ID: 274611
Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment
ID: 274611
ID: 274611
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
~LOGIC*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (32587)
~scan cargo | sorki bo robie sie jak driver :-) - to jest mój punkt widzenia i to zalezy od typu zleceń jakie sie ma, sam bym nie zaryzykował takim sprzetem na kurierce czy automotivie bo za duzy przypał | |||
jacek-kuba
| Scan pieniądze zapewniam cię, nie są najważniejsze w życiu. Więc jeżeli satysfakcjonują cię drobne- to ja nie widzę problemu. Absolutnie nic w tym złego nie ma. Podróbka łysego, drobny gnojku -wiesz co to jest baranek? Weź dobry rozpęd i trzepnij pustym deklem w żelbet. | |||
jacek-kuba
| Tomek ile dostał? nie wiecie? | |||
~K. | Transport jest dla ludzi ociężałych umysłowo Dorabiajcie teorię jak w przypadku Teoria zdechłego konia to satyryczna, a zarazem niezwykle trafna metafora | |||
~K. | Proponuję wpisać w Google Teoria zdechłego konia 95% przewoźników ma to w sobie | |||
~jacek-kuba | Witam ja jako specjalista ds. transportu szkolić was będę. Obecność obowiązkowa. ! | |||
~Ieon | O której? | |||
~Patryk pogromca dziadów | Logic dobrze widzi nóweczki podwyżki dla szofera i firmy pracują. U dziada zdrutowany strucel kasa słaba. Panowie kierowcy wolicie dobrą kasę i nowa scanie czy słaba kasę i starego strucla? Myślę że dziad transom piana z pyska leci ale trzeba wkoncu spakować weki I do budy samemu lub zamykać firmę. | 1 | ||
~Patryk pogromca dziadów | Pierwsze co przepytać dziad transa z liczenia później z pisania i z logicznego myślenia, jak dziad jeździ za granicę obowiązkowo w obcym języku taki test. Myślę że 80 procent chamów w gumiakach by odpadło stawki by wzrosły i było by ok. Piana z pyska leci jak to czytasz? Wiesz ze to o Tobie że rady nie dasz bydlaku :) | -1 | ||
~xthx | ładunki poniżej kosztów idą jak woda jak ma być dobrze | |||
~LOGIC | !!! zgadzam sie, ze z podwyżkami nikt sie nie narzuca, ale lud trzymający podwyżek rząda, a upadający sie godza :) wiec to sie sprawadza do tego samego | |||
~!!!iiii | Scan to nie, że robisz się jak driver tylko masz podobne spostrzeżenia. Transport towarów to usługa ściśle powiązana z szeroko pojmowanym przemysłem, ergo konsumpcją. Dziś jest taki rollercoaster w gospodarce UE, że nawet duże firmy transportowe, które posiadają kontrakty czy "kontakty" borykają się z problemami. Każdy jak może łata dziury finansowe. Firma, którą opisałem, że zredukowała się w dwa lata z 340 do 135 aut to transport specjalistyczny, jeżdżą bezpośrednio dla globalnych firm. Właściciel sprzedaje hotele, stacje paliw aby utrzymać firmę co dla mnie jest niezrozumiałe. | |||
~xthx | 90 % zabiera dziad na swoim | |||
~marcus1 | Mam browce i idę na ryby. | |||
~driver | Widzicie Dopełnia sie to o czym mowiłem duzo wczesniej Ale przeciez to było niedopuszczalne aby tak sie potoczyła gospodarka dla was Z kazdym miesiącem bedzie tylko gorzej Popatrzcie co sie dzieje na plażach Otwórzcie kamery web na plazę Pustka i brak turystów Koło upadku sie toczy Taki Racibórz Henkel rafako rafmet eko okna nieopodal I możemy powiedzieć ze prace straci 10tys a może wiecej Bo przecież wokół tych zakładów były firmy kooperujące W tak malym regionie to klęska Kryzys zmiecie wszystko Ale jak ma byc dobrze jak we Włoszech kawa w restauracji kosztuje od 1, 5 do3e a w polsce 25-40zł Jagodzianka do kawy 18zł? A obiad w San Marino 46e z kawą i winem Polski juz nie ma | |||
~K. | No tak jestem w stanie szoku. | |||
~M!? | Tomek ciągle szuka w swojej głowie ( na siłę) potwierdzenia, że to nie on jest winien swojego upadku... | 1 | ||
~M!? | Całe otoczenie jest winne tylko nie on... | |||
~M!? | Jak tam Tomek nowe EKO interesy?? Płacisz już wierzycielom zaległości?? | |||
~LOGIC | jestesmy w ladnym klinie presja z obu stron w przeciwnym kierunku. Presja na wynagrodzenia ale tez na niskie ceny... w ktoras strone to musi wybic i przypuszczam ze w ta gorsza ostatecznie... | |||
~Patryk pogromca dziadów | Driver mieszka na wiosce 6tys osób, w mieście jest tylko przejazdem i obsłuchał się głupot bidok i powtarza ; ) Ja Ci mogę podać 10 dobrych knajp że za 40zl zjesz dwa dania plus napijesz się kawy we Wrocławiu i to knajp nie barów mlecznych a Ty mi podaj jedną gdzie kawa kosztuje 40zl :) Chyba że z gwiazdką michelin to może i tak :) Ceny we wrocławskich kawiarniach to 6-15 zł zależy jaka kawa baranie :) | 1 | ||
~driver | sytuacja obecna u mnie Rok 2024 zatrudnionych 20 dodatkowych kierowców aby wozić ładunki krajowe w kłokach w okresie czerwiec sierpień tygodniowo wożone było miedzy 100a 120 ładunków w kółkach W tym roku Jezdzi 3-5 aut i jeszcze robią podciagi na przepinki pod granica Od 25. 06 do dzis załadowane jedynie 38 ładunków | |||
~Krzysiek | Draiver jak ci poszło z restkturyzacji ile procent musisz spłacić zobowiązania? | |||
~Krzysiek | Jeśli nie będziesz spłacał co ci grozi? | |||
~Max4 | Grozi biczowanie pejczem. | |||
~M!? | Dobry pomysł z tym biczowaniem dziada na rynku miasta... | 1 | ||
~Krzysiek | Draiver to kierowcy zbiczuja jak im wypty nie zapłaci. | |||
~scan cargo | WYkrzyknik chodziło mi ze po prosto [podałem autorytarnie model pracy z którego ja korzystam a to wcale nie u każdego sie sprawdzi bo nikt normalny nie zapnie do Cysterny ADR starego trupa bo wrecz moze być posadzony o rażace niedbalstwo w razie wu co do tego że flota sie redukuje to coś tam nieśmiało pisali to co my widzimy gołym okiem że z moich znajomych z 9 firm zostało 3 a z ponad 60 aut 9 i to że może sie za chwile ostac tylko 4 i 2 firmy i pewnie przykładów bedzie 10 do 1 redukcji niż jakiś dużych wzrostów floty Obecna sytuacja jest dość niesamowita z jednej strony brak kierowców dostepnych od już Mówie o Polakach Ukraincach Białorusinach bo raczej mało która firma na cross trade jest w stanie zapłacic 4 tys netto za 1 miesiac /auto czyli generalnie z wszystkimi kosztami jakies 7 tys E miesiecznie wliczajac urlopy zwolnienia koszty dodatkowe że taka osoba nie wymieni koła i generalnie raczej bedzie robić pod górke i ilosc kierowców "krajowych " jest stała z tendencja spadkową wiec konkurencja o tych co sa jest coraz wieksza Z drugiej strony mamy to co piszę Logic ciśniecie na frachty bo firmy starej gospodarki też szukaja oszczednosci czyli jest strefa zgniotu | |||
~Krzysiek | Draiver roboty niema. Długi po restkturyzacji musi płacić. +agencji za turbana co mu placo 50eur dniufki. | |||
jacek-kuba
| Tomek -wolna stopa czy przepustka? Pamiętaj dziadu -czym mniej jeździsz, tym mniejsze długi. Przy okazji widzę, że bolszewia znikła z tego wątku, teraz braunowcy i rotacyjni się wycofali? Czyżbym umiał czytać w przyszłości? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.