ID: 272748
Czy 65-letni zawodowy kierowca gwarantuje bezpieczeństwo na drodze?
ID: 272748
ID: 272748
Hiszpański sektor drogowo-logistyczny walczy o obniżenie wieku emerytalnego dla kierowców, którzy w pewnym momencie nie mają już odpowiednich predyspozycji do wielogodzinnej jazdy 40 tonowym pojazdem.
Hiszpański sektor drogowo-logistyczny walczy o obniżenie wieku emerytalnego dla kierowców, którzy w pewnym momencie nie mają już odpowiednich predyspozycji do wielogodzinnej jazdy 40 tonowym pojazdem.
~etransport.pl
Posty (16)
~Kierowca Zawodowy | 30lat zawodowo w transporcie Międzynarodowym to maximum dla organizmu człowieka | |||
~Czarny | Ja już 34 lata w zawodzie i mam dość. | |||
~placek pod naczepą | nie gwarantuje | |||
tago1
| tfuuuSSk by im kurła dał popalić, a do 67 roku minimum zapiełdalać !!! | |||
tago1
| Idę spać !!! Geyuchy nie fikać mi tu do Pana Łysego - jutro sprawdzę jak się zachowywaliście pod moją nieobecność !!! | |||
~Ble | 1. 3x15h z rzędu zgodnie z przepisami 2. Jak zrobi się gdzieś w dwa dni 2x3h w ciągu dnia to 5x15h zgodnie z przepisami 3. Niby max 180h jazdy w 4 tygodnie a pracy ile łatwo obliczyć - zgodnie z przepisami 4. pauzy na dzikach bez kibla po 16. 00 bo to i tak szczęście że było miejsce ale grunt że nie przegięte i zgodnie z przepisami 5. weekend w hotelu bez gastronomii czyli odchudzanie ale ok bo z/z/p Bla, bla, bla. Czemu nie widzę francuskiego kierowcy w Niemczech, albo szwajcarskiego w Niemczech? Albo jaki procent polskich kierowców pracuje w polskich firmach? Tak tak, " w jego żyłach płynie petrol", jeździ na zloty, a jak jest blisko żeby uderzyć w ramki to dostanie najlepsze auto w firmie obowiązkowo z tunningiem. A potem go odwiozą tam gdzie trzeba ; ) | |||
~Mariusz | To napisz ile może być tych godzin pracy w czterech tygodniach? Obstawiam że nie potrafisz policzyć i podasz zła odpowiedź. | |||
laki81
| Niestety im człowiek starszy tym bardziej odczuwa zmęczenie, gorsza koncentracja, słabszy refleks. Wieloletnie doświadczenie zawodowe to nie wszystko, organizmu się nie oszuka. | |||
~Buchachachacha! | Ważne aby fujara grała! | |||
~Beduin | Napewno mam 53 lata i jeżdżę bezpieczniej jak młody kierowca który jadąc trzyma lewą nogę na szybie i udaje że raz się żyje | |||
~Kuku to dzban | A co na to kuku? | |||
~michal | max 60 lat i emerytura | |||
~koneser jabola | tak gwarantuje, jak śpi na parkingu | |||
~Miras | Mija 40-wiosen, tak... jak przeżyje się zimę (marzec) to rok można uznać za zaliczony, wychodzą zaniedbania... Do 65 wiosny życia 1/3 mężczyzn się wykruszy z czego kierowców będzie więcej niż połowa - taka słodycz indywidualnego korpo życia. | |||
~Miras | Statystyki wskazują że kierowcy wyjątkowo rzadko umierają w czasie jazdy. Więc odpowiadając na podaną tezę, tak kierowcy 65+ a nawet 67+ gwarantują bezpieczeństwo na drodze, a napewno nie mniejsze niż młodzi gniewni. | |||
~Miras | Ta troska rządzących o starszych jest śmieszna (śmiech przez łzy) bo decyzję rządzących w krótkim okresie takie fajne dla dziadków, (jaki komuszek nie lubi 500+, 1000+, darmowych szczepień dla wszystkich:) obniżania wieku emerytalnego i innych specjalow... , ... ) W krótkim okresie czasu, w długim niosą katastrofę i cierpienie tej właśnie grupy ludzi podobna (stresująca) sytuacja była z emerytami podczas ostatniej transformacji systemowej. System wytrzyma! Zawsze wytrzymuje. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.