ID: 264419
DEBATA: skutki Pakietu Mobilności
ID: 264419
ID: 264419
Dzisiaj, około godziny 22:30 na kanale Telewizja Republika odbędzie się debata poświęcona skutkom Pakietu Mobilności, które określają m. in. konieczność zgłaszania kierowców w innych krajach i zmieniają zasady naliczania wyrównania do zagranicznych płac.
Dzisiaj, około godziny 22:30 na kanale Telewizja Republika odbędzie się debata poświęcona skutkom Pakietu Mobilności, które określają m. in. konieczność zgłaszania kierowców w innych krajach i zmieniają zasady naliczania wyrównania do zagranicznych płac.
~etransport.pl
Posty (262)
jacek-kuba
| Po co się produkować i doktoryzować? To mówi wszystko. Nigdy tak dobrze nie było. Początek lutego zawsze było pół na pół. Za 3-4 miesiące będzie Eldorado. Praca dla kierowców: Szukam pracy (168) Dam pracę (437) | |||
~oeai | ~!!!iiij Niby proste pytanie a poległeś ostatecznie. Właśnie tak samo połegną w niedalekiej przyszłości te zmiany dyskryminacyjne wobec kierowców (z porą nocną, podróżą służbową i t. d. ) w polskich przepisach. :-) | |||
jacek-kuba
| Płać chamie i płacz. To kończy całkowicie jakiekolwiek dyskusje. Takie ciule wiejskie nadal nie dostrzegają istoty tematu. Jeździsz bucu za normalną stawkę albo widły. Nie ma innej opcji. Cały świat mówi-O KOSZTACH TRANSPORU. Paliwo w europie do 10 zł dochodzi -a dziadzia się habilituje -jak ukraść ze stawki 0. 85. E/km DZIAD MUSI ODEJŚĆ. Zresztą już odchodzi. | |||
jacek-kuba
| W lidlu stawki na kasie zaczynają się od lutego od 5 tys zł -a dziadzia lewituje w kosmosie -banda prymitywów. | |||
~z. | ~!!!iiij 2022-02-05 11:07:33 Łysy naprawdę staram się tłumaczyć w prosty sposób, że przywileje płacenia za bezproduktywne siedzenie w kabinie się skończyło, że państwo na tych zmianach kosztem pracownika zarobi a nie pracownik (nie w znaczeniu materialnym) Ale w moim przypadku byly kierowco wykrzykniku decyduje Szef. Za pierwszy miesiac tego roku bylo wiecej i za nastepny bedzie adekwatnie do wyliczen obowiazkow specyfiki pracy, aktualnych zmian Tobie pozostaje skamlenie o ladunki skamlenie za kabotazami ktore pewnie chcialbys wykonywac bez ograniczenMoze ci ktos odsprzeda powrot za pol darmo-) Ja mam na konto zaplacone, tobie sie wydaje ze kazdy bedzie zarabial ile wyliczyles w tych swoich wyliczeniach Komuni zm to ci prawko dal za darmo bo rozumu nie za wiele etransowy naganiaczu z pacanowa. | |||
~Kolega Pozdrawiam | Panowie przewoźnicy- czegoś jednak tutaj nie rozumiem. O jakim opi/erda/lan/iu wy mówicie.? ? Dostaję robote i wytyczne na komunikator, start wykonuje, nie ma roboty - kopyta na kierownicę- proste. Pewne powtarzające się roboty i średnie czasy ich wykonania są w systemie, nie można lawirować. Widać jak na dłoni kto kim pachnie. Co do procentów pustych przelotów co L ysy pisał i polepszenia w kierunku wolumenu i produkcji km pełnych szybko to się nie zmieni. Konkurencja jednak jest i specyfika pracy pewnych firm na kontraktach długoterminowych nie pozwoli. Przykład. Podpiecie port, terminowy rozładunek w fabryce (a) w miejscowość typu " Kozia du/pa "b" kilkanaście ładunków dziennie. Większość na pusto musi odjechać się ladować bo zwyczajnie nie ma gdzie, a robota z portu do fabryki to część gigantycznego kontraktu, lukratywnego kontraktu. | |||
~driver | Za 2200e W godzinę było 30 chętnych do pracy Polaków Wyjazd w poniedziałek Nie liczę dziadów po 55r i małolatow przed 30 | |||
Ł ysy
| Bankrut jacek - kupa znowu ma wizje. Szkoda, że brakło mu wizji prowadzenia własnego biznesu. Za co się nie weźmie, to zbańczy. Ale jest pierwszy do udzielania rad, jak należy prowadzić biznes. Śmieszny człopoczek. | |||
jacek-kuba
| Przynajmniej włosy mam. A ty? ani włosów, ani biznesu. Ja leżę i odcinam kupony -ty latasz na starość za szczurami i leżysz na klepisku pod złomem. Miej litość ze swoją głupotą. | -1 | ||
~Raf tir | Witam panow szefów u mnie w firmie miało być różnie a stanęło na tym że szef puścił kierowców na przewozy kabotażowe i trade cross po UE bez żadnych nowych dokumentów umów które by potwierdzały przystosowanie płacy kier do wymagan p m. Albo ja o czymś nie wiem albo on jest tak odważny albo głupi co o tej sytuacji myślicie | |||
~Www | Rafał Tir głupcze zajmij się kierownicą i nie wtrącaj nosa trzymaczu w prowadzenie firmy. Boss kazał ci jechać to jedziesz a dyskusję to będziesz prowadził ze swoją babą jak ci Boss pozwoli zjechać | |||
~Raf tir | Jeżeli nie masz nic do powiedzenia to proszę się nie udzielaj i nie denerwuj się w tak piękna sobotę do wszystkiego trzeba podejść z uśmiechem na twarzy tak się lżej żyje a nie tylko jadem na wszystkich pozdrawiam | |||
~Www | Ja nie jadem pluję tylko chłopie ci tłumacze że to nie twoja brocha. Jak płaci i ty zadowolony to rób to co do ciebie należy i gitara. Jak będzie problem przy kontroli to ty i tak nie płacisz tylko Boss, więc wczym problem | |||
~Gucio | Takie pytanko z ciekawości : to jaką ma teraz kierowca podstawę w PL w transporcie międzynarodowym zgodnie z PM? Czy jest to 5900 brutto zł? A na krajówce coś się zmienia czy dalej kierowcy mają 3010 zł brutto? | |||
~Gucio | Nie pracuje w PL więc chciałbym zobaczyć o ile i czy się coś polepszyło kierowcom w PL? | |||
~!!!iiii | z za prawo jazdy sam zapłaciłem, w komunizmie jeszcze nie pracowałem, dla mnie kabotaze powinny być zakazane lub bardziej ograniczone jak teraz. Poczytaj moje posty z początku to może trochę Tobie wyjaśni moje podejście. Nie uważam, że kierowcy nie jeżdżą czy nie pracują uważam, że są tacy kierowcy, którzy znają tylko swoje przywileje ale zapominają o obowiazkach | |||
~Kolega Pozdrawiam | Gucio - kuźwa ale Ty pytania zadajesz... . Normalnie szok!!! | |||
Ł ysy
| jacek -kloaka. Niby dlaczego miałbym płacić i płakać? Jak ja nie będę chciał zapłacić marnemu szoferzynie, to co zrobi marny szoferzyna? Pójdzie do drugiego przewoźnika? Na jak długo? Większość chamów zza kierownicy zapłacze jak tylko zginą ci, którzy szoferskie barachło zatrudniają. Pożyjemy zobaczymy. | |||
~z. | Chwileczke Panie troche unikasz powiedziales A to i B. czyim reprezentantem pan Kucharski jest. Zwiazkowym, ktory ma swoich czlonkow i zwolennikow. Czemu czlowieku wpychasz jego zdanie grupie zawodowej ktora ma odmienne i zroznicowane poglady i ma prawo miec. Jednoznacznie wszystko okresliles i bez mala wszystkich wrzuciles do jednego worka, zawiazales i tak ma byc i juz bo ty tak uwazasz. Podatki place i placil bedę z usmiechem czy lzami w oczach. Nie po to *a jezdze zeby lezec gdy nadazy sie okazja. Dla ciebie moge byc nierobem zlodziejem alimenciarzem pijakiem lezacym jak za komuny. Mam to w glebokim powazaniu. Pracuje i jestem oceniany w taki czy inny sposob. Jak zatrudniacie nieswiadomych nieodpowiedzialnych ludzi ktorzy widza duze kwoty przed zatrudnieniem to tylko wspolczuc strategii. Mozecie ich obciazac podstawiac pisma zeby was z torbami nie puscili, poniszczyli sprzetu... Duzo wolny rynek zrobil zlego. Ja tam za ciemny i glupi jestem jestem. Niestety mam inne spojrzenie. Sorki za moj zlosliwy ton i przytyki. | |||
~!!!iiii | z to z innego wątku o Apelu TLP Panie Wroński. Powroty do kraju rejestracji co najmniej raz w miesiącu z ładunkiem i ewentualnie tranzytem przez kraj rejestracji. Dla zielonego ładu wystarczy dopuścić pojazdy 25m i więcej to się przyczyni do zmian klimatycznych niż jakieś nakazy powrotów do kraju. Dwa kabotaże w jednym kraju miedzy dwoma międzynarodowymi i po sprawie trzeci kabotaż jeśli kolejny ładunek jest bezpośrednio do kraju rejestracji. Kogo Pan broni zachodnie przedstawicielstwa w PL. Jak ktoś ma tu firmę to przynajmniej raz w miesiącu powinien w tym kraju zrobić jakiś biznes czy to tak wiele!!!. Przy takich zasadach płace minimalne tylko w kabotażach reszta po staremu. Tylko TLP wśród swoich członków głównie ma zagraniczne korpotransy, więc jacy członkowie takich interesów się broni. Zakrywanie sie ekologią to jest już słabe i obraża inteligencje wielu ludzi, bo już nawet producenci aut elektrycznych nie mówią o nich eko tylko zeroemisyjne. Eko są wtedy jeśli prąd jest zielony a nie z paliw kopalnych. | |||
Ł ysy
| jacek-kupa. Od czego ty "odcinasz kupony "? Przecież jesteś osobą ciągle windykowaną? Twój status finansowy bez problemu można sprawdzić. Dalej jesteś windykowany. Wcisnij na luz bankrucie. | |||
Ł ysy
| jacek -kupa. Swoich rad udzielaj garbsenowskim przygłupom. | |||
Ł ysy
| Panowie, skoro w Lidlu płacą na kasie od piątki w górę, ma co wy czekacie? Startujcie do Lidla. Gorąco zachęcam. | |||
~z. | Trudno sie nie zgodzic o zamiarze wyrugowania rodzimego rynku, mniejszych przewoźnikow w imię dużych korporacji i monopolistow ~!!!iiii Eko to wymierne realne dalekoidące namacalne korzysci dla czlowieka w zgodzie z naturalnymi odnawialnymi zasobami w przyrodzie. | |||
~!!!iiii | Więc nie mam zamiaru wrzucać wszystkich do jednego worka tylko tak jak Pan Wroński nie broni do końca moich interesów tak i Kucharski słaby był w zrozumieniu tematu. Byliśmy z postulatami u Wrońskiego i Buczka aby wynagrodzenia wyglądały inaczej, prościej ale nie chciano zrozumieć. | |||
~!!!iiii | Na krótko miało to wyglądać w taki sposób: Pensja kierowcy plus dieta krajową od tego podatku i ZUS ( to kierowca zawsze otrzyma) bez różnicy Krakówka czy międzynarodówka. Za godziny zagraniczne płacony uśredniony ekwiwalent zagraniczny. Dodatek za staż pracy do podstawowej. Proste czytelne i łatwe do policzenia. Kierowca ma 5000 brutto i resztę w ekwiwalencie (nie jako zwrot kosztów podróży) | |||
jacek-kuba
| Łysy ciulu co mnie interesują twoje windykacje-jesteś matoł niech cię windykują. Po co tu ujadasz od lat i plujesz jadem? Jesteś dzięcioł, to co mi do tego? Auta zjechały? kładź się pod żelazo, bo wieczorem ze szczurami bój stoczysz. A ja kolejny kupon oderwałem rano. | -1 | ||
~z. | Rozumiem. Ja tam panu K. nie wierze jako zwiazkowcowi. Kazdy reprezentuje jakis swoj interes mniej lub bardziej zrozumiany, popierany i odbierany przez innych. Pan Wronski mogl o wiele wiecej zrobić, chyba ma znaczący glos i decyzyjnosc. Tak sobie tylko glosno mysle ze za kilka groszy można się sprzedać i swoje idealy za ciepla posadke. | |||
~Koszmar | Haha Jacuś kupa piszesz ze jak ktoś jest matol to nich go windykują? Przecież sam dwukrotnie zaliczyłeś plajtę. Rano odezwałeś kolejny kupon? Babcia udostępniła ci wifi? ? | |||
~Gucio | Na jednej z Niemieckich stron wyczytałem że w przeciągu ostatnich miesięcy tylko w samym Frankfurcie nad Odrą wpłynęło 300 wniosków o licencję transportową niemiecką i założono 15 spółek - wystąpili polscy przewoźnicy, a szacuje się że na tą chwilę w samych Niemczech brakuje 60-80 tys kierowców zawodowych. To pokazuje że jednak wiele polskich biznesmenów boi się skutków PM. Dane pochodzą z urzędu we Frankfurcie, a przecież Niemcy to nie tylko ten region. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.