Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Agmaz / Lukmaz

ID: 272366


Gruba sprawa z tą firmą, nie tylko w niemczech stanęli i strajkują
s://youtu. be/754IZn8xgOM
A wpisując na YouTube nazwę firmy wiele się można dowiedzieć że kierowcy już się skarżą od lat, dużo filmików... będzie grubsza afera

~Moro
*.73.100.107

Posty (147)

~Komodus
Wypłacanie wynagrodzenia i świadczeń z tytułu Pakietu Mobilności nie jest ( co do kontroli ) w gestii GITD.
Nooo chyba że po 18 latach pracy dowiem się czegoś nowego o swojej firmie. Od wynagrodzeń jest Panstwowa Inspekcja Pracy.
A te kary nałozone na firmę?? To za brudny samochód?? A to czego się obawiał odmawiając kontroli??? Bo by w krótkich majtkach???
~300D
Komodus naiwniaku, słyszałes kiedyś o kontroli która wychodzi z firmy bez profitów, taa jasne.
rozumiem że twoja błyszczy i nie ma tam miejsca na żadne wałki.
teraz pozwól, że jepne ze śmiechu na podłogę.
Puchacz1
~Komodus
2023-04-15 13:31:14
Skoro pracujesz w ITD, to wytłumacz mi laikowi kto odpowiada za naruszenia jeśli Gruzin jest " działaczem gospodarczym" I świadczy usługi dla firmy transportowej.
Gruzin, prowadzący działalność w PL, jadący autem będącym własnością leasingu na licencji np AG MAZ.
~!!!iiii
Komudus miałem kiedyś kontrolę w grudniu i szczerze powiem Tobie, że następnym razem jak wpadną 2-3tyg przed świętami też nie poddam się kontroli. Mam już mniejszy tabor to taka odmowa max 10000pln. Pracy było od groma aby ściągnąć auta a oni i tak czepiali się wszystkiego powyżej 3min a źle opisane wydruki odrzucili. Oni do firmy przychodzą po pieniądze a nie na kawę i ciasto. Regulamin wynagradzania też chcieli i umowy o pracę. Teraz na pewno będzie dobrze zorganizowana masowa kontrola w jego firmach rożnych instytucji i może dowiemy się co i jak było. Dla mnie ok, bo już klient prosi o więcej odbiorów ale stawki nie chce podnieść, bo w październiku obniżył o 15%. Czyli niech szuka innego AgMaz i dzwoni po LKW Walter i Nostach. Nie mój problem.
~Komodus
Po pierwsze. Nic z tego co piszesz nie zwalnia z posiadania kwalifikacji na przewóz rzeczy. Bez tego kierowca nie ma prawa wyjechać, a pracodawca nie powinien zgodnie z prawem zatrudnić. A tak Mazur zatrudnia. Po drugie leasingodawca musi wystawić odpowiedni dokument, zgodę na konkretne użytkowanie. Po trzecie jeśli Gruzin ma zarejestrowaną działalność gospodarczą u siebie, a tę dzialalność wykonuje tutaj, to jest sprawa odprowadzania podatku. I jak prowadzący działalność gospodarczą sam musi odprowadzać składki zdrowotne, ale to już temat dla PIP i ZUSu. Ubezpieczenie wynikające z leasingu czyli ubezpieczenie leasingowe nie pokryje strat wynikających z tytułu tego strajku. Pracodawca powinien też wyrobić dla pracownika kartę EKUZ. Tą jednak wydaje NFZ na podstawie dowodu o odprowadzaniu składek zdrowotnych.
~Komodus
300D
Jak będziesz spadać na tę podlogę, to podłóż coś pod głowkę.
Puchacz1
komodus.
Odpowiadasz mi na nie zadane pytanie.
Pytanie było proste.
Kto odpowiada za naruszenia?
~300D
no proszę
nawet dla takiego asa to za trudne pytanie
~Komodus
s://sip. lex. pl/komentarze-i-publ ikacje/monografie/od powiedzialnosc-karna -pracodawcy-36923619 5

s://kadry. infor. pl/poprzednie_tematy _dnia/414695, Odpowiedzialnosc-pra codawcy-za-naruszeni e-praw-pracowniczych . html
://okolicebizn esu. pl/odpowiedzialnosc- karna-i-wykroczeniow a-pracodawcy-zwiazan a-z-naruszeniem-praw -pracownikow/
Puchacz1
komodus.
Kto jest dla " działacza gospodarczego " pracodawcą?
~300D
goowno wie ten komodus.
z tego co można dowiedzieć sie w mediach, niemcy w ogóle nie rozumieją co jest grane.
a sprawa wydaje sie prosta- firma licencja legalny pracownik na etacie i tyle.
~Komodus
s://poradnikpracowni ka. pl/-samozatrudnienie -zamiast-umowy-o-pra ce-w-czasie-kryzysu


tylko czytaj ze zrozumieniem a następne pytanie zadaj ni ITD tylko PIP
~300D
poradnik samozatrudnienia
ja pier... co za zjep
~Komodus
300D

NIEMCY W PRZECIWEBSTWIE DO CIEBIE ROZUMIEJĄ

Jednak uderzyłeś się głowką o podłogę.
Praca na samozatrudnieniu okresla się mianem umowy 2b2, Nie dochodzi do nawiązaniu stosunku pracy pomiędzy prowadzacym dzialalność a tym który korzysta z jego usług, np prowadzenia auta.
~Komodus
300D

poza tym, że jednak przeczyta leś tylko tytuł bo inaczej byś wiedział o co chodzi, to jesteś cham i prostak. Bywaj.
~300D
kwiat transportu kombinowanego według poradnika samozatrudnienia pod tytułem zrób to sam
komodus ty idioto, kreetynie, barani łbie... przez ciebie znów jepne ze śmiechu na podłogę
Puchacz1
No to ładnie:) :) :)
Firma zawierająca umowę na świadczenie usług odpowiada za to że " działacz gospodarczy" chodził po np budowie bez kakakasku:) :) :)
komodus
Ty masz tyle wspólnego z ITD co ja z baletem.
Puchacz1
komodus.
Zapytam raz jeszcze.
Kim jest wg ITD Gruzin " działacz gospodarczy", prowadzący zestaw którego nie jest właścicielem, z licencją transportową firmy której świadczy usługi?
Pracownikie m?
~Komodus
Napisalem ci. Pomiędzy kimś kto prowadzi działalność gospodarczą, a kimś kto korzysta z usług tego ( czy to Gruzin czy Indianin) nie dochodzi do nawiązania stosunku pracy, Zamiast umowy o pracę zawierany jest tzw kontrakt. To są umowy cywilno prawne, Jeżeli np taki Gruzin wystawi Mazurowi fakturę za prowadzenie przez niego samochodu, to w Grę wchodzi Kodek Cywi; lny i Administracyjny. Jeśli Gruzin posiada licencje jaką mu da Mazur, jeśli posiada zgodę leasingodawcy na konkretną eksploatację, jesli Gruzin ma egzemplarz umowy między nim, a Mazurem, jeslu Gruzin ma odpowiednie prawo jazdy i świadectwo kwalifikacji to ITD nic do tego. Chyba, że kontrola tacho pokaże, że Gruzin nap jechał non stop np 7 godzin
Puchacz1
Ok.
To dlaczego, jeśli Gruzin jechał 7 godz ( bez przerwy) ma za to wspomniany " Mazur" odpowiadać?
~Komodus
Poza tym może mi coś umknęło, ale skąd wiesz, że Gruzini byli na wlasnej dzialalności??
I taak czy inaczej Mazur powinien sprawdzić czy z punktu widzenia wymogów prawa może podpiać z takim Gruzinem umowę. Czyli czy taki Gruzin ma prawidlowe prawko i kwalifikacje. Jeśli taką umowę podpisał, a nie sprawdził i okaże się że Gruzin ma np tylko kartę woźnicy to wina jst Mazura.
Puchacz1
Zresztą, to całe ITD to towarzystwo wzajemnej adoracji.
Widać to po ogłoszeniu finału śledztwa wypadku autokaru w Chorwacji.
Winny kierowca i tyle.
~Komodus
bo wspomniani Gruzini jak wykazały kontrole nie mieli świadectwa kwalifikacji.
~Komodus
Nie odpowiadam za całe ITD. Dla mnie kierowca nie jest wrogiem. Jest ciężko pracującym człowiekiem często wykorzystanym przez dziad transa. Więcej wrogów mam wśród dziadtransów niz kierowców. Możesz ITD lubic lub nie. Masz do tego prawo.
Puchacz1
~Komodus
2023-04-15 17:26:34
bo wspomniani Gruzini jak wykazały kontrole nie mieli świadectwa kwalifikacji.

Dopiero teraz to odkryliście?
Czy ITD nie jest do tego powołane by eliminować patologię?
Chyba nie podpisujecie przy zatrudnieniu klauzuli że nie wolno samemu myśleć?
~300D
no dobra panie mundry komodus
coś na temat uzyskania licencji, jakieś wymogi
czaisz baze chłopie?
uja czaisz tak jak niemcy
taka forma prowadzenia działalności w legalny sposób w ogóle nie istnieje panie mundry inaczej
~Komodus
co do 300D. Nie przywykłem rozmawiać z chamem i prostakiem.
Co do Puchacza? ITD jest powołane do kontroli transportu, kierowców, tych którzy ich zatrudniają i stanu taboru. Patologią jest np bawienie się granatnikem przez... Patologią jest to, że na kazdej stacji benzynowej masz wybór alkoholi większy niż w hurtowni gorzały. Dla mnie patolodia jest to, że zatrzymuje do kontroli 40 tonowy zestaw, otwieram drzwi kabiny, a kierowca wypada mi na ręce. Patologią jest też zachowanie wielu właścicieli firm transportowych. I zapewniam cię, że większą radość sprawia mi ukaranie firmy, pracodawcy niż kierowcy. Wy nie lubicie nas, złodziej nie lubi policjanta, przestępca nie lubi prokuratora etc etc. Temat rzeka.
Puchacz1
komodus.
Jesteś od tego jak zęby do gryzienia ( by nie napisać dosadniej).
Nie będę bronił pijanych za kierownicą, ćpunów i innych pojepów.
Jeśli na 100 kontrolowanych wypada ci na ręce 2 pijanych, to jest to o 2 za dużo.
I nie jestem abstynenyem.
Właśnie sączę sobie " zlociste" na Sycylii.
A jesli kontrola wykazała, że Gruzini nie mieli wymaganych uprawnień, to ta sama kontrola wie też o ich sposobie świadczenia usług czy umowie o pracę.
~Komodus
Alle zrozum, że nie wszyscy Gruzini są na działalności. Swego czasu kontrolowałem dwóch od Mazura. Obaj mieli umowy / zlecenia. Na czas okreslony. Ponieważ tabor Mazurów jest nowy lub młody to stan techniczny też OK. Obaj mieli zezwolenie na pobyt stały i pracę. I obaj mieli kwalifikacje. Nie sposób skontrolować wszystkich. Oczywiście można wjechać do firmy trzema budami i zażądać od Mazura okazania np ksero świadectwa czy prawka. Tylko do tej pory nie było podstaw do takiej akcji. Te kontrole jakie były, to wynik sporadycznych, pojedynczych kontroli. To niemieckie nie BAG tylko niemiecka prokuratura znalazła lilku na działalności io bez kwalifikacji. A co do umowy o pracę? Od tego nie jest ITD. Od tego jest Panstwowa Inspekcja Pracy. Miłego sączenia na Sycylii. Spadam.
~300D
za głupi na to jest
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.222.24.251

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce