ID: 266238
Braki kadrowe są ogromne, a działania polskiego rządu nie pomagają
ID: 266238
ID: 266238
Transport i Logistyka Polska wskazuje, że w Polsce brakuje ponad 150 tysięcy kierowców, a tymczasem nasz rząd ogranicza możliwość ich rekrutacji z zagranicy.
Transport i Logistyka Polska wskazuje, że w Polsce brakuje ponad 150 tysięcy kierowców, a tymczasem nasz rząd ogranicza możliwość ich rekrutacji z zagranicy.
~etransport.pl
Posty (91)
~driver | Ja na pierwszej i ostatniej umowie o pracę w 2001r miałem 700zl brutto A wypłatę 3500 max 4200 do ręki Dziś macie podobnie tylko paliwo było po 2. 30max 3. 2zl za litr Dziś macie 3500 na umowie do ręki na krojowce po max 6000zl a paliwo po prawie 8 Tak nas okrada państwo | |||
~Hieronim | HAHA, Transport Logistyka BEKA Z WAS, że pozwalacie redagować takie samowyśmiewające się artykuły. 600euro dziennie koszty przestoju podczas wyrabiania uprawnień kierowcy zawodowego -kto pisał? Państwo nie pozwala rekrutować kierowców z zagranicy -kto pisal? Tumoki jakieś? Ten łysy co grzywkię zapuścił? 7500 zł netto za 2tyg/weekend/2tyg, czyli de facto za 4/1. Śmieszni? Bo UA pojedzie, albo alimenciarz jaki, a swój (czysty) za 10500 zł netto. No 3 tysiące miesięcznie oszczędności, to 36tys rocznie. Dziesięciu się znajdzie i można ciągnik brać za rok za gotówkę. | |||
~Kris | Jacek to tylko teoria i sie nie spełni z kilku powodów: 1. Nie jestes w stanie zarządzać firmą z 30 tys aut. Powstał by niewydolny moloch jak pks gdzie wszyscy kradli by wszystko. To mogłoby działac w korei płn ale w przynajmniej częsciowo rynkowej gospodarce by sie zawaliło 2. Nikt nie dopusci do powstania takiej firmy która mogłaby narzucic stawki za transport. | |||
jacek-kuba
| O 2 tys pisałem teraz nie 30 tys -po co przerabiasz moje wpisy? Nie 1 firma -ale wiele firm tak. Bez dyskusji o cyferkach. Doskonale wiesz o czym mówię. Rozpieprzony transport jak u nas, nie ma prawa głosu. Dlatego będzie co jakiś czas przewracany z ogromną łatwością. Każdego można przewrócić ale małorolnego z 3 jelczami przewracają od strzału. Resztę napisałem powyżej. Kwestię stawek opisałem na innej stronie. Zresztą widzę sam po sobie. Czasami, rzadko obsługuję kilku starych klientów. Miałem 4 frachty i 1 w powietrzu, że ta powiem. Wyjechaliśmy po pieniądzach nieporównywalnych do kilku miesięcy wstecz. Mało tego -2 ładunki wystawiłem na giełdę i nawet zapytania nie miałem. Więc akurat na tą chwilę tragedii nie ma. Przypomnij sobie twoje wpisy czy drivera sprzed kilku tygodni -cokolwiek się sprawdza. ? Spadam mam inne zajęcia. | |||
~Kris | Jacek co to jest 2 tys aut. Rico miało 8 tys. Giretka ma 8 tys i wiele innych firm ma liczone w tysiacach i maja tyle samo do gadania co ja z kilkoma autami. Kilka lat temu moze miało to jakies uzasadnienie ze duzy producent pozbywa sie problemu logistyki na rzecz duzej firmy transportowej. teraz w dobie automatyzacji procesów to juz bez znaczenia. Bo nie ma róznicy w tym czy masz jedną firmę z 1 tys aut czy 1000 firm z jednym autem. A z punktu widzenia producenta drugi model jest bezpieczniejszy włąsnie z powodu niemoznosci narzucenia stawki. To ze jakies firmy sie łaczą nic nie wynika. Powyzej pewnego poziomu nie podskoczą bo efekt skali przestaje działac i kosztu znowu rosną. Ekonomia działa zawsze i wszedzie tak samo. | |||
jacek-kuba
| Kris twój post w skrócie. cyt- firm ma liczone w tysiacach i maja tyle samo do gadania co ja z kilkoma autami. nie ma róznicy w tym czy masz jedną firmę z 1 tys aut czy 1000 firm z jednym autem z punktu widzenia producenta drugi model jest bezpieczniejszy włąsnie z powodu niemoznosci narzucenia stawki Kris jesteś zmęczony, dajmy spokój. Mam nadzieję, że się trochę odkujecie teraz i będziecie ostrożniejsi, bo nikt nie wie co będzie jutro. Za dużo składowych się sypie, żeby coś przewidywać. | |||
~Tak! | Może tak panowie w temacie artykułu? Wróżby to domena szklanej kuli że Smardzewic. | |||
~Tak! | Coś wam powiem Kilka lat temu, jakieś 10, wysłali mnie z Zachodu Europy na Śląsk. Pamiętam Krupski Młyn i tam gdzie materiały wybuchowe robią Rozładunek z Holandii Następni e załadunek Brembo gdzieś na Śląsku- Turyn Italy Co mi utkwiło w pamięci Pyta się jakis idiota. Przez kogo jadę? Odpowiadam Przez nr ref... Ku-rw-a ma-ć Co to ma być? Załadowali Jadę Rozlaowalem w tym Turnie Iveco Kilkanaście lat jeździłem i takie dyrdymałki, pytania. Kogo, dla kogo, *reszmity znane tylko na Polskich Cieciowkach. | |||
~Tak! | Nauczyły dziady, że kupił, sprzedał i c* wie przez co za ile. Taki mamy klimat. Klasyk już. | |||
~bary | Lewe prawka nie przeszkadzały bo jakoś da radę. Teraz skowyt to w Polsce muszą spełnić Polskie warunki. A de*il zatrudnia de*ila. Ja bym jeszcze Dołożył egzamin jak na prawo jazdy. Lekarz też w obcym kraju musi oprócz nostryfikacji dyplomu przejść egzaminy. | |||
~Męczennik transportu | 150 tys kierowców? Autobusy ? Kierowcy jeżdżą za wszy, zarobki to nadgodziny. 150 000 :2 = szacunkowo 75000 ładunków dziennie. Sklepy puste, magazyny producentów pełne. Łganie w biały dzień. Chcą parobków za wszy. Chyba nikt nie wierzy że kierowcy mają pracować po 8 godzin. | |||
~ACHTUNG!!! | Co dziewiąty kierowca w Polsce (2 452 045 wydanych dokumentów) może się pochwalić kategorią C uprawniającą do prowadzenia pojazdów ciężarowych. Większość z nich (1 491 667) legitymuje się też kategorią C+E otwierającą drogę do kierownicy tzw. "tira", czyli ciężarówki z przyczepą/naczepą. nie brakuje Kierowców tylko głupich co będą cały miesiąc jeździć po Europie i nie zarobią nawet polskiej minimalnej krajowej za tyle godzin | |||
~ACHTUNG!!! | 1, 5 miliona kierowców z kategorią C+E a firmy mają ciągle braki kadrowe | |||
~Temudżin | meczennik, a dlaczego nie? 15 minut poranne obejście, sprawdzenie opon i świateł, 1h 30minut jazdy (kierownica), oczekiwanie (koperta, potem okazuje się że jedna godzina), 2h załadunku (młotki), 45 minut przerwy (przerwa musi być zaliczona przed upływem sześciu godzin sumy młotków i jazdy), oraz 1h 30minut jazdy, odbiór 15 minut odpoczynku zaliczanego do czasu pracy (po szóstej godzinie, a przed zakończeniem tacho), potem zostaje 1h 30minut jazdy, tyle mnie stać przejechać przy premii UZNANIOWEJ bez regulaminu wynagradzania, żadnych nadgodzin bezpłatnych, 80km-h po autobahn, 60km-h po bundesland. Kontrola to też młotki, bo kontrolujący tego wymaga jako inną pracę. Na sprzątanie kabiny (młotki) już nie pozostało czasu, także dwie minutki hobbystycznie powietrzem-z piistooletu. | |||
~PAKIET MOBILNŚCI | Polscy gumiarze z ukraińska obsadą zastosujcie wariant Brukselski czyli na żebraka. To macie opanowane do perfekcji. Moze się uda bo ten Adamczyk, to taka sama patologia jak wy. I wasz najważniejszy postulat Egzaminy tylko w języku ukraińskim. W żadnym innym! Sława dziadtransom-zaspiew aja wasi bracia... | |||
~ACHTUNG!!! | ... brakuje 150. 000 kierowców??? Co dziewiąty kierowca w Polsce (2 452 045 wydanych dokumentów) może się pochwalić kategorią C uprawniającą do prowadzenia pojazdów ciężarowych. Większość z nich (1 491 667) legitymuje się też kategorią C+E otwierającą drogę do kierownicy tzw. "tira", czyli ciężarówki z przyczepą/naczepą. To polski rząd chyba powinien zmuszać ludzi żeby pracowali i polskiego dziada | |||
TransPOrtowyDYMOMIERZ
| ACHTUNG. Mylisz się-Twa POmyłka to... *DYMY: 7/10. (!!!) *. | |||
laki81
| Moim zdaniem słusznie, to nie jest żadne ograniczanie dostępu do zawodu kierowcy, ale wielu kierowców ze wschodu niestety zwyczajnie kupiła uprawnienia, nikt nigdy nie weryfikował legalności ich PJ i kursów kod 95. | 2 | ||
kiero82
| 2022-05-15 09:29:24 Dlatego taki układ pasuje bezmózgom typu trociniak, I paru innych odpadów transportowych. Nie ważne w jaki sposób nabył uprawnienia, za to ważne jest to, że daje się dymać, siedząc wbudzie tygodniami, za marne pieniądze. | 1 | ||
TransPOrtowyDYMOMIERZ
| ACHTUNG. Mylisz się-Twa POmyłka to... *DYMY: 7/10. (!!!) *. | |||
~Naczelny ordynator et! | Mao! | |||
~Ł ysy | Kris. Masz zacięcie. Tłumaczenie oczywistych oczywistości takiemu tłukowi jak jacek -kupa jest stratą czasu. Ten przygłup żyje w swoim świecie. Nic do niego nie dociera. Wielokrotny bankrut dla siebie jest The Beściakiem, chociaż życie temu przeczy. Szkoda pary na przygłupa. Chrzanów jest z niego dumny. | |||
~Ł ysy | Panowie, są pierwsze symptomy swiadczące o końcu wojenki na Ukrainie. Tymi symptomami są puste półki w niemieckich sklepach. Jak myślicie, Ukraińcy szybko wrócą do polskich firm? Jak wrócą, dalej będziecie fikać? Pożyjemy zobaczymy. | |||
~300D | forumowy głupek widział puste półki w niemieckich sklepach ktoś jeszcze te puste półki widział? | |||
~Tak! | Łysy rozstawił maszyny. Na środku szklana kula. Zaczyna się. Puknij się w łysą czaszkę. Ja rozumiem ze przyszło zamówienie na pierdzenie od organizacji zrzeszających dziadów ale bez przesady. Ile można kwiczeć Ogarnijci e się dziady i upadajcie po męsku z godnością. | |||
~Tak! | Im predzej tym lepiej. Nowy zawiezie na te półki Będą pełne Stojaki i kieszenie kierowców nowych przewoźników. Pełna symbioza Wszyscy zadowoleni. | |||
~300D | jak zwykle piertoli stare głodne kawałki w kółko i to samo na okrągło tyle głupek może i tyle jego | |||
~Tak! | On tu od tego jest. Taka lysą pała za kopiejki na ET obrzydza i ciagle wprowadza narrację zła Nie opłaca się. Nie ma z czego Bedzie kryzys Nie będzie co do garnka włożyć Kierowcy zarabiają krocie To juz koniec tak wysokich zarobków Troll za kopiejki Wiejski głupek Transporto wiec z flotą złomu Kto na dzisiaj bierze poważnie wróżenie z kuli 2022 rok Gusła już nieaktualne | |||
~300D | kiedyś niewygodne teksty usuwali teraz piszą jak pojepańcy by znikły w gąszczu | |||
~Zbychu | och, jakie braki, a ogłoszenia same po 3/1 i (też trzy tygodnie w miesiącu, czyli) 2/1, głównie za 7500 zł na rękę, braki do dymania na kasę |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.