~Kris
| Logic ja to wszystko rozumiem. Wiem ze patrys i jemu podobni maja takie postrzegania swiata. A przeciez nawet nie trzeba byc przedsiębiorcą zeby miec szersze spojrzenie. Wystarczy uzmysłowic sobie ze kazdy jest raz sprzedającym raz kupujacy. Przeciez taki patrys tez jest klientem i idzie np kupic rower bo nie mówię o samochodzie i musi podjąc decyzję czy chce przepłacic tylko dletego ze na ramie jest naklejka powiedzmy GIANT czy wystarczy ROMET. Bo wiadomo ze to jest ten sam chinski badziew no ale na osiedlu bedzie prestiż. Musi zdecydowac czy kupic taniej przez alegro czy woli isc do sklepu zebu mu sprzedawca pitolił jakiego to dobrego wyboru dokonał i moze jeszcze wcisna mu obcisłe spodenki zeby lepiej na rowerze wyglądał. | | | |
~XYY
| Chodziło mi o to że na jej wygląd dobre życie mogą pracować inni mężczyźni na co przewoźnik nie może liczyć.
Kasjerki widziałem skrajnie zaniedbane jak i piękne, dobrze ubrane regularnie korzystające z dobrych fryzjerów i kosmetyczek.
Jest różnica w urodzie i wyglądzie tych które pracują w Biedronce i Lidlu a Rossmanie lub jakiejś galerii handlowej. Zarobki mają podobne. | | | |
~Kris
| I wystarczy te własne doswiadczenia zyciowe przeniesc na transport i wtedy odpowiedź na pytanie czy klient bedzie przepłacał za transport nasuwa sie sama. | | | |
~Kris
| XYY dalej nie rozumiesz ze to tylko fasada? Majac ta sama kase do dyspozycji wybierasz czy chcesz miec czy wyglądać. Tak jak przewoznik. Jak masz scanię to nie masz na cos innego. | | | |
~Kris
| Odpowiednikiem meżczyzny w transporcie moze byc spedycja. Np taki Magtrans tez jezdzi za psi choooj ale ma dodatkowy dochód ze sprzedazy ładunków i stwarza pozory jak to w transporcie jest super bo wymienia auta na nowe. | | | |
~Patryk pogromca dziadów
| Jakoś niemiecka fabryka zleca transport niemieckiemu przewoźnikowi i w waszym rozumieniu przepłaca.
Mogła by dać dziad transowi za połowę stawki i też by towar dojechał.
Ajć zapomniałem, ten sam towar wiezie tez czasami dziad ale musi nakarmić 7 pośredników
Nie potraficie merytorycznie napisać jakim cudem funkcjonuje niemiecka firma z Niemcami na pokładzie, firma która jeździ tylko po Niemczech i zjazd na bazę co weekend przy czym Polski dziadyga ma turbana który siedzi pół roku w budzie może jechać w każdy zakatek Europy na weekenda ale dziadzisko ledwo zipie | | | |
~Naczelny mer tagoo
| Czas już zacząć uwaga! tera będe robił wieta co kurna!
hahahaha i bu i bu hahaflaha flah! | | | |
~Naczelny mer tagoo
| Okno żem otworzył i wystawił a toż to tera leci kurna! | | | |
~Naczelny mer tagoo
| Dajta mi papier albo szmate. to se wytre! | | | |
~Frey
| Masz pewnie pid ręką plakat Bonżura.
Użyj. | | | |
~kris
| Patrys a skąd ty wiesz jak działa niemiecka firma jak ty ciulu nawet nie wiesz jak działa polska firma? Własnie o tym cały czas piszę ze pier. dolisz jakies swoje urojenia. To ze pracowałes u jakiegos dziada i cie wypier. dolił z roboty nie znaczy ze wiesz jak działa firma. | | | |
~Patryk pogromca dziadów
| Budlaki nie zaklinać prawdy.
Niemiec jeździ na niemieckim paliwie płaci niemiecki stawki i ma. niemieckie opłaty. Ma dużo większe opłaty i musi wrócić w piątek na bazę a kierowca idzie ma weekend do domu. Zarabia
Polski dziad trans wsadzi saszke na 3 miesiące jeździ na tanim paliwie omija co się da jeździ gdzie tylko chce i nie zarabia.
Nawet dziecko wywnioskuję że Polski dziad trans dostaje kawałeczek stawki jaka mają przewoźnicy | | | |
~Patryk pogromca dziadów
| Wiem że niektórym dziad transom aż piana z pyska leci ale zobaczcie jak żyją spedycję pod którymi jeździcie.
Luksus na każdym kroku.
P. S ten luksus to za wasze pieniądze dziad transi.
A wy co? Kostka do wylizania czy plecy w tym miesiącu??? | | | |
~XYY
| Patryk. Niezwykle rzadki widok spotkać Niemca w Niemczech za kierownicą LKW tak jak u nas Polaka na przerzutach. Dlaczego niemiecki przewoźnik zatrudnia na masową skalę kierowców z zachodniej Europy?
Koszty prowadzenia tego biznesu nie pozwalają mu na ten luksus żeby zachować patriotyzm gospodarczy, zwłaszcza że na strefie przemysłowej i parkingach czeka sporo tańszych zestawów z Polski Litwy Rumuni Bułgarii.
Dlatego pan Niemiec zatrudnia Polaka, Ukraińca itp za niższą stawkę który nie grymasi i jest dyspozycyjny aż do zakazu jazdy niedzielnego.
Polski dziad robi dokładnie to samo tylko z jego możliwości. | | | |
~XYY
| gdzie staje do niego niemiecki przewoźnik ii Polski zawsze wybierze niemieckiego. Dlatego polski musi obniżyć cenę.
Żeby z Niemcem konkurować na równi należałoby mieć podobnej wielkości przemysł do transportu. U nas po wygaszeniu przemysłu na te miejsce rozwinął się transport a cenę ustala ten kto daje zlecenia.
Tu się pojawiła jeszcze jedna patologia o której nikt nie pisze: Niemiec wysyłając towar do Polski ma dwa razy tańszy transport niż Polak wysyłający do Niemca. | | | |
~K.
| Patryku a gdzie kupić taniej paliwo na 3 miesiące na Unii? | | | |
~kris
| Chłopy ale po co my tłumaczymy oczywistości jakiemus uposledzonemu de. bilowi? Czy to cos zmieni? | | | |
~LOGIC
| Sam przykłąd jest troche durny, bo niemiecka firma, chociażby nie ma ograniczeń kabotażowych, wiec ten rynek już jest jakoś kontrolowany... wiec przyjmie chętnie pana polskiego kierowce, chociąz ceny nie odbiegają wcale od dziada. Mysle, że Niemiec w standardowym transporcie mityczych 800 zł dniówka nie płaci... dodatkowo oni żeby przeżyć trzymają sie tego gdzie nie muszą konkurować ze wschodniakami, np 10 rozladunków w kabotażu + paleciak. Kosztem cieżkiej pracy kierowcy mają osłone, od konkurencji | | | |
~XYY
| Logic u niemca w pierwszej grupie podatkowej ze wszystkimi dodatkami około 700- 800 zł dniówki zarobisz. Z tym że musisz zatrudnić się w systemie 2/2. Inne systemy pracy powodują że próg podatkowy masz zwiększony i dniówka automatycznie maleje | | | |
~LOGIC
| No to rewelacyjna oferta, pewnie jeszcze kindergeld wliczając, to bedzie całe 7000 zł za 10 dni pracy, po kilka jesli nie kilkanaście rozładunków. | | | |
~M!?
| XYY- pie/rdoli/sz głupoty. Pierwsza grupa podatkowa jest najwyższa... Więc jakim cudem od najwyższej jaka istnieje jest jeszcze wyższa... Zastanów się dopiero pisz... | | | |
~M!?
| W " guldenii" jedynym opłacalnym systemem jest 2/2... Dlaczego??? Bo istnieje tam" myk " (183 dni)... Brak podwójnego opodatkowania... | | | |
~XYY
| Brawo m.
Tylko że to jest nieistotny szczegół.
W Niemczech jest ich trzy. Pierwsza albo trzecia jest najwyższa. Wszyscy wiedzą mniej więcej o co chodzi. | | | |
~M!?
| No jednak chyba sześć tych grup jest...
Nie spotkałem Niemca który " tuli" dziennie netto 190 euro...
W Niderlandach przy robotach mocno upierdliwych jest to wyjątkowo możliwe... | | | |
~Remik
| ~M!?
4 godzin temu
No jednak chyba sześć tych grup jest...
Nie spotkałem Niemca który " tuli" dziennie netto 190 euro...
W Niderlandach przy robotach mocno upierdliwych jest to wyjątkowo możliwe...
To mało widziałeś.
Potrafią mieć więcej I będąc codziennie w domu. | | | |
~M!?
| Remik- pier/doli/sz głupoty... Kierowca w niemczech który ma dziennie 190 euro netto i na dodatek codziennie jest w domu nie istnieje... | | | |
~Remik
| Na spokojnie ponad 4 tys na rękę będąc w domu codziennie można zarobić.
Widać bardzo mało rozeznany jesteś w zarobkach. | | | |
~XYY
| 2. 5 tysiąca euro za 2/2 można uzyskać już przez agencję bez znajomości języka. | | | |
~XYY
| Zmieniając temat Nie wiem czy widzieliście jakie cuda nawrócenia działy się na pogrzebie papieża.
Zeleński odbył spowiedź a Macron czekał w kolejce jako penitent.
Tylko nasz Szymuś robił sobie selfi | | | |
~M!?
| Sztuczne dodawanie sobie splendoru ( przez dodawanie euro) w związku z cieniutkim życiem u obcych to rzecz naturalna w środowiskach nizinnych... Normalne! | | | |