ID: 271293
Jaki silnik w Renault Gama T
ID: 271293
ID: 271293
Witam wszystkich i mam pytanie jaki silnik wybrać w Renault Gama T - 11 litrowy czy może 13?
Witam wszystkich i mam pytanie jaki silnik wybrać w Renault Gama T - 11 litrowy czy może 13?
~mariogoni*.wad.pl
*.wad.pl
Posty (92)
tago1
| Skąd wy kurła te niki biereta? ! A nie lepiej J23 !!! | |||
~TSJNO | tylko dci lub DXI | |||
tago1
| Tu brzoza, tu brzoza - mariogoni zgłoś się odbiór !!! | |||
~mariogoni | robota na kraju, zróżnicowana | |||
tago1
| No to jak zróżnicowana, to se zakładoj raz taki, a raz taki silnik !!! | |||
~mariogoni | no to żeś mi Wąski tera zaimponował, pewnie żeś w d. pie był i g. wno widział, he, he jak nie wiesz o co pytam to po co te głupie komentarze? | |||
tago1
| Nie wyrażaj się tak brzydko na forumie !!! Przy sobocie najważniejszy jest humor !!! | |||
~mariogoni | w sumie humor tez wazny | |||
~mariogoni | to jak z tym silnikiem w tetce, ktoś coś? ?? | |||
tago1
| Mariogoni powiem ci jako laik motoryzacyjny i nie kieruj się tak do końca, tym co powiem. Wg mnie silny koń zawsze może więcej i lepiej pracuje. Mały silnik zawsze jest wyżyłowany i nie służy tak długo i dobrze jak duży nie przeciążony. W spalaniu duży i mocny zawsze odwdzięczy ci się umiarkowanym spalaniem w trudnych i górkowatych terenach pod dużym obciążeniem, a mały wpiełdoli znacznie więcej ropuchy. Bier 13 !!! | |||
~Remik | Ja bym brał 16, 1!!! | |||
tago1
| Teraz coś na deser. Kilka lat temu testowałem przez dwa tygodnie takie cacko T-520. Pisałem już o tym. Jeździłem z Goleniowa do Szwajcarii. Ładunki nie duże, najwięcej około 16 ton. Teren trudny, górzysty mocno. Przed ruszeniem w trasę zatankowałem osobiście pod korek i po powrocie również. Wyszło 22, 35 l/100 km. Auto fantastyczne do jazdy, pracy i mieszkania. Nie chciało mi się z niego wysiadać !!! | |||
~mariogoni | kurcze te 520 -tez i sie podobaja, ale nie brałem ich pod uwagę, mówisz że sa spoko? | |||
~mariogoni | Ja bym brał 16, 1!!!- a o co Remik chodzi z tym wpisem? | |||
tago1
| Są fantastyczne, aż żałuję, że do dzisiaj nie mogę w pracy na taki trafić. Jeśli masz możliwość, to bierz i nie zastanawiaj się. Podziękujesz tago i przeprosisz za brzydkie słowa !!! | |||
~Remik | s://40ton. net/volvo-fh16-750-1 00-tys-kilometrow-pa li-sadzi-o-tym-wlasc iciel-wyglada-eksplo atacja/ | |||
~Remik | Nie bądź dziad bierz volvo 750!!! | |||
~Remik | A tak przy okazji co ty chcesz sam reperować jak nawet nie zakumałeś o co chodzi!? | |||
~Remik | Czyli pojęcie o mechanice równe 0... | |||
tago1
| A czemu Volvo, Scanio lepszo !!! | |||
~Remik | Klocki to podejrzewam nawet łysy po AWF potrafi wymienić. !? | |||
~Remik | Tago oczywiście 730 scania też warta uwagi! | |||
tago1
| Od napraw jest mechanik. Kiero ma ino jeździć. Mechanik, też chce na chleb zarobić, tyż mo dzieci do wykarmienia !!! | |||
~Remik | On pisał, że serwisy sam ogarnie. I w tym momencie chyba przyznam rację krisowi! | |||
~Remik | Jak Typ nawet nie potrafi sprawdzić która ciężarówka ma silnik 16, 1 l to na gófnie sie zna i będzie drugi łysy drutując renófkę pod stodołą... | |||
tago1
| Remik zawsze samochody kupuje się w wydaniach standardowych. Takim standardem jak wiesz w ciężarówkach są silniki 13to litrowe. Koszty ich napraw są umiarkowane, a wszystkie gabaryty, niestety we wszystkim znacznie droższe i to przede wszystkim trzeba mieć z tyłu głowy na uwadze i względzie !!! | |||
~mariogoni | ale dalej nie wyjasniłeś co to 16. 1 | |||
~mariogoni | 6-cylindrowy DTI 13, poj. 12, 8 l, Euro VI Moc maksymalna 520 KM przy 1. 432-1. 800 obr/min Remik-c hyba ci dzwoni tylko nie wiesz gdzie. | |||
~Remik | Tago dlatego napisałem cyt nie bądź dziad bierz 750!! Nie wszyscy biorą 13l silniki, niektóre firmy mają pojazdy reprezentacyjne :) | |||
tago1
| Rozumiem teraz. :) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz