ID: 270947
Holowanie auta
ID: 270947
ID: 270947
Panowie prowadzilem wczoraj auto na sztywnym holu z powodu awarii, wał był odłączony, karta w tacho była prawidłowo.
Pech chciał ze byla kontrola policji i stwierdzili nierejestrowanie przez tacho czasu jazdy i tym samym fałszowanie licznika.
Zabrali prawko i sprawa do sądu.
Da się coś zrobić z tym?
Panowie prowadzilem wczoraj auto na sztywnym holu z powodu awarii, wał był odłączony, karta w tacho była prawidłowo.
Pech chciał ze byla kontrola policji i stwierdzili nierejestrowanie przez tacho czasu jazdy i tym samym fałszowanie licznika.
Zabrali prawko i sprawa do sądu.
Da się coś zrobić z tym?
~Kierowca*.dynamic.gprs.plus.pl
*.dynamic.gprs.plus.pl
Posty (170)
~To proste | Weź się kloc z konstruktorami | |||
~Kierowca | Eco roll to system w komputerze powiązany z mapami drogowymi i GPS, który decyduje czy w czasie zjazdu z górki jechać na luzie czy hamować silnikiem | |||
~Kierowca | Konstrukcjyjnie nie ma wolnego koła ja w wartburg czy syrence | |||
~To proste | Buhahahaa :D Czyli wg ciebie system Eco roll nigdy nie wyrzuci na luz podczas jazdy po równej drodze, w przypadku gdy ściągniesz nie z gazu? Wróć. Z przyspieszcza | |||
~To proste | A to co ty opisałeś to jest tylko wycinek systemu Eco, powiązany z topografia. Pewnie cię zaskoczę, ale możesz mieć system Eco roll, nie mając topografii i wtedy auto nie będzie wyrzucało na luz o ile nie ściągniesz giry z gazu w przypadku jazdy na kopycie | |||
~Kierowca | Czasem wyrzuca nawet przed w czasie podjazdu pod górę | |||
~Kierowca | Testowalem to gdy wiele odcinków dróg nie było jeszcze w pamięci systemu, zwlaszcza południe Europy | |||
~To proste | O testowaniu to może pisać ktoś kto rozumie metodę działania. Raczej watpie żebyś Ty się zaliczał do tej grupy, sądząc po tym co napisales | |||
Puchacz1
| Ja mam takie pytanie do autora. Czy tachograf nie wyświetlał przy tym holowaniu jakiegoś błędu? Zwróciłeś uwagę czy nie? | |||
~Kierowca | Nie było żadnego błędy nw tacho ani w pojeździe | |||
Puchacz1
| ~Kierowca 2023-01-2 4 18:25:44 Czasem wyrzuca nawet przed w czasie podjazdu pod górę Niczego ci nie "wyrzuci" jeśli jedziesz "na bucie"pod górkę. Jadąc na tempomacie z włączonym "idiot system" ( tak to nazywam) "wyrzuci". | |||
Puchacz1
| ~Kierowca 2023-01-2 4 18:57:24 Nie było żadnego błędy nw tacho ani w pojeździe Dla mnie trochę dziwne że nie było żadnego błędu. Impulsator zdaje się dostaje sygnały z kilku źródeł. Ale specjalistą nie jestem, to pozostanę zdziwiony. | |||
~Kierowca | Nie rozmawialiśmy o jeździe pod butem | |||
~To proste | Oczywiście że to idiot system. Bo trzeba być nie lada geniuszem żeby cisnąć do samego szczytu, żeby po jego przejechaniu, 50m dalej cisnąć po heblach | |||
~To proste | Bądź zdziwiony. Dopóki tacho nie jest wpięte do GPS to skąd ma wiedzieć że się porusza, skoro koło w skrzyni biegów gdzie montuje impulsator się nie kręci? | |||
~Kierowca | Sam impulsator ma zawsze tylko jedno źródło impulsów. | |||
~To proste | O boszzzz | |||
Puchacz1
| ~To proste 2023-01-24 19:02:00 Oczywiście że to idiot system. Bo trzeba być nie lada geniuszem żeby cisnąć do samego szczytu, żeby po jego przejechaniu, 50m dalej cisnąć po heblach Może źle to nazwałem- system idioto odporny w nowoczesnych ciężarówkach, fkurrfiający tych z tyłu jadących na "bucie" w podłodze. | |||
Puchacz1
| ~Kierowca 2023-01-2 4 19:07:38 Sam impulsator ma zawsze tylko jedno źródło impulsów. Kiedyś miał. | |||
~To proste | Tych jadących z tylu mam zawsze daleko z tylu. Dystans to ważna rzecz | |||
~Kierowca | Dodatkowym źródłem info o prędkości może być z czujników ABS | |||
~To proste | Chłopaczkowi impulsator pomieszał się z tachem. Impulsator zawsze był montowany przy kole które się kręci podczas jazdy. To tacho ma kilka źródeł sygnału | |||
~Kierowca | I nie myl puchacz impulsatora z tachografem. To tachograf od 10 lat ma mieć dwa źródła info o prędkości, a nie impulsator | |||
Puchacz1
| ~Kierowca Co nie zmienia, w twej sytuacji praktycznie nic. W sądzie, te policjanty zrobią z siebie koncertowych idiotów. A najlepiej zasięgnij "języka" w ITD opisując całą akcję. | |||
~To proste | Kołem kręconym się podczas jazdy, jest np koło zębate w skrzyni biegów | |||
Puchacz1
| ~To proste 2023-01-24 19:13:11 Chłopaczkow i impulsator pomieszał się z tachem. Impulsator zawsze był montowany przy kole które się kręci podczas jazdy. To tacho ma kilka źródeł sygnału Dlatego też chłopaczek pyta, czy tacho wyświetlało błąd. | |||
~To proste | Kierowca I nie myl puchacz impulsatora z tachografem. To tachograf od 10 lat ma mieć dwa źródła info o prędkości, a nie impulsator Powrac a pytanie, jak to się w takim razie stało że tacho nie działało? | |||
~To proste | Jeśli jedno źródło sygnału jest zakłócone, lub jest różnica w odczytach źródeł sygnałów, to tacho od razu wywali błąd. To o co chodzi? Czego autor nie chce napisać? Czy rzeczywiście policjanci okażą się głupkami? | |||
Puchacz1
| Powrac a pytanie, jak to się w takim razie stało że tacho nie działało? Cud. Tylko to można zakwalifikować w kategoriach cudu. | |||
Puchacz1
| I biję się w piersi, dziękując "~To proste" za słuszne zwrócenie uwagi przy pomyłce w dostarczaniu danych. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.