~mariogoni
| tetka to wsumie taka nowa premiumka? | | | |
~STARY
| nie... raczej volvo FM | | | |
~mariogoni
| duży masz nalot na premium? | | | |
~STARY
| ok 1 020 000 | | | |
~mariogoni
| sporo jest ich teraz w sprzedaży, pewnie coś bym wybrał, zrobił co trzeba i może by jeszcze pośmigał? | | | |
~STARY
| nie każdy sioffer tym chce jeżdzić... ale dla " siebie" wystarczy... to ma pracować a nie szpanować | | | |
~mariogoni
| wczoraj jakoś nikt nie podsunoł takiej propozycji, ja tez sam bede jezdził i mnie to wsumie nie przeszkadza -, tak jak piszesz, ma zarabiac a nie szpanowac. | | | |
~Kris
| No jak ktos chce miec studnie bez dna to euro 6 to idealny wybór | | | |
~STARY
| poczekamy na 7... będzie """"lepiej""" | | | |
~mariogoni
| jak myślisz który silnik najlepszy w tej gamie? 440/460 czy 480? | | | |
~STARY
| nie 440 | | | |
~mariogoni
| ciekawe czy te 460 i 480 bedą miały podobne spalanie? | | | |
~STARY
| wszystko zależy od roboty | | | |
~STARY
| co chcesz wozić | | | |
~Kris
| Ty sie nie pytaj o spalanie tylko ile kosztują wtryski albo katalizator. Za 150brutto to kupisz 2014 rok z nalotem 900 tys to tam wszystko do roboty jest na dzien dobry. | | | |
~mariogoni
| ładunki w sumie różnego tonażu, tylko jeszcze się waham czy iść na szmatę czy chłodnia, na chłodni troche lepsza stawka. będę na kraju | | | |
~STARY
| czyja naczepa | | | |
~mariogoni
| mam już na oku do kupna, ale moge też jeżdzić z naczepą od zleceniodawcy | | | |
~STARY
| samym koniem to zarobisz na suche bułki
a przy" oddawaniu " naczepy wydoją cię do zera | | | |
~mariogoni
| to sam szukasz dla siebie ładunków? | | | |
~STARY
| nie... jeżdże na hurtowni | | | |
~mariogoni
| myślę że jak bym kupił taką za około 120 tys, i wymienił w niej to co potrzebne, to może by jeszcze na kraju polatał? | | | |
~Kris
| Chlopie jak naprawde jestes zielony to kup sobie euro 5. Z jednym autem i tak kasy zadnej nie zarobisz jedynie dasz sobie nazwisko na globie. A na to wystarczy 50-80 tys | | | |
~mariogoni
| kris, a ty masz swój wózek? | | | |
~STARY
| szczerze... nie teraz... auta jeszcze drogie... za 120000 to nic ciekawego teraz nie kupi
może za pare miesięcy udało by się coś przejąć od lyzinga | | | |
~Kris
| A jakie to ma znaczenie dla zyskownosci twojego biznesu? | | | |
~mariogoni
| w sumie niema, to chociaż napisz czym sie poruszasz? | | | |
~Kris
| Im drozsze auto tym glębiej w doopie jestes. Jezeli odejmiemy wynagrodzenie kierowcy ktore dostalbys w innej firmie to zysk z zestawu wyjdzie 5 tys. To jak kupisz za 120 tys to za 2 lata bedziesz w tym samym miejscu co dzisiaj. Oczywiscie w mega optymistycznym wariancie. W wariancie realnym za 2 lata nie bedziesz mial tych 120 tys i bedziesz mial szrota albo długi. | | | |
~STARY
| teraz nie czas na zaczynanie transporta... | | | |
~Kris
| Jak juz bardzo chcesz cos kupic to premium albo man tga albo tgx do 2013 roku volvo chinczyk. | | | |