ID: 272366
Agmaz / Lukmaz
ID: 272366
ID: 272366
Gruba sprawa z tą firmą, nie tylko w niemczech stanęli i strajkują
s://youtu. be/754IZn8xgOM
A wpisując na YouTube nazwę firmy wiele się można dowiedzieć że kierowcy już się skarżą od lat, dużo filmików... będzie grubsza afera
Gruba sprawa z tą firmą, nie tylko w niemczech stanęli i strajkują
s://youtu. be/754IZn8xgOM
A wpisując na YouTube nazwę firmy wiele się można dowiedzieć że kierowcy już się skarżą od lat, dużo filmików... będzie grubsza afera
~Moro*.73.100.107
*.73.100.107
Posty (147)
~300D | tak dla porządku Komodus- serio, za glupi jesteś na takie dyskusje. dwa proste pytania a ty poległeś | |||
Puchacz1
| Kontroli ITD na drogach miałem kilka Bez konsekwencji. Z uśmiechem na twarzy. Jeden był artysta pod Poznaniem, bo stwierdził że są ubytyki powietrza, a to oś w naczepie opadała:) :) :) | |||
~LOGIC | Dla mnie sprawa jest taka... gość zatrudniał na działalność gospodarczą i umawiał się na przelew po 60 czy tam 90 dniach, każdej oddzielnej "firmie" czyli kierowców. Proceder ten pozwałał mu na gromadzenie kapitału w postaci 1000 kierowców, x powiedzy 10 000 pln = 10 000 000 miesięcznie, "zaosczędzonej" żywej gotówki. W sumie to wiecej bo musiał przecież jakoś ich zusy uwzględniać w rozliczeniu... proceder mógł trwać latami... oczywiscie wysokie kwoty które wisiał każdej "firmie" motywowały dodatkowo do obciążeń, ale to inny temat. Wśród braci kierowców "biznesmenów" w końcu pojawił się, ktoś kto się pierwotnie zgodził na te zasady, ale po miesiacu czy tam drwówch (w teori wszystko w terminie i zgodnie z umową zawartą z Agmaz) stwierdził, że to do * po inni kierowcy dostają max do 10tego... taki jeden znalazł kilkudziesięciu do naśladowania, i chiche wsparcie do reszty... to tłumaczy dużo sprzecznośći, za 1 razem. Właściciel twierdzi, że zapłacił, tamci twierdzą, że nie, i jednocześnie wszystko się zgadza... Inna sprawa, że wymuszając teraz zmiane, należy założyć, że gość ma kilkadziesiąt grubych baniek płynności, a on ich zwyczajnie nie ma... co też tłumaczy jego "dynamiczne" wzrosty w ostatnich latach. Sytuacja bez wyjścia... sumarycznie ci co strajkują, spowodują upadek piramidy... to że kasy na wszystkich nie starczy, jest oczywiste... | |||
~Scania | 2023-04-15 17:17:38 Ok. To dlaczego, jeśli Gruzin jechał 7 godz ( bez przerwy) ma za to wspomniany " Mazur" odpowiadać Bo taką odpowiedzialność przewiduje ustawa o transporcie drogowym. | |||
Puchacz1
| ~Scania 2023-04-15 21:08:51 Odpowiedzi oczekiwałem od " Inspektora ITD". Powinien ją znać:) :) :) | |||
~Ł ysy | Komodus. Nauczyłeś się już "Międzynarodówki"? | |||
~Dziekuje i po temacie | za chwile zamką ten bazar. Za 1-2 miesiac otworza nowa spólke zoo z kapitalem 5 tys pln. Bedzie Agmaz 2 lub Bis. Dogadaja sie z cesja leasingow na nowe podmioty. Naklejki zerwa z aut, żeby było mniej kontroli na drodze. Beda dalej jezdzić. Tyle w temacie. | |||
~Komodus | puchacz, zapytałeś : " Zapytam raz jeszcze. Kim jest wg ITD Gruzin " działacz gospodarczy", prowadzący zestaw którego nie jest właścicielem, z licencją transportową firmy której świadczy usługi? Pracownikie m? " Odpowiedzialem ci : " Napisalem ci. Pomiędzy kimś kto prowadzi działalność gospodarczą, a kimś kto korzysta z usług tego ( czy to Gruzin czy Indianin) nie dochodzi do nawiązania stosunku pracy,... " Ale i ja zadałem pytanie tobie. Jeszcze mniej skomplikowane, bardziej proste na które nie mam odpowiedzi. Mianowicie skąd masz tę wiedzę że 70 czy 80 Gruzinów strajkujących w Niemczech jest na własnej działalności??? Jak pisał SCANIA. Ustawa o Transporcie Drogowym przewiduję odpowiedzialność np Mazura za to że Gruzin jechał np non stop 7 godzin. Tylko od 29 maja 2022 roku istnieją nowe przepisy. " Przedsiębiorca prowadzący firmę transportową jest zobowiązany do prowadzenia papierowej lub elektronicznej ewidencji czasu pracy kierowcy. Zgodnie z NOWYMI PRZEPISAMI PRACODAWCA prowadzi dla każdego kierowcy ewidencję czasu pracy... Zwracam uwagę myślącym "inaczej" na słowo PRACODAWCA" Jak pisalem wyżej w myśl odpowiedniej ustawy jesli Gruzin byl na własnej działalności to nie dochodzi do nawiązania stosunku pracy a więc Mazur nie jest w tym przypadku PRACODAWCĄ GRUZINA. Poza ujadaniem nalezy też umieć czytać ze zrozumieniem. | |||
~Komodus | Od 11 kwietnia wesz la w życie nowa Ustawa o czasie pracy kierowcy. Wprowadza ona nowe obowiązki dla spedytorów, załadowców i nadawców towaru. BĘDĄ ONI W TAKIM SAMYM STOPNIU JAK PRZEWOŹNIK ZA NARUSZENIE CZASU PRACY KIEROWCY. Tylko warunek. Kiedy kierowca jest pracownikem firmy, a przedsiębiorca jest pracodawcą. | |||
~scan cargo | Widzisz Komodus i tu sie odkryłes : Jest ciężko pracującym człowiekiem często wykorzystanym przez dziad transa. Więcej wrogów mam wśród dziadtransów niz kierowców Powiedz mi jak to jest że w tym zgniłym kapitaliźmie w USA gdzie dziad kapitalista wykorzystuje cieżko pracujacego żyje sie najlepiej, a do Europy która nienawidzi kapitalisty w każdej postaci ( nawet ty jako funkcjonariusz jesteś z góry nastawiony anty ) jak na razie to wali cała masa nierobów, którzy doceniaja socjalizm i biurokracje | |||
Puchacz1
| komodus. "Ale i ja zadałem pytanie tobie. Jeszcze mniej skomplikowane, bardziej proste na które nie mam odpowiedzi. Mianowicie skąd masz tę wiedzę że 70 czy 80 Gruzinów strajkujących w Niemczech jest na własnej działalności???" Z przekazów medialnych w tym przypadku. Nie pytam na parkingach, kto jak i ile zarabia kierując ciężarówką. Nie interesuje mnie to. | |||
~Komodus | Czytajcie powoli i ze zrozumieniem. Nooo może poza Łysym :) Nie jest oni DZIEDZICEM ani owłosienia ani rozumu. O kulturze nie wspomnę. To jak dziedzic pruski... by MIŚ W języku prawniczym, w ustawach, kodeksach i podobnych tekstach często jeden wyraz pozornie bez znaczenia zmienia wykladnię prawa. Tak jest np z Ustawą o czasie pracy kierowcy. Otoż 90 % właścicieli firm wymaga od kierowców aby SKRACALI pauzę do 9 godzin tyle razy ile ustawa przewiduje. Otóż robią to, wymagają, zmuszają bezprawnie. Ustawa bowiem zawiera jedno magiczne słowo. MOŻE. Kierowca może skrócić pauzę do 9 godzin... MOŻĘ ALE NIE MUSI. I dalej co do czasu pracy kierowcy. WEdle Pakietu Mobilności kierowca robi np pierwszą pauzę weekendową 24 h, drugą 24 h. Jedzie do GB. Ma kontrolę. Kto z was jest taki bystry i powie co dalej??? | |||
~Komodus | Powiadasz, że z przekazów medialnych??? ( po dwóch dniach mam odpowiedź heheheh) Wiedza z przekazów medialnych to gówno nie wiedza. Liczą sie konkrety i fakty. A to ile kto zarabia i czy pytasz o to po parkingach to odp[owiedź zupelnie oderwana od tematu. Ja o zupie, ty o *. | |||
jacek-kuba
| W USA żyje się najlepiej? człowieku miej litość z tą głupotą. Co w tym TVN wbijają ludziom do tępych głów? Dlugość życia, sporo krótsza, zadłużenie potężne, niebezpieczeństwo na ulicach-przestępczoś ć, nawet mniejsze oszczędności na obywatela jak u nas -bez porównania do starej unii. ilość bezdomnych powalająca. Szkoły, komunikacja, opieka medyczna. Problemem jest chciwość i lewackie teorie-że żyjecie dla siebie i macie wszystko mieć plus 147 płci i fiuta na głowie-wy nie wiecie w jak pięknym i bezpiecznym kraju żyjecie. Tępocie nic nie pasuje i wiecznie jest MAO, a w łbach tylko wiatr hula. | |||
Puchacz1
| Szanowny Panie inspektorze ITD komodus. Nie ma czegoś takiego jak " pauza weekendowa". Kto jak kto, ale inspektor winien o tym doskonale wiedzieć. Odpoczynek tygodniowy regularny lub skrócony można odebrać w dowolnym czasie. Nie tylko na weekendzie:) :) :) | |||
jacek-kuba
| Niezadowolone prymitywne, rozwrzeszczane pi. zdy. To dzisiejsze społeczeństwo. Ale Bogu dziękuję, że są jeszcze wśród młodych ludzi-Polacy, kochający ojczyznę, ludzie ambitni, honorowi, patrioci -niemniej należy ubolewać nad tępotą większości. | |||
~Komodus | NapiSAŁEM W UPROSZCZENIU. Oczywiście można zrobić z soboty na niedzielę, a można 24 h z czwartku na piątek. Kwestia jak to wychodzi z czasu pracy. Chyba ten złocisty plyn od makaronów ci nie służy. | |||
~!!!iiii | A co ma być dalej (chyba, że Anglia nie jest już w UE i tam jakoś inaczej stosują przepisy) w zależności od tego w jaki dzień rozpoczął kierowca jazdę po długiej pauzie to wg przepisów może skrócić 3 weekendy. W każdych dwóch tygodniach ma mieć regularną pauzę ale nie jest powiedziane, że co dwa weekendy tylko w każdych dwóch tygodniach czyli np na początku pierwszej dwutygodniowki i na końcu kolejnej dwutygodniowki. Nie byłem nigdy za to ukarany nawet w przypadku kontroli ITD w firmie. | |||
~Komodus | No i jestem pod wrażeniem merytorycznych tekstów jacka kuby. To też dowód pewnego poziomu wypowiadających się. | |||
Puchacz1
| ~Komodus 2023-04-16 12:11:50 NapiSAŁEM W UPROSZCZENIU. Oczywiście można zrobić z soboty na niedzielę, a można 24 h z czwartku na piątek. Kwestia jak to wychodzi z czasu pracy. Chyba ten złocisty plyn od makaronów ci nie służy. Mylisz się. Służy, bo nie pisze w uproszczeniu:) :) :) A tak w nawiasie, to polski plyn " złocisty". | |||
~Komodus | iiiiiiiiiiiii GB nie jest w Unii od początku ubiegłego roku. Otóż władz GB nie interesuje pakiet mobilności. U nich obowiązuje tak jak kiedyś u nas czyli 24 potem 45 h. Tylko jak widzisz tu jest haczyk, celowo zapytałem aby pokazać przyklad jak drobne szczegóły mają znaczenie. Zrób 24, płyn do GB, zrob drugie 24 bo pakiet mobilny tak mówi, a Angol ci doj... działkę. | |||
~Scania | Przedsiębiorca prowadzący firmę transportową jest zobowiązany do prowadzenia papierowej lub elektronicznej ewidencji czasu pracy kierowcy. Zgodnie z NOWYMI PRZEPISAMI PRACODAWCA prowadzi dla każdego kierowcy ewidencję czasu pracy... Zwracam uwagę myślącym "inaczej" na słowo PRACODAWCA" Jak pisalem wyżej w myśl odpowiedniej ustawy jesli Gruzin byl na własnej działalności to nie dochodzi do nawiązania stosunku pracy a więc Mazur nie jest w tym przypadku PRACODAWCĄ GRUZINA. Poza ujadaniem nalezy też umieć czytać ze zrozumieniem Prze dsiębiorca to nie to samo co pracodawca. Jaki przepis zwalnia przedsiębiorcę wykonujące transport zwalnia z prowadzenia ewidencji czasu pracy kierowcy, który nie jest zatrudniony na podstawie umowy o pracę? | |||
~Scania | Komodus sam napisałeś, że musi prowadzić ewidencję dla każdego kierowcy ( nie pracownika) | |||
~Komodus | No to jak polski płyn złocisty, to pewnie Tyskie. Przejdź z Mazurem na TY :) | |||
~Scania | Co więcej, biorąc skoczka na umowę zlecenie należy również sprawdzić jego czas pracy i jazdy z poprzednich tygodni, tak aby w czasie naszego zlecenia nie doszło do wykroczen. | |||
~Scania | Ustawa mówi o kierowcach konkretnie, nie o pracownikach. Więc u tego na własnej działalności jako kierowca równiez należy pilnować. | |||
~Komodus | Scania. I znowu nie rozumiesz tekstu pisanego. " Zgodnie z NOWYMI PRZEPISAMI PRACODAWCA prowadzi dla każdego kierowcy ewidencję czasu pracy... " Myśl na Boga. Jeśli PRACODAWCA TO kim jest wobec niego kierowca??? PRACOWNIKIEM i TU SĄ TE WŁASNIE NIUANSE ZWIĄZANE Z JĘZYKIEM PRAWNICZYM. | |||
~Scania | Podaj ten przepis więc. Bo raz piszesz przedsiębiorca, a raz pracodawca. | |||
Puchacz1
| ~Komodus 2023-04-16 12:22:19 No to jak polski płyn złocisty, to pewnie Tyskie. Przejdź z Mazurem na TY :) W uproszczeniu mylisz się. Złociste jest z innej grupy piwowarskiej:) :) :) | |||
~Scania | Dobra ja napiszę co jest w ustawie Ewidencję czasu pracy osób, o których mowa w art. 1 pkt 1b, prowadzi podmiot, na rzecz którego wykonywany jest przewóz drogowy Chodzi o kierowców na działalnośći świadczacych usługi prowadzenia pojazdów na rzecz podmiotu wykonującego transport drogowy |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz