ID: 263170
Łożysko z temperaturą 458 stopni Celsjusza
ID: 263170
ID: 263170
Gdyby nie kontrola Inspektorów Transportu Drogowego, to po kolejnych kilometrach doszłoby do zapłonu naczepy i utraty ładunku, a może i całego pojazdu.
Gdyby nie kontrola Inspektorów Transportu Drogowego, to po kolejnych kilometrach doszłoby do zapłonu naczepy i utraty ładunku, a może i całego pojazdu.
~etransport.pl
Posty (14)
~Gucio | Po raz kolejny brawo ITD, dobrze że jesteście !!! | |||
~Spocony Knur, | Gucio pomysł logicznie? a może itd przeszkodziło w wypłacie odszkodowania za spalony zestaw? Nasier na lisingi długi nie wyrabia to postanowił spalić zestaw, | |||
~Leon | Dla Gucia ITD to to najwazniejsza instytucja na swiecie. Niema lepszej istytucji. | |||
~Kris | Miszcz kierowca jedzie i nie czuje ze go cos hamuje. Koorwa skad sie tacy biorą? | |||
~Misc Kris | Skąd się biorą takie Krisy co czuja opory na łożysku koła i zawsze maja coś do powiedzenia. | |||
~Bill | Łozysko sie nie zaciera w ciagu 5 minut. Wystarczy przejsc na pauzie dotknac kazde z kół i wszystko jasne... . Skoro nawet taka czynność jest dla niektórych zbyt trudna to sorry... ale chyba mineli sie z powołaniem. Debi.. l jadacych az auto stanie nie brakuje. | |||
~Bill | Zreszta niech każdy sie uczy na własnych błedach... . | |||
~kiero | Ale to musi się panu kierowcy chcieć to zrobić, a wiadomo ze większość szoferakow to tzw, pany kierowce i oni rąk se nie brudzą, by takie głupoty sprawdzać. To wina dziadtransa bo dziad za to im nie placi | |||
~kiero | Ja mam też taki gadżet jak inspektory czyli termometr z laserem. W ciągu chwili można obejść całe auto, pipikac i widać od razu co jest nie tak | |||
~kiero | Np temperatura opon, mierzysz i wszystkie mają temperaturę XX, a jedna ma ma XY, widać od razu że coś jest nie tak | |||
~Kris | Kiedys jak sie kąpalo noworodka to sie łokciem sprawdzalo wode teraz sa termometey specjalne wanny stojaki i inne chooje. I to sano z kierowcami. Bo to ciezko dotknac reka piaste. Teraz trzeba miec termometr albo kamere termowizyjną | |||
Puchacz1
| Pomijając termometry. Czy ITD pozwoliło zjechać temu kierowcy np z podwieszoną osią do najbliższego serwisu? Czy zostawili go w tych krzakach z haslem- zabraniam dalszej jazdy, zatrzymuję dowod rejestracyjny i radź sobie pan sam? | |||
~300D | wykonali czynności służbowe. ja bym dochodził dokładności pomiaru, czy termomentr miał aktualny certyfikat i czy był odpowiednio skalibrowany. | |||
~Kris | A teraz pytanie jaka jest właściwa temperatura? Przy jakiej temperaturze doszłoby do zapłonu. W sumie temat z doopy. Skoro mu się nie zapaliło po kilkuset kilometrach to co najwyzej by mu się zaspawało łozysko i nigdzie by nie dojechał. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.