~Kris
| To są auta nie do zdarcia a jak sie zepsuje to kazdy naprawi i czesci nie sa az tak drogie | | | |
~Ordynator orginał!
| Te Kris, suwnicowa Konczita pytała o ciebie. | | | |
~Kris
| Z nowszymi autami problem jest taki ze tak kazde ciulstwo liczy sie w setkach albo tysiacach. I nie chodzi o powazne awarie tylko o glupoty w stylu zbiles reflektor. 3 tys, mechanizm wycieraczek 5 tys, itd itp. A takie rzeczy ciagle sie wydarzaja | | | |
~mariogoni
| powiem że wczoraj mnie mocno wku. rwiałes, ale dzisiaj widze że zaczynasz z sensem prawić. | | | |
~Kris
| Zrob sobie taki test. Idz do sklepu z czesciami i sprawdz ile kosztuje np reflektor do premium i gamma t, lusterko, chlodnica, komplet paskow, rolki napinacza, sprzeglo, pompa wody i co tam jeszcze przyjdzie ci do glowy to wtedy zobaczysz w czym problem. Nie pamietam w ktorym to bylo manie ale tam byl rozlaczany kompresor i tam siadalo sprzegięlko ktore nie wystepuje jako osobna czesc a kompresor kosztowal 12 tys. Gdzie do starszego modelu kosztuje 3 tys | | | |
~mariogoni
| ok rozumiem, tylko że takie jak chłodnica czy rolki czy sprzegło robisz raz na długi czas, więc czy to ma takie znaczenie jak i tak to musisz zrobic. | | | |
~Kris
| No ale jak kupisz za 120 tys i wydasz cala kase a pozniej bedziesz musial do tego w ciagu roku dolozyc 50 tys to jak to widzisz? W takim aucie co ma 700 tys to muszisz zrobic sprzeglo kompresor zawory powietrza pompe wody wtryski katalizator tuleje resorow siodlo chlodnice intercooler turbine rozrusznik alternator przewody od wody. I to bedzie sie *lilio co miesiac albo dwa i ciagle cos bedziesz grzebal przy tym aucie | | | |
~Kris
| Trzeba zadac sobie pytanie po co mi auto? Jak chce robic lans na wsi to najlepiej czerwone i dolozyc swiatelka i trąby. Jak zarabiac to tanie w zakupie i w naprawie. | | | |
~Kris
| Inaczej jest jak masz 5 aut a inaczej jak masz 1. Obrot miesieczny na kraju to bedzie 35-40 tys. Z czego paliwo 20 tys oplaty wyjda z 8 zostanie ci 12 z czego 6 to wyplata jako kierowca 6 zysk z zestawu. Walnie ci katalizator za 20 tys to przez 3 miesiace jestes bez zysku i wyplaty. To tak jakbys u dziada pracowal 3 miechy za darmo. Za pol roku wal ie ci sprzeglo i znowu 3 miesiace w doopie. I po 3 latach sie okaze ze nic nie zarobiles. | | | |
~mariogoni
| to jeszcze powiedz cos o manie e5 | | | |
~Dawid87
| Poczekaj dwa miesiące auta które teraz kosztują 150 tys netto, będą po 50 tys zł. | | | |
~Dawid87
| Man e5 fajne auto służyło do 1 milion km. | | | |
~Kris
| Nie mam mana ale ludzie drugą bankę na nich robią. Wejdz na wagaciezka. com i poczytaj | | | |
~mariogoni
| w sumie z e5 to chyba kazdy dobry - od scani po dafa | | | |
~mariogoni
| tak właśnie czytałem, tylko ciekawe na którym silniku | | | |
~Kris
| To musisz popytac tych co siedzą w manach | | | |
~mariogoni
| to z jakimi ciagnikami miałes duzo do czynienia, żebyś polecił | | | |
~Kris
| Zapyatj 5 osob to kazdy pileci cos innego. To co sam ma. A to nie znaczy ze to jest dobre. Idz na jakis warszta i popytaj. Popatrz na otomoto co robi przebiegi powyzej 1. 3 mln to bedziesz wiedzial ze to bylo dobre auto i wlasciciel nie chcial sie go pozbyc jak najszybciej | | | |
~Klaus
| Ja powiem Ci że nie szukaj tu na forum kolegów bo ich nie ma, specjalistów także. Jeżeli ciągnik e6 to tylko renault t z 13 litrowym motorem części zamienne są, awarie przewidywalne raczej przebieg do 500000 max to jest to samo co Volvo fh4 tylko inna kabina a tańszy. Jeżeli euro 5 to tylko magnumka jak dla Siebie może nie piękny ale tani i przewidywalny tak samo jak Volvo chińczyk.
To nie są czasy żeby zaczynać z transportem w tym miesiącu stawki tak poleciały że nie opłaci się z domu ruszac bez Swojej roboty masa ludzi stara się zaniżać i wpiernicza w roboty spedycję to podlapaly i na frachrsch gdzie paliwo potaniało z trasy o 50 e targują się o 200 bo ponieważ paliwo tak potaniało haha będzie ciekawa wiosna i to bardzo nie liczcie na cuda | | | |
~mariogoni
| już mam tak namięszane w głowie że szok, kusi mnie cały czas daf xf105 lub iveco stralis 480, oba e5 | | | |
~Kris
| Tylko za 120 tys netto nie kupi nic z przebiegiem do 500 tys. I tu jest problem. | | | |
~mariogoni
| ale w sumie stralis 480 w e6 jak bym dołożył to może by kupił coś około 500tk | | | |
~Remik
| Kup Forda w miarę nowy, niski przebieg i cena jak za osobowe. | | | |
~Remik
| s://m. mobile. de/lkw-inserat/ford- cargo-1848-4x2-hydra uliek-euro-6-veghel/ 354965340. html?searchId=6a21f6 89-a194-5827-5ecc-6e 45d1df90c5&ref=s rp&type=ad | | | |
~Kris
| A co ci sie w tym aucie tak podoba? | | | |
~Remik
| Cena.
Jak ma sam jeździć to może przetestować za 20 tyś euro auto z przebiegiem 200 tyś km.
Nie znam awaryjności, cen części też nie znam ale do Forda raczej nie będą tak drogie jak do scani czy Mercedesa | | | |
~Kris
| Tu nie ma wyzszej matematyki. Nie wazne czy masz auto za pol banki czy za 30 tys stawka jest ta sama. Czyli przychod jest wartoscia stalą. Zysk zalezy od kosztow. Jak beda wysokie czyli im wiecej wlozysz w auto tym bedzie nizszy. Jezeli twoim celem jest jezdzic dla samego jezdzenia u siebie to zbiraj kase i kupuj za 300 tys albo nawet nufke. Jak chcesz miec zysk to kupujesz tanie dobre latwo naprawialne. | | | |
~Remik
| 26500 Euro brutto 2017 rok
Wolałbym to niż mana z przebiegiem milion plus. | | | |
~Remik
| Kris wiem o co chodzi dlatego jak napisał, że sam będzie jeździł to zaproponowałem Forda, plusy cena niski przebieg, reszta niewiadoma | | | |
~Remik
| Chyba, że się wstydzi takim autem jeździć,
Jak dla mnie nie ważne czym jadę.
Ważne aby się kasa zgadzała. | | | |