ID: 274611
Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment
ID: 274611
ID: 274611
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
~LOGIC*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (32978)
~scan cargo | Wiec nie krepujcie sie ignorujcie prośby i walcie gdzie popadnie obok pod naczepy w krzaczki na pochybel dziadom | |||
jacek-kuba
| Co drugi post dotyczy mojej skromnej osoby. Odbieram to, jako zachętę do nieustannego pisania. Te pindy mnie uwielbiają widocznie. Z drugiej strony nawet się im nie dziwię. Bo sami o czym mają pisać -skoro do ciemne od dnia pierwszego. Dziad jest chciwy chorobliwie i chce mieć za free -wątek na wyłączność. Dlatego przy każdej okazji należy ***** dziada. | |||
~Maorolny | Scan całego. Transport dalej przynosi zysk tylko trzeba szukać oszczędności Ja nigdy nie byłem na wacie. Kierowcy są zatrudnieni jako pomoc w gospodarstwie, nie mam licencji bo to zbędny dodatek. Moje zestawy oficjalnie są przypisane do rolnictwa za szoferów opłacam KRUS dzięki czemu względny zysk mam. I tak jak łysy jestem złota rączka jeśli chodzi o naprawy i obydwaj ciężarówki trzymamy na swoim gumnie. | |||
~!!!iiii | Scan mam robotę nazwijmy to na "sprzęt specjalistyczny" prosto ze stołu ale nie na wyłączność, bo za mały jestem, więc pewnie przez pewien czas się nie wepnie jakiś moloch. Problem z tym, że na chemii też szukają oszczędności a poza tym wolumen się zmniejszył, więc z dwojga złego może dobrze, że nie jestem tak duży aby mieć wyłączność ; -) | |||
~!!!iiii | Niby najlepszy czas na inwestowanie to czas kryzysu tylko widzisz gdzieś aby to był ten czas?? Są takie anomalie, że wydaje się jakby to był taki "kryzys selektywny" co do branży i czasu. Zachowania regulatorów są nieprzywidywalne i reakcje rynków przez to są rozchwiane. Gdzieś gdzie "żarło" rok temu dziś jest bryndza. Spójrz na budowlankę w tym roku nie istniała. Na dzień dzisiejszy mam do remontu jedno mieszkanie i dwie firmy, które mogą wchodzić od poniedziałku. Wożę półprodukt do firmy produkującej w Niemczech rusztowania, drabiny itp. czasem też zabieram produkt gotowy i zawsze tam były kolejki, bo ładowali po 30-35aut na zmianę. W tym roku zdejmują z miejsca a załadunek to dziennie 8-15aut (na całą UE) i tylko na pierwszej zmianie i to nie zawsze całe auto, gdzie od wiosny do zimy tam był ogień żadnych wakacyjnych przerw. W tym roku 3tyg sierpnia firma stała. | |||
~!!!iiii | Niemcy od nowego roku pracowników transportu będą traktować jako deficytowych, więc będą mogli zatrudniać bez problemu osoby spoza UE. Czyli pewnie stawki frachtów aż tak do góry nie pójdą ze względu na zwyżkę TollCollekt, bo firmy niemieckie częściowo odbiją sobie na tańszym pracowniku. | |||
~Patryk pogromca dziadow | Wszędzie bida aż trzeszczy roboty nie ma A zawieść samochód do mechanika czy umówić się na remont kibla to trzeba czekać miesiąc bo każdy mówi że nie ma czasu więc chyba tylko fuszerka stoi i dziad transi | |||
~Patryk pogromca dziadow | Załóż sobie firmę w Niemczech i będziesz zatrudniał na niemieckich warunkach skoro takie eldorado, słyszałem że u Niemca zarabia się jak na sri lance i umowa na czarno hahahaha | |||
~Remik | Tańszym pracowniku? Z tego co piszą to minimalna ma być 12. 8 e/h chociaż nie znam żadnego kierowcy, który za takie wynagrodzenie pracuje. Teraz pochwalić się dziady ile wy płacicie za godzinę pracy... | |||
~Remik | Po drugie to nie jest tak łatwo z kierowcami Indiańcami. Kierowcy spoza EU chcąc pracować w Niemczech muszą na nowo zrobić uprawiania a to jest spory koszt i bariera językowa... | |||
jacek-kuba
| Dla dziadygi jedynie robota może być na Marsie. Tam osły nie miałyby prawdopodobnie konkurencji. Tutaj kończą ich ukraińcy, rumunii czy inni cyganie. Jak podają specjalistyczne źródła, średnie wykształcenie dziada oscyluje w okolicach 4 klas, a kierowcy -średnie plus. Przy takim dysonansie poglądów, wiedzy i kultury-współpraca wspomnianych 2 obozów -jest niemożliwa. Wnioski -kierowca idzie do najlepszych przewoźników. Dziad wy... ala na Marsa. | |||
~jarek ogarek | czy ktos z kolegow ma i uzytkuje audi q 8? auto w przystepnej cenie salonowe 480, 000 zl | |||
~jacek-kuba | Jarek mam od roku, rocznik 2022. Jak chcesz wiedzieć więcej tylko po zalogowaniu. | |||
~Patryk pogromca dziadow | Jedno jest pewne, dziad przed nawet malutkim oszustwem kogoś musi mieć widmo skonfiskowanych ciężarówek gdzieś na unii. Dziad wie że przez oszustwa kiedyś się dorobił A teraz może mieć przeeebane Dziad kwiczy jak dziewczynka hahahaha | |||
~LOGIC | Cytat za Janem Twardowskim z prośbą o przeczytanie WĄTKU "gdy ciebie nie chcą nie piszcz nie szlochaj... nie idź tam gdzie cię nie chcą" | |||
~scan cargo | Fakt można tylko prosić nic wiecej tak samo jak już pisałem, na parkingach też można tylko prosić o korzystanie z sedesu a zawsze znajda sie tacy co nie rozumieja prosby, natomiast prosić trzeba | |||
~LOGIC | W ogóle przepis na zrobienie teraz kasy w transporcie. dzwonisz do waltera, pytasz, ile przyjmiecie tirow, oni na to to zalezy po ile za km. a ile trzeba, no 0, 85 bedzie jak znalazł, wtedy to nawet 1000 tirow.. a skonto macie? min 12 000 km miesiecznie? no mamy ale 4% to bedzie wtedy 0, 8 platne po rozladunku... kolego, jak za 0, 8 pojedizesz to i wiecej jak 12 000 zrobisz... wracasz główkujesz, kupujesz raczej bierzesz w FIRMOWYM leasingu 1000 tirow, na każdym dostajesz upust okolo 30 000 Euro od ceny rynkowej, załatwiasz kiero, z terminem platnosci 90 dni i zaczynasz ciągnąć ten temat, tak długo, jak kasa spływa ze skonta, a samemu przeciagasz na maksa, Scenariusz chyba nawet przerobiony w praktyce :) wychodzisz z tego już jako multimilioner w sensie, taki na kikadziesiąt baniek... | |||
~scan cargo | Ty Krzysiu to dobre jest :-) ja bym zrobił jeszce update do wersji czyli kupiłbym społke najlepiej akcyjna żeby nie było powiazania z włąscicielem, bo tak to teraz psy wieszaja na Panu M a tak sprawa czysta :-) | |||
~scan cargo | nazwałbym ją MR Muscle, zgodnie z reklama "po co sie meczyć MR Muscle cie wyreczy " jak ktoś pamieta | |||
~Patryk pogromca dziadow | No to taki to król dziadów ale mowa o malutkich dziadach co ich na ochronę nie stać albo po prostu im szkoda wtedy może być lokówka w odbycie i sytuacja będzie odwrotna jak to glaca sobie marzył | |||
~LOGIC | w celach ochrony od nieświeżego oddechu kierowcy, szczególnie niewypłaconego i niemytego, zatrudniasz do czasu wycieczki na prywatną wyspe w jedną strone, sztab profesjonalnej ochrony :) | |||
~scan cargo | Nie zrozumiał Patryk do sedesu do sedesu prosimy | |||
~Kris | No ale co sie spierdzieliło w tym modelu biznesowym ze mazur sie wyłozył? walter nie wypłacił skonta czy obnizył stawkę? | |||
~LOGIC | Ja co prawda nie chce mówić ad persona, ale moge się domyśleć co mogłoby się położyć w tym modelu biznesowym... Kierowca mogłby zarządać, wypłąty do 10tego kolejnego miesiąca zamiast 3 miesiące po przesileniu wiosennym minus potrącenia bo się za dużo dobrobytu na zachodzie naoglądał i wmówili mu, że do 10tego bez potrąceń to standard w branży :) | |||
~LOGIC | chociaż teoria, że Walter mógł docisnąć do 0, 7 ze względu na sytuacje rynkową też mogła mieć wpływ na przyspieszenie... | |||
~LOGIC | 1000 aut, jazda po 0, 7 i znoszne 600 km dziennie, to daje okolo 500 Euro, czyli 500 000 Euro, dziennie, kierowca do zaplaty za 3 miesiace, leasing, mozna trzymac do 30 dni spóźnienia (cała pełna rata) paliwo, tu gorsza sprawa, ale jak jest wielu dostawców, mozna żonglować 1 miesiąc przeciągania na szybkim skoncie to 10 mln euro a miesiac mozesz przeciagnać wszystko, 2 miesiace już gorzej, a najwyraźniej kierowce nawet 3 miesiace. w sumie skoro w prospericie sie zgodzil za 0, 8 to mogl Walter oczekiwać ze za 0, 7 w kryzysie pojedzie... :) | |||
~scan cargo | Logic można zakładać że gość zrobił model który był już znany w przeszłości bo nie oszukujmy sie jak to zrobił z głową to prawda jest taka że przez 100 lat by sie nie dorobił w transporcie kasy którą mogł wygenerować jednym tąpnieciem a majac już taka kase w złocie, i wiecie co sprawiedliwosc ludowa sobie w czapki włóźcie moj dawny szef kilka razy położył sp z o. o. za pierwszym razem nie wypłacił kilku mio przewoźnikom i pracownikom i leasingom i ojoj co to sie nie działo jakie to wpisy że ktoś go odstrzeli że go powiesza pierdzielenie o Chopinie, na chwile obecna gośc ma posiadłość pod warszawa i nieruchomosci komercyjne za kilkadzisiat mio i żyje i ma sie dobrze ( i też pamietam te słowa że stary na tym sie nie da zarobić to jest ciułanie do emerytury kase jak on wyciagnał to może jakby firma istaniała jego wnuki by miały a tak szybka akcja piłka bramka gol ale do tego trzeba już mieć predyspozycje i brak skrupułów | |||
~LOGIC | no wystarczy jak sie 1500 kierowców zrzuci po 6000 euro to juz jest 10 baniek euro, a to jest kasa :) oczywiscie, pofukaja porobią w spodnie o wyobrażeniach o lokówce, ale przed oblicze naczelnego nikt nie dopuści... :) a już napewno nie ochrona... a co najlepsze zawsze znajdą sie chetni, żeby jechac i wymienić strajkujących. tak naprawde to jest przerażające zarówno dla przewoźników, jak i dla samych, kierowców... | |||
~Kris | Nie wiem czy oglądaliscie taki film z DeNiro Arcyoszust o Mudoffie. To było koorwa genialne. Koles wogole nie inwestował kasy tylko nawciskał takich kitów ze ludzie dawali mu kasę a on brał od 1 potem od drugiego i dawał pierwszemu. Od trzeciego dawał drugiemu i tak dalej. Zyl jak król. Az ktos chciał wyciągnąc kasę w 2008. Model walter i skonto się zesrał jak trzeba było zapłacic za leasing za nowy sprzęt i jak paliwo poszło w górę. To nawet jakby wyciąć kierowcę i jego wypłatę całkowicie to to się nie spięło | |||
~scan cargo | Podejżewam że Mazur w pewnym momencie doszedł do tych samych wniosków że to sie nie zepnie, a strajk tylko przyspieszył proces, Panowie czy wy myslicie że Mazur który tyle lat prowadził ta firme i majac zapewne doradce nie widział wczesniej że to sie nie zepnie oczywiscie że widział ale wzrost przychodów i cash flow pozwalał mu to ciągnąc dalej a leasingi sie zabijały o takiego klienta :-) tu macie peny pochwalne jeszcze z marca 2023 pytanie kiedy podjął decyzje o zakupie złota na okaziciela na stoku w CH :-) s://zasadaauto. pl/aktualnosci/nowe- actrosy-we-flocie-lu kmaz-agmaz-imperia |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.