Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Walczą o swoje, ale w imieniu całej branży

ID: 272418


Strajk kierowców zatrudnionych w polskiej firmie odbija się w świecie transportu coraz większym echem. Już wiele instytucji, stowarzyszeń czy stron rządowych odniosło się do wydarzeń z niemieckiego parkingu, zauważając że istota problemu jest szersza.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (119)

~Wincent
Kolejny skandal "panów geniuszy biznesu" na cały świat.
Co za chańba...
Kierowcy z byłego związku radzieckiego stały się siłą dla końca "cuda" polskiej branży transportowej.
Patrzcie i uczcie się polskie kierowcy jak można (trzeba) cenić się (szanować się). :-)
~Ordynator jest jeden!
Wszędzie się odbija szerokim echem, tylko nie w naszych mediach.
Ciekawe dlaczego.
Czyżby Yaro z Don Antonio, trzymali na tym swoje brudne łapska?
~Ordynator jest jeden!
I gdzie jest PIP???
~Dorota
Tak wygląda transport Made in Poland. Bagno.
~Remik
Czy ty czytasz czy tylko piertolisz aby popisać?
Czytaj że zrozumieniem od 5 tygodni nie otrzymali wypłat dlatego strajkują!
~M!?
Wykrzyknik bredzisz!!! Wystarczy, że go z 45-tek "przepytają" i jest kicha... Chyba mi nie powiesz, że w hotelach spędzają... Trzeba ludziom za pracę płacić. To tyle i aż tyle jak się okazuje... O dobre imię to przedsiębiorca niech sobie sam zadba raczej bo wizerunkowo to nędza... Na dodatek dziad jak mysz kościelna... to o jakim kapitale bredzisz...
~marcus1
ROSNĄ ZAROBKI KIEROWCÓW I POZIOM ICH SATYSFAKCJI Z WYKONYWANEJ PRACY
Tak przynajmniej wynika z raportu opublikowanego przez PITD oraz Webfleet.

Czytamy w nim m. in. że wprawdzie rok 2022 był okresem niestabilnym dla prowadzenia działalności transportowej, to jednak dzięki wprowadzeniu kolejnych przepisów pakietu mobilności poprawiły one sytuację kierowców i zapewniły równowagę między ochroną kierowców, a swobodą przedsiębiorców w zakresie świadczenia transgranicznych usług transportowych.

Bezpośrednią konsekwencją nowych przepisów jest wzrost wynagrodzeń kierowców, co odnotowali nie tylko kierowcy jeżdżący na trasach międzynarodowych, ale także na trasach lokalnych.
~męczennik transportu
Jeżeli rzeczywiście jest wam żal tych ludzi, możecie coś zrobić.
Będąc na tym parkingu, spytajcie się czy czegoś nie potrzebują.
Paczka kawy, woda psytka, makaron, chleb nie zbawi was
jacek-kuba
Walczą o swoje, ale w imieniu całej branży-weź sobie koło człowieku.

Pseudo-przedsięb iorcy dostali miliony w covidzie, teraz rząd ma ich chronić przed kryminałem za złodziejstwo. Ja myślę, że rząd ma już was dość i postanowił was kopnąć w d... -to naturalnie metafora bo to jednak duża część PKB

Przy okazji skąd ta wiedza o Polskim kapitale. Wykrzyknik lepiej na tym wyjdziesz, jak dasz sobie spokój z pisaniem. Nie wróżę ci szczególnej kariery.
~!!!iiii
Remik nie czytałem wszystkich info i zatrzymałem się na info o tym, że nie otrzymali tego na co się umawiali i że są obciążani. Pewnie za swoje profesjonalne podejście do pracy. Nie twierdze, że oni lub szef są bez skazy i nie oceniam tego. Praca jest towarem i trzeba płacić tak jak się obie strony umówiły. Pisze, że może się okazać, że wszystko w dokumentach jest OK, że wypłaty poszły zgodnie z umowa pisemną i PM (a kilka razy w innym wątku pisałem, że PM to 7000-8000PLN/brutto) . Czy te niemieckie media, związki zawodowe rożnych krajów oraz politycy wiedzą o czy piszą i mówią?? Czy nie za szybko wydali wyrok, bo to polska firma i wpasowała się w ich utarte poglądy?. Czy może fajnie dla nich i ich stawianych opinii na temat polskich firm, że znaleźli ofiarę do robienia cyrku a los tych poszkodowanych ludzi maja na dłuższą metę głęboko w du/pie ale weszli w role sędziego, bez sprawdzonych informacji i dokumentów.

1

~M!?
Ten cały Mazur to teraz do Bosaka i Konfederacji się powinien zwrócić... hahahaha...
~!!!iiii
Jacek masz racje firmy zarejestrowane w 19r z kapitałem 5000pln potrzebowali na pewno wspomagania z zachodu albo lepiej ze wschodu. Jeździli pod spedycjami, które pracująca na aplikacjach i sanach dokumentow i terminy to max 30dni.
~Kiero pl
A dlamnie wcale mi nie szkoda tych gamoni kierowców sami się godzili na wszystkie warunki a tera wielce pokrzywdzeni. Tylko tyle mają na plusie ze współ właścicielem nie jest żaden Niemiec, Holender, czy Szwajcar bo już dawno by byli rozgonieni z parkingu. A że właściciel Polak to rozgłos
~Ronin
Kiero pl, Ty taki głupi czy udjesz takiego, nie otrzymali od 5 tygodni pensji, dlatego strajkują, a nie warunki jakieś
~Stary Emil
Coś ten Mazur ma za uszami, chłopy musieli się dowiedzieć ile płaci polskim kierowcom zapewnie robi im stosunek i oto poszło. Czytam od samego początku I za 50 dni nie mieli zapłacone to razem ok 70 dni. Jakby zjechali to by ich upokorzono a strajk w 3 krajach może im pomóc, kto przejeżdża to pomóc chłopom chleben i mineralną Może i dobrze ze krajowe dziad transy się trochę wystrasza bo kierowca od 2000 roku ciągle ma po *
~kiero
Jak ich ściągali do roboty obiecali 80 euro dniówki na rękę. Potem zmienili im umowy na samozatrudnienie z 80 euro dniówki brutto. A i z tym im zalegają żeby się nie pozwalniali. Zaczęli im odliczać jeszcze jakieś obciążenia.
~Remik
!!!iiii
2023-04-12 14:36:53
Właśnie warto czasami przeczytać do końca.
Raczej też jakby spedycja Ci nie zapłaciła to nie zrobiłbyś im żadnego dodatkowego kursu, nie mówiąc już o jeździe w następnym miesiącu. :)
~Kierowca
MASZ RACJĘ EMIL- POLSKIE DZIADTRANSY DOSTANĄ SRACZKI I BĘDĄ SIĘ BAŁY OSZUKIWAĆ KIEROWCÓW. DOBRĄ ROBOTĘ ZROBILI CI LUDZIE ZE WSCHODU. SZACUN DLA NICH !!!
~Ordynator jest jeden!
Oni tak walczą o wszystkich, jak Ukraińcy o całą Europę.
Dbają tylko o własną doope, inni ich nie obchodzą.
W przypadku Ukrainy, jest potrzebna w tej chwili światu, unii i Europie
Potem będzie won i kop w doope, zero NATO i Brukseli.
~Jan z Minden
Ja to widzę tak..
Ta sytuacja to zwykły zbieg okoliczności nieszczęśliwych jednak do przewidzenia, jak najbardziej możliwych.. Dlaczego.. Już tłumaczę, ale pragnę zaznaczyć że odczucia Moje opieram nie tylko o to co już zostało podane w różnych miejscach, ale przede wszystkim odczucia Moje wynikają ze znajomości dogłębnej tematu, oraz intuicji opartej o wszystkie czynniki w/w.
A więc myślę że było tak.. Siedział sobie jeden z drugim Prezesem i dumał, jakby tu fajny, reprezentatywny wózek sprawić, może Lamborghini.?
No tak, ale z czego.? Szoferów trzeba sporo płacić, bo przecież inaczej nie da rady..
Siedzieli dumali, aż nagle zaświtało..
Poszperali w przepisach różnych, również Państw różnych i doszli do wniosku że najlepiej będzie jak zatrudnią, średnio ucywilizowanych Azjatów.
Na tyle ucywilizowanych, by potrafili zestaw obsłużyć.
Zrobili wywiad, ile to zarabiają u siebie Azjaci, no i mieli punkt odniesienia (zaczepny).
Opracowali strategię werbowania i namawiania, na lepsze niż w rodzimej Azji zarobki.. Pokazali jak i z czego rezygnować (np. wynajmowanie hotelu ba pauze 45 H), następnie starymi wypróbowanymi wielokrotnie sposobami dostarczali lewe kwity na pokrycie rzekomych obowiązujących wydatków..
Te biedne i ciemne dotychczas Szoferakiz Azji dalekiej cywilizacyjnie od Europy, dali się namówić..
No i kierat zaczął się kręcić z zawrotną prędkością. Przybywało Aut coraz więcej i więcej..
Szoferaki również podnieśli sobie znacząco poziom bytu.. A jak. Pokupowali sobie różne niemieckie niezawodne auta, za grosze i byli z Siebie Zajebiście dumni we swoich okolicach..
No i tu rodzi się pytanie.. Co nie zagrało.?
Jaka przy za była tego że Pryncypał nagle przestał płacić na czas.. Chociaż Moim zdaniem, taka zwłoka (5 tygodni) to żadna zwłoka..
Szoferaki z Azji to twarde charaktery. ! Na pewno wytrzymali by dwa, a może i 5 razy dłużej czekać na należne im pieniądze za wykonaną pracę z pozytywnym skutkiem dla Prezesa przecież..
Więc co tu się rzeczywiście stało.?
Mnie się tak po cichu wydaje, że to bardzo dobrze przemyślany Sabotaż pochodzący z wnętrza firmy.. ? Ktoś spowodował celowo opóźnienia w płaceniu, w sposób dywersyjny, rozpóscił fałszywe informacje wśród Azjatów, po to by wywołać zadymę. ! I ten Ktoś ma niecny zamiar przejąć w przyszłości niedalekiej wszystkie dotychczasowe frachty.. Kontrahentów itp..
Ot co zwykła wojenka o wpływy..
Zwana od zawsze pazernością..
~Ordynator jest jeden!
Na 100 procent jeśli Ukraińcy wygrają tą wojnę, dostaną kopa w doope.
Od Europy u świata w rzeczy samej.
Wejdą firmy, odbudują, zarobią
I tyle.
~Ordynator jest jeden!
Jaśko wenę masz, czy po świętach jeszcze cię trzyma???
~Jan z Minden
Ordynator.. Wenne Mam.. ; )
Ale weź pomyśl.. Po co psuć w tak ba*alnie prosty sposób, coś co wyśmienicie działa.?
Kilkaset Aut i liczba cały czas rośnie.. Po co Kuwa to psuć.?
To nie może być zwykła głupota i lekceważenie przez Prazesa Azjatów.. Nie, nigdy nie uwierzę w to że ktoś rzuca się na marne grosze, ryzykując utratę wszystkiego.. A przecież nie jest Idiotą człowiek, który doszedł do takiego poziomu i na pewno wiedział że jak będzie źle traktował ludzi, to będzie problem.. Takiej czy innej skali, ale problem, przekładający się natychmiast na wymierne straty.. !
~Remik
5 tys to nie zwłoka?
Czy ty czytasz co ty bazgrolisz!?
~Jan z Minden
Remik.. O czym Ty teraz do Mnie piszesz.?
Człowieku.. Tu coś naprawdę mocno się nie zgadza. !
A to wysłanie Pajaca Rutkowskiego, to już był szczyt głupoty.. !
Albo poprostu akt nie kontrolowanej przez nikogo Paniki..
Po UJ wydawać grube tysiące na Rutkowskiego i jego baranów, kiedy zamiast tego można było natychmiast pokryć zobowiązana i kierat zapitalałby dalej..

No chyba że się mylę i Prezes wraz z doradcami, są bandą irracjonalnych, zarozumiałych, nałogowych graczy, Idiotów.. i Bóg wie kim jeszcze.. ? ?
~!!!iiii
Remik tak nie biorę ładunku i tyle a nie biorę jeszcze przez 4 tygodnie. Oddaje sprawę do windykacji a nie blokuję wyjazd. Co najwyżej zasypuję e-maile w tej firmie do kogo się da aby wiedzieli że są mojej firmie winni pieniądze. Szef twierdzi, że zapłacił, oni twierdzą, że nie zapłacił ale to tylko niespełna 10% załogi. Nie stawiamy wyroków według narracji pracowników oraz związków, bo one mają w tym interes. Okaże się, że z dużej chmury medialnej mały deszcz a Pan i Pani Mazur po wszystkim wystąpią o odszkodowanie za wyrządzone szkody i doprowadzenie do upadłości firm. Nie ma tego złego, bo teraz Niemcy i może inni wezmą się za kontrolę IMI i wyeliminują cześć konkurencji.
~kiero
Janek mniej frachtów, niższe stawki. Trzeba było obniżyć zarobki ściągniętym do roboty Gruzinom i Uzbekom. Z 80 euro netto zrobili im 80 euro brutto. Przerzucili koszty ZUS I US na kierowców. Jest smród i będzie więcej kontroli polskich firm.
~Ordynator jest tylko 1!
Tam M myślał że kogoś wydyma, wychodzi na to że jego będą dumać.
Smród rozszedł się po całej Europie.
Tego smrodu już się nie zatrzyma, za bardzo śmierdzi.
~Remik
Wykrzyknik pożyjemy zobaczymy.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.144.193.1

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels