ID: 268694
Należy niezwłocznie zawiesić przepisy nakazujące powrót pojazdów co 8 tygodni
ID: 268694
ID: 268694
W czasach, kiedy europejskie władze wdrażają plany oszczędzania energii, w transporcie nadal marnotrawimy miliony ton oleju napędowego rocznie wyłącznie ze względu na protekcjonistyczne prawo unijne.
W czasach, kiedy europejskie władze wdrażają plany oszczędzania energii, w transporcie nadal marnotrawimy miliony ton oleju napędowego rocznie wyłącznie ze względu na protekcjonistyczne prawo unijne.
~etransport.pl
Posty (388)
~Hycel | Puchacz. Czy ja coś mówiłem że jakaś opona zwalnia od myślenia, wczoraj każdy dziad to pisał, stary tekst tych co akurat nie mają porządnych opon. Łysy dla ciebie to już za późno na leczenie objawowe, pozostaje izolacja i opieką paliatywna. | |||
~Hycel | A i jeszcze dziwny fakt taki że u amatora chińskich opon stawka jest mniejsza niż tego durnia co michelinki szoferskiej hołocie kupuje. Ale łysy wie że on jest pod kreską jego dochody są na granicy błędu statystycznego. | |||
~Hycel | Albo jest tak bogaty że dokłada do interesu tylko dlatego żeby hołocie żyło się lepiej. Taki filantrop. | |||
Puchacz1
| Hycel. Do wystrzału opony, bez różnicy jakiej marki doprowadza zazwyczaj w 90% kierroffca. Wystarczy, że kilka razy zrobi max załadowaną naczepą zwrot w miejscu w jakimś grajdole. Bo się mu nie chce prawego boku otworzyć do zaladunku. Pasy ma na prawym powieszone. Kumasz o co lotto? | |||
~Hycel | Puchacz naprawdę mam sporo doświadczenia, dużo jeździłem i wiem o co chodzi w zawracaniu w miejscu. To nie temat na ten wątek. Polski dziad zatrudnia Ukraińcy który na Ukrainie prawko kupił. Tym tłumacz. Co 5 lat jak prawko aktualizujesz na kursie o tym przypominają. | |||
~Hycel | A to że szofer zawraca tylko dlatego że nie chce się mu prawego boku do załadunku otworzyć to piszesz głupoty. Nigdzie się z czymś takim nie spotkałem Niemiec nawet by na coś takiego nie pozwolił. | |||
Puchacz1
| Świat nie kończy się w Niemczech:) :) :) | |||
~Hycel | Wystrzał w 100% jest winą kierowcy według producenta bo tej opony w żaden sposób nie da się zareklamować. Tak samo jak bajki o zawracaniu w miejscu w pełni załadowanym, za pierwszym razem można opony z felg zdjąć przy takim manewrze. To takie opowieści dziadtransów wieczorne. | |||
Puchacz1
| Mam czas do 10. 30, chętnie poczytam bajki poranne:) :) :) Śmiech, to zdrowie. | |||
~Hycel | No właśnie już zapodałeś bajkę o zawracaniu w miejscu na załadunku przez większość szoferów. No cóż nikt nie jest takim profesjonalista jak ty. Oponki michelinki ci się ślisgają. Zapodaj więcej. Ja też chcę się pośmiać. | |||
~Hycel | No bo nie ma jak to chińskie. Filmik na youtube jest jak 100 ton załadował i pojechał. | |||
~Hycel | Chińskie z pierwszą warstwą drutów wystających są najlepsze według dziadtransa na śnieg bo to efekt taki jak z kolcami. | |||
Puchacz1
| Jeśli już, to na " pusto" nigdy nie miałeś uślizgu na mokrej nawierzchni? To dla takich jest na zjadach ograniczenie np do max 40km/h. Matoł wejdzie w łuk 70 km/h i leży złamany jak scyzoryk. Chyba tu niedawno były przykłady takich mistrzów. Wszystko przed tobą:) :) :) Niekoniecznie trzeba płyty poślizgowej szukać. | |||
~Hycel | I co puchacz sugerujesz że ja tak robię? Zauważyłem że do większości takich zdarzeń dochodzi gdy szofer mówi: szo szo | |||
~Hycel | Inna sprawa puchacz, wożę czasmi takie ładunki że przy mocnym hamowaniu to cały towar będziesz miał na podłodze, więc skończ piertolić. | |||
Puchacz1
| Hycel. Sam stwierdziłeś wyżej, że uślizg opon" Michaliny " to bajka. Więc wniosek sam wyciąg:) :) :) | |||
Ł ysy
| Hycel. U mnie strzelały chińskie opony u jednego misca kieroffnicy. Misc lubił krawężniki. Po sprawdzeniu ciśnienia okazało się, że na drugiej i trzeciej osi jest po 5-6 atmosfer. Wiesz skąd takie ciśnienie? Po drugie, jak przystalo na przygłupa generalizujesz. Wśrod chińskich producentów są firmy produkujące bardzo dobre produkty, są producenci produkujący badziew. Ale ty przygłupie swoje wiesz. Oceniasz nie majac zielonego pojęcia. We Francji na Double Coinach jeżdżą autobusy, ale nasz przygłup twierdzi, że są niebezpieczne. Ciekawe, skąd wie, w jaki sposób sprawdził, jakie badania wykonał? Subiektywne odczucia przygłupa nie mają żadnego znaczenia. Każda opona dopuszcczona na europejski rynek musi przejśc badania certyfikujące. Na każdej oponie jest etykieta. To wszystko nie ma znaczenia dla naszego przygłupa. Przygłupie, ogarnij się. | |||
~Hycel | Ja piertole puchacz każda opona jest w stanie się ślizgać. Chodziło mi o to że w michelinach jest dużo mniejszy niż w chińskich które dosłownie tańczą. Bajką jest twoja sugestia że nie ma różnicy ( owszem tego nie napisałeś ale przedstawiłeś to w takiej formie że takie wnioski można wyciągnąć) | |||
Puchacz1
| Niestety koniec zabawy. Jest " gangster" to Hycel ma przeciwnika. Trzeba się zabrać za to, za co mi płacą. | |||
Ł ysy
| Co do, uślizgów" osi ciągnącej. Wystarczy, że przygłupiasty szoferzyna źle załaduje towar. Najlepsza opona będzie tańczyć. Dyskusja z przygłupiastym Hyclem jest stratą czasu. Przygłupa nie zmienisz, a czas tracisz. | |||
~Hycel | Ł YSY Twoje renówki też badania przechodzą ale o sprawności nie dałbym se ręki uciać. Wiem jak pracowałem u dziada połowa kół w naczepie nie hamowała ale w dowód pieczątka wbita że sprawny. Nie zawsze badania odzwierciedlają stan faktyczny idioto. Coś co nie wystrzeli przy nakładaniu może otrzymać europejski certyfikat, nawet nalewka którą po 10 tysiącach km się odkleji bo opona nalewana nie nadawała się do dalszej eksploatacji. | |||
Puchacz1
| ~Hycel 2022-09-27 10:17:08 Pisałem i tłumaczyłem jak człowiekowi. NIE MAM DOŚWIADCZEŃ Z CHIŃSKIMI OPONAMI. Nie mogę więc porównywać! I nie porównuj za mnie, bo jak pisałeś ostatnie Chinki miałeś w bodaj 7 lat temu. Dobrego dnia. | |||
~Hycel | Ja piertole łysy normalnie Nobla ci dać. Że załaduje towar. Odkrycie miesiąca. | |||
~Hycel | I ty durniu nie zauważyłeś wcześniej jazdy szofera po krawężnikach? Przecież to widać gołym okiem jak opona z boku wygląda? Dopiero jak ciśnienie mierzyłeś to odkryłeś? Widać że coś kręcisz. | |||
~Hycel | Ł ysy normalnie głupotę roku strzeliłeś | |||
~Hycel | Dziadtransy powinni mierzyć ciśnienie żeby odkryć czy ich szofer nie jeździ po krawężnikach. Haha | |||
~Pan Kierowca | Panowie Kierowcy Czas Iść Na L4. Kroją Nas Z Każdej Strony. Czas Się Postawić Władzy. Zabraknie Paliwa Towarów Po Kolanach Sioferow Będą Prosić Aby Jezdzily. Był Wirus Jezdzilismy A Cwaniaczki Zdalnie Pracowali. Czas Teraz Odebrać I Odpocząć Na L4. Niedajmy Się Kroić Z Naszych Ciężko Zarobionych Pieniędzy. Czas Walczyć O Swoje. Najlepszego Życzę. | |||
~300D | o losie, z tego co napisane wynika, że puchacz to taka sama zaklamana wredna ludzka świnia jak łysy taki sam jepany wszawy trolowski charakter no bez jaj chłopy, hycel dobrze pisze pisze o oponach ja pier... puchacz to też internetowa koorva? | |||
~Hycel | 300D za kwestionowanie dogmatu że chińskie opony są super można zostać zlinczowanym. Łysy nawet swoich paziów uruchomił. Nie radzę ci tego tematu dalej ciągnąć bo hiena mocno kąsa. | |||
~Hycel | Najlepszym sposobem według łysego żeby sprawdzić czy szofer nie jeździ po krawężnikach jest zmierzyć ciśnienie w kole. Zawsze myślałem że wystarczy spojrzeć na oponę. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.