Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment

ID: 274611


Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...

~LOGIC
*.centertel.pl

Posty (32775)

~K.
Jakby oczytany elokwentny inteligenty Kris przeczytał książkę wielka szachownica z 1997r mógłby wiedzieć kto wygra wojnę w ua i jakie będą konsekwencje dla Europy i co zrobi USA Ale ludzie nie wierzą dopóty nie będzie to realne Już w 97r wiedzieli o wojnie w Gruzji i ua i były plany jak ja wywołać więc to już wiadomo jak się ta gra zakończy
~300D
dlaczego nie prowadzić firmy która pozwala na luksusowe życie i do tego się rozwija
łysy, przy przetargu mały zostanie wyjepany przez dużego
i tyle.
Ł ysy
Tylko aby zawiesić działalność lub odstawić auta w krzaki trzeba mieć kasę.
Ilu przewoźników stać na taki komfort?
Większość jest zadłużona po uszy.
Ł ysy
300D. O przetargach masz pojęcie jak świnia o niebie.
Ł ysy
300D. Szefowie dwóch firm, o których mowa wyżej też prowadzili luksusowe życie.
No i się skończyło.
~scan cargo
Łysy ale kto ma ten tabor ograniczyć, dziad z własną flota? ??, zrozum ci co mieli to zrobić zrobili tot juz 2 lata temu. k.. a zrozumcie to nie jest kwestia decyzji biznesowej, dostosowania. Patrze na przykładzie firm które znam i ja widzę że to jest walka do samego końca i woz albo pzrewoz czyli np jesli firma miałą 15 aut to do końca ciągneła az po prostu z 15 zrobiło sie jednego miesiaca 0, ale tak naprawde ok można takiej firmie zarzucic złe decyzje po covidzie ale generalnie pozniej nie było opcji nagle pojsc do leassingu i powiedziec że ok sorki nie mam pracy na 15 aut oddaje 7, z ludzi których znałem znam, z którymi wspołpracowałem wiekszość sie już wykruszyła, lub sa na wykruszeniu lub czekaja na " dzień " w którym zakończa leasing mowie o tych co maja np 1 % i zostało im pare miesiecy

jeszcze pare lat temu było to w sumie 10 firm obecnie zostałem ja z ograniczonym o ponad 50 % iloscią aut moj znajomy który nie wiadomo czy przetrwa i jeden koleś co sam jeździ, już 4-5 razy zmieniał zleceniodawce + jeszcze jedna firma co zeszła z 6 na 2 auta i też już jest na pograniczu odpuszczenia tak to realnie wygląda, pozostali zbankrutowali lub zrezygnowali
~K.
Leasing to dobry akumulator na jajach Dlatego firmy były na własne życzenie wpędzanie w zadłużenie aby nie mogły fikać Same przepisy fiskalne zmuszają do takich inwestycji Głupiec co może to tylko brac Leasing za Leasingiem aby redukować koszty z myślą że kiedyś się spłaci Ten model nie jest na te czasy Transport bez dodatkowych usług czy produkcji nie przetrwa Lawirowanie kosztami między działalnościami jest lepszym sposobem Robisz Transport to inwestujesz w produkcję magazyny czy maszyny na koszty A nie w kolejne klamoty
~300D
noo, o przetargach to prawda
wiem tyle ci świnia o niebie
~300D
co się skończyło
myślisz że stali sie biedakami?
dalej żyją w luksusie
chyba że popłynęli w narkotyki albo wóde
~scan cargo
NIe driver nie zgadzam sie, na podstawie moich doświadczeń z tego co wwidziałem i słyszałem to niestety nikt nie wpedzał firm w leasing to była ich świadomoma decyzja, jedni nie chcieli po prostu płacic podatku dlatego dobierali kolejne auta, a inni nie chcieli stracic w oczach kierowców. Ja uznałem że skoro sie zarabia to należy płacic podatki, sa sposoby na optymalizacje na zapłacenie efektywnie 22-23 % podatku + bardzo mały ZUS i uznałem że jest to bezpieczniejsze niż branie leasingu po to aby być na zero bo jednak obecna sytuacja pokazała że to zero może sie pzrerodzić w minus

Najważniejs ze to mieć jak najniższe koszty stałe i jak najwyższe zmienne, bo zmienie można sciać
~scan cargo
znasz stary system auta w leasing na potege aby podatek nie wyszedł po leasingu sprzedaż na wschód na niską fakture + kasa na wpłate własną i tak sie to kreciło, + diety i noclegi i generalnie byłeś jak 26 latek na studiach czyli brutto = netto
~K.
Tak krytykowaliście że mówiłem o tym iż 3z10 kierowców będzie miało pracę I co nie dojdzie do tego? Roboty nie ma kasy nie ma i firmy wraz z samochodami znikają Sami piszecie o tym
Ł ysy
scan-cargo. Przecież właśnie o tym piszę.
Zadłużonych po uszy nic nie zatrzyma przed walką do końca. Tydzień przestoju aut skutkuje brakiem kasiory na zapłatę za paliwo. Gdyby auta staneły na dwa tygodnie, wszystkie karty są zablokowane, kapitału obrotowego brak. Dlatego jeżdżą do końca.
Rozumiesz absurd rozumowania przewoźników. Z pazerności wpakowali się w gówno bez możliwości wyjścia. Co im pozostaje?
Wiara w lepsze jutro. Tak właśnie myślenie życzeniowe wkręca ludzi do podejmowania nieracjonalnych decyzji.
~scan cargo
Driver pls, pls i jeszcze raz pls, byłeś kiedyś na Unity Line widziałeś tych kierowców? wiekszość jest w wieku około 60 lat i w takim stanie że nie wiadomo czy dożyja do emerytury, oni sie ledwo ruszaja a ponieważ pasza jest darmowa to biorą takie porcje na obiad że normalna osoba by na 3 dni to jadła, wiec oni cały czas albo odchodzą na emerytury albo całkiem odchodza, młodych nie ma, a rekurtacje z azji sobie dostosuja do warunków
~K.
3z 10 napewno jest jeszcze w stosownym wieku do zawodu A ilość pracy dostosuje się sama do tej wartości Intermodal spadek gispodarczy wszytko wyrówna Jeżeli nadasz naczepę w Ostrawie czy Sławkowie i ktoś ją odbierze z Stockholmie To ilu jest potrzebne kierowców?
~scan cargo
Tak ale to nie znacza że pozostałych 7 bedzie szukać pracy w zawodzie i wisiec na płocie, a już oczekiwwwanie na to że spadna wyynagrodzenia jest życzeniowe
Ł ysy
scan-cargo. Wiek polskiego czy inijnego kierowcy nie ma większego znaczenia.
Lawina ruszyła, nikt jej nie powstrzyma.
W zawodach prostych wakaty będą obsadzane przez Azjatów lub przybyszów z Ameryki Południowej.
Niemcy od lat dziewięćdziesiątych uzupełniają braki lub zastępują drogich rodzimych kierowcow tanią siłą roboczą z Europy Wschodniej.
Teraz w modzie jest Azja.
To tyle.
Ł ysy
scan-cargo. Zadam podstawowe pytanie, z czego miałyby rosnąć zarobki?
Z obecnych stawek?
~scan cargo
Ale z tym sie zgadzam Łysy, sam jak jeszcze miałem faze na transport to działalem pod kątem kierowców z Filipin, ale odpusciłem bo zaczałem redukować
I tak niestety jak kiedyś ci co sie bronili przed kierowcami ze wschodu to zostali z reka w nocniku bo nagle kierowcy im pouciekali do Niemiec to tak obecnie ci co sie nie pzrestawią na azje to też zostana z reka w nocniku

Zreszta widze nawet w okolicy że zmienia sie struktura pracowników na magazynach, liniach produkcyjnych na budowach,
~K.
To że nie spadnie to nie wiadomo Wielu ma parcie płacić 400 500 czy więcej ale są tacy że max 300 i sprowadzają azjatow To zalezy od kilku warunków Teraz zachód też wypnie zad na migrantow zarobkowych Mamy artykuł o Niderlandach powyżej Praca stacjonarna będzie za bezcenn bo automatyzację robotyzacja itp W transporcie podobnie linia kijów Rotterdam już chyba jeździ 4x dziennie zabiera ładunki z Polski tak samo więc wszystko się zmienia Kierowca co najwyżej będzie traktowany jak pracownik stacjonarny trasa i powrót do domu w wynagrodzeniu może 150%najniższej krajowej i na tym koniec Miedzynarodowy Kierowca będzie ewenementem może z uwagi na spożywkę czy jakieś szybkie dostawy Ale reszta na spokojnie Co najwyżej będą bufory magazynowe tak jak na import z chin Chiny zaczynają magazynować towary w UE i z dostawą jest z magazynu w Europie szybka
~Frey
Lawina ruszyła. Zgadza się.
Czas prostaków w transporcie przemija właśnie.
Okazuje się, że tutaj też trzeba pewnych umiejętności.
Jak w wielu innych branżach.
Zmieńcie tytuł wątku na : gorzkie żale przegrywów.
Lub dziadów, jak kto woli.
Przegranych, zmielonych przez rynek i wyplutych.
No więc, papa.
Ł ysy
To co jest najweselsze, bankruci do końca pracownikom wciskają kit o doskonałej kondycji i o "robocie nie do przerobienia ".
Niech za przykład posłuży kpleś, którego ofertę wkleił Remik. Pomine fakt, że Remik jest kolesiem o ograniczonych możliwościach intelektualnych.
Ale do rzeczy, człowiek siedzący w transporcie parsknie śmiechem lub pokręci głową z zażenowaniem.
Życzeniowcy powyższą ofertę uznają za życiową szansę nie zwracając uwagi na paradoksy w niej zawarte.
~K.
Dziś już wisi ta sama oferta W starej go tylko obziali znając sytuację Dzis cwany kierowca pójdzie jeździć do firmy gdzie nie ma leasingu i z rozsądnym wynagrodzeniem Bo nawet ćwierćinteligent wie że może robić za free
Ł ysy
Frey. Nie powinieneś wypowiadać się w sprawach, o których nie masz zielonego pojęcia. Lepiej zrobisz przypominając sobie znaczenie znaków drogowych. To twój szczebel kompetencji.
~K.
Mag też szuka jelenia na Podwykonawce kusząc szybka zapłata A dopiero odebrali 40 scanii i chyba 100 dafa
Ł ysy
K. Święta racja. Takie podejście do pracodawcy wymaga od pracownika inteligencji. Większość myśli życzeniowo, więc zapier da lają za frajer.
A miało być pięknie.
~K.
Jest promocja na azjatow 2500zl od łba za rekrutację sprowadzenie i wdrożenie płatne po 3 miesiącach pracy Nie ponosisz ryzyka że się nie sprawdzi bo nawet jak coś pójdzie nie tak to 2500zl nie jest dużym kosztem
~Donaldinio+
Już w maju wszyscy trzaskamy i uśmiechamy się !!
Ł ysy
Szybka zapłata, skonto jest większym argumentem w dzisiejszych czasach niż min zysk. Sieć na jeleni.
~K.
Jazda pod znaną spedycja Jedno auto nowe w leasingu na spółkę z właścicielem za 500zl To już było grane
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 216.73.217.4

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels