ID: 268740
Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń
ID: 268740
ID: 268740
i jest git...
i jest git...
~Karooollll*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (23423)
~scan cargo | wchodząc w taki układ to jesteś zakładnikiem, bo kierowca ci bedzie udowadniał że ma wy.. *e a z drugiej strony spedycja bedzie szarpać Ciebie, zreszta to jest opcja dla kierowcy na swoim, po prostu oni już nie maja jak zejsc z kosztami to jak uda im sie złapać chetnego to rozpala jego wyobraźnie złotymi górami, tego że w końcu dziad nie bedzie sie dorabiał na jego krwawicy a jak już podpisze weksle to akumulator na jaja i nie ma przepros i wtedy zarobi tyle co na etacie lub nie ale bedzie na swoim i dziada nie bedzie dorabiał | |||
~Frey | Amerykę odkryłeś chlopie? Taki model funkcjonuje od początku tego wieku. Nazwy z plandek pewnie znasz. A Szalony Koń był Siuksem czy Czejenem, bom zapomnial? | |||
~miska ryżu dla was | był apaczem | |||
~marek | zajęcie dla idiotów. | |||
~!!!iiii | Scan no tak, to właśnie taką opcję mają dla pracowników super firmy. Myślę, że jeszcze trochę taki czas potrwa, bo perspektywa na poprawę trochę mglista a walczyć z nadmiernymi kosztami trzeba. U dużych skala robi różnicę, więc albo kierowca bez zobowiązań, albo przez agencję pracy lub inaczej, bo modniej przez agencje rozwoju HR ; -) na etat tylko u drobnego ciułacz i dziada małorolnego | |||
~scan cargo | Kiedyś poznałem gościa co zrobił taki model że nie chciał aut i kierowców miał klientów i zebrał sobie chłopaków dał im auta ale na zasadzie najmu do spłaty i każdy musiał sobie zrobić oddzielna licencje on dał im certyfikat, układ jest o tyle zarąbiasty a szczególnie obecnie że 1 nie obejmuje ich pakiet mobilności 2 dał im lepsze warunki jakby byli kierowcami 3 suma sumarum wyszło im to lepiej bo wiadomo mogli sobie wrzucic w koszta wydatki 3 zus o niebo mniejszy 4 odsiał roszczeniowcych idiotów 5 miał swiety spokój bo to tym gościom zaczeło zależeć na spalaniu terminach dbaniu o auto, powiem szczerze że naprawde dobre rozwiązanie | |||
~scan cargo | i nie jest to naprawde głupia opcja bo masz zadowolonych zmotywowanych podwykonawców, zysk masz mniejszy ale ilosc pracy bez porównania i najwazniejsze masz tylko zmotywowanych chetnych ludzi wiadomo stekacz etatowy przeszukiwacz ofert za 4 tys E w niemczech, oraz gość co chce sprawdzić jak mocno można zapełnić gazami materac nie przyjdzie bo mu sie nie chce pracować on chce dniowke i stanie na parkingach oczywiscie warunek konieczny to posiadanie zleceń /kontaktów | |||
~!!!iiii | Raz spotkałem takiego gościa gdzieś z Pomorza na spotkaniach branżowych. Zrobił podobny nr z kierowcami tymi co odeszli i chcieli wrócić. Ponoć kierowcy zmienili się jakby przeszli jakąś terapię, bo zapomniał, że w ogóle ich ma. Auta mniej paliły, bo po co się spieszyć jak można wysypanym zjeżdżać w sobotę rano to co za różnica. Nagle opony wytrzymywały dłużej i już nie kręcili nosem, że nie Michały itp. Nie pamiętam dokładnie systemu ale coś było, że szef miał mieć dochód gwarantowany z zestawu a reszta dla nich, bo to gra w otwarte karty. Jeśli to były fakty to mówił, że teraz miał więcej z tych aut jak wcześniej gdy oni pracowali na etacie ale też oni nagle zrozumieli, że można zarobić i też dostosowali się aby zarobić więcej. | |||
~Patryk pogromca dziadow | Ja znam firmę że dziad ma 100zl z jednostki i nie marudzi tylko się cieszy bo się że nic innego nie umie robić A wybujała fantazja i ego biznesmena nie pozwala mu iść do uczciwej pracy. | |||
~Kris | Scan ale taki model mial EQUUS i popłynął. Dobrze to hulało póki auta były nowe. Problemy zaczęły się jak trzeba było komplet opon załozyć | |||
~miska ryżu dla was | taki system to nic nowego w latach 90 tych tak zrobił scantrans łodz, kierowcy dostali auta w dzierzawe, mieli najlepsze trasy, pieniądze w ciagu 7 dni -tylko pracować po kilku latach zaden kierowca biznesmen sie nie ostał to potwierdzam teze, że nawet najgłupszy dziadtrans jet mądrzejszy od najmadrzejszego kierowcy | |||
~!!!iiii | Patryk też rano wstałeś aby zrobić na czczo trening?? To najpierw zrób trening a potem pisz, bo to, że dla ciebie inna praca jak fizyczna nie jest pracą to nie znaczy, że ta niefizyczna faktycznie nie jest tą pracą. Znam gości co wymienia co 3lata auta na nowe i to z flotą ponad 100aut, więc średnio ok 30-40szt rocznie, bo twierdził, że cena zakupu nowego dla niego nie ma znaczenia, bo stosunek nowego do używanego zawsze ten sam. Tylko jakoś od pół roku się to nie spina a auta zamówione na koniec roku i już do dealera zjeżdżają a używanych nikt nie chce za taką cenę aby się to spięło tak jak zawsze to wychodziło. | |||
Ł ysy
| !!!iii. Jesteśmy świadkami upadku modelu funkcjonowania molochów. Jazda z min zyskiem, praktycznie na granicy zera. Zysk ze sprzedaży pojazdów. Wszystko fajnie funkcjonowało, jak byli chetni na pojazdy i notoryczne podnoszenie cen nowych pojazdów. Ceny spadły, chętnych brak. | |||
~tak | Łysy ale przecież to żadne historyczne wydarzenie... poprzedni kryzys tez nauczył takie firmy pokory ale widocznie ludzie mają krótka pamięć | |||
~miMao | MAO ! Co z łysym gadać. MAO! Masz płacić, a jak nie to sam będziesz jeździł Ja mam mieć, ma być. Auto nowe praca w dzień kasa gruba wszystko legal wszystko poukładane wszystkie karty jazda po autostradach pauzy w bezpiecznych miejscach kasa terminowo a jak ci się coś nie podoba to szukaj sobie kierowców w kongo. Na pewno będziesz zadowolony z wydajności. I mi tu nie dyskutuj. Ty masz płacić a nie dyskutować. Kasa na stół, dobre auto, umowa, praca a nie siedzisz i bełkoczesz cos na forum. DO roboty się weź nierobie. I nie mam ochoty z tobą polemizować. Płać albo znikaj. TYLE ! | |||
~miMao | MAO ! Tylko dobre wynagrodzenie kierowcy gwarantuje rentowność ! MAO! Pisze to dla waszego dobra. Chcę dobrze dla was. PŁACIĆ I to SZYBKO! Bo padniecie ! Dobrze wam radzę dziady ! | |||
~!!!iiiii | Handlowcy już się wiją jak to upchnąć w rynek, bo on tylko 10szt wymieni reszta będzie musiała jeszcze pojeździć i pewnie krzywda się nie stanie. Zmieni lekko strategie i karawana pojedzie dalej, więc nie upatrywał bym tu jakiejś katastrofy. | |||
~!!!iiiii | Raczej widzę popłoch u takich średniaków co mają spłacone auta a muszą robić odwrócone leasingi i tu może przyjść większą katastrofa niż u wielkich. Na 1000 MŚP może padnie 1 moloch. | |||
~miMao | Bo MAO molochów pada. Paja małe i średnie firmy. Chyba nie trzeba tłumaczyć z jakiego powodu :) Tak na prawdę kierowcy nie powinni się z upadku firm cieszyć. Mniej firm, mniej pracy. Mniej pracy więcej chętnych. Dodajmy kierowców z ua, z Białorusi a tera :) z dalekiego wschodu i z Azji i Indonezji. Przy kurczącym się rynku, coraz mocniejszej pozycji dużych graczy, mały kierowca co mu MAO staje się przegrany już na starcie. Wynagrodzenia kierowców są coraz bardziej obwarowane, kierowca musi spełnić coraz więcej wymagań. Czasem nawet nie ma świadomości jak rzeczywiście jego wynagrodzenie jest skonstruowane. Widzi dniówkę i nie mówi się kierowcy z czego się składa. Tacy jak ja ! :) zostaną dożywotnio bezrobotni. Na nas czeka łopata i kopanie rowów. Wątpię że za najniższą. Najniższa ciągle rośnie co spowoduje że nie miMAO :) i jemu podobni pracy nie dostaną ŻADNEJ! MAOooo! :) | |||
~miska ryzu | im wiecej firm upadnie tym lepiej dla kierowcow | |||
~!!!iiii | A jeszcze lepiej dla tych firm co pozostaną. | |||
~Remik | A ja mam na to wszystko wyjebongo :) | |||
~!!!iiii | Coraz bliżej Święta coraz bliżej Święta i coraz więcej pracy? ? Oj chyba gdzieś rym zgubiłem. "Chętnych" pracować 110 Dam pracę 190 | |||
~nadaje spod premium | czy łysek z pokładu zatrudnia | |||
Ł ysy
| Horda etransportowych szoferzyn chce za wszelką cenę przeforsować tezę o braku kierowców. Chcą, aby przewoźnik zmuszony był kłaniać się Panu Kieroffcy. Bo jak nie, to Pan Kieroffca się zwolni. Idź w pi z du, nawet spier da laj. Komu potrzebny jest szoferski luj? Teraz szoferskich przygłupów, bo teusno to nazwać kierowcami jest więcej niż psów w schronisku. Jeszcze szczekają, ale za moment będą merdać ogonami. Pożyjemy zobaczymy. | |||
~Remik | A komu potrzebny jest dziad? Dziad już zostaje spuszczony w klozecie, jest jepany z każdej strony i już wie, że to jego koniec ale jeszcze próbuje szczekać... Niestety na nic się to zda :) | 1 | ||
~realista | ~Remik 15 dni temu A ja mam na to wszystko wyjebongo :) wyjebongo hej !, wyjebongo hej ! wyjebongo a bongo baja ! Też tak mam, każdy jest kowalem własnego losu. | |||
~Patryk pogromca dziadow | Dziad transy gryzą się jak szczury o kostkę do wylizania hahaha piękny widok | 1 | ||
~Remik | Fakt Patryk cześć ucichła ale jednostki łyse jeszcze resztkami sił szczekają :) | |||
~!!!iiii | Za chwilę rynek niemiecki, będzie otwarty dla tych obcokrajowców co pracują dziś w Polsce i innych krajach UE. I wtedy zacznie się dziać, bo Niemcy już mają na tyle mało pracy, że większość firm nie odczuwa braku kierowców (na ten czas) a z Polski może nastąpić exodus obcokrajowców i będzie klops dla tych co "nie doceniali" swoich kierowców. Za chwilę będziemy widzieli anonse tych agencji niemieckich ale cyrylicą, bo Polaków już nie będą potrzebować. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.