ID: 266573
coś sie chyba dzieje bo jakiś gwałtowny spadek ilości ładunków?
ID: 266573
ID: 266573
Jeszcze 2 tygodnie temu było dużo ladunków i człowiek sie nie wiedział w co rece włożyć a od 2 tygodni stopdniowo to zaczelo siadać, chodzi mi o transport FTL plandeki czyli nie FMCG ale przemysłowe /automotive, dziś mnie dobili bo ten sam ładunek co jeździłem z nim pare razy w ciagu ostatnich 2 miesiecy zaproponiwali 15 % niżej, grzecznie podziekowałem ale tak sobie mysle czy ten hamulec zaciagniety w Chinach, ta spirala inflacyjna, można powiedzieć zapaść w budowlance to jest ciekawe praktycznie przyszłościowo mieszkania sie nie sprzedaja a ceny ida w góre jak szalone czy to własnie już nie spowodowało że rynek sie studzi, w 2009 roku było podobnie wszytko szło mocno do przodu brakowało aut ładunki do wyboru do koloru i nagle bang z dnia na dzień spadek ilosci ładunków frachty nagle spadły o połowe i spedycje szukały dna, a może to chwilowe zawirowanie spowodowane wolnymi dniami
Jeszcze 2 tygodnie temu było dużo ladunków i człowiek sie nie wiedział w co rece włożyć a od 2 tygodni stopdniowo to zaczelo siadać, chodzi mi o transport FTL plandeki czyli nie FMCG ale przemysłowe /automotive, dziś mnie dobili bo ten sam ładunek co jeździłem z nim pare razy w ciagu ostatnich 2 miesiecy zaproponiwali 15 % niżej, grzecznie podziekowałem ale tak sobie mysle czy ten hamulec zaciagniety w Chinach, ta spirala inflacyjna, można powiedzieć zapaść w budowlance to jest ciekawe praktycznie przyszłościowo mieszkania sie nie sprzedaja a ceny ida w góre jak szalone czy to własnie już nie spowodowało że rynek sie studzi, w 2009 roku było podobnie wszytko szło mocno do przodu brakowało aut ładunki do wyboru do koloru i nagle bang z dnia na dzień spadek ilosci ładunków frachty nagle spadły o połowe i spedycje szukały dna, a może to chwilowe zawirowanie spowodowane wolnymi dniami
~scan cargo*.204.44.210.mobile.internet.t-mobile.pl
*.204.44.210.mobile.internet.t-mobile.pl
Posty (1498)
~Hycel | To procedery z lat 90tych 20nych ale wtedy to było wpisane jako część wypłaty. Sami dziady zanim został przedsiębiorcami za komuny w pksie takie metody stosowali. A jak przeszli na swoje to boli du, pa. Teraz już kradzież należy do rzadkości i dobrze. | |||
~Hycel | Po jakiego wała? Początki były trudne, każdy mówił że jest uczciwy. Większość kierowców przeszło przez to samo. Ale ja nie byłem na tym stratny. Podsumowując pracę u chytrych dziadów to nawet kilkadziesiąt tysię cy do przodu, więc opłaciło się. Szczególnie iść z dziadem do sądu | |||
~Ł ysy | Hycel. Ty stawiasz warunki? Ubawiłeś mnie do lez. Na jakoś pracy takich, mundrusiuff" jak ty jestem uczulony. O twojej fachowości świadczy kilka słów z ostatniego twojego postu. Od kiedy ilość towaru jest rozliczana na podstawie tylko cmr? Chociaż wiesz czym jest cmr? Wykwalifikowanemu kierowcy "oczywistych oczywistości "nie trzeba tłumaczyć. Dla de*ila to novum. A ty wyglądasz mi na pyskatego durnia. Szczegóły cię zdradzają. | |||
~Ł ysy | Zaczynasz sądem straszyć? Ogarnij się ośle. W sądzie możesz jedynie zaśpiewać baranim głosem. Było kilka wątków o takich sprytnych pajacach, którzy chcieli wyludzić kasiorę. Szoferska miernota nie przyjdzie do przewoźnika, bo wie, że nic nie ukradnie, nic nie wyłudzi. Właściwie szkoda pary na szoferską holotę. Kolesiom z worem świadectw pracy tylko krótkie spier da laj. | |||
~Ł ysy | Bycel. Co zmienilo się w Konwencji CMR od lat dziewięćdziesiątych? Człeku, potwierdzasz jedynie moje przypuszczenia. Pyskaty dureń, cienki szoferzyna. | |||
~Hycel | Międzynarodowy list przewozowy zwany potocznie cmr jest podstawą do rozliczania się z frachtów czasami dostajesz załącznik w postaci faktury invoisa, deliwery notę, czy też bon de livasion. Wchodzenie z durniem w takie szczegóły jest żałosne. Większość ładunków odbywa się na podstawie samej cmr. | |||
~driver | spokojnie juz kierowcy kopia za robota drobno Z tygodnia na tydzień coraz gorzej na rynku ładunków Sam mam kilka autek do wysłania i nie ma bardzo od czego zacząc Stawki topnieją szybciej jak rosły | |||
~Ł ysy | Gbyby tak skutecznie skontrolowac pojazdy jadące na wyspy czy na Skandynawię, połowa Panuff Kieroffcuff siedziałaby w pierdlu. Gdy słyszę tekst :, jeździłem na wyspy " kończę rozmowę o pracy. Nie potrzebuję przemytnika myślącego zamiast o robocie, to o bokach. | |||
jacek-kuba
| Trzepnięcie najwyższych lotów. Człowieku wyloguj się raz na zawsze z tego forum i daj żyć normalnym ludziom psycholu. | |||
~Hycel | Łysy przygłupie zawsze jak kierowca idzie do sądu to ma rację. Ja cię idioto niczym nie straszę. Pamiętaj że w polskim systemie nie jesteś q stanie spełnić wszystkich wymogów w kodeksie pracy. Każda kontrola pip kończy się dla takiego osla mandatem tylkozależy od wysokości czy dziad dostanie 1000zl czy 30 000zl. Żeby dostał maksymalną sumę to należy otworzyć kodeks pracy i do zawiadomienia o przeprowadzeniu kontroli wypunktował większą ilość błędów w prowadzeniu firmy, wszystko na podstawie kodeksu i wszystko wtedy inspekcja musi sprawdzić | |||
~Ł ysy | Łysy ty parszywy śmieciu zanim kierowcę nazwiesz przemytnikiem zastanów się jak można nazwać twojego kolegę po fachu który jeżdżąc Pl- Rus tankuje 1400l dizla na Białorusi zamiast wracać normalnie przez kuźnicę wyprawia na słoneczniki? Jak można nazwać dziadtransa który 20lat temu tankował olej opałowy? Porównajmy teraz skalę ile szkody wyrządzi szofer przemycając dwie sztangi fajek a ile dziadtrans spuszczając w Polsce tonę paliwa? | |||
Ł ysy
| Ł ysy. Podszywający się chłoptasiu, różnica jest taka. Przewoźnik jadąc przez Pribałty przywozi pełne kotły zgodnie z prawem. Kierowca przemycając fajki, wódę działa poza prawem. Dalszy komentarz zbędny. | |||
~Mistrz | Czy zmniejszenie stop procentowych sprawi że Polacy wrócą robić remonty? | |||
~scan cargo | Powiem tak z tygodnia na tydzień jest coraz gorzej a mamy szczyt sezonu powinno być ładunków w brud a nie ma przez co nie ma presji na stawki, oczywiście sa firmy które sie na tyle szybko rozwijaja że maja zapotrzebowanie patrz Amazon i kurierka ale to jest przesuniecie w gospodarce tzn z zakupow stacjonarnych na internet i dostawe do domu, Ja dostaje tygodniowo od kilku do kilkunastu paczek va DPD tylko ze wczesniej ten towar musiałbyc dostaczony do sklepu a aktualnie jest dostarcany do klienta | |||
~kierowawa | Ł ysy nie ściemniaj z Rosji i Białorusi można legalnie wwieźć bez akcyzy 600 litrów paliwa w zbiorniku plus do 200 w naczepie chłodni. Na Białorusi są specjalne wyższe ceny dla przewoźników z UE. A w pribałtyce ceny paliwa są wyższe niż w PL. | |||
~Kris | Kurierka tez zaliczy zjazd. W koncu ile mozna kupowac przy rosnących cenach. | |||
~Kris | A presja na stawki jest tylko ze ni na podnoszenie tylko obnizanie. Bo jak ładunków mniej niz aut to ludzie sie licytują w dół. | |||
~scan cargo | Kris zależy gdzie, na razie najwieksze zjazdy sa na relacjach z rejonów gdzie zawsze było sie cieżko załadowac jak np w Polsce ze Szczecina do centralnej Polski, czy tez zjazdy w kierunku kraju, nadal jest sporo ładunków w kabotażach a to pewnie wynika z cooling off którego nie było w zeszłych latach | |||
~męczennik transportu | Spadek liczby frachtów? Zesrało się. Polityka gospodarcza PiS. Operacja specjalna Putina to tylko przyspieszyła i dwa lata. Całe szczęście że nie szybko wrócą Ukraince. Szykuje się gospodarcze spuszczanie w kibel. Hipoteczni uciekają przed katem. Za chwilę zacznie się uprawianie japońskiej sztuki: Wie sza tsu. Ludzie już latają do fundacji za żarciem. Pracują na pełen etat i przez długi nie stać na jedzenie. Kapitanie !Grecja na horyzoncie | |||
~Kris | Scan cargo wszystko przed nami. Nawet z miejsc gdzie zazwyczj było dobrze czyli np niemieckie zagłębie tez bedzie spadek stawek w slad za mniejszą liczbą ładunków. Jak sie czyta jakies wiadomosci ekonomiczne to przepowiadają recesję. | |||
~Hycel | Łysy idioto jeśli zgodnie z prawem przywiózł pelne kotły przewoźnik potem opróżnił zbiorniki bo kolejny ładunek na Rosję? Puknij się w ten DURNY łysy baniak. Handel 1000litry paliwa jest zgodna z prawem? | |||
~męczennik transportu | Ceny rosną spada popyt. Proste. Transport to szklana kula. Widać co będzie za tydzień i za rok. Szambo już czuć. | |||
~męczennik transportu | Hycel Gąsiory tak robiły, latami. Wreszcie im ukrócili. | |||
~Hycel | Żebyś zrozumiał o co mi chodzi załóżmy wraca przewoźnik z Rosji bazę ma w Łodzi ma około 1200litry paliwa zatankowanego na granicy by- lt. W Łodzi na bazie nagle solarka wyparowuje zostaję 100l żeby do kuźnicę dojechać. To jest zgodne z prawem? Przewoźnik ma koncesje na handel paliwami? A czy nie jest zgodne z prawem przewiezienie 800 papierosów na terenie UE? Przecież takie ilości są zgodne z prawem w wyłączeniem krajów które dopuszczają tylko 200szt | |||
~Carrageen | Mamy wakacje... bawcie się dobrze robaczki, wypoczywajcie i ladujcue bateryjki na chłodną porę roku. | |||
~Hycel | Męczennik transportu próbuje tylko tej parszywy hienie wytłumaczyć że przewoźnicy są gorszymi przemytnikami do tego jeszcze w ten procedery mieszają kierowców | |||
~Carrageen | Jeśli boicie się wojny, to tez mam dobrą informację. Niemcy, Francja, Wlochy negocjują z Rosją i Ukrainą w celu zaprzestania walk, do jesieni. | |||
~męczennik transportu | Prawo a praktyka. Handel nie. Jednak uszkodzenia zbiornika nikt nie udowodni | |||
~Hycel | Parszywy hiena ogłosiła kolejną fatwę. Wszyscy kierowcy jeżdżący na Skandynawię i UK są przemytnikami. | |||
~Carrageen | Jak "skończy się" wojna to powinna zwiększyc się wymiana handlowa państw UE z Rosją. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.