~!!!iiii
| Patryk nie martw się po Twoje ciężko zarobione pieniądze z działalności gastro też przyjdą i jak księgowa wulyliczy Tobie każda daninę do Państwa to wtedy pogadamy. Jak na twoim biznes planie wychodzą duże dochody to poleca od razu sp. z o. o. | | | |
~driver
| oprocz tych co obecnie pracują są jeszcze tacy co porzucili ten zawód i szukali szczescia w zakładach produkcyjnych magazynach budowach Jesli spelnia sie przewidywania ekonomistów z Niemiec np musi zniknąc ok 30% miejsc pracy do końca tego roku Myslicie że znikna ci co tam mieszkaja na stałe czy ci co pracują z doskoku? | | | |
~scan cargo
| Biorąc pierwszy z brzegu przykład Patryczka dla jasnosci to nie jest bohater negatywny, chodzi o to że koleś ma 31 lat nie jest żonaty nie ma dzieci w latach 90 tych taki gość był już od 10 lat żonaty miał 2-3 dzieci ( szczerze to sam sie zastanawiam czy aż tak faktycznie ta zamożność wzrosła czy aby to nie jest tak że po prostu ludzie nie majac dzieci stać ich na to co obecnie | | | |
~LOGIC
| ja osobiście do Patryka, nic nie mam a wręcz mu kibicuje, z pomyslem, własnej działalności. Jedyne z czym DIAMETRALNIE się nie zgadzam, to fakt, że te wyśmiewane przez niego dziady, tez kiedyś miały 31 lat i głowe pełną marzeń. Dziś on ich poniża, a sam mówi, mi to na pewno się uda. Ale czy tak na pewno będzie nie wiemy. i czy kiedyś chciałby aby na forum pizzarskim był wyśmiewany, gdzie miał rozum, żeby w 2023 otworzyć lokal z pizzą... | | | |
~driver
| obserwuje Karczme w okolicy do grudnia była czynna codziennie 11-23 Od stycznia tylko cz pt sob ndz 11-23 Pod karczmą w niedziele moze 30-40% po 18 jest prawie pusta | | | |
~driver
| co oczekiwac od goscia co w forum transportowym pisze o pizzy jako szczycie marzeń w życiu Jprd to przeciez dzieciak pokroju Macka z Klanu on tez ma swoja Prelcownie | | | |
~driver
| Wracając do Macka z Klanu uważam ze jest bardziej oganiety od naszego Patryczka | | | |
~driver
| wracając do tematu jeszcze w tamtym tygodniu było 330 ofert pracy a dziś 270 Kierowców z wymaganiami też przybywa | | | |
~!!!iiii
| Driver ale z gastro to pizza ma najlepszą marzę, niski "food cost", zezmywakowego czy kelnera zrobisz pizzermana, ciężko zepsuć danie itp. najprostrza z dziedzin gastro/resto. Więc pomysł może być trafiony jeśli miejsce i okoliczności są sprzyjające i lubisz pracować jak inni mają wolne. | | | |
~driver
| życzę sukcesu Coż moge powiedzieć wiecej | | | |
~LOGIC
| najlepsze, żę te oferty pracy, to na jeszcze nieobsadzone, nówki sztuki :) wiec cała naprzód ku nowej przygodzie... | | | |
~driver
| Jakby ktoś szukał to stock Scania juz od 100e tys dostepne Handlowiec mowił ze promocja juz wchodzi minus 15tys e Ale ładnie wyjepali ludzi | | | |
~scan cargo
| Producenci przelicytowali a teraz bedzie mocne przetasowanie na rynku o którym sie głosno mowi, i podejżewam że jak chiny dojda do 30 % udziału w rynku elektryków to pewnie EU wprowadzi cła oczywiscie antydumpingowe :-) | | | |
~driver
| teraz tak :
kupiłes (podpisałeś zobowiązanie spłaty+ odestki nie rzadko 8-15a może 20%) fure za 120-130tys euro A teraz jest przecena w dół nowych autek o 10-30% Jprd przeciez to jest nie do odrobienia Ubrany jesteś w prace niewolinicza na własne zyczenie a juz wiesz ze jestes w ujepany na strate po okresie spłaty Plus do tego brak pracy na to auto i tylko sznurka szukac | | | |
~LOGIC
| Właśnie dlatego będzie dalej waliło w dół... tacy goście będą przecież ciągneli, bo trzeba odrabiać i leasing spłącać... faktoring z misiem i z transa, bedzie rządził :) | | | |
~scan cargo
| Driver ale ludzie w takich okolicznościach nie mysla racjonalnie tylko emocjonalnie, tylko w dużych firmach maja a*alityków i ludzi którzy sa w stanie oszacować decyzje długofalowo w małej firmie zawsze jest japońska maksyma jakości czyli jakoś to bedzie | | | |
~driver
| Ja mam jeszcze plan ładunków na 6 dni I potem czysta tabelka Brak kolejnych zamowień na transporty Gdzie takiej sytuacji nie było od kwietnia 2020 Do konca sierpnia wolne | | | |
~scan cargo
| Po za tym ludziom cieżko jest zaakceptować faktyczna strate jednorazowa n 25 tys E niż np 30 tys w ciągu roku czysta psychologia i socjologia, niby każdy jest inny a generalnie zachowujemy sie bardzo podobnie | | | |
~driver
| dla mnie to ludzi walneli w Bambuko na 60% wartosci wraz z finansowaniem Wiec jest to nie do odrobienia Z reszta nasz tu obecy Patryś mowil o szefie co odbiera jak nie noffki scanie S czy Volva Robisz robisz i nie zarobisz do tego teraz Jasnie Pan kieroffca z 500zł za dzień pobytu w takim klamocie i mamy przepis na sukces | | | |
~driver
| system 2/2 umowa pełen etat strata na wyjezdzie /zjezdzie Czyli dwoch kiero do takiego klamota to wg cennika 7500netto x 2 + zusy +raty +paliwo +drogi nie licze wiecej bo juz i tak nie ma z czego odejmowac | | | |
~scan cargo
| Driver jedni zarabiaja inni nie, na pewno system typu wysyłam auto na 3 tygodnie pod dhl, transped fercam top logistic vertex i cała masa innych nie ma racji bytu przy obecnych kosztach bo w praktyce jest sie od razu dawca już z założenia, fakt że jak ktoś ma np 20 aut w leasingu operacyjnym i nie ma pomysłu to ma duży problem dylemat średniaka, firmy logistyczne spokojnie dadza rade mikro też spokojnie, w najgorszym bagnie sa firmy średnie które szybko zwiekszały wolumen floty w leasingu bo spedycje miały ciśnienie było to na zasadzie jest ssanie to dobieramy i dobieramy | | | |
~scan cargo
| Majac własne auta i kase na koncie możesz po prostu zrobić wyrejestrowanie czasowe oczywiscie to nie jest zdrowe żeby auto stało poł roku w bezruchu ale i tak jesteś w lepszej pozycji bo możesz jak w piosence "
Na przekór czasom I ludziom wbrew
Gdziekolwiek jestes, w dzien czy w nocy
Oczyma widza ogladasz gre | | | |
~driver
| Teraz dochodzi ryzyko wypłacalności kontrahentów I dylemat czy zapłacić tylko leasing z oszczędności? Czy pojąć ryzyko jazdy i mieć nadzieję że ci wypłaca Bo tak jesteś max 2500e w plecy A tak juz 4x więcej minimum | | | |
~driver
| Obecnie wygląda to jak lot uszkodzonego samolotu Na początku było Spokojnie to tylko awaria i zniżamy pułap potem szybko zacznalismy spadać A teraz zaczyna trząść | | | |
~scan cargo
| Wiadomo o co chodzi każdy wybiera swoja scieżke czasami jest z górki czasami pod górke, ja musiałem 3 lata znosić komentarze że jestem głupi i po co sie mecze i teksty jak u kierowców że nowe to mniejsze spalanie nie ma problemów itp a stare to i wiekszy maut i ryzyko że coś padnie, ale kalkulator pokazywał że mam racje i tyle, czasami warto posłuchac sie kalkulatora choc emocje mowia coś innego, oczywiscie ma to racje bytu tylko w skali mikro, pewnie jakbym miał mieć 30 aut i np ładunki terminowe to nie wpadłbym na pomysł wypuszczania E5/E6 z pierwszych rocznikow tylko też bym szedł w kierunku aut z pełna obsługa i gwarancja mobilnosci | | | |
~LOGIC
| dość długo, nie włączyli się w dyskusje koledzy, którzy z pewnością zechcą dodać, jak to problem dotyczy tylko dziadów. Specjalnie dla nich cytat dnia... "Kpina nie trwa długo, Każy, kto bawi się upadkiem innych, jutro się czołga" wiec zwyczajnie szkoda ludzi, którzy dali się w to wkręcić. Częściowo poprzez presje, kierowców, że startym 3 latkiem to on jezdził nie będzie, tylko nówka scania lub volvo... | | | |
~Malina Cyc
| Zapiszcie sie dziady do PiSu. PiS da. | | | |
~driver
| pamietajcie że tylko firmy z nowym taborem i kierowffcą za min 500zł maja szanse na przetwanie | | | |
~scan cargo
| a Panowie trzeba sie spieszyć bo sie kolejki robią w Urzędzie Morskim, jest podobno juz lista kolejkowa stworzona przez przewoźników i czeka sie do 2 tygodni na zezwolenie na pogłebiania dna | | | |
~scan cargo
| Driver zapomniałeś o najważniejszym kryterium kierowcy tylko EU citizens bez tego nie ma szans na wjazd na Arke Noego | | | |