6 c dokąd nie poprawili głowicy, choć to nie tylko głowica ale też i problemy z ekologia i co z tego że auto ma 1, 5 mio i przez poł mioliona poza obsługa i .łami jedyne wieksze awarie to zwrotnica i rozrusznik orginał !!! i chyba już kiedyś to pisałem że było tak że koszt 1 naprawy na 3 letnim dafie był wiekszy niż suma napraw Mana 480 przez 3 lata i co z tego jak generalnie jest niesprzedawalne w tym momencie no chyba że na stacje demontazu | | | |
~xthx
| Man - nie wolno tego kupić to jest produkt bardzo słabej jakości | | | |
~xthx
| tylko do 1999 były many | | | |
~xthx
| Nawet handlarze nie chcą tego skupować | | | |
~scan cargo
| ja złego słowa o 480 E5 nie powiem za to o 440 E5 i 460 500 e6 moge dużo złego powiedzieć :-) | | | |
~xthx
| scan cargo - jezdziłem tym to nie ma siły nie pisz głupot chyba ze masz ładunki do 5 ton | | | |
~scan cargo
| ale to wiadomo E 5 to już dziadki nawet nie wiem jak bardzo zadbane :-) | | | |
~xthx
| 440 E5 nie wolno do ręki brać | | | |
~K.
| Uwierz że każdy kierowca ma Ciebie za wyzyskiwacza i najgorszego Z resztą czytając to forum żaden zatrudniony nie odbiega od tego co każdy z nas ma na liście plac Może 10%jest lepszych ale większość gdyby mogło to napewno by Cię zniszczyło Poczytaj opowieści o sprzedawanych kartach na zachodzie posłuchaj na zaladunkach rozladunkach co mówią kierowcy między sobą Patrz jak doją paliwo robią na kosztach Jak walą w ch... ja na dniuffki To wszystko Ci mówi co masz zrobić i kiedy Ile ładunków zawalonych przez to ze maja wywalone na Ciebie Z 20lat trochę ryje beret Mi wystarcza Najlepsi z najlepszych a resztą won | | | |
~kris
| Skoro maja takiego szefa kooorwę to dziwne byłoby gdyby mowili inaczej. Jak się choooju nie potrafisz dogadywać z ludzmi trzeba było zostac przy wypasie bydła. | | | |
~Remik
| ~scan cargo
4 godzin temu
Faktycznie nie mam czasu.
Czasami wejdę poczytać te głupoty ale to jest ciągle bicie piany aby tylko coś napisać...
Mam lepsze rzeczy do roboty. | | | |