ID: 274027
DAF 106 duże ciśnienie w chłodnicy
ID: 274027
ID: 274027
Po wielu perypetiach z silnikiem, wreszcie znaleźliśmy usterkę. Wywalało wodę na podjazdach, traciło się ogrzewanie. Powodem były wżery w bloku pod kołnierzem tulei i opadnięte tuleje. Przyjechał gość z Bielska- Białej i frezował gniazda bloku pod tuleje nadwymiarowe. Jedyny sposób na tą przypadłość.
Po wielu perypetiach z silnikiem, wreszcie znaleźliśmy usterkę. Wywalało wodę na podjazdach, traciło się ogrzewanie. Powodem były wżery w bloku pod kołnierzem tulei i opadnięte tuleje. Przyjechał gość z Bielska- Białej i frezował gniazda bloku pod tuleje nadwymiarowe. Jedyny sposób na tą przypadłość.
Posty (6)
frezer
| jak w temacie... | |||
~Ł ysy | To tylko DAF. | |||
frezer
| W DAF XF105 też opadały tuleje i trzeba było frezować gniazda cylindrów ale tuleje są inne niż w XF 106. Podobne problemy dotykały też inne marki ale w znacznie mniejszym stopniu. | |||
~franio | w DAF to norma i cos zupelnie normalnego -dopada wszystkie te trupy w innych to rzadkość.. | |||
~Andrzej | Czy wzery w bloku powoduje benz. ektrakc. wlana do wlewu oleju? Pytam! | |||
frezer
| Nie wiem o jakie wżery chodzi ale tu mowa o wżerach w bloku pod kołnierzem tulei cyl. to gdzie się frezuje pod tuleje nadwymiarowe. Można zebrać tyle o ile jest wyższy kołnierz. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.