~scan cargo
| Kris ja ci objasnie szczerze z mojego punktu widzenia, we wczesniejszych latach ta praca sprawiała mi frajde, obowiazków było mnóstwo ciezkiej pracy to samo ale pokonywanie problemów dawało satysfakcje i napedzało do wysiłku, pracownicy byli zadowoleni z wynagrodzenia była kasa na premie, robota była bez ciśnienia nikt nikogo nie poganiał kierowcy jeździli w swoim tempie i oni byli zadowoleni i ja długi czas nie przynosiło to kasy, starczało na życie ale przyszły lata tłuste gdzie zarabiało to naprawde sporo jak dla mnie jak to Jacenty znajacy mnei od dziecka przecież podsumował że pochodze z mega biedy :-) nigdy na to tak nie patrzyłem ale ok to przeciez on jest intelektualista wiec wie, do brzegu obecnie mam niezadowolonych kierowców bo pensje za małe niezadowolonego mnie bo zlecen jest mało wiec to jest krecenie sie na siłe i ogólnie ilosc problemów + zagrożeń odbiera frajde z tej roboty, i brak nazwijmy to perspektywy nie napedza do działania a raczej działa deprymujaco bo kazdy dzień sie zaczyna od myslenia czy to ma sens, wczesniej nigdy nie miałem takiego dylematu wiedziałem że to ma sens | | | |
~scan cargo
| i ciezko jest wykonywać prace z zaangazowaniem w momencie jak stacisz wiare w powodzenie " projektu " obecnie to jest takie nazwijmy to dryfowanie w nieznane i być może nurt wywali cie na mielizne lub na szerokie wody, widomo każdy z dziadów stara sie wyprowadzić statek na szerokie wody jak to bedzie czas pokaże | | | |
~!!!iiii
| Kris wybierz mnie, bo dzban od Ciebie to jak wygrać gazelę biznesu ; -) Nie napinaj się tak. Nigdzie nie twierdziłem, że jest kolorowo i nigdzie nie pisałem, że robię kokosy tylko, że dzięki jako takiej strategii jestem jeszcze ponad lustrem wody. Strategia była właśnie po to, a nie po to aby zostać królem życia. Żyć spokojnie jak będą cienkie czasy i przede wszystkim przetrwać. "Jeśli" podkreślam JEŚLI nawet teraz byłoby tak, że zostaje mi z pojazdu 5tys to żyje, bo nie dokładam. Coś się czepił czegoś czego o sobie nie pisałem. | | | |
~Jurek
| Ja piertole Dziady już między sobą dzbana roku wybierają to musi być nieciekawie
Jeśli mogę coś zasugerować wybierzcie łysego
Driver też by się nadawał ale on jest tylko cieciem na nocnej zmianie. | 1 | | |
~driver
| Mazury trans z Ostródy też rezygnuja z transportu Większość ludzi dostało wypowiedzenia Wiem może to teraz jakiś wirus Ciekawe czemu sami kierowcy piszą o tym że firma odstawia klamoty | | | |
~!!!iiii
| DAM robotę 188
Chcę do roboty 124
Jak na czas "rajdu świętego Mikołaja" to faktycznie Black Friday nadchodzi. | | | |
~!!!iiii
| O Silvan już chyba każdy w branży słyszał. Oni ładnie kilku przewoźników położą. Nawet spedytorzy się ewakuują.
O zwolnieniach u Maszona??
W Legarto już dostali wypowiedzenia zasłużeni.
ABmega koło 80 wozów się złożył nawet nie odebrali tych, co właśnie zjeżdżają ładne S500 ze Szwecji. TransTone wszyscy na B2B albo do widzenia. Tak tylko pisze, żeby kierowcy wiedzieli, że będzie lepiej, bo "dziady" padają. | | | |
~miMao
| DAM robotę 188 MAO !
Chcę do roboty 124 niE MAO! | | | |
~miMao
| Te krzuknik, ja nie przyjmuję złych wiadomości.
Kierowców coraz mniej, zarobki muszom rosnąc w nieskończoność.
Jak zapłacisz to pojadę, a jak nie to nie pojadę.
I zobaczysz że kierowcę będziesz wynajmował na minuty.
Wsiadam, wkładam kartę i za każda minutę będziesz mi płacił z 10 zł.
Praca kierowcy bedzie niedługo droższa niz dentysty, lekarza, prawnika czy dobrego mechanika.
Wsiadam za dychę na minutę.
PŁAĆ!
Załóż się ze do tego dojdzie.
A mi ciagle MAO i MAO! | | | |
~scan cargo
| iii to złe miejsce tutaj, czytajac wypowiedzi tu można dojsc do wniosku że żyjemy w innej rzcezywistosci zaraz ktoś wklei ogłoszenie z zapewnieniem aplikujesz pracujesz, w pewnym sensie jest to podobne do naszego podejscia, my podjelismy pewne decyzje i jestesmy przekonani że sie uda, kierowcy tu piszący też sa pzrekonani że jak zarabiaja np 8 za 2/2 to maja ok ale sa ogłoszenia za wieksza stawke wiec jak cos sie zacznie psuc to zmienia na lepsze i w rozkładzie statystucznym ktoś sie pewnie do tej lepszej dostanie, i bedzie mogł zrobić wokół siebie tradycyjne kółko podziwu na parkingu, gdzie inni beda go słuchac z wypiekami jaki jest kozak no jak widać w tej branży jedni sobie radza lepiej inni gorzej jeszcze inni sobie już dawno nie poradzili ale firmy typu Mielczarek Maszonski Omega czy nawet Mazur rozpalaja wyobraźnie do czerwonosci | | | |
~kierowca
| Ale ze co? Maszon 4 lata temu płacił 6 kola za 2/2. To ile ma być teraz? Zgodnie z przepowiedniami srajwera 3? | | | |
~scan cargo
| iii a co do sytuacji o redukcjach to chyba w końcu musiało to nastapic, jesli mamy końcówke listopada i dziś musiałem przepchnać po DE 2 auta pod swoje ładunki i 90 % ładunków na timo było ponizej rentownosci na ładownych nie liczac dolotu, to w pewnym momencie masz do wyboru albo brac jak leci albo podjeżdzac na pusto | | | |
~miMao
| E tam.
Piszecie bajeczki.
Pan kierowca jest t poszukiwany cały czas.
Wszyscy chcą mi płacic, dawać kasę i podwyżki.
Ogłoszeń pełno, wszędzie.
I wiecie co?
Ja dalej jestem bezrobotny i wisze na płocie w łysy trans.
Pomimo ofert za 20. 000 zł, 30. 000zł, 40. 000zł ja dalej wiszę na płocie.
I tera powiem dla czego.
Bo te ogłoszenia to scam.
20. 000 w ogłoszeniu to b2b, na rękę wyjdzie grosze.
40. 000 to b2b auto I naczepa moja. Nic z tego nie zostanie. Jedynie długi.
Tak to wygląda, a ja wiem co pisze. Całe dnie i noce szukam pracy.
Jak do tej pory bezskutecznie.
Dziady nie przyjmujo.
Dziady zwalniajo.
MAO! miejsc pracy ! | | | |
~!!!iiiii
| Widzę jak naprawdę duże niemieckie spedycję nie wystawiają ładunków i tak jak Ty lecą na pusto po swoje, bo mają obawy o utratę klienta, kierowcy etc.. i wolą taką opcję jak zarabiać na handlu ładunkami. | | | |
~miMao
| Ta,
tera się płaci kierowcy za to że się go ma!
Przywilej posiadania kierowcy na etacie kosztuje krocie.
Za samo posiadanie się kierowcy należy.
A co dopiero jak ktoś bedzie chciał kierowcę poprosić, żeby się przejechał jakim wypasionym wozem.
Słyszałem ze dzicy kupują ferrari dla kierowców. Żeby wozili paczki.
A kierowca ciężarowy dostaje tira :) z przyczepą przerobiona na campera z basenem.
Załaduje jedna paletę i przeładowany :)
Płatny 10zł na minute, jazda camperem basen, ferrari, lokaje i kucharz na pokładzie. Wszytko dla kierowcy.
A mnie dalej MAO! | | | |
~miMao
| Chce, żeby w drugiej naczepie jeździła dyskoteka. Mój prywatny klub go go.
Tylko se tak myśle, skoro jak być kierowca tira campera rodzynek, to kto będzie prowadził ciężarówkę z klubem go go? Przecież nie ja !
Ale walić to.
To nie mój problem !
MAO! | | | |
~scan cargo
| iiii to nie jest kwestia woli tylko to sa już procedury, w 1 osobowej firemce jestes w stanie szybko ocenić i też w perspektywie czasu zweryfikowac czy lepiej swoje czy moze lepiej sprzedac i wziasc coś innego w dużej firmie oni maja z góry tak że nie moga sprzedać ładunku gdy ich auto stoi, wiadomo system premiowy i nie tylko :-) powodowałby że ładowali by podwykonawców a nie swoje, wiec niestety choć czasami nie ma to sensu to i tak musze robić ( moj dobry kumpel pracował kiedys w sieciówce korpo stad też wiem ) | | | |
~LOGIC
| Ta dyskusja może się toczyć latami i sprowadza się do faktu, że jest i będzie GIT... :) | | | |
~scan cargo
| to jak z przygotowaniem do egzaminu najwazniejsze jest powtarzanie, a co dokładnie?
powtarzanie : bedzie dobrze, bedzie dobrze :-)
i codziennie rano spiewać
Do przodu Polsko
Do boju Polsko
Nie zginiesz nigdy
Póki o zwycięstwo grasz
Wygrana będzie nasza
Uwierzyć tylko chciej | | | |
~miMao
| Śpiewajcie
mao, Mao, maa-ooooo ! | | | |
~scan cargo
| ja np jestem jak fan futbolu i po każdej trasie na pusto albo na stracie spiewam " nic sie nie stało Polacy nie cie nie stało nic sie nie stało Polacy nic sie nie stało | | | |
~miMao
| nic sie nie stało, mao, mao, mao ! | | | |
~Remik
| Scan masz pecha bo akurat 2:0 dla nas! | | | |
~Remik
| A u Was - 80%? | | | |
~!!!iiii
| Scan tak pewnie jest jak mają własny transport. Na teraz np. Nosta pozbyła się podwykonawców, Sennder też pozbył się przewoźników kontraktowych i sprzedaję na spot w swojej giełdzie i Timo. Inni znowu walą w inną stronę jak Koimex, Duvenveck damy wam sprzęt, paliwo, zorganizujmy licencję, usługi serwisowe i pracę, wy tylko zorganizujcie wkład do kabiny. | | | |
~LOGIC
| po co wysłuchiwać żali, żę to się nie opłaca, na timo usuwasz numer telefonu i czekasz... :) | | | |
~Kupa jacek
| Dzisiaj wieczorem zapraszam na zapisy na mój łeminar dotyczący porad biznesowych.
Tytuł spotkania: " jak się ustrzec przed komornikiem"
Zapras zam przewoźników jak i kierowców | | | |
~scan cargo
| iiii wiesz doskonale że ten układ w koimexie czy duvenbeck to jest powolne gotowanie żaby, czyli Twoja odpowiedzialnośc, twoje weksle itp i przy dozie szczescia moze wyjdziesz na plus jak bedziesz miał dobra bajere i spedytor Cie polubi
w wiekszosci przypadków jakie znam długofalowo to ludzie sami rezygnowali po jakims czasie ale już bez kasy, bez jakiejkolwiek opcji restartu | | | |
~Kupa jacek
| Pomagam również w otwieraniu firmy, w załatwieniu wszelkich formalności, kredytów i słupów w biznesie transportowym. | | | |
~Kupa jacek
| Chętnych zapraszam.
Kontakt:
jaceksra kaciągnieptaka@o2. pl | | | |