Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment

ID: 274611


Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...

~LOGIC
*.centertel.pl

Posty (32588)

~Kapo
Jacek sraka nie siej pisowskiej propagandy, a tak przy okazji to komornik o ciebie pytał. Nie martw się nie zdradziłem twojej nowej kryjówki.
jacek-kuba
Dobra teraz czas na Republikę, dom wolnego słowa.
~LOGIC
ciśnienie na podwyżki sie pojawiło, a w wiekszośći dynamiczni DAJO i podcinajo gałąż na której siedzo... kalkulatory porozbijane, ale koła muszą sie kręcic. Co najlepsze znów nówki kupujo i to tacy, ktorzy stawek nie majo. Wiec to troche jak skecz, kto jest glupszy... wychodzi, ze najglupszy jest dynamiczny albo ja osobiscie nie przejrzalem tej wielkiej mądrości ktora za tym stoi
jacek-kuba
Dynamiczni dobierają nowe Scanie, Mercedesy el. Volva na prąd, a dziad stoi i liczy wraz z sołtysem.
~Patryk pogromca dziadów
Przewoźnicy kasiorke zarabiają na nowych scaniach z Polakami za kierownicą natomiast dziad trans w starym zdrutowanym struclu musi wsadzić turbana na pół roku aby wyjść na "zero" pytanie brzmi gdzie jest kasa?

Myślę że uśmiechnięty posrednik ( dziad PAN ) jadący maybachem dobrze wie gdzie ta kasiora.

Sporo dziad transów wróciło do wideł ale jeszcze słychać dziada tu czy tam

1

~M!?
Hahahaha... " dom wolnego słowa". Polituj waść...
jacek-kuba
Czekam na remka g, komucharuskiego, kopertę i bodnara -będą głosić prawdę pod patronatem gowina, sawickiego i kołodziejczaka. budka i rympałek również będą przemawiali i nawracali.
jacek-kuba
kodowcy krzyknijcie wszyscy razem -chóralnie KONSTYTUCJA. dziękuję.
jacek-kuba
No dalij KONSTYTUCJA job wasza mać.
jacek-kuba
a ty bliać kuku, fajansem walisz gnido.
jacek-kuba
dalij ciągniesz pod Krakiem inżynierom? ryża małpo jednozębna.
jacek-kuba
Już wtedy ciągnąłeś?
~!!!iiii
LOGIC jaki dynamiczny daje podwyżki??? Raczej wymieniają auta razem z kierowcami. Ten najbardziej dynamiczny z moich okolic jak kupił logistykę z rodu Piasta to od razu polscy pogromcy otrzymali nowe warunki pracy, bo za to co robili pod starym właścicielem byli mocno przepłaceni, więc trzeba było podnieść wydajność pracownika tak aby zarobił na siebie i firmę lub aby nie podołał i się zwolnił, bo w boksach stoją grupki tańszych egzemplarzy z Azji, Ameryki lub Afryki.
~!!!iiii
LOGIC zadzwoń, czekam na tel.
Do usłyszenia.
~LOGIC
no ktos daje, ja bylem sceptyczny, ale widze, ze podwyzki leca :) wiec moze do tego stopnia nie ma juz chetnych albo tyle zlomu w leasingu nie wiem, co jest szokujace to ze dobieraja nowki przy tej niepewnosci na rynku i wiszacym w powietrzu w kazdej chwili ryzyku...
~!!!iiii
Ps. Będę po 18 - tej.
~Skokomioko
Zarobki kierowców w Polsce jeszcze nigdy nie były tak niskie.
Tendencja zniżkowa nadal obowiązuje. Ale forumowych mędrców lubie poczytać.
~scan cargo
transport to jedna nazwa ale mase rożnych przypadków sa firmy co maja własna logistyke kontraktową sa firmy co maja transport na potrzeby własne są podwykonawcy na kurierce oni musżą miec nowy sprzet kontrakt serwisowy bo tam ryzyko awari musi być ograniczone do minimum


A co do presji na zarobki to tak to jest nieustannie, niestety praktycznie nowi kierowcy co wchodzą na rynek to tylko z poza EU a tych głownie wciagaja Molochy które rekrutuja ich poza Europą, ci co sa w Eu to jedynie tacy co jesli ich ty zatrudnisz to znaczy że ktoś inny bedzie miał luke

no bo układ jest prosty jak ty kogoś sciagniesz bo dasz mu wiekszą kase to za chwile go ktoś inny od Ciebie zabierze kto mu da jeszcze pare złoty wiecej i obieca mu, a wiadomo tu gdzie pracuje już widzi co jest a idac w nowe ma nadzieje że bedzie lepiej a jak nie to za chwile pojdzie gdzie indziej i bedzie krazyl jak satelita, na FB jest setki takich podróżników co chodza od firmy do firmy i wiedza że choćby nie wiem jak byli ujowi to i tak ich przyjma bo brakuje kierowców
~Skokomioko
Ale siano podobne jest wszędzie.
jacek-kuba
Na kolorach zarabia się poza transportem i poza każdą inną pracą. Jednak reasumując, to się opłaca. Tylko o tym trzeba mieć jakiekolwiek pojęcie. Mikro dziadek nie łapie tematu, bo to tępe jednostki. Osobnicy z krajów 3 świata, mają wydajność nieporównywalnie mniejszą od Polaków -więc jako robotnik nie ma sensu, nawet jako tańszy pracownik. Pieniądze są gdzie indziej.
~Skokomioko
W nieruchomościach. To oczywista. Nie każdego stać jednak stać na takie inwestycje.
Dla mniej zaradnych pozostaje transport i spedycja.
~scan cargo
I tak lepiej byc gołodupcem z zarobkami w grupie poniżej 1 % Polaków niż krezusem w pozostałej grupie 99 %

a najlepiej to jak ktoś faktycznie ma zdolności do inwestowania i zarabiania jak naród wybrany tylko na kapitale, no ja niestety nie mam tych zdolnosci wiec pozostaje mi zarabianie na swojej pracy :-)
~Ł ysy
Chrzanowski przygłup złapał fazę i pisze o wydajności polskiego szoferaka.
Do wiadomości chrzanowskiego przygłupa. Wydajność człowieka nie jest mierzona według narodowości, a chęci do pracy. Taki złamas jak ty nie jest w stanie tego pojąć.
jacek-kuba
łysy podróbko, ty jesteś głupszy od buta -gołodupcu.
jacek-kuba
Scan nie przejmuj się. Kasy już nie zarobisz-brak talentu i głowy. Ale próbuj może w lotto.
?
~Ł ysy
Chrzanowski przygłupie, nie lękaj się. Gdybyś miał trochę więcej inteligencji od ameby zrozumiałbyś, że tutaj każdy z ciebie drwi.
Czego można jednak wymagać od tak prostego człeka?
Może jednie żeby zamknął wreszcie plugawy r yj.
~!!!iiii
LOGIC sorry ale po tak długim okresie wciąż trwającego pełzającego kryzysu, wzrostów kosztów, spadku zapotrzebowania na usługę transportu czyli zwiększenia konkurencji i spadku stawek w tej branży jakoś nie widzę firm oferujących podwyżki pracownikom. Wiele firm już przeżywa 4 akt dramatu finansowego i nawet potrafią robić odwrócony leasing na nieruchomości aby się dokapitalizować, bo w kasie pusto a w bilansie duuuzy minus i miały by to robić aby oddać ta kasę z własnego majątku pracownikom??
~Ł ysy
Dynamiczni toną w długach.
W zamian za to oferują nowe samochody i atrakcyjne wynagrodzenie.
~!!!iiii
Raczej spotkałem się z drastyczna redukcja floty np 340 do 135 w 24mc oraz z 80 do 12 w rok. firma która zredukowała się do 135 aut tez zamówiła 50szt oraz wymieniła byłe radzieckie republiki na angielsko języczną Afrykę, która kosztuje 1700-1800eur/brutto
~scan cargo
jacku ja nie narzekam i jak pisałem lepiej był gołodupcem w grupie poniżęj 1 % Polaków niż uważanym za krezusa rentiera itp w pozostałych 99 %

z jednym muszę sie zgodzić że w transporcie już kasy nie ma i raczej nie bedzie dlatego nie traktuje transportu priorytetowo, ale poki to daje zysk ( oczywiscie jest to kosztem wartosci odtworzeniowej, choć z drugiej strony to chyba obecnie lepiej by było zostawić taki uszkodzony ciągnik za granica oddac go tam na złom i kupić drugi jak za 20 tys pln 2012 E5 480 E5 które polata 300 tys w miare bez wiekszych awari, auto 1-2 miesiaca sie spłaci a pozniej to już tylko zarabia na czysto

i masz ten komfort masz kierowce jedziesz nie masz kierowcy wyrejestrowanie lub auto na stacje demontazu i nic nie tracisz, i człowiek nie jest zakładnikiem pracownika
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 216.73.216.150

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels