ID: 271132
Zmienią się pojazdy, a co z czasem pracy i jazdy kierowców?
ID: 271132
ID: 271132
Szwedzkie firmy transportowe wspólnie z Mobility Sweden przygotowały propozycje zmian w regulaminie dotyczącym czasu jazdy i odpoczynku zawodowych kierowców.
Szwedzkie firmy transportowe wspólnie z Mobility Sweden przygotowały propozycje zmian w regulaminie dotyczącym czasu jazdy i odpoczynku zawodowych kierowców.
~etransport.pl
Posty (16)
~Rycerz420 | Dwa drzewa w sezonie produkuja tlen dla jednego czlowieka. ! Aktywny kierowca wprowadzi tygodniowo tone CO2 do atmosfery. ! Tesla ma sens. ! | |||
~!!!iiii | A prąd jest z wiatru, słońca i wody.? ? Kable do przesyłu z drewna oplatane lnem i podwieszone na drewnianych słupach. Latajmy sterowcami i po morzach pływajmy tylko żaglowcami. W automobilach powinny być drewniane kola to środowisko nie będzie śmiecone guma z opon. | |||
tago1
| A dlaczego ma przekraczać czasy? ! Może niech Szwedzi wezmą pod uwagę, że lepiej stanąć np. godzinę wcześniej na wcześniejszej stacji ładowania. Zawsze tylko więcej wymaga się od kiero. Nigdy w drugą stronę !!! | |||
tago1
| Wincyj i wincyj, a kasy Mao !!! | |||
~Greg | W przepisach napisac, aby odpoczynek byl zaliczony nalezy wykonac dwukrotnosc tego ile czasu zostalo przedluzone po maksimum, lub urwane z odpoczynku plus czas odpoczynku wynikajacego z przepisow dotychczasowych, np. jechal do stacji ladowania 5h20m to aby odpoczynek byl wazny nalezy policzyc 5h20m - 4h30m = 50m 50m x 2 = 1h40m 1h40m + 45m = 2h25m czyli jest 2h25m obowiazkowego stania wliczanego do czasu w pracy. | |||
tago1
| Greg po co kiero ma się męczyć niepotrzebnie. Nie ma stania za darmo, ponieważ wcześniej wyjeżdżasz ten czas stania - sam to opisujesz. Niech zapłacą jak za nadgodziny - na przykład. | |||
~Greg | Nie ma platnosci za nadgodziny, bo kazdy wie ze Kodeks Pracy Barana przewiduje dla barana za nadgodziny WOLNE do oddania, w tydzien nie jezdzony | |||
tago1
| No to jednym słowem, niech się od kiero i jego godzinowych norm odpiełdolą !!! Wincyj tych stacji ładowania niech postawią. | |||
~Greg | A po co? im mniej stacji ladowania tym kerowca przejedzie dluzszy dystans co oznacza ze to swietna reklama skoro bedzie on mogl zgodnie z prawem przejechac wiecej a szef żgodnie z prawem zarobic wiecej na zakup takiego ciagnika | |||
~Andy | Wprowadzić czas pracy kierowców z USA i nie będzie problemów | |||
~Scania | Greg 2023-02-04 05:07:15 Nie ma platnosci za nadgodziny, bo kazdy wie ze Kodeks Pracy Barana przewiduje dla barana za nadgodziny WOLNE do oddania, w tydzien nie jezdzony Bzdura. Kierowca ma do wyboru albo wolne za nadgodziny lub dodatkowa kasa. | |||
tago1
| Andy, a jak jest w USA? | |||
~Greg | scania, PODAJ PRZEPIS gdzie masz taki wybor w Kodeksie nie, misiu, nie -to pracodawca decyduje a jak decyduje zeby nie placic, to nie placi | |||
~Scania | Jakby nie było to ci płaci. Odbierasz wolne za nadgodziny to masz to płatne i to 50% więcej niż normalnie. To czego stękasz, że nie płaci. | |||
~ferdek | Zadziwiające jak bardzo ważny dla wymyślaczy ustaw i przepisów jest czas pracy czy jazdyy kierowcy. Wiecie dlaczego? - bo w tym całym łńcuchu tzw. transportu drogowego jest najsłabszy. Można go karać dowolnie i za cokolwiek. Przepis zawsze się znajdzie. Ciekewe co powie prokurator sprawcy wypadku, który 20 min. po czasie jechał doładować akumulator. Oczywiście kierowca był świadomy i to on zdecydował, prawda? | |||
~Greg | scania, haha, to po jabolach takie Loty, czy po czym? ferdek, pokuraor powie, ze wina kerowcy bo decydowal. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
![](/i/hand.jpg)
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.