ID: 268694
Należy niezwłocznie zawiesić przepisy nakazujące powrót pojazdów co 8 tygodni
ID: 268694
ID: 268694
W czasach, kiedy europejskie władze wdrażają plany oszczędzania energii, w transporcie nadal marnotrawimy miliony ton oleju napędowego rocznie wyłącznie ze względu na protekcjonistyczne prawo unijne.
W czasach, kiedy europejskie władze wdrażają plany oszczędzania energii, w transporcie nadal marnotrawimy miliony ton oleju napędowego rocznie wyłącznie ze względu na protekcjonistyczne prawo unijne.
~etransport.pl
Posty (388)
~Hycel | Puchacz dobrze dobrane opony da się zauważyć jak pojedziesz na Norwegię zimą. Trasę na północ da się pokonać dwa razy szybciej nie nakładając na każdy podjazd łańcuchów. Ale są też takie firmy z polski które wysyłają szoferów na resztkach bieżnika tam. | |||
~puchatek61 | A gdzie tam hyclujesz? | |||
~hiheszek | Zaburzenia psychiczne spowodowane przez cały czas w którym można się spodziewać, że to jest właśnie w tym temacie. | |||
~Hycel | Ale jakość i cena chińskich opon idzie w górę. Jeśli dorówna to michelinowi to atrakcyjność wśród polskich przewoźników spadnie | |||
~300D | a co z tym automatycznym systemem pompowania? | |||
~Hycel | Nigdy nie widziałeś ciężarówki z automatycznym systemem pompowania kół? Żaden ale czasami można spotkać na drogach, głównie w wywrotkach lub ciężarówkach do przewozu drewna | |||
~Hycel | Rzadko | |||
~300D | serio? | |||
Puchacz1
| SKOT miał system centralnego pompowania kół. I silnik chłodzony powietrzem. Jakie miał opony, nie pamiętam:) :) :) | |||
~300D | ruski Biełaz tez to miał | |||
~Hycel | No i co z tego że miał? Taki system ułatwia jazdę zimą | |||
~300D | i latem i na wiosne i na jesieni i co z tego skoro to tylko dla pojazdów specjalnych sie nadaje | |||
~300D | 2022-09-25 16:18:37 SKOT miał system centralnego pompowania kół. I silnik chłodzony powietrzem. Jakie miał opony, nie pamiętam:) :) :) ja pamietam mniejsze niż Biełaz | |||
Ł ysy
| Hycel. Ty to znaffca jesteś. Na jakiego wała mam kupować niemiecki drogi badziew, skoro na chinkach robię po 250-280 tyś km na ciągnącej osi. Chinka, a chinka to inna bajka. Trzeba wiedzieć, które są dobre, a które nadają się do klozetu. Z oponami jest jak z kierowcami. Ci udajacy górny sort, zazwyczaj są badziewni. | |||
~Ordynator orginał! | Digital transporte glaca, 280 na ciągnącej? Ja piertole, ale siofery cię dymają! | |||
~Hycel | Ł ysy idioto chociażby po takiego wała jak bezpieczeństwo. Co z tego że ta opona zrobi ci 280 tysięcy jak na mokrej nawieszchni gdy dodasz gazu to kontrola trakcji się włącza ( o ile twoje premium jest w to wyposażone). Ja wiem że ci na bezpieczeństwie twoich przygłupów nie zależy ale chociażby jeden zestaw do rowu położony mniej zrekompensuje ci opony zachodnie w całym okresie prowadzenia firmy. Tego nie da się wyliczyć a umysł ameby tego też nie jest w stanie ogarnąć | |||
~Hycel | Osobiście wolę goodyear które po 200 tysiącach idą na śmietnik ale przynajmniej mają jedną zaletę. Kleją się asfaltu. | |||
Puchacz1
| ~Hycel 2022-09-25 17:42:44 Żadna opona ( na osi napędowej) nie zwalnia kierowcy z używania mózgu. | |||
~300D | no nie zwalnia od myślenia. jednak obecne systemy kotroli trakcji czy hamowania są liczone do opon na których fura wyjeżdża z fabryki | |||
~Hycel | Puchacz1 czyli chcesz mi powiedzieć że chińska twarda opona ślizgająca się nawet gdy Rosa padnie szkoli umiejętności kierowcy? Jak będę chciał się poślizgać albo podszkolić umiejętności to wykupię sobie kilka godzin jazdy na płycie poślisgowej. A dziadtrans ma obowiązek zapewnić opony przynajmniej średniej klasy wyprodukowane w europie. I żadne argumenty że w chińskich mięsa dokładają mnie nie przekonują | |||
~300D | co raz bardziej podoba mi sie to co pisze Hycel | |||
~300D | wiecie że słabe opony szybciej rozpiertalają wiskoze w subaru... to tak dla przykładu | |||
Puchacz1
| Hycel. Już pisałem. Nie mam doświadczeń z chińskimi oponami. Jedno mogę napisać. Kierowca wie, kiedy wyłączyć system kontroli trakcji i wie kiedy wyłączyć automatyczny " górski". Po co i kiedy też mam tłumaczyć? | |||
~Hycel | W swoich bmkach i mercedesach montujcie chińskie opony.. Jeszcze jedna jest ciekawostka chińskie opony produkowane są pod nawieszchnie chińskie. Inna jest tam twardość od nawieszchni europejskich. Tam być może zdają egzamin ale na Europę nie bardzo się nadają. | |||
~300D | noo, i do tego co zrobić by się sam nie włączył ta dyskusja nie trzyma poziomu, dla mnie za niski. | |||
~Hycel | Puchacz1 znowu czepiasz się szczegółów. O załączeniu się kontroli trakcji odpisałem łysemu na jego głupotę ironizując jakość jego ulubionych chińskich opon. Chodziło mi o to że nie kleją się asfaltu. A to kiedy wyłanczać kontrolę trakcji itp z doświadczenia wiem. | |||
Puchacz1
| Głupol, bez różnicy na jakich oponach jedzie, nie zdaje sobie sprawy jaka jest przyczepność na autostradzie " betonce " a jaka na asfaltowej. Oczywiście przy opadach. | |||
~300D | sprawa jest prosta na lepszych oponach przyczepność jest lepsza, na gorszych gorsza | |||
Puchacz1
| Tak. I co tanie to drogie, a co drogie to tanie. Jedna uwaga. Zależy kto, jak używa. | |||
~300D | noo, a z tymi systemami to serio skoorvysynki kalibrują sterowniki pod konkretny model opony i to nie jest wpożo kto jeździ nówkami nie ma problemu, kto starszymi gratami może się dziwić i narzekać na kontrole trakcji czy hamowania generalni e pisze do kierowców, bo pierwszy lepszy matoł to nawet nie zauważy że coś nie tak, tylko w trudnej sytuacji zwyczajnie wyjepie dzwona |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.