~kris
| Jacku napiszesz jutro cos o bolszewikach? Plis | | | |
~kris
| Driver napisze ilu kierowców zwolnił i jak się wtedy cieszył. | | | |
~scan cargo
| Driver no to odleciałeś a co ty robisz tu od roku ponad jeśli chodzi o "ego", ja najmądrzejszy ja wiem, ja najlepszy, moje dzieci najlepiej ustawione, podejmuje najlepsze decyzje inni to głupki nie wiedza jak prowadzić firmy itp | | | |
~Hycel
| Jeszcze dwa lata temu driver promował zatrudnianie kierowców przez agencję pracy a jeszcze wcześniej na umowę b2b.
Mądrość etapu się zmieniła. Teraz preferuje umowy o pracę z krótkim terminem ważności jakoby na takiej umówi szofer nie mógł wziąsc L4. Ale może wziąsc. I to nawet drugiego dnia po podpisaniu tej umowy do tego nawet nie wygasa umowa dopuki szofer z L4 nie wróci | | | |
~Hycel
| Dopóki | | | |
~K.
| I taka kolej rzeczy | | | |
~Hycel
| .
12 minut temu
Kris jak dobrze ze posiadasz wiedzę kulturę honor i moralność Po wpisach myślę że to wyczytałeś z Wikipedii tylko o tym nie masz pojęcia a ładnie się komponuje w zdanie Jesteś prawdziwym Polakiem katolikiem żyjącym jak każdy na pokaz i z chęcią udowodnienia swojego ego
Sraywer nie wiem o co ci chodzi?
Czy ty masz jakiś uraz z dzieciństwa? Ktoś cię skrzywdził?
Napisz to ci pomożemy. | | | |
~K.
| Hycel poczytaj zmiany w L4 Jeżeli podpiszesz umowę i pójdziesz na l4 nic ci się nie należy i mam prawo Cię zwolnić A jeszcze smrodu narobisz lekarzowi medycyny pracy za co będzie Ci wdzięczny | | | |
~kris
| O to jakas nowosc. jak sie zatrudnisz nie mozesz chorować. I co ma do tego lekarz medycyny pracy ze ktos na drugi dzien złamie nogę albo złapie zapalenie płuc. | | | |
~Hycel
| Lekarz medycyny pracy nie wystawia L4. Lekarz medycyny pracy daje zaświadczenie czy możesz pracować w tym zawodzie. Dane o chorobach są informacja poufna między lekarzem. | | | |
~Hycel
| No ja też nie wiem. Jak złamiesz nogę jedziesz na sor lub ortopedy a nie do lekarza medycyny pracy haha | | | |
~kris
| I to jest własnie driver w całej okazałosci. Nie wazne co, byle do niego nalezało ostatnie zdanie. Nie wazne ze pier. doli głupoty ale to inni maja wg niego problem z ego. | | | |
~Hycel
| Dlatego driver jak się boi zatrudniać kierowców z powodu L4 powinien konstruować umowy b2b a nie piertolic o krótkoterminowych | | | |
~K.
| A który z was nadaje się do dłuższego okresu niż 1 miesiąc A dlaczego Skat Koimex Dartom Polaków zatrudnia tylko najdg A obcokrajowcy na umowach Bo im szkoda czasu | | | |
~kris
| A jak mieliby zatrudnic obcokrajowca na JDG? Wyobrazasz sobie że jakiś bangladesz który niewiele ogarnia bedzie jeszcze działalność w polsce zakładał? | | | |
~kris
| Driver rzekomo prowadzisz firmę od 2008 roku. Jak ci sie do tej pory to udawało skoro nikt sie nie nadaje do pracy u ciebie? | | | |
~Remik
| driver popatrz może z innej strony.
Jeżeli nikt nie chce u ciebie pracować czy to na umowę o pracę czy działalność lub agencje to chyba nie jest coś nie tak z pracownikami tylko z zarządem firmy? .. | | | |
~scan cargo
| Remik też trzeba zrozumiec że Polska nie jest takim samym rynkiem pracy zreszta podobnie jak Niemcy co innego jest w Munchen a co innego w Neubrandenburg, i tu tak samo w Polsce, u drivera w okolicach jeszcze 12 lat temu kierowcy dosłownie wisieli na płotach gdy np w szczecinie nie było kogo zatrudnić
wiec to trzeba zrozumiec, inaczej sprawa wygląda w dużych miastach jak np Wrocław a inaczej w Lipsku, szczególnie gdy chodzi o prace wyjazd powrót
tam jjak ktoś ma rentowne zlecenia to rozdaje karty | | | |
~tagoo
| Dobry dzień towarzysze. Wczoraj miałem ostro zalrapianą imprezę z Jackiem. Wiecie posiedzieliśmy na golasa, wypiliśmy trochę później Jacek się wypiął jak był pijany. Stanąłem na wysokości zadania, mój falafel dał radę że aż pierdziało. Teraz już po kac kupie zaczynam dzień z butelka wina. Pozdrawiam was wszystkich, jesteśmy jedną rodziną tego psychicznego portalu.
Admin to naprawdę musi nadzorować to wszystko ze szpitala psychiatrycznego. Pamiętajcie bracia kamraci, na dobry dzień tylko CCCP | | | |
~K.
| No dobra Podsumujmy tych co przyszli na lato na okres próbny Jacy to pracownicy kierowcy co w każdym tygodniu coś im wypada i zawsze jak nie poniedziałek to piątek wolny Hitem było zatrudnienie w poniedziałek a środa wolna Rozumiem Wszystko umawiamy się pon-pt U mnie wychodzi start w pon 8 z bazy koniec w pt max 15-16 Co najciekawsze dwie nocki w takim tyg w domu mieli Dniówki za taką robotę na kraju chyba nie takie źle 400netto Czyli 8800 za 22dni pracy Ale żaden w miesiacu nie pracował 22 dni tylko max 18 I zawsze coś on do Gdańska nie pójdzie drugi na poznań A temu teściowa okresu dostała I co jest sens trzymać takich Na 24 zatrudnionych terminowo w wakacje zostało 3 co pracują bezproblemowo I co najważniejsze lądowali u siebie pod domem nieraz wychodziła praca jak w biurze 8h i 400zl w kieszeni bez spania w budzie I tak zawsze coś było źle | | | |
~Remik
| Scan i myślisz, że przez to ma głąb brak szacunku do pracowników?Czy bardziej przez to, że sam był jak to pisze robolem i zna to z drugiej strony opisując swoje działania jak to jumał wszystko jak leci... | | | |
~kris
| A twoja stara nie ma okresu? Nie chodzisz do dentysty? kooorwa chłopie tak jest w kazdej firmie nie tylko transportowej bo tam pracuja ludzie a nie roboty. I to się bierze pod uwagę w planowaniu. | | | |
~tagoo
| Było źle będzie jeszcze gorzej. Poczekajcie jak jaca skończy podmywać się po ostatniej nocy ze mną. Da wam tutaj ognia że będziecie mieli dość na cały weekend. CCCP | | | |
~K.
| Remiczku 8800 na kraju to chyba mało który dziad płaci w Polsce i to kierowcy co mogłoby być jeszcze w domu co drugi dzień Więc trochę hamuj swoje osądy Ale widać że wy niczego nie szanujecie a wymagacie pracy jedynie na papierze Ty wcale nie masz więcej tyrając u Niemca w dystrybucji i ponosząc koszty dojazdu i bytowania | | | |
~Remik
| Driver tyle to ja miałem 13 lat temu u poprzedniego pracodawcy | | | |
~Remik
| W Polsce więc te zarobki zatrzymały się widocznie. fakt czasami jak rozmawiałem z kierowcami to byłem w szoku, że robią za 5 tys | | | |
~K.
| Przepraszam Kris ale jak porównać pracę w koło domu do pracy w systemach na zachodzie Remik u Niemca szatkuje dniami że dziś może a jutro nie? To praca przeszła do zabawy w przedszkolu dziś pójdę jutro nie? A jak to porównać do kierowców z międzynarodówki w systemach? | | | |
~LOGIC
| Chodzi o to, żeby w tym wszystkim nie zapominać, o rentowności. To, że pan kierowca jest rozchwytywany, to wiemy wszyscy. Pytanie, tylko dlaczego tak jest. Czy na pewno dlatego, że jest to taki świetny bizneś i lepiej płacić dniówki coraz wiecej, żeby jednak dużo zostało tobie mimo coraz droższego pracownika? czy może jest tak dlatego, że dynamiczni ponakupowali, to chyba jednak złe słowo, wzieli w dług, gigantyczne ilości niepotrzebnych aut i teraz trzeba je kimś obsadzić... stąd ssanie na kierowce? a jeśli to drugie, czy ktoś to nie jest zadłużony na pewno powinien uczestniczyć w tym dzikim pędzie, ktorego koniec jest niewypłacalnoscią? Wierze, że pomimo, swojego naprawde ostro denerwującego stylu Driver chce coś w tym stylu przekazać :) | | | |
~kris
| A co to ma do transportu miedzynarodowego. Zaraz mi wyjedziesz z astronautą który kibluje na orbicie iles miesiecy. Ktos kto pracuje wokół komina robi to własnie po to zeby isc np do dentysty albo na wystep córki w szkole. Jakby chciał wypie. rdolic z domu to by został marynarzem. | | | |
~kris
| Ty z patologii chcesz zrobic normę. To ze są idioci co siedzą w budzie iles tygodni nie znaczy ze kazdy ma się zaje. bac za 400 zł. | | | |