ID: 264120
Rewolucja w branży transportowej już za 2 tygodnie
ID: 264120
ID: 264120
Polski Ład to tylko jedno z wyzwań, przed jakim staje w tym roku branża transportowa. Przedsiębiorcy przygotowują się już na kolejne, od dawna zapowiadane reformy. Za niespełna trzy tygodnie, tj. 2 lutego br. w życie wchodzą przepisy głośno zapowiadanego Pakietu Mobilności.
Polski Ład to tylko jedno z wyzwań, przed jakim staje w tym roku branża transportowa. Przedsiębiorcy przygotowują się już na kolejne, od dawna zapowiadane reformy. Za niespełna trzy tygodnie, tj. 2 lutego br. w życie wchodzą przepisy głośno zapowiadanego Pakietu Mobilności.
~etransport.pl
Posty (397)
~oszczał premium łysego | No jak tam samopoczucie dziady? ?? trzeba stare 60-tki zza stodoły wyciągać i na wiosnę ruszać w pole. | 1 | ||
~megadziadtrans | najgorzej beda mieć dziadkierowcy, co oni będa robic jak padna dziadtransy | |||
~driver | podstawa minimum + premia za czas jazdy +premia za kilometry +premia za wyniki = 6000brutto do zusu a do us max 9000brutto koszty Tyle kierowca zarobi max | |||
~driver | i firma spełni minimelane wynagrodzenia w UE | |||
~driver | podstawa minium ma zawierac ryczłat na dyżur ryczałt za nadgodziny i nawet kmiotki nie bedą miały z czym isc do PIP | |||
~megadziadtrans | taa, z bekiem do pip... że pracodawca oszukał,... | |||
LUKASZZZZ
| czego panikujecie i mówicie że firmy padną - na początku będzie zamieszanie jak zawsze a później jak sie okaże że kilka tysięcy aut w DE zrobiło 3 kabotaże i przez kolejne 4 dni nie będzie tych aut to niemcy będą bić się o auta i płacić po 2-3 euro żeby tylko ktoś im pojechał. u nas inflacja 7-8 % a u nich będzie z 20-30 i wtedy pogadamy. | |||
~kiero | Teraz największym problemem szoferaka będzie zrobienie wpisu manualnego na granicy. Oj będzie kwik na Świecku czy na Jedrzychowicach | |||
~driver | stawiaj minusy dalej To sie nazywa wg prawa teraz praca na akord i jest całkiem legalna Chcieliscie lepiej to macie Koniec z leżeniem na diuffkach i sciemnianie po krzakach | |||
~driver | tak klepaliscie ze dziady bedą miały gorzej a kto bedzie miał? te 20-30% tj w miesiacu 500-750e kosztów na auto A przy motywacyjnym systemie wynagradzania jest na to zapracować kierowca | |||
~kiero | Skończy się leżenie na dietach. Godziny pracy trzeba będzie wypracować uczciwe. Przełączenie tacha na młotki i leżenie na łóżku nie przejdzie. | |||
~Gucio | PM równy dla wszystkich w UE, jasne zasady kto się nie dostosuje to wypadnie z rynku i tyle. | |||
~Ł ysy | Jak zwykle polski Pan Kierowca widzi tylko koniec własnego fiuta. Z tego co wiem PM dotyczy wszystkich kierowców, a Polski Bu rdel tylko nas. Polski Bu rdel może być przysłowiowym gwoździem do trumny. Lukę po naszych autach szybko wypełnią Bałkańcy, Rumunii, Bułgarzy. Trudno sobie wyobrazić polskiego Pana Kierowcę pracującego u Rumuna. Na odbudowę niemieckich firm raczej bym nie stawiał. Niemiec nie jest głupi. Doskonale wie, nie ma szans na zdudowanie firmy w oparciu o polskich miscuff kieroffnicy. Optymizm i agresja miscuff kieroffnicy z czasem przejdzie w uległość i wręcz wchodzenie szefom w cztery litery. Moim zdaniem, ale tylko moim, większy problem będą miały duże firmy. Opinie parki gowych mędrców "cza"olać. Robić swoje. Poczekać na wyniki finansowe "ucciffych "firm. Może się okazać, że obecny zysk na poziomie 300-500eur pzekształcił się w stratę tej samej wielkości. Pożyjemy zobaczymy. | |||
~Ł ysy | Przy wysokich kosztach pracy, tacy zawodnicy kak wielka szmata mają szczególnie dobre perspektywy. Nikt takich gigusiów nie będzie trzymał za kierownicą, a szlabany obstawione przez emerytów mundurowych. | |||
jacek-kuba
| kiero ty wymyśl strzępie chociaż jakiś nick własny-Kto czyta takiego strzępa który się przykrywa innymi? ?? Co za ścierwo jakieś. | |||
jacek-kuba
| Przestań Szuler oni już z aresztu piszą. Tam wyprostują swołocz raz, dwa. Na swołocz szkoda już pary-to tak, jakby ich nie było. | |||
jacek-kuba
| Zwróć uwagę co się stało z antyPolakami jak dk, xyz czy gulden plus cała reszta drobnych gnojków. Cisza całkowita, czytają w areszcie, ale nie mogą odpisać. Za chwilę nie przeczytasz wypocin dziada. To już jest koniec, nie ma już nic. Musieli odejść, bo my musimy żyć. | |||
g-a
| A ten znów bełkocze. Ma klient fantazje. | |||
~Ł ysy | Kolejność będzie taka. Szoferskie złamasy nie zapłaczą nad losem przewoźnika. To pewne. Zapłaczą nad swoim losem. Jak przyjdzie płacić kredyty, alimenty panuff kieroffcuff ogarnie panika po usłyszeniu takich słów. Jest pan drogi nieefektywny, generuje pan tylko koszty. Musimy panu podziękować. Od jutra idzie pan na urlop, przecież znając pana mentalność, nie możemy wysłać pana w trasę. Żal opon, akumulatorów, pasów ładunkowych i wszystkiego innego, co może pan spieniężyć. Proszę szukać sobie pracy. Życzymy sukcesów. Samych sukcesów. | 1 | ||
~Ł ysy | jacek -kupa. Jak to mogło się stać?Expert od wszystkiego, bo przecież za takiego się uważasz zbankrutował? Na twoim miejscu zamknąłbym japę i siedział cicho. | |||
~driver | Okresili wypłate? okreslili i co dalej? Czysto klarowne i zgodne z przepisami Stawiają na wasz wyzysk zgodnie z literą prawa A komu nie pasuje to musi odejsc do posredniaka podstawa minimum + premia za czas jazdy +premia za kilometry +premia za wyniki = 6000brutto do zusu a do us max 9000brutto koszty Tyle kierowca zarobi max | |||
~driver | 500e -750e wycisnie sie z kierowcy bez problewmu zrobi dziennie 50e wiecej to wyjdzie 1000e miesiecznie Koszty pokryte i jeszcze zysk wyjdzie | |||
~Ł ysy | Zachód nas strasznie skutecznie ustawia. Od wejścia do Eurosojuza polski transport zwiększył ilość pojazdów prawie o 450%. Ale tacy mędrcy jak bankrut jacek-kloaka, wiela szmata, Kierowca mają inne zdanie. Oni wolą śnić, zaklinać rzeczywistość. | |||
~driver | tylko dziady bedą sie litowac nad losem Alanka który na fochy Gadka prosta Albo wyniki albo wypad | |||
~driver | koniec dnia to 8:50h jazdy i 14:59h pracy | |||
jacek-kuba
| glatze ośle szczekający-to ja żyję na luzie i się śmieję. Ty miotasz się ja g w przeręblu. Nadal tego nie dostrzegasz? śmiechu warte. Ja mam stałe dochody, nieruchomości, 0 długów -ani grosza. A ty? Ja jestem całkowicie wolnym człowiekiem, całkowicie niezależnym. Od pewnego czasu całkowicie niezwiązanym z systemem. Ja nic nie muszę -nic powtarzam. A ty? Kładź się pod renaty i się nie ośmieszaj drobny małorolny ciułaczu. | |||
~driver | 56lat to juz schyłek Jacku odpusc bo Ci żyłka pusci razem ze zwieraczem | |||
jacek-kuba
| Głuptok-dziady zwiększyły ilość pojazdów-czyli najprostszy element wykonały -następny etap jest wszystkim już znany. Szkoda pary na tonącego pętaka. | |||
jacek-kuba
| driver zamknałeś firmę? wystraszyłeś się? to po co fikasz, podskakujesz. Pstryczka w nos dostaniesz od Państwa i się przewrócisz jak pchełka. Siedź nie ujadaj i czytaj, wyciągaj wnioski, ucz się-boś matoł. | |||
~driver | telematyka z opcja pobierania rzeczywistego czasu jazdy pracy dzienny raport czas jazdy paliwo dystans Tabelka do premiowania 4trans i lecimy z wynagrodzeniem miesięcznym |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.