~K.
| A kogo było trzymać Jak w ciągu miesiąca wyjechała 3x stal z naczepy bo nie było komu spinać? Po zatrudnieniu w pierwszym tygodniu zaczynali mówić o urlopie na żądanie lub kombinacje na L4 Dobrze ze byli tylko na umowach czasowych Z 30 Polaków każdy coś odwalił To tyle nie odwalili ukraincy od 2017r co grupa Polaków w 6tyg gdzie byli zatrudnieni na sezon wakacyjny w zastępstwo W tym roku już tylko agencja pracy ma do obsady wakaty z kierowcami zatrudnionymi u siebie | | | |
~K.
| Ja dla swojego spokoju wybrałem likwidację umowy o pracę Tylko zewnetrzymi kierowcami będę jeździł Nie interesują mnie urlopy dni wolne Auta mają pracować w ciągu Wymiana kierowców I zastępstwo przejmuje agencja pracy A mi zostało tylko zapłacić fv | | | |
~Frey
| Przecież Ty nie płacisz faktur.
To o czym tak prdl? | 1 | | |
~M!?
| Może ktoś tego ch/ooo/ja z Lipna wy/pierd/olić z tego forum??!! Ścierwo wybitne!! | 1 | | |
~Remik
| Kufa driver ale ty" gupi "jesteś jak dla ciebie 2900 za miesiąc pracy jest to samo co 2600 za system 2/2 :) | | | |
~Remik
| I napisz jełopie, że agencji będziesz w ratach płacił:) | 1 | | |
~M!?
| Poczytajcie sobie o " kulturze" traktowania wdów przez szmatoglowych... Ot taki drobny przykład... | 1 | | |
~!!!iiii
| Co za nielogiczne myślenie i hipokryzja tu się wyłoniła w ostatnich dwóch dniach. Normalnie kabaret. | -1 | | |
~driver
| w 2016-2018 Była 1 wymiana kierowców na duża skale Z polskich husarzy przeszło na ukraine białoruś Teraz kolejna wymiana na Azjatów i Afrykę Ale tym razem przez agencje | | | |
~scan cargo
| Driver ale kogo ty chcesz przekonać? ??
Ja pamietam w mojej starej firmie 15 lat temu dyskusje z kierowcami a propos jeżdzenia landami w FR, ileż to było argumentów przeciw że wieksze zużycie paliwa że opony że ronda że zakazy, pomimo że mieliśmy już wtedy system gdzie dostawali dokładna mape przejazdu bez zakazów, choć nie mieliśmy 100 % pokrycia, wiec każde potkniecie było podnoszone do rangi kluczowego argumentu przeciw jeździe landami
a generalnie wiadomo o co chodziło od strony firmy o koszty, a od strony kierowców o to że musiał sie wiecej napracować i tyle w temacie i to że byli przeciwko to normalne i nie było sensu przekonywac
wiec przekonywanie kogokolwiek do zmian nie ma sensu, tak samo jak kiedyś nie udało sie to zachodnioniemieckim kierowcom poźniej wschodnioniemieckim, a obecnie Polakom którzy też maja mase argumentów przeciw, aczkolwiek każdy wie że chodzi tylko i wyłącznie o tańsza konkurencje
Na tym polegaja zmiany że lepszy produkt wypiera gorszy a tańszy wypiera droższy, reszta to marketing snobizm przyzwyczajenia, przekonania itp
ale generalnie jak ktoś potrzebuje wywiercic pare otworów w domu to wybierze albo chińska wiertarke za 50 pln albo Boscha też zrobionego w Chinach za 150 ale raczej nie kupi Hitachi czy Hilti za 1000 lub wiecej no chyba że po prostu ma za dużo kasy | | | |
~M!?
| Scan. . mądry wybierze stosunek jakości do ceny i ekonomiczne uzasadnienie wyboru... Do końca nie jest tak, że tanie wypiera do dobre... " Tanie mięso psy jedzą", " chytry dwa razy traci"... | | | |
~XYY
| Następny idiota który nie rozumie czym jest zasiedlanie migrantami kraju, porównując to do taniej konkurencji nie myśląc jakie to będzie miało konsekwencje na przyszłość.
Kraje Europy zachodniej mogły nie wiedzieć bo wtedy nie było takiego precedensu.
Obecnie mamy się od kogoś uczyć a polskie dziadtransa mimo wszystko nalegają na drogę zachodu bo on chce prowadzić biznes. Wejdź idioto na niemiecką stronę meseincydent. de Tam jest raport napaści z ostrym narzędziem przez migrantów.
Średnia to około 500 zdarzeń w miesiącu na całe Niemcy.
Szczególnie na dzieci wracające że szkół.
Zastanów się jeden z drugim czy takiej Polski chcesz?
Co gorsza jeden i drugi o żadnych zmianach ucisku fiskalnego przedsiębiorców nie wspomina. Wybiera dalej tę samą partie spodziewając się innych rezultatów. | | | |
~XYY
| Potem wasze gooowno cała Polska ma sprzątać? | | | |
~driver
| cały zachod jedzie na zatrudnieniu zewnetrznym i do nas takie zmiany dochodza | | | |
~scan cargo
| XYY wiesz co nie bede sie z Tobą spierał zobacz na polityke emigracyjna USA, oczywiscie pomijajac nielegalna emigracje itp, ilu specjalistów gdzie koszta ich wykształcenia poniosły inne kraje oni sciagneli, Ci imigranci emigrancji którzy dokonuja tych przestepstw to nie sa ludzie którzy zostali sciagnieci strike pod zapotrzebowanie pracodawcy
to tak jakby powiedzieć że w Polsce rozbojów dokonuja masowo Ukraińcy pracujacy na budowach czy jako kierowcy
dodatkowo ja jestem za kontrolowaną emigracja, i np jestem za emigracja azjatów ale nie krajów afrykańskich, bo oni maja totalnie odmienna kulture pracy i nie sa zainteresowani generalnie praca mówie ogólne | | | |
~scan cargo
| Czy uważasz że np Filipińczyk który np pracował jako kierowca w Emiratach ostatnie 10 lat a obecnie tam sie zmiejszył popyt po Mistrzostwach i szuka pracy jego jedynym pragnieniem jest przyjechanie do Europy i latanie z nożem po mieście? ? | | | |
~LOGIC
| on uważa, że dla dobra własnego należy zabronić sciągania kogokolwiek, tak aby mogł sobie krzyczeć 1000 zł dniówka w oderwaniu od rzeczywistości i bynajmniej latający z nożem nie jest jego podstawowym problemem a dniówka... a prawda jest po srodku tylko, że idziemy na całkowite zwarcie... co musi sie skończyć tragicznie | | | |
~driver
| oczywiscie że bedzie żle Ale kazdy ma dosyć opryskiwego pracownika i jego buty Przecież jest tak dobrze ze nie muszą pracować i kazdemu to udowadniają Ale w to graj jest posrednikowi co potrafi ten temat ogarnąc i pogodzic strony jako trzeci gracz | | | |
~driver
| tylko tu jest problem Ze nowi bedą grzeczni bo zarobia minimum 10x wiecej niz u siebie Pensja kierowcy w azji nie przekracza 150 dolarów a srednia krajowa u nich to 500dolarów Czyli mają motywacje do wykonywania pracy z należytym podejsciem Naszym czy z ua i by juz nikt nie dogodzi z zarobami Bo my stoimy przyparci do sciany kosztów a spadające stawki i brak pracy wycina pomału firmy | | | |
~kierowawa
| ~scan cargo
33 minut temu Czy uważasz że np Filipińczyk który np pracował jako kierowca w Emiratach ostatnie 10 lat a obecnie tam sie zmiejszył popyt po Mistrzostwach i szuka pracy jego jedynym pragnieniem jest przyjechanie do Europy i latanie z nożem po mieście?
A czy uważasz ze ukraińska firma mająca niższe koszty i pragnie wykonywać transport w UE to nie może? Przecież kierowcy nie będą strzelać z kałacha. | | | |
~M!?
| Zasracie dziady wszystko i wszystkich... Dla kilku groszy zysku więcej sprzedacie się jak dziwka pod latarnią... | 1 | | |
~driver
| Ukrainiec jest obecnie najgorszym pracownikiem i nie sądze ze bedzie robił u Ukraińca nawet pod polska firmą Oni sami siebie wykończą swoją pychą dumą i obłudą A koszty kazdy ma podobne wbrew pozorom UE zadbała o konkurencyjnosc Jak oszukasz na wypłacie to zapłacisz 2x jak oszukasz na ZuS to ci nalicza kare +odsetki i jeszcze w koszty nie wrzucisz to zapłacisz podatek | | | |
~driver
| M mysle ze to własnie wina pracownika takiego jak ty Ty chcesz zakłamac rzeczywistosc i szukasz miodu W twoje miejsce jest szykowane kilka innych kierowców (pracowników) przyroda pustki nie toleruje niestety | | | |
~jarek ogarek
| whirpol - beko łodz - juz wszystko pozamiatane 1800 os | | | |
~M!?
| O kuźwa!!! Bankrut i dziad w restrukturyzacji Tomek z Lipna nagle twierdzi, że UA beee... Jeszcze kilka miesięcy temu na kolanach klęczał żeby tylko do niego do roboty przyszli... | 1 | | |
~M!?
| Tomek z Lipna - dziady w restrukturyzacji nie płacący faktur głosu nie mają!!! Wy/pierd/alaj do ścieku golodupcu!! | 1 | | |
~driver
| Chłopaku Dzis mam mozliwosc ze nie mam sufitu dot ilosci kierowców Dzis pisze zapotrzebowanie jutro mam papiery za tydzień auta w trasie Ja sie szykuje do kompleksowej wymiany kierowców Ukraińców odesle do domu Białorus została zwolniona cała | | | |
~driver
| IRU otwiera szkoły co mają kształcic 100tys kierowców rocznie z Azji i Afryki na Europe Wy im w tym pomagacie Nie chcesz pracowac nie pracuj I w czym problem oni was zastąpią wezmą kase | | | |
~M!?
| Wy/pier/dlaj śmieciu! | 1 | | |
~XYY
| Scan cargo.
Największa przewaga Polski do tej pory była jedność etniczna. Każdy imigrant dopóki jego populacja w danym społeczeństwie nie przekracza 10% jest miły, posłuszny, pracowity chodzi o tych sprowadzanych legalnie. Niemcy od 1950 do 2016 sprowadzali ich w sposób kontrolowany i legalny. Dzisaj radykalizuje się nawet pierwsze pokolenie. Dlatego uważam tak jak Feliks Koneczny że dwie cywilizacje nie są w stanie współistnieć bo silniejsza wypięta słabsza. Nie chcę na ziemiach polskich Turanszczuzny.
Skutki legalnej imigracji poczujemy w trzecim pokoleniu. | | | |