ID: 262609
Branża transportowa wymaga natychmiastowej pomocy
ID: 262609
ID: 262609
Jak informowaliśmy na początku października br. już teraz w Niemczech brakuje 60-80 tysięcy kierowców zawodowych. Jak zaznacza BGL, każdego roku na emeryturę przechodzi około 30 000 kierowców, podczas gdy pracę podejmuje zaledwie około 17 000.
Jak informowaliśmy na początku października br. już teraz w Niemczech brakuje 60-80 tysięcy kierowców zawodowych. Jak zaznacza BGL, każdego roku na emeryturę przechodzi około 30 000 kierowców, podczas gdy pracę podejmuje zaledwie około 17 000.
~etransport.pl
Posty (41)
~Ktos | Zakaz spania w busach- jak to ma pomóc branży? Przecież to wyrok na lekki transport. | |||
~kierowca | bzdura kierowców jest mnóstwo tylko nie ma gdzie pracować | |||
~PioFir | Myślę że UE musi nowe pakiety wymyślić, poszczególne państwa podwyższyć kary wtedy będzie wystarczająco kierowców - tych którzy zrezygnowali z zawodu | |||
~Rudy | Wystarczy sprawdzić firmę Duvenbeck Bicholt... Socjal tylko dla kierowców rosyjskich, Chorwatów. Polacy stoją na żonach chowając się przed BGA. Nawet nie mogą spać w kabinach na firmie bo Polacy są inaczej traktowani. Niech Bag podjedzie na paking W Hene, Peine, Dingden, greven, Rheda i zobaczy jak Polacy koczują w kabinach przez 4 tygodnie. | |||
~Jędruś | Dziady polskie opanowały do perfekcji sztukę poszukiwania na dalekich rubierzach Ukrainy traktorzystów z pobliskich kołchozów. Wystarczy tylko krótkie szkolenie jak się odpala klamota gdzie włożyć kartę i jak działa automatyczna skrzynia i kierowca jest gotowy. Taki nie skarży się że musi czekać pod firmą byle by było gdzie się wysrać ( chociażby krzaki) i sklep niedaleko. | 1 | ||
Ł ysy
| Kierowców zawsze brakowało. Szoferskiego motłochu jest do bólu. Kto zatrudni motłoch, musi się liczyć z plajtą. | |||
Ł ysy
| Jędruś. Większa część polskich Panuff Kieroffcuff nie różni się od opisywanych przez ciebie Ukraińców. Kwalifikacje macie podobne. | |||
~Jędruś | Łysy różnią się | |||
~Jędruś | No nie dokońca łysku, polski pań kierowca egzamin państwowy musi zdać i z 30 godzin wyjeździć zanim do ciebie trafi a Ukrainiec ma doświadczenie na traktorze dt75 i wszystkie kategorie. Lepszy jest Ukrainiec bo na początku żadnych wymagań nie stawia może pół roku z budy nie wyłazić i 1000euro mu styknie. Łysy po prostu Cię nie stać na panuf kierowcuf z polski boś dziadtrans i franczyzobiorca | 1 | ||
~Jędruś | Twoje argumenty łysy są takie jak pijaka który wybiera harnasia z puchy a nie inne droższe piwo, tylko nie mówi że go na nie nie stać, tylko ze bardzo mu smakuje harnaś | |||
~Fela | Ukainiec jest lepszy bo: -1000e mu styknie -nie zna znaku B-26 i wyprzedza jak leci -placi wszystkie mandaty sam -pojedzie nawet na lysych gumach -nie umie prosic o podwyzke bo nie zna jezyka Polecam. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.