ID: 270947
Holowanie auta
ID: 270947
ID: 270947
Panowie prowadzilem wczoraj auto na sztywnym holu z powodu awarii, wał był odłączony, karta w tacho była prawidłowo.
Pech chciał ze byla kontrola policji i stwierdzili nierejestrowanie przez tacho czasu jazdy i tym samym fałszowanie licznika.
Zabrali prawko i sprawa do sądu.
Da się coś zrobić z tym?
Panowie prowadzilem wczoraj auto na sztywnym holu z powodu awarii, wał był odłączony, karta w tacho była prawidłowo.
Pech chciał ze byla kontrola policji i stwierdzili nierejestrowanie przez tacho czasu jazdy i tym samym fałszowanie licznika.
Zabrali prawko i sprawa do sądu.
Da się coś zrobić z tym?
~Kierowca*.dynamic.gprs.plus.pl
*.dynamic.gprs.plus.pl
Posty (170)
~To proste | Weź się kloc z konstruktorami | |||
~Kierowca | Eco roll to system w komputerze powiązany z mapami drogowymi i GPS, który decyduje czy w czasie zjazdu z górki jechać na luzie czy hamować silnikiem | |||
~Kierowca | Konstrukcjyjnie nie ma wolnego koła ja w wartburg czy syrence | |||
~To proste | Buhahahaa :D Czyli wg ciebie system Eco roll nigdy nie wyrzuci na luz podczas jazdy po równej drodze, w przypadku gdy ściągniesz nie z gazu? Wróć. Z przyspieszcza | |||
~To proste | A to co ty opisałeś to jest tylko wycinek systemu Eco, powiązany z topografia. Pewnie cię zaskoczę, ale możesz mieć system Eco roll, nie mając topografii i wtedy auto nie będzie wyrzucało na luz o ile nie ściągniesz giry z gazu w przypadku jazdy na kopycie | |||
~Kierowca | Czasem wyrzuca nawet przed w czasie podjazdu pod górę | |||
~Kierowca | Testowalem to gdy wiele odcinków dróg nie było jeszcze w pamięci systemu, zwlaszcza południe Europy | |||
~To proste | O testowaniu to może pisać ktoś kto rozumie metodę działania. Raczej watpie żebyś Ty się zaliczał do tej grupy, sądząc po tym co napisales | |||
Puchacz1
| Ja mam takie pytanie do autora. Czy tachograf nie wyświetlał przy tym holowaniu jakiegoś błędu? Zwróciłeś uwagę czy nie? | |||
~Kierowca | Nie było żadnego błędy nw tacho ani w pojeździe | |||
Puchacz1
| ~Kierowca 2023-01-2 4 18:25:44 Czasem wyrzuca nawet przed w czasie podjazdu pod górę Niczego ci nie "wyrzuci" jeśli jedziesz "na bucie"pod górkę. Jadąc na tempomacie z włączonym "idiot system" ( tak to nazywam) "wyrzuci". | |||
Puchacz1
| ~Kierowca 2023-01-2 4 18:57:24 Nie było żadnego błędy nw tacho ani w pojeździe Dla mnie trochę dziwne że nie było żadnego błędu. Impulsator zdaje się dostaje sygnały z kilku źródeł. Ale specjalistą nie jestem, to pozostanę zdziwiony. | |||
~Kierowca | Nie rozmawialiśmy o jeździe pod butem | |||
~To proste | Oczywiście że to idiot system. Bo trzeba być nie lada geniuszem żeby cisnąć do samego szczytu, żeby po jego przejechaniu, 50m dalej cisnąć po heblach | |||
~To proste | Bądź zdziwiony. Dopóki tacho nie jest wpięte do GPS to skąd ma wiedzieć że się porusza, skoro koło w skrzyni biegów gdzie montuje impulsator się nie kręci? | |||
~Kierowca | Sam impulsator ma zawsze tylko jedno źródło impulsów. | |||
~To proste | O boszzzz | |||
Puchacz1
| ~To proste 2023-01-24 19:02:00 Oczywiście że to idiot system. Bo trzeba być nie lada geniuszem żeby cisnąć do samego szczytu, żeby po jego przejechaniu, 50m dalej cisnąć po heblach Może źle to nazwałem- system idioto odporny w nowoczesnych ciężarówkach, fkurrfiający tych z tyłu jadących na "bucie" w podłodze. | |||
Puchacz1
| ~Kierowca 2023-01-2 4 19:07:38 Sam impulsator ma zawsze tylko jedno źródło impulsów. Kiedyś miał. | |||
~To proste | Tych jadących z tylu mam zawsze daleko z tylu. Dystans to ważna rzecz | |||
~Kierowca | Dodatkowym źródłem info o prędkości może być z czujników ABS | |||
~To proste | Chłopaczkowi impulsator pomieszał się z tachem. Impulsator zawsze był montowany przy kole które się kręci podczas jazdy. To tacho ma kilka źródeł sygnału | |||
~Kierowca | I nie myl puchacz impulsatora z tachografem. To tachograf od 10 lat ma mieć dwa źródła info o prędkości, a nie impulsator | |||
Puchacz1
| ~Kierowca Co nie zmienia, w twej sytuacji praktycznie nic. W sądzie, te policjanty zrobią z siebie koncertowych idiotów. A najlepiej zasięgnij "języka" w ITD opisując całą akcję. | |||
~To proste | Kołem kręconym się podczas jazdy, jest np koło zębate w skrzyni biegów | |||
Puchacz1
| ~To proste 2023-01-24 19:13:11 Chłopaczkow i impulsator pomieszał się z tachem. Impulsator zawsze był montowany przy kole które się kręci podczas jazdy. To tacho ma kilka źródeł sygnału Dlatego też chłopaczek pyta, czy tacho wyświetlało błąd. | |||
~To proste | Kierowca I nie myl puchacz impulsatora z tachografem. To tachograf od 10 lat ma mieć dwa źródła info o prędkości, a nie impulsator Powrac a pytanie, jak to się w takim razie stało że tacho nie działało? | |||
~To proste | Jeśli jedno źródło sygnału jest zakłócone, lub jest różnica w odczytach źródeł sygnałów, to tacho od razu wywali błąd. To o co chodzi? Czego autor nie chce napisać? Czy rzeczywiście policjanci okażą się głupkami? | |||
Puchacz1
| Powrac a pytanie, jak to się w takim razie stało że tacho nie działało? Cud. Tylko to można zakwalifikować w kategoriach cudu. | |||
Puchacz1
| I biję się w piersi, dziękując "~To proste" za słuszne zwrócenie uwagi przy pomyłce w dostarczaniu danych. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz