~To proste
| Miałeś na początku holowania zrobiony wydruk z naniesionymi niezbędnymi danymi?
Nie.
Więc już nie spełniłeś swoich obowiązków | | | |
~Kierowca
| Więc jak i kiedy miałem niby te kilometry dopisać? | | | |
~Kierowca
| Jakie numery na wydruku? | | | |
~To proste
| A niby po co miałeś wychodzić z auta podczas kontroli?
Dokumenty miałeś w bagażniku? | | | |
~To proste
| Jakie nr? | | | |
~Kierowca
| Karta była w tacho.
Wydruki na początku jazdy robi się gdy tacho lub karta nie sprawne | | | |
~To proste
| Synek.
Rozporządzenie wprost określą co ma być na wydruku na POCZATKU i na końcu pracy w przypadku jakieś awarii tacha, karty kierowcy, czy w twoim przypadku auta, jeśli tacho nie rejestruje czynności automatycznie | | | |
~Kierowca
| Taa stan licznika na początku jazdy i na końcu ha ha | | | |
~Kierowca
| Stan licznika był ten sam | | | |
~To proste
| Tacho nie było sprawne, bo nie rejestrowało automatycznie wszystkich wartości które powinno było rejestrować.
Czyli prędkość, przejechane km | | | |
~To proste
| I za " ten sam stan licznika " na początku jazdu i na końcu jazdy będziesz miał 3 miesięczny urlop | | | |
~Kierowca
| Tacho było sprawne, pojazd był niesprawny | | | |
~To proste
| Yhm.
Skoro tacho było sprawne, to wytłumacz mi dlaczego nie rejestrowało przebytej drogi jeśli auto się poruszało.
Nie interesuje mnie twoje tłumaczenie życzeniowe.
Fakty | | | |
~To proste
| Nienrejestrowalo aninpredkosci, ani czynności prowadzenia, ani przejechanych km.
Czyli najważniejszych danych które tacho ma rejestrować | | | |
~To proste
| Dodatkowo, w tacho był źle ustawiony selektor czynności.
Bo Ty w czasie holowania PROWADZILES pojazd, a nie wykonywałeś inna prace | | | |
~Scania
| Wszelkie czynności związane z holowaniem auta kierowca zapisuje na karcie kierowcy jako inna praca automatycznie lub wpisem manualnym. | | | |
~Scania
| Odłączenie wału w celu holowania nie jest manipulacją i nie podlega pod art 306a. | | | |
~To proste
| Podstawa prawna
Pasowałoby czymś uzasadnić ze prowadzenie pojazdu jest inna praca a nie prowadzeniem. | | | |
~Scania
| Żadnych kilometrów się nie dopisuje do drogomierza.
Kolegę zbytnio fantazja poniosła. | | | |
~To proste
| Podstawa prawna że odłączenie wału nie podlega pd 306a | | | |
~To proste
| Nie jesteśmy kolegami, chyba że dysponujesz focia jak zlopiemy razem browca | | | |
~To proste
| Scania, skąd masz pewność jaka była przyczyną odłączenia wału?
Może przepalona żarówka, może uszkodzone sprzęgło?
Skąd wiesz jakie auto? | | | |
~sid
| odlaczenie walu [w automacie ] podczas holowania to podstawa | | | |
~To proste
| A w skrzyni zautomatyzowanej z wolnym kołem?
Wiadomo przecież że tam rozwiązania techniczne, szczelnie jeśli chodzi o smarowanie kol zębatych jest zupełnie inne od tych stosowanych w manuałach czy automatach.
No i oczywiście każdemu jest przecież wiadomo że spotkać pełnego automata w ciężarówce to jak trafić 6 w lotka. | | | |
~sid
| z wolnym kolem to wartburg byl | | | |
~To proste
| Aha.
A jak się zwa te co wyrzucają na luz podczas jazdy?
Czyli generalnie wszystkie skrzynie stosowne we współczesnych ciągnikach siodlowych | | | |
~Kierowca
| Wolne koło to nie to samo co wyrzucanie na luz | | | |
~To proste
| " Scania R wyspsażonych m. in. w 12-biegowe zautomatyzowane skrzynie Opticruise z trybem ekonomicznym, 5-stopniowy retarder, tempomat z funkcją Active Prediction oraz Eco-roll, czyli tzw. wolne koło. " | | | |
~To proste
| Weź się kloc z konstruktorami | | | |
~Kierowca
| Nie ma żadnego wolnego koła, po prostu wyrzuca na luz i auto się toczy | | | |