ID: 263254
Zakładanie łańcuchów – nie tak hop siup...
ID: 263254
ID: 263254
Tematem jednego z zajęć w ramach tegorocznej akcji Profesjonalni Kierowcy, prowadzonego przez trenerów Volvo Trucks, było zakładanie łańcucha na koło ciągnika siodłowego.
Tematem jednego z zajęć w ramach tegorocznej akcji Profesjonalni Kierowcy, prowadzonego przez trenerów Volvo Trucks, było zakładanie łańcucha na koło ciągnika siodłowego.
~etransport.pl
Posty (20)
~Przewoźnik | Było ciepło a panom coś nie szło to zakładanie łańcucha :) | |||
~Ccc | Ale jak to? Tacy fachowcy z taką wiedzą nie potrafią takiej prostej czynności? Jednak moje siofery zasługują na swoją wypłatę. Zakładają łańcuchy z zamkniętymi oczami. Oczywiście łańcuchy mają własne. | |||
gustav
| Słaby ten kurs. Panowie chyba nie zakładali nigdy łańcuchów na drodze. Gorąca woda? Czy nie lepiej założyć łańcuch do cafnięcia na niego zamiast się kopać z koniem? | |||
gustav
| Kuźwa... Cofnięcia miało być pewnie to wina szczepionki. | |||
gustav
| Lańcuchy zakładasz na parkingu lub gdy polegniesz pod górą. Na parkingu masz płasko i dasz radę. Pod górą będziesz biegał z czajnikiem czy ułożysz łańcuch by na niego spokojnie cofnąć? | |||
gustav
| Takich łańcuchów jak na filmie można używać tylko do pokazów, latem, tylko do tego się nadają. | |||
~pop | qustav 100% racji. Teraz stoje w Mala SE i zapraszam z takimi łancucami w razie "W" | |||
~Sesek | Tylko sekcyjne. W normalnym z certyfikatem na Austrię zawsze będzie go brakowało Tak jak plandeki na starym dachu. Po 100 przejechanych km była OK:) | |||
~trondheim | nooo taak. na austrię, czy włochy to ten kurs się nadaje ; jeżdziłem tam dziesięć lat i ani razu nie dotknąłem "kieta", no chyba że przy kontroli u kasztana. tydzień temu u norka pięć razy zakładałem łańcuchy na 120 km (Rv 30 w norwegii). ciekawe jak tam panowie instruktorzy daliby sobie radę.. | |||
gustav
| trondheim, czym powozisz? Dwuosiówką? Tydzień temu E6 była zamknięta za Berk229; k i jeździło się 30. Z tego co widziałem to tylko dwuosiówki na kiepskich kapciach ratowali się łańcuchami totalnie blokując ruch. | |||
~trondheim | dokładnie tak jak mówisz; jeżdżę dwóosiówką. na berkaku przu 700-tce mnie zawrócili. kapcie mam niezłe i ratowałem się sekcyjnymi. trzy na koło dają radę i 20 minut roboty | |||
~trondheim | stary korpolbrua nie wytrzymał, a nowy jeszcze nie skończony | |||
~trondheim | oczywiście, ty gustaw doświadczony w jeździe po norwegii, wiesz o czym piszę (?? | |||
gustav
| Dlaczego ciebie zawrócili? Dlaczego nie sprawdziłaś czy droga przejezdna? Wystarczy net, zadzwonić na info! | |||
~trondheim | gustaw jak odpowiesz co to jest korpolbrua, statens vegvesen to możemy dalej dyskutować o norwegii. z dwóch twoich wpisów, wnioskuję że nie wiesz nic | |||
~trondheim | dla niewtajemniczonych; korpolbrua to stary most na E6 w norwegii w okolicach ulsbergu, który nie wytrzymał natężenia ruchu. i dlatego drogi gustawie mnie zawrócili... dobranoc | |||
gustav
| Ach, jaka szkoda, przegapiłem taką ciekawą dyskusję. Nie mam zielonego pojęcia jak nazywa się most pomiędzy Berk229; k a Ulsberg. Kolporalsbrua to jest most przed Soknatunnelen jadąc od Trondheim. Czyli przed Soknedal, jakieś 20 km przed Berk229; k i 25 przed rzeczonym mostem. | |||
gustav
| Most o którym mówisz jest stary i wąski. Od miesięcy go remontują. Ostatnie tygodnie był zamknięty i tylko amator mógł tam podjachać i... zawrócić. | |||
gustav
| Jeżeli nie ma się internetu by sprawdzić stan dróg, nie ma się telefonu by zadzwonić na infolinię (lub nie zna się angielskiego), zawsze można słuchać radia. Tutaj znowu pojawiają się problemy, trzeba mieć DAB i znać norweski. | |||
~Pan Kierowca | Pie.. ole Nierobie ; ) ; ) ; ) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz