ID: 261686
Czy wiesz co czeka branżę transportową?
ID: 261686
ID: 261686
Czy festiwal niepewności wygrywa nasz rodzimy Polski Ład czy może zagraniczny Pakiet Mobilności? Boimy się bardziej kontroli we Włoszech czy może w kraju sera, wina i bagietki, czyli naszych zachodnich sąsiadów, Francuzów?
Czy festiwal niepewności wygrywa nasz rodzimy Polski Ład czy może zagraniczny Pakiet Mobilności? Boimy się bardziej kontroli we Włoszech czy może w kraju sera, wina i bagietki, czyli naszych zachodnich sąsiadów, Francuzów?
~etransport.pl
Posty (257)
~kiero | Więc guciu wytłumacz. Niemiecki kierowca z niemieckiej firmy delegowany do pracy w Czechach ile musi zarabiać? | |||
~henio | Dziady muszą upaść, !!! wracać do uprawiania pola, wasze miejsce jest przy zbieraniu ziemniaków a nie w transporcie | |||
~Kris | Gucio a jak niemcy wymyslą ze kobiety w DE mają zakaz noszenia burki to dotyczy niemieckich kobiet czy arabskich? | |||
~Kris | Henio ja jak wrócę do uprawy pola to ty i tak bedziesz jako parobek zbierał u mnie ziemniaki. | |||
~henio | Kris 2021-09-26 13:27:12 Henio ja jak wrócę do uprawy pola to ty i tak bedziesz jako parobek zbierał u mnie ziemniaki. w twoich snach gniidoooooo | |||
~driver | Nigdy nie mów nigdy Bo życie czasem uczy pokory | |||
Ł ysy
| Mistrz. Potrafisz czytać i rozumieć czytany tekst? Wątpię. | |||
Ł ysy
| henio. Zacznij się modlić o dobre zbiory na naszych polach. Pomyśl, gdzie ty pracę znajdziesz jak będą kiepskie plony? | |||
~henio | Łysy 2021-09-26 14:37:14 henio. Zacznij się modlić o dobre zbiory na naszych polach. Pomyśl, gdzie ty pracę znajdziesz jak będą kiepskie plony? ty prędzej starą 60-tkę wyciągniesz zza stodoły niż ja będę u ciebue robił takich dziadów jak ty to tylko UA ratuje | |||
~Jest wesoło | No pięknie... ten bełkot o przyszłości kierowców... PM dotyczy firm a nie kierowców - czy słychać o jakichś kosztach dla kierowców ano nie. A obciążenia dla firm - ano tak. To zrozumcie "panoffie bieda biznesmani" że owe przepisy dotyczą tylko i wyłącznie was i czym prędzej to zrozumiecie tym dla was lepiej. Oporni na nową wiedzę skończą na śmietniku historii co będzie korzystne dla tych którzy szybko przystosują się do nowej sytuacji przy okazji pozbywając się konkurencji. Jest to proste jak drut. Nikt nie musi być całe życie zarówno przedsiębiorcą jak i kierowcą- świat i gospodarka zmieniają się nieustannie i kto tego nie rozumie ląduje na aucie. Kto to kapuje to jedzie dalej. | |||
~driver | A kij ma jeden koniec czy dwa? | |||
~Jest wesoło | - kiero... Twój wpis (26. 09. z 13:13:23) świadczy żeś głąb patentowany. Jak byś nie kombinował to niemiec na swojej umowie ma sporo więcej niż płaca w Czechach i taką dostanie zapłatę plus delegację oczywiście niemiecką. Kumasz temat? Jak nie to jest tak jak napisałem na początku tekstu. | |||
~driver | A jak nawet będzie tak że stawki za pracę wzrosną Tylko praca będzie dla wybranych? Bo firmy zrobią redukcje to co będzie? Narazie każdy z was zakłada rozwój dobieranie taboru i ciągła hossę A jeżeli będzie redukcja przez roznace koszty paliwa pracowników i energii? | |||
~Patryk pogromca dziadow | Co tam dziady tak skumlicie nad tym pakietem? Rynek was wy/sra i tyle. Mam nadzieję że będą częstsze kontrole i większe kary dla nie uczciwych przewoźników. P. S koło du/py mam pracę u was. Koło domu idzie dobrze zarobić więc pies ebał te wasze oferty | |||
~Kris | Jest wesoło a napisz jaką alternatywę ma posiadacz dwóch lewych rąk i 3 miesieczny kurs ce którego jedyna umiejętnością jest cofanie pod rampę? | |||
~Kris | Patryk z tego co pamietam to ty jezdziłes 3 dni w tygodniu po 500 zł i nagle teraz taki kozak jestes? Co szef cie wyje. bał bo wreszcie policzył ze nie potrzeba mu takiego miszcza? | |||
~Kris | Jest wesoło a górnikom tez mowisz ze fotowoltaika ich niedotyczy tylko prezesa kopalni? Koorwa co jeden to głupszy | |||
~driver | Były lata tłuste będą i chude Nic nie trwa wiecznie Spokojnie też się da zarobić tylko trzeba będzie odczekać za Volvo można kupić 2 sztabki po 1kg i tez się wytrzyma | |||
~Ccc | Witam Szanownych Kierowców może ktos podpowiedziec gdzie mozna ubiegac sie o prace na Kierowce?Pracowalem kupe lat na magazynie za najnizsza krajowa i mam dosc tej roboty a zrobilem prawo jazdy/ kredyt w banku, ale szukam pracy dla Kierowcy bez doswiadczenia | |||
~Kris | Dobra załóżmy na chwilę że jest tak jak mowicie i kierowca będzie zarabiał 20 tys. Czyli ja musze podniesc stawkę zeby zapłacic kierowcy. Jak ja podniosę stawkę to blacha z polskiej huty pojdzie do góry. Jak Hutnik usłyszy ze kierowca zarabia 20 tys to tez bedzie chciał podwyzkę, i pani w ksiegowosci i ciec na bramie huty itd itp. W rezultacie blacha jeszcze bardziej podrożeje i wtedy niemiec nie kupi polskiej blachy bo u niego bedzie tansza. I zamknął polską hutę i ani ciec ani hutnik a tym bardziej kierowca nie bedzie miał co robic. | |||
~Rafał tir | Szukaj roboty u najgorszego dziada krętacza bo jak coś odwalisz uszkodzisz itd to taki trep nic ci nie powie ani niczym nie obciąży bo sam za dużo ma za uszami i będzie się bał że ty go podpoerdziukasz za jego przekręty gdzie trzeba A jak już się nauczysz to masz z górki pozdro | |||
~Jest wesoło | Co do PM to jego założenia były opublikowane w Bussines Insider już w czerwcu. Na stronie ET w lipcu a do tego nieco później oświadczenie Zrzeszenia Przewoźników co firmował niejaki Wroński i Zrzeszenie dało zielone światło dla zmian (pewno z ciężkim bólem). Jasno z tego wynikało że obciążenia czekają firmy realizujące tzw przerzuty. Przewozy cros-trade pozostają po staremu ( w tych przewozach dopuszcza się jeden dodatkowy częściowy rozładunek i na powrocie częściowy doładunek). PM nie dotyczy jazdy w tranzycie np. przez F czy D tak zresztą jest i dzisiaj. Nie będę tutaj pisał o ograniczeniach ilościowych i czasowych. Proponujących DG dla kierowców w TM informuję (czytając wpisy co niektórych) że kierowcę jako przedsiębiorcę odpowiednie służby będą traktować tylko wtedy gdy ów będzie miał wypis na swoje nazwisko i własny pojazd lub leasing na siebie. Wszystko inne będzie traktowane jako pracownik na umowie o pracę. Wszystko to dotyczy transportu międzynarodowego i nie jest to takie straszne jak co niektórzy starają się malować. | |||
~Kris | Rzecz nie PM tylko w tym co pod pretekstem tego PM próbuje zrobić nasz rząd a mianowicie zmienic system wynagradzania kierowców. Wszystkich kierowców a tylko tych co robią kabotaze. Chodzi o to zeby wicej kasy wydoic bo będą wyzsze podaki oraz skłądka zdrowotna liczona od wyzszej kwoty no i składki do zus | |||
~driver | Ile już stali wychodzi z Huty 1/4 tego co z zeszłego roku? | |||
~Jest wesoło | - Kris... w Twoim pojęciu o PM są poważne braki co przekłada się że wiedzę się posiada albo nie i to wszystko. Co Ciebie obchodzą np. hutnicy, księgowe, lekarze, ratownicy i inni. Czy Ty jesteś wolontariuszem w Caritasie ewentualnie PCK. Słyszałeś może że strajkująca służba zdrowia coś mówiła o opłacalności w transporcie drogowym? Ja nie słyszałem. Niech każdy zajmuje się tym co robi ewentualnie na czym się zna. Jak zaczyna się dyskusję to trzeba mieć wiedzę w takowym temacie. Nooo... jeśli brakuje argumentów to zaczyna się innych obrażać i obrzucać epitetami co widoczne jest jak na dłoni na stronach ET. | |||
~Kris | Nie kolego. Transportu nie mozna rozpatrywac w oderwaniu od całej gospodarki. Ja wiem ze kierowcy tak robią ale to dlatego ze mają bardzo waskie horyzonty i ni chooja nie rozumieją z otaczającego ich swiata. Stad taka frustracja u nich jak człowiek próbuje cos wytłumaczyć. | |||
~driver | Bez przerzutow potrzebne jest moze 10%taboru Reszta może nie istnieć | |||
~Jest wesoło | -Kris... dodam jeszcze że niektórzy na PM zyskają a inni stracą. Jeszcze inni zostaną zatopieni. Czy wiesz jak rozwijał się transport w UK na przełomie XIX i XX wieku? Sytuacja po części teraz jest podobna. Niestety dla jednych i dobrze dla innych. | |||
~Kris | Jasne ze jedni zyskają inni stracą. Tylko tych co stracą bedzie wiecej. Bo to w sposób posredni dotknie tez inne branże. Bo jak wzrosną stawki to niektórym firmom przestanie się opłacac sprzedawać na zachód. Juz teraz transport makulatury jest droższy niz makulatura na samochodzie i teraz jeszcze trzeba by podniesc cenę o 30%. | |||
~Jest wesoło | -Kris... kto zatrudnia matołów? Jak mówi przysłowie "swój ciągnie do swojego". Zapewniam Ciebie że wielu pracujących z jakichś tam powodów jako kierowcy ma solidne wyższe wykształcenie (czego jawnie nie deklaruje) nie mówiąc o maturze w dobrej szkole. Nie chcąc być gołosłownym to przypominam sobie artykuł na ET w którym kilka lat temu opisywano firmę Direx z jej pierwszymi dwoma transportami z Chin gdzie czterech kierowców miało wyższe wykształcenie i w sumie znali cztery języki oprócz naszego. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.