ID: 271132
Zmienią się pojazdy, a co z czasem pracy i jazdy kierowców?
ID: 271132
ID: 271132
Szwedzkie firmy transportowe wspólnie z Mobility Sweden przygotowały propozycje zmian w regulaminie dotyczącym czasu jazdy i odpoczynku zawodowych kierowców.
Szwedzkie firmy transportowe wspólnie z Mobility Sweden przygotowały propozycje zmian w regulaminie dotyczącym czasu jazdy i odpoczynku zawodowych kierowców.
~etransport.pl
Posty (16)
~Rycerz420 | Dwa drzewa w sezonie produkuja tlen dla jednego czlowieka. ! Aktywny kierowca wprowadzi tygodniowo tone CO2 do atmosfery. ! Tesla ma sens. ! | |||
~!!!iiii | A prąd jest z wiatru, słońca i wody.? ? Kable do przesyłu z drewna oplatane lnem i podwieszone na drewnianych słupach. Latajmy sterowcami i po morzach pływajmy tylko żaglowcami. W automobilach powinny być drewniane kola to środowisko nie będzie śmiecone guma z opon. | |||
tago1
| A dlaczego ma przekraczać czasy? ! Może niech Szwedzi wezmą pod uwagę, że lepiej stanąć np. godzinę wcześniej na wcześniejszej stacji ładowania. Zawsze tylko więcej wymaga się od kiero. Nigdy w drugą stronę !!! | |||
tago1
| Wincyj i wincyj, a kasy Mao !!! | |||
~Greg | W przepisach napisac, aby odpoczynek byl zaliczony nalezy wykonac dwukrotnosc tego ile czasu zostalo przedluzone po maksimum, lub urwane z odpoczynku plus czas odpoczynku wynikajacego z przepisow dotychczasowych, np. jechal do stacji ladowania 5h20m to aby odpoczynek byl wazny nalezy policzyc 5h20m - 4h30m = 50m 50m x 2 = 1h40m 1h40m + 45m = 2h25m czyli jest 2h25m obowiazkowego stania wliczanego do czasu w pracy. | |||
tago1
| Greg po co kiero ma się męczyć niepotrzebnie. Nie ma stania za darmo, ponieważ wcześniej wyjeżdżasz ten czas stania - sam to opisujesz. Niech zapłacą jak za nadgodziny - na przykład. | |||
~Greg | Nie ma platnosci za nadgodziny, bo kazdy wie ze Kodeks Pracy Barana przewiduje dla barana za nadgodziny WOLNE do oddania, w tydzien nie jezdzony | |||
tago1
| No to jednym słowem, niech się od kiero i jego godzinowych norm odpiełdolą !!! Wincyj tych stacji ładowania niech postawią. | |||
~Greg | A po co? im mniej stacji ladowania tym kerowca przejedzie dluzszy dystans co oznacza ze to swietna reklama skoro bedzie on mogl zgodnie z prawem przejechac wiecej a szef żgodnie z prawem zarobic wiecej na zakup takiego ciagnika | |||
~Andy | Wprowadzić czas pracy kierowców z USA i nie będzie problemów | |||
~Scania | Greg 2023-02-04 05:07:15 Nie ma platnosci za nadgodziny, bo kazdy wie ze Kodeks Pracy Barana przewiduje dla barana za nadgodziny WOLNE do oddania, w tydzien nie jezdzony Bzdura. Kierowca ma do wyboru albo wolne za nadgodziny lub dodatkowa kasa. | |||
tago1
| Andy, a jak jest w USA? | |||
~Greg | scania, PODAJ PRZEPIS gdzie masz taki wybor w Kodeksie nie, misiu, nie -to pracodawca decyduje a jak decyduje zeby nie placic, to nie placi | |||
~Scania | Jakby nie było to ci płaci. Odbierasz wolne za nadgodziny to masz to płatne i to 50% więcej niż normalnie. To czego stękasz, że nie płaci. | |||
~ferdek | Zadziwiające jak bardzo ważny dla wymyślaczy ustaw i przepisów jest czas pracy czy jazdyy kierowcy. Wiecie dlaczego? - bo w tym całym łńcuchu tzw. transportu drogowego jest najsłabszy. Można go karać dowolnie i za cokolwiek. Przepis zawsze się znajdzie. Ciekewe co powie prokurator sprawcy wypadku, który 20 min. po czasie jechał doładować akumulator. Oczywiście kierowca był świadomy i to on zdecydował, prawda? | |||
~Greg | scania, haha, to po jabolach takie Loty, czy po czym? ferdek, pokuraor powie, ze wina kerowcy bo decydowal. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.