ID: 274611
Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment
ID: 274611
ID: 274611
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
~LOGIC*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (23070)
~K. | Rentowności to właśnie jest podstawą Polacy na tej samej pracy robią 2200-2400km A obcokrajowcy z międzynarodówki po 3700 na kraju Płacąc ten sam ZUS i koszty stałe jak to się ma Zrobić 5xwarszawe po 400km a zrobić 2x poznań i 1x szczecin 3700km za tydzień | |||
~kris | No widzisz i choooj z twoimi planami. Bo wyliczyłes wszystko teoretycznie i nie znalazłes ludzi do tego i zamiast 3700 km masz 0. | |||
~Remik | Driver 8800 to za system 2/2 spokojnie można zarobić już wiesz dlaczego nikt nie chce jepać cały miesiąc za to? po drugie jak ty rozmawiasz na rozmowie o pracę z pracownikiem tak jak tutaj piszesz to się nie dziw, że zlewają cię ciepłym moczem | |||
~Skokomioko | Driver, to ciekawe. Pisałeś nie tak całkiem dawno, że 80 euro płacisz na miedzynarodówce bo Girteka obniżyła do tylu. A teraz płacisz 400zł po kraju. Jest progres! | |||
Ł ysy
| Remik. Jedno konkretne pytanie, gdzie tak można zarobić? Podaj namiary, jak nie, zamknij japę i nie mieszaj. | |||
~Remik | Łysy tak ciężko idzie, że szukasz pracy jako kierowca? Już 3 etaty za mało? | 1 | ||
Ł ysy
| Pany Kieroffce, wasz optymizm i buta porażają. Jesteście butnymi The Beściakami tylko dlatego, że dziesiątki głupawych panuff sieffuf postanowiło być potężnymi przewoźnikami. Zakupili tysiące zbędnych dla rynku pojazdów i każdy złamas, patol posiadający prawo jazdy znalazł pracę. To było. Recesja gospodarki w całej Europie robi swoje. Już zweryfikowała ilość niezbędnych pojazdów, a za tym zweryfikowano zapotrzebowanie na kierowców. Pyskate, butne The Beściaki mają przesrane. Pamiętajcie, nic nie zmienia się z dnia na dzień. To powolny proces, przewoźnicze The Beściaki walczą do końca. Zadłużają się, powiększając limit na kredycie obrotowym, potem skonto, a na końcu faktoring. Tak to wygląda. Do pełnej plajty potrzebny jest czas. Myślę, że za kilka miesięcy ustawicie się w kolejce po pracę w innych zawodach. Jeszcze jedno. Dużo zleceń zabierają nam przewoźnicy z "taniej " Europy. Ukraina, Mołdawia, Serbia, wysadzają na bocznicę polskiego przewoźnika. Proponuję szoferskim The Beściakom tam spróbować pracy. | |||
~Hycel | Łysy ja zarabiam w systemie 2/2 ponad 8 tysięcy a jeśli w którymś miesiącu przypadnie 16 dni to i 8800 się znajdzie. U Niemca systemy 2/2 zaczynają się od 1900 euro podstawy plus 14 euro każdy dzień dieta krajowa lub 28 euro zagraniczna do tego 150 euro na dojazd do pracy. | |||
Ł ysy
| Remik. Nie mam takiej potrzeby. Chciałem tylko prostym pytaniem zamknąć japę pyskatemu gnojkowi. I co, pyskaty gnojek poległ. | |||
~Hycel | Ojoj poziom jadu u hieny osiągnął stan krytyczny. Nawet wętyl bezpieczeństwa nie pomoże. Czy jest tu jakiś weterynarz? | |||
~LOGIC | Łysy, chociaż diagnoza jest trafna, to jednak pare miesiecy może nic nie zmienić-. Sytyacja trwa od conajmniej jesieni 2022 czyli 2 lata. Widocznie, tych kredytów, jest wystaraczająco dużo... Pewnie leasingi będą zwiekszały starym terminy do 84 rat byle tylko odzyskać kase... Do tego czasu, pan kierowca może być butny a przewoźnicy sami do tego doprowadzili. | |||
~Hycel | A poza tym jeśli ktoś wierzy srayverowi że ten płaci 8800 zł miesięcznie za pracę na kraju gdzie prawie codziennie w domu i nie ma on dobrych kierowców to sam sobie szkodzi. Ten mitoman po pierwsze tyle nie płaci a po drugie nie wiem czy ma firmę. | |||
~Remik | COŚ DLA KIEROWCY C+E W NIEMCZECH Warunki : Bez sytemu lub system (2/2, 3/1). Trasy dalekobieżne po Niemczech Mercedes/Scania + Naczepa Chłodnia Nowoczesna i dobrze wyposażona flota Wynagrodzenie : Szacowane netto w 1 klasie podatkowej : 2/2: 1850 - 2200 3/1: 2500 - 2700 bez systemu: 2900 - 3200 Wymagania: Pr awo jazdy CE. Doświadczenie C+E, karta kierowcy, Lokalizacja : Kassel Czekamy na Twoje zgłoszenie! tel +48 660 910 530 | |||
~Remik | Masz i zamknij ryj | |||
~Remik | I to przez agencje jak poszukasz osobiście to zarobki są wyższe | |||
~Remik | A 3 klasie podatkowej dodaj sobie plus minus 200 euro i nie dupcz, że nie ma firm, które płacą tyle | |||
~Hycel | Logic to nie żadna butność. To jest wolny rynek którym ciągle gęby wybieracie. Ja nie wiem w czym problem. Wypłata jest kompromisem zawartym między pracodawcą a pracownikiem. Nie pasuje robić ptaki z kodem 95 i jeździć. Quurwa skoro uważacie że szofer zarabia za dużo to korzystać z okazji | |||
Ł ysy
| Hycel. Wszyscy wiemy, ty jesteś The Beściak. Masz pełny zeszyt oczekujących na ciebie przewoźników. Ja takich jak tyam głęboko w du pie. Po drugie. Co to qu r wa za odpowiedz? "Ja zarabiam w systemie 2/2 ponad osiem tysięcy ". Pytanie matole było proste, gdzie? Deklaracje matołków nic noe wnoszą. Mogę śmiało zadeklarować posiadanie Boeinga 747. | |||
Ł ysy
| Remik. Nic prostszego, przedzwoń, poznaj szczegóły, później obiektywnie je przedstaw. Będzie ździwko. | |||
~Hycel | Brawo remik. Może któryś z dziadtransów skorzysta. A ty łysy jak chcesz iść do pracy dzwoń pod nr od remika. Niestety u nas wahaty są obsadzone od lat. | |||
Ł ysy
| LOGIC. Masz absolutną rację. Myślę, że ten proces jest na prostej do mety. Jeżeli nie będzie ożywienia gospodarczego /a nie będzie / za kilka miesięcy, nic zadłużonych marzycieli nie uratuje. Jest jeszcze jeden czynnik, o którym głośno się nie mówi, a gwarantuje powodzenie w tak niebezpiecznej działalności jak transport. To czynnik ludzi. W dużych firmach nie ma bezpośredniego nadzoru nad pracownikiem. Styczność bezpośrednia nie istnieje. Szczeble organizacyjne pozwalają na wszelkiego radzaju wały. W małej firmie szoferska hołota nie ma szansy się utrzymać. Właśnie ta je ba na hołota doprowadza firmy do ruiny. | |||
~LOGIC | W sumie Hycel, zgoda... jest to wolny rynek, po prostu, jak to powiedzieć, jest taka przypowieść o człowieku, który zbudował dom na piasku zamiast na skale... i to troche tak jest z tą sytuacją rynkową kierowcy. Dla ludzi, którzy z pełną świadomością, że to sie wkrótce zmieni, korzystają i pracują robią absolutnie właściwie. Dla tych, którzy rozgrywają, zmieniają, szantażują, przeskakują, cóś, poczekajmy... nie wiem jak długo, ale Łysy się doczeka spełnienia przepowiedni. Sytuacja nie jest stabilna, o czym swiadczy coraz wiecej wywalających sie firm... i tak napawde nie istnieje magiczna linia, dzieląca niebo i piekło czytaj dziad transa od waszego wyimaginowanego przedsiębiorcy. Każda firma cierpi z powodu nadstanu aut i tego, żę pogrążeni w leasingach sie nie wycofują, tylko ze śpiewem Bogurodzico dziewico na ustach, dają podwyżki panom fikającym a także zaniżają ceny frachtów... | |||
Ł ysy
| Śmieszą mnie pierdy leszczy takich jak Remik, Hycel. Ci idioci chcąc podnieść swoje zszargane ego zaklinają rzeczywistość. Chcą wierzyć w swoją wyjątkowość, a to zwykłe szczekające, przestraszone kundle. | |||
~Remik | Nie mam potrzeby dzwonić, chciałeś wiedzieć gdzie dzwoń, szukaj takich ofert pełno jest | |||
~Hycel | Logic. Kierowca raczej nie używa szantażu z pracodawcą. Każdy szuka lepszej opcji. W takim razie wszelkie negocjacje należałoby nazwać szantażem. | |||
Ł ysy
| Warto obalić mit magicznej "pierwszej ręki ". Ponoć ładunki z pierwszej ręki przynoszą niebotyczne żyski. Pół roku jazdy i jesteś milionerem. Ponoć cały miód zjadany jest przez pośredników. W kilku firmach mogę mieć "pierwszą rękę " Dlaczego nie biorę ładunków? Zdechłbym z głodu. Dynamicznie rozwijający się biorą jak świeże bułeczki. Ciekawe czy szoferskie tumanki mają w minimalnym stopniu wiedzę, o sytuacji na rynku transportowym. | |||
~Hycel | W negocjacjach o pracę pracodawca nigdy nie da więcej tak żeby do interesu dokladał, pracownik za to może pracować o wiele poniżej średniego wynagrodzenia w danej branży jeśli brak mu świadomości. Są jeszcze osły którzy na międzynarodówce za 350 zł dniówki pracują Takich łysy stawia jako wzór pracowitości i uczciwości a my uważamy że to za mao | |||
~Hycel | Wiesz łysy że kierowcę to chouj obchodzi za ile ty bierzesz ładunek? Liczy się tylko ile dniufki wypłacisz. O takich wypocinach to możesz z kumplami menelami dyskutować przy piątkowej libacji. | |||
Ł ysy
| Remik. Doskonale wiesz, że dla mnie jesteś tylko pyskatym pajacem, mimo tego zadam ci jedno proste pytanie licząc, że twoje ograniczone możliwości intelektualne pozwolą na racjonalne ogarnięcie tematu. Skoro jest tyle lukratywnych ofert pracy, dlaczego większość z was Pany Kieroffce pracuje za "marne " wynagrodzenia? Skąd wieczne narzekania, skoro w zasięgu ręki są doskonałe posady? Przepraszam, wyszły dwa pytania. Remik, chyba ogarniesz? | |||
~Hycel | Narzekania są dlatego że wszystko idzie do góry. W 2024 roku idealnie byłoby za 2/2 zarabiać 10-12 tysiecy |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.