~!!!iiii
| U mnie jest niemiecki oddział coating i współpraca z VAG. Tylko, że i on nie płaci od 3m-c ale umowa tak skonstruowana, że robić muszą a i tak zlecenia mają na 30-40 proc tego co wcześniej. Już zwolniono 50% załogi i jadą na jedną zmianę. No ale ostatnio nawet śmigłowiec przysłali po towar do Porsche i mogłoby się wydawać intelektualistą, że jest bosko. Niemiec zaczyna wyprzedawać się z gruntów, które posiada w pl oraz nieruchomości, bo myśli tylko o przetrwaniu. | | | |
~kris
| Driver tak się skłąda ze mam. Ty myslisz ze ja obudziłem sie rano załozyłem firmę i w południe miałem lokalna robotę? Ja przez 20 lat zaliczyłem prawie wszystkie kierunki w europie. A na koncu stwierdziłem ze najlepiej wychodzę jezdząc lokalnie. Moze nie stwierdziłem a wyliczyłem. A tobie sie wydaje ze ja jestem piz. da bo nie wyjechałem z województwa. | | | |
~kris
| Ja 15 lat temu miałem stawki po 1 euro. I słysze ze nadal stawki sa po 1 euro. Wtedy to juz był słaby biznes wiec nie wiem jak teraz ktos to moze spinać. Więc nie pitol mi ze nie mam pojecia o tym jak działa rynek. | | | |
~Hycel
| ~driver
2 godzin temu
transport cofnie sie w Polsce do lat 90 Jak ktos te lata w transporcie pamieta Np jak kierowca chcący sie dostać do PKS błonie musiał dac w kadrach samochod osobowy Ja jak chciałem pracowac to znajomosci nie pomagały nawet do pracy w rodzinie nie chcieli przyjąc bo mieli pelna obsade a dopiero gdy nastała inspekcja transportu zaczynało sie ssanie na kierowców Dzis to spokojnie wróci ilosc firm i samochodów do lat 90 i zobaczymy wtedy jak bedzie kierowca stał pod bramą u tych dziadów i prosił o pracę
Jaki driver jest głupi. Weź pod uwagę sama komunikację. Dzisiaj odbywa się za pośrednictwem telefonu komórkowej w latach 90 dzwoniłeś do dziada z poczty. Kontakty z klientami znajdowanie nowych kontrahentów itp wszystko jest maksymalnie uproszczone. W latach 90 tych pierwszy lepszy filcaty nie był w stanie zajmować się transportem | | | |
~driver
| wyjedz dzis zobacz jaki miód Podejmij ryzyko braku zapłaty za usługe Ja mam tylko żal do ciebie że nie widzisz jak działa 95% firm A na siłe chcesz powiedzieć ze jest dobrze Wspominasz 1e od 20 lat i tak jest moze nie 1e Ale max 1, 25 uda sie wycisnnąć z takiej sredniej roboty Nie wpspominam o Amazonie bo to inna bajka Teraz postaw sie w sytuacji 95% firm co walczą o te 1, 25e | | | |
~kris
| A myslisz ze 10 czy 15 lat temu to sie nie walczyło o ładunki? Ze sie nie stało kilka dni w oczekiwaniu az cos wpadnie na timo a jak cos złapałes to było po kosztach paliwa? Myslisz ze nie było terminów we francji po 80 dni licząc od konca miesiaca? I ze jak brałes łądunek to euro było po 4, 3 a ja dostałes kasę to było po 3, 6 i sie okazało ze auto zamiast zarobic to przyniosło stratę 5 tys w miesiacu? Skoncz mi juz pier. dolic faramazony. | | | |
~driver
| to co było 10 -15 lat temu to było Dzis sam podjazd dla wielu juz generuje minus Rozliczam np swoje ładunki z de co sprzedaje i co 70e dziennie z auta to jest rarytas? Gdzie ogolne koszty przejazdu to 700e inwestycja? Kris masz pojecie o nakładzie finansowym na 1km przejechany? Czy nakład finansowy przykładowo w drogi paliwo kierowce ubezpieczenia opłaty podatki Jest warty abys w tygodniu autem zarobił 250-300e? Masz o tym pojecie? Nie wspominam o leasingu pefronach spedytorach giełdach podatkach lokalnych Tylko jak cep licze miedzy kosztami paliwa drogi kierowcy Gdzie pomijam ekspaltacje utrate wartosci przygody mandaty... Czy to warto... Ty o 3/4 nie masz pojecia jazda w koło koscioła | | | |
~kris
| Tak driver ty robisz prawdziwy transport a reszta bawi się klockami lego. | | | |
~LOGIC
| driver, faktycznie sie nakręciłeś. Przecież ci jasno pisałem, byłęm spróbowałem i zrezygnowałem. A ty mu piszesz wyjedź i zobacz? co to ma być MASOCHIZM? gość posprawdzam na czym wychodzi najlepiej i tego sie trzyma, a ty mu wciskasz, na szerokim rynku jest ciulowo. To przecież o to chodzi, żeby nie być tam gdzie jest źle? | | | |
~driver
| Widzisz chyba że jestem swiadomy okolicznosc Ale nie wiem czy ty Z tobą rozmowa jak z cepem wsiowym wie tyle ile mu powiedza w telewizji i to najlepiej w republice ; ) Jemu jest dobrze bo ma chleb do chleba papierosy i wódke Swiat sie zmienił i okolicznosci | | | |
~driver
| Ja tez mam podobnie ale czy to wykładnik rzeczywistosci 5 autek zrobiło wczoraj 14tys netto i zrobili po 150km I co ile ma tak przewozników? Czy nie można rozmawiac o tym jak ma wiekszosc i rownać do wiekszosci? Czy wyzwiska sa na miejscu w takiej sytuacji Ja mam dobrze tzn ze wszyscy tak mają? Nie On ma i garstka wybranych A dla reszty to ciągła walka z kosztami problemami płatnosciami itp. . | | | |
~kris
| Driver mógłbym tu napisac ze 3 strony. Podawac fakty, liczby robic wyliczenia. I pewnie nawet patryk i hycel by to załapali. Rzecz w tym ze ty nawet nie jestes głupi. Prawdopodobnie to rozumiesz. Tylko ty wchodzisz tutaj w zupełnie innym celu. Ty sie musisz dowartosciować i za wszelką cenę udowodnic ze tylko ty jeden przewidziałes wszystko, tylko ty jeden znasz sie na transporcie, tylko ty jeden zarabiasz a reszta to głąby. I zadne argumenty cie nie przekonają. | | | |
~Kukuu
| Żaden normalny przewoźnik nie spędza całego dnia tutaj, pisząc i włączać na argumenty z parkingowymi przegrywami.
Skończcie już podszywy z niespełnionymi ambicjami. Większość z was ma tyle wspólnego z firmą, że akurat pracuje na swojego właściciela i tyle | | | |
~Patryk pogromca dziadow
| A dziady kwiczą i kwiczą jest zabawnie | | | |
~driver
| nie musze bo nie mam czym Taki sam cięzki kawałek ma kazdy Sa chwile lepsze ale nadchodza gorsze To ty usilnie mowisz że jest dobrze i bedzie lepiej bo masz narazie constans Wyjdz z nory i sie wypowiedz po jakims czasie W marcu 2022 pisałem że nadchodzi bieda Juz wtedy zaczynały sie spadki delikatne Nie pamietam na ktorym wątku o tym pisalismy Ale u was to musi byc tak że jak dopiero padnie na ryja to zaczyna sie mowa o tym ze jest żle Ja juz wtedy zaczynałem zmieniać harmonogramy i spłacałem ile mogłem robiąc aby szybko zakończyc leasingi i sie udało ze z 5 letnich spłaciłem w 36 i wykup odsprzedaż w ostatnim momencie Dzis kto by to kupił ale od wrzesnia wcale długo nie upłyneło do dzis | | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Jedyne co driver przewidział to ropuche po 10ziko co przed sylwestrem kupował po 7 50 całe cysterny A tu cena poszybowała ale w dół przejaja wtedy były.
A kris też dawał do pieca jak 5lat temu mówił że będzie głód i armagedon | | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Dziad transi mają kryzys cały czas od 8 lat w kółko to samo już nie pamiętam kiedy kwiczeli najbardziej czy jak byl brexit czy pakiet mobilności czy wojna czy covid czy polski ład co rusz miał być koniec hahahahaajaj | | | |
~!!!iiii
| 1, 25 na kontrakt, na kurtynę??? To już było i w następnym roku nie wróci.
Kółka Sindelfingen - Jawor dla Lowdeck umowa na 2lata podpisywana bezpośrednio w Stuttgart. Do pokoju zwierzeń zostały zaproszone 3firmy, które zeszły poniżej 1, 2e i ponoć to nie są polskie firmy tylko niemieckie, bo żadna polska firma nie zeszła tak nisko. Dlatego uważam, że zapomnijcie o stawkach 1, 2-1, 3 chyba tylko sezonowo. Niemcy walczą o przetrwanie. W perspektywie 25r, nikt tam nie myśli o zarabianiu czy rozwijaniu firmy.
Przemysł tam sie zwija co za chwilę my odczujemy. Jak ktoś myślał, że 24r był słaby to może się zdziwić 25r. | | | |
~Szoferski luj parkingowy
| Głupie dziadtransy niedługo będą licytowane. Komornicy zacierają ręce. A ja was wszystkich pięt, dole. Na razie mam robotę za 380 zł dniówki, ale w tygodniu zawsze z 50 litrów dizla udoje do tego mrożonek z chłodni no limit.
Można powiedzieć że praca z wyżywieniem. A jak dziad padnie to na kuroniówkę pójdę i też będę żył. Ja zakończę transport z 30 tysiącami na plusie a dziad z kilkoma bankami na minusie. Pocałuj ta mnie Dziady w du, pę. | | | |
~K.
| To wytłumacz to Krisowi A co będą wozić do zamykanych firm? Na nowy rok wiele firm zgasi światło na długo Co za tym idzie konsumpcji też nie będzie Chlebek coś do chlebka podstawowe produkty i na tym koniec | | | |
~Szoferski luj parkingowy
| Po nowym roku jak pracy nie będzie złoże bumagi do firmy łysego. Łysy nie taki straszny jak na forum go opisują. Kiedyś nawet się z nim widziałem na Budzisku. Z łysym jak zaczynasz rozmowę o pracę to należy udać się z karnistrem bimbru i walnąć po stekanczyku. Łysy ma lep na karku i kryzys go niexsiegnie. | | | |
~!!!iiii
| Przy Cottbus duży producent płynów tydzień temu połowie załogi podał wypowiedzenia z końcem roku.
Firma produkcyjna w tym okresie roku kończyła produkcję zamówionych płyny do szyb samochodowych i produkowała zapasy.
Jak odchodzili rok dwa temu pracownicy ze Stelmet, Swisskrono itp to też byli szczęśliwi, że idą na zachód, bo zarobią po 1700 plus kinderki itp po 3-4 osoby w aucie to koszt dojazdu 100km tańszy. Teraz sorry, biała zimowa polana a wiosną zielona trawa. Dobrze to już było a siła pieniądza słabnie każdego dnia. Nie znaczy, że jutro czy za miesiąc będzie armagedon ale światełka w tunelu nie widać.
Wiele wycen zrolowałem z 24r na 25r i do dalszego etapu nie przeszedłem, pewnie byłem za tani. | | | |
~K.
| Dziś się robi szybko sprzedaż spółki lub upadłość i przejęcie na nowych warunkach Rozwiązując umowy w chwilę Potem firma wybiera najlepszych reszta za płot I jedziemy od nowa z inną nazwą | | | |
~!!!iiii
| K nikt firmy w DE nie zamknął tylko zwolnił 250 osob z końcem roku. Jak pisałem "przetrwać" | | | |
~kris
| Jacek wcale bym się nie zdziwił. Jak juz zwolni wszystkich kierowców z usmiechem to wezmie się za wszystkich którzy mają inne poglądy. | 1 | | |
~K.
| A mój broker z PZU mówi że każdego tyg kasuje po kilkanaście polis z powodu sprzedaży ciągników i naczep | | | |
~Skokomioko
| Driver przewidział wszystko w transporcie. Na dowód tego pisze, że pisał już o tym. Tego nie da się podważyć. | | | |
~xthx
| Wszystko kasują co pisze cenzura niezla | | | |
~Ł ysy
| U mnie po nowym roku dwa zestawy dochodzą. Wyczailem tanio dwie Renatki T euro 6 i naczepy Schmidt.
Dwóch przygłupów więcej będę potrzebował.
Papiery można już składać. Wszelkie podarki w postaci samogonu będą dodatkowo punktowane. | | | |
~SanchoPanchokierowca Ząbki
| Dzień dobry moje pysie, jaki cudowny dzien znowu
Proponuje kawę | | | |