ID: 264419
DEBATA: skutki Pakietu Mobilności
ID: 264419
ID: 264419
Dzisiaj, około godziny 22:30 na kanale Telewizja Republika odbędzie się debata poświęcona skutkom Pakietu Mobilności, które określają m. in. konieczność zgłaszania kierowców w innych krajach i zmieniają zasady naliczania wyrównania do zagranicznych płac.
Dzisiaj, około godziny 22:30 na kanale Telewizja Republika odbędzie się debata poświęcona skutkom Pakietu Mobilności, które określają m. in. konieczność zgłaszania kierowców w innych krajach i zmieniają zasady naliczania wyrównania do zagranicznych płac.
~etransport.pl
Posty (262)
~Gucio | To pokazuje jak bardzo polski transport jest zależny od zachodu UE i kto tu dyktuje warunki. | 1 | ||
laki81
| Niestety kraje tzw. starej UE dyktują warunki, reszta jak widać za wiele nie może, bo Ci wielcy rozdają karty. | |||
~z. | ~!!!iiiimusze przyznac ze bardziej przejrzyste i czytelne mniej spekulacji niedomówień interpretacji niewiadomych w w oparciu o krajowe przepisy., gdyby byly w takim ksztalcie A czy bedzie zus od pieciu szesciu czy siedmiu to i tak dostanie sie do specjalisty w polskiej chorej niedoinwestowanej sluzbie bedzie na tym samym poziomie | 1 | ||
~Ł ysy | Zanim polskie Pany Kieroffce zapełnią kasiorą zakupione przed Milogiem wory, zaczną dymać po 18 godz dziennie, z czego samej jazdy będą mieli min 12. Zmiany idą w tym kierunku. Pożyjemy zobaczymy. Warto, puki jeszcze można skorzystać z oferty Lidla. Bo za moment będzie zmiana powiedzeń. Straci na aktualności :, płacz chamie i płać ". Bardziej właściwe będzie :, płacz i zapier da laj ". Wysokie kosty pracy zrobią swoje. Praca dla najlepszych. | 1 | ||
~Koszmar | Kupa Jacek leży odcina kupony - nie dziwie się jest sobota to od rana zapewne tankuje berbeluche przelewem w gardło | |||
~Ł ysy | Przewrotnie powiem, że za moment zachód przekona się jak jest zależny od wschodniego transportu. Wtedy się zacznie. Wiele rządów pójdzie szwedzkim śladem zawieszając restrykcyjne przestrzeganie czasu jazdy i pracy kierowców. Ukażą się opracowania prakseologów, fizjologów, speców od medycyny pracy z których będzie można wyczytać. Kierowca może bezpiecznie prowadzić pojazd przez 12 godz dziennie. Pożyjemy zobaczymy. | 1 | ||
~Ł ysy | Koszmar. Może kupa pomylił odcinanie kuponów od życiowych sukcesów z kasowaniem biletów w kinie? Może pajac dorabiać jako kinowy bileter. , Cza"pracować, jak komornik siedzi na karku. | |||
~Gucio | Ja od dawna uważam że kierowca powinien pracować max 12h w tym jazda, praca zał/rozł i 12 pauzy. | |||
~Kolega Pozdrawiam | L ysy - za chwilę dokładnie tak będzie jeśli chodzi o potrzeby zachodu co do wschodniego transportu. Wystarczy, że motoryzacja ruszy pełną parą. To nie jest przewrotne myślenie. Przewrotne myślenie to jest takie, że na chwilę obecną nikt nie będzie dymał 12 h. Bez przesady. ! Nacje zachodnie nie są zainteresowane taka orka. Co z tego, że w Szwecji chwilowo taki cyrk?? Ano nic. Można, ale czy rasowy Szwed tak robi?? Szwed siedzi w domu, dyma Balkaniec w firmie co właścicielem jest Flancowany Sniady Szwed. Taka prawda. | -1 | ||
~leży z drutem pod premium | ~Ł ysy 2022-02-05 17:46:12 Zanim polskie Pany Kieroffce zapełnią kasiorą zakupione przed Milogiem wory, zaczną dymać po 18 godz dziennie, z czego samej jazdy będą mieli min 12. Zmiany idą w tym kierunku. Pożyjemy zobaczymy. Warto, puki jeszcze można skorzystać z oferty Lidla. Bo za moment będzie zmiana powiedzeń. Straci na aktualności :, płacz chamie i płać ". Bardziej właściwe będzie :, płacz i zapier da laj ". Wysokie kosty pracy zrobią swoje. Praca dla najlepszych. hahhaah praca dla najlepszych... na premium hahhahahhahah | -1 | ||
jacek-kuba
| Problem docenci małorolni jest taki, że PUKI TO NIE PÓKI. koszmarek wszo ukraińska-dlaczego koledzy pisali ci, że jesteś mniej niż zero? przemyślałeś już tłuku gołod/upcu? | -1 | ||
~Ł ysy | Leżący z drutem. Należysz do tych osłów, którzy lubią psi los w budzie większej o 20cm. Nie wszyscy lubią psi los i budę przez dwa, trzy tygodnie. Każdy sądzi według siebie. Co ty sądzisz nikogo nie obchodzi. Do budy !!! | |||
~Koszmar | Twoi koledzy oraz ty bankrucie dwukrotny możesz mówić i myśleć o mnie co chcesz, nie zależy mi na dobrej opinii pijaków i obszczymurków którzy życie już przegrali. | -1 | ||
~Koszmar | piszesz ze jak ktoś jest matol to nich go windykują? Przecież sam dwukrotnie zaliczyłeś plajtę.. Rano odcinasz kolejny kupon? Babcia udostępniła ci wifi? | -1 | ||
~Hycel | Ł ysy twoje teorie na temat transportu są jak teorie na temat przyrody Trofina Łysenki ulubionego naukowca Józefa Stalina. | |||
~Hycel | Ł ysy pasujesz do łysenki nie tylko swoim pseudonimem ale także porąbanymi teoriami pseudonaukowymi na temat transportu | |||
~Ordynator oddziału et. | Glacy się nie dziwcie. Szczury chyba ostatnio nie biero. | |||
~Wielki Szu | Ł ysy szczurolap straszy godzinami jazdy w Szwecji. Toć wedle pakietu mobilnosciowego im więcej godzin tym grubszy worek na walutę. Proste. | |||
~Hycel | Ł ysy Kierowca może prowadzić pojazd przez 12 godzin dziennie. Czemu nie 14? A może 16 a może 20? Doby zaraz zabraknie. Podejrzewam że u ciebie tw firmie taki plan wcielony w życie. Szofer na tarczce przejadą 9h potem magnez i jeszcze 3 godzinki ekstra dla firmy. Bo szofer może 12h jeździć | |||
~Wielki Szu | U glacy jest 20 godz na dobę - ryczałt normatywny. | |||
~Wielki Szu | Stary dziad ł ysy wściekły. Szczury nie biero. Pluskiew brak. Bida. | |||
~Hycel | Ł ysy już pewnie naj. ebany | |||
~Hycel | Zażygany zasrany i zaszczany ł ysy dzisiaj w sobotni wieczór | |||
jacek-kuba
| Jeden ku*delek ujada, leżąc pod żelazem. koszmarek biznesmen korzysta z wifi szaletu publicznego. A kumi larwa pawianica, minusuje ze wszystkich dostępnych kont. | -1 | ||
jacek-kuba
| Jeden ku*delek ujada, leżąc pod żelazem. koszmarek biznesmen korzysta z wifi szaletu publicznego. A kumi larwa pawianica, minusuje ze wszystkich dostępnych kont. | -1 | ||
~Kolega Pozdrawiam | Natomiast Jacek szykuje się na nocna służbę ku chwale... Kawa w termos, kanapka z kabanosem i do roboty. Kuwety czekają, samo się nie zrobi. | |||
~!!!iiii | Gucio i dobrze niech przenoszą firmy do Niemiec, bo skoro chcą jeździć na kabotażach, bo tam prowadzą swój biznes to niech przenoszą tam firmy i problem znika. Jeśli jeżdżą przeżuty z Niemiec to takie rozwiązanie niweluje problem PM. Tylko jest problem, bo kierowca w DE w transporcie międzynarodowym (nie krajowym) powinien zarobić ok 3800-4500brutto. Jest jeszcze wiele innych trudności do pokonania w rozliczaniu czasu kierowców i podatków. Dlatego rejestrują firmy w okolicach Frankfurt Oder, bo Brandenburgia wydaje wypisy na polskie tablice rejestracyjne ale na wypis czeka się długo i w Niemczech bez zgody związków transportowych nie otrzymasz licencji. Tam musisz należeć do związków. Szef lub zarząd nie mogą mieszkać dalej jak 150km od siedziby firmy dlatego Frankfurt nad Odrą bo większość tych firm jest z okolicy przygranicznych. Bez kierowcy z UE nic nie zrobią, bo na kierowców z po za UE nie dostaną pozwolenia na dłuższy okres jak 12m-c i to przy bardzo dużych restrykcyjnych. | |||
~Naczelny ordynator et! | Następne będą debaty, jak wyżyć z taty wypłaty. Po tym polskim burde/lu Pinokia. | |||
~!!!iiii | z jak myślisz dlaczego tak skomplikowane są nowe przepisy. Nasz pomysł był przejrzysty i prosty oraz częściowo bronił kierowców przed nieuczciwymi pracodawcami. Kwoty netto wyszły by takie same tylko jak ciałem doradczym jest firma OCR*a, która ma program to co się dziwić. Przecież nie może być przepis aby zwykła kadrowa mogła wyliczyć pensje lub szef w zwykłym exelu. | |||
~Wielki Szu | Glaca miał się do Frankfurtu przenosić. Juz jelopowi przeszło. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.